Geeft niets joh, al denk ik wel dat Jian die de lapo had met iets beters was gekomen.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 13:18 schreef BendeBielzen het volgende:
oops titel vergeten te veranderen...
Ow dan mag je de mijne eruit gooien en die van Jian er inzetten hoor!quote:Op zaterdag 5 januari 2013 13:20 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Geeft niets joh, al denk ik wel dat Jian die de lapo had met iets beters was gekomen.
Gaat het om de lapo of om de OP? Denk dat Jian met een opa in een bloemetjesjurk was gekomen, zo origineel is tie welquote:Op zaterdag 5 januari 2013 13:20 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Geeft niets joh, al denk ik wel dat Jian die de lapo had met iets beters was gekomen.
Hoe kan ik dat doen??quote:Op zaterdag 5 januari 2013 13:25 schreef Jian het volgende:
Joh, ik vind de OP helemaal prima hoor, ik had niet eens door dat ik de lapo had en die titel kan toch zo aangepast worden "Weg met die boom" of zoiets
Liesje zit mee te koekeloeren, die doet het zo wel even, de schatquote:Op zaterdag 5 januari 2013 13:27 schreef BendeBielzen het volgende:
[..]
Hoe kan ik dat doen??
Of moet een Mod dat doen?
quote:Op zaterdag 5 januari 2013 13:28 schreef Jian het volgende:
[..]
Liesje zit mee te koekeloeren, die doet het zo wel even, de schat
Slijmjurk..vast een buffertje opbouwen voor je weet nooit hé?quote:Op zaterdag 5 januari 2013 13:28 schreef Jian het volgende:
[..]
Liesje zit mee te koekeloeren, die doet het zo wel even, de schat
De zeikerd is er ook weerquote:Op zaterdag 5 januari 2013 15:52 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Slijmjurk..vast een buffertje opbouwen voor je weet nooit hé?
Echte, oprechte genegenheid herken je niet, hè, dat is ook niet zo verwonderlijk natuurlijk, daar kan je ook helemaal niets aan doen, het is gewoon niet jouw schuld, daarom hou ik ook zelfs een beetje van jouquote:Op zaterdag 5 januari 2013 15:52 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Slijmjurk..vast een buffertje opbouwen voor je weet nooit hé?
Tegen de tijd dat hij zijn steunkousen heeft aangetrokken, kan hij weer naar bed.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 16:28 schreef Jian het volgende:
Hij is nog niet online, ow wacht, hij sliep uit vandaag
Ze kan hem altijd nog met oude OP's volplempenquote:Op zaterdag 5 januari 2013 17:53 schreef Scrutinizer het volgende:
Wel een beetje doorposten anders heeft PB vannacht niets te doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |