Hij is dan half mens en half ... (geen idee). Op die manier is hij sterker; loopt rond met een knots. "Wat doe je in zo'n weekend dan?" "Nou, een boek, dat spelen we na." Komt neer op Fantasy spelletje. Kim en Dé luisteren aandachtig.
[m'n vingers houden dit niet bij hoor - red]
[zoek ergens op het web een pagina over rollenspellen ofzow, 't is best leuk maar teveel om allemaal in te tikken, toch reuze bedankt aan de regie voor dit half uurtje - red]
Bianca praat nu, maar haar geluid is te zacht...
Ze worden tegengehouden door de rest "Hej, dat kunnen we gebruiken als brandhout joh" Ok, dan gaan we toch weer terug. Bijna het hoofd van Bianca geraakt, maar het gaat net goed. Planken weer in de tuin. Bianca d'r geluid nog steeds zachter dan de anderen. Versta er niks van terwijl zij degene is die op d'r praatstoel zit.
Robin doet in de tuin *eng* plank op het speelrek en loopt daarover. Alsie niet uitkijkt gaat Dé hem zo oplikken ofzow.
Aan de eettafel gaat geloof ik weer gekaart worden. Bianca is weer terug... MET GOED GELUID!
Koos heeft het weer over de familiedag morgen, want "dat heeft kim gezegd" Kim: "Ja, dat weet je toch gewoon! Dat zei mijn familie"
Het schijnt dat de familie langskomt om te kijken hoe het allemaal werkt. Dé "Dat hoor je want die maken allemaal geluid" (gek hè? als ze maar niet gaan zingen - red)
Koos: "Het is nett een aquarium waar we inzitten hoor"
Dé: "Ja, net een dierentuin"
Kim kan wel koken, maar kan niet iets uit de tuin halen en er wat lekkers van maken. Ferdi "Tja, er groeit geen spaghetti in de tuin"
[wie neemt het stokje over?]
1 screenshotje was wel voldoende.. cool Koos.
[Dit bericht is gewijzigd door LionHeart op 22-09-2000 22:05]
[Dit bericht is gewijzigd door Komodo op 22-09-2000 22:29]
Ali en Robin zijn quasi aan het zingen. Eigenlijk best wel gaaf. Voor 1 keer vind ik het niet erg Ali te horen zingen.
Jolanda draait zich met haar rug naar Leo en duwt zich tegen 'm aan.
Leo slaat een arm om haar heen en zegt "Theelepeltjes ?"
Dat belooft wat !
Er wordt nog wat gekletst over niks in het bijzonder...
[Dit bericht is gewijzigd door cos-micV op 22-09-2000 23:13]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |