abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_355782
Kim vertelt dat ze van sprookjes houdt. Leo begint over rollenspellen. "Je moet in je rol blijven, je mag er niet uitstappen". Leo heet in het rollenspel dat hij in weekenden speelt Worf (vandaar dus de bijnaam - red).

Hij is dan half mens en half ... (geen idee). Op die manier is hij sterker; loopt rond met een knots. "Wat doe je in zo'n weekend dan?" "Nou, een boek, dat spelen we na." Komt neer op Fantasy spelletje. Kim en Dé luisteren aandachtig.

[m'n vingers houden dit niet bij hoor - red]

pi_355788
Leo maakt z'n verhaal af. Kim gaat zo slapen, Dé ook. Zeggen ze tenminste, want Kim vraagt Leo verder te vertellen

[zoek ergens op het web een pagina over rollenspellen ofzow, 't is best leuk maar teveel om allemaal in te tikken, toch reuze bedankt aan de regie voor dit half uurtje - red]

pi_355792
Bianca en Georgie hebben zich ook in de woonkamer gemeld (Georgie naast Kim). In de tuin zit Robin inmiddels weer op dat houten ding. Annet komt er in de woonkamer ook even bij staan maar loopt weer weg.

Bianca praat nu, maar haar geluid is te zacht...

pi_355794
Koos kwam er even bij, liep weer weg en is weer terug. Gaat zitten, opent boek, zegt wat en begint te lezen. Hieke & Ferdi komen langslopen met een lange plank op hun schouder.

Ze worden tegengehouden door de rest "Hej, dat kunnen we gebruiken als brandhout joh" Ok, dan gaan we toch weer terug. Bijna het hoofd van Bianca geraakt, maar het gaat net goed. Planken weer in de tuin. Bianca d'r geluid nog steeds zachter dan de anderen. Versta er niks van terwijl zij degene is die op d'r praatstoel zit.

pi_355796
De lieve stem roept om dat de bewoners erop moeten letten dat ze na het doechen hun zender weer op doen... Bianca loopt weg om haar zender te halen (danku regie - red)

Robin doet in de tuin *eng* plank op het speelrek en loopt daarover. Alsie niet uitkijkt gaat Dé hem zo oplikken ofzow.

Aan de eettafel gaat geloof ik weer gekaart worden. Bianca is weer terug... MET GOED GELUID!

pi_355799
Ferdi en Bianca doen even alsof ze aan karate doen. Robin _ligt_ inmiddels op de plank. Ferdi trommelt wat op z'n stoel in de woonkamer en 't is stil. Leo, die eindelijk wat te vertellen had, is weg (in de eetruimte?). Koos zit te lezen, Dé en Ferdi zijn stilletjes.
pi_355802
Kim is een geboren verliezer met spelletjes. Opeens ziet Koos Robin op hoog op z'n plank liggen door het raam. Dé roept naar 'm of hij aan het mediteren is. Neh dus. "Niet in slaap vallen hoor, anders val je eraf"

Koos heeft het weer over de familiedag morgen, want "dat heeft kim gezegd" Kim: "Ja, dat weet je toch gewoon! Dat zei mijn familie"

Het schijnt dat de familie langskomt om te kijken hoe het allemaal werkt. Dé "Dat hoor je want die maken allemaal geluid" (gek hè? als ze maar niet gaan zingen - red)

Koos: "Het is nett een aquarium waar we inzitten hoor"
Dé: "Ja, net een dierentuin"

pi_355805
Koos heeft veel gedaan vandaag... Was gedaan, koffie gemaakt en tja, dat was het eigenlijk wel. Hij gaat pas wat doen als hij niet het gevoel heeft dat 'ze' op zijn vingers kijken. "Da's dus nooit", zegt Ferdi.

Kim kan wel koken, maar kan niet iets uit de tuin halen en er wat lekkers van maken. Ferdi "Tja, er groeit geen spaghetti in de tuin"

[wie neemt het stokje over?]

pi_355807
pfff.....

[Dit bericht is gewijzigd door Koos Voos op 22-09-2000 22:02]

vrijdag 22 september 2000 @ 22:04:22 #185
5886 LionHeart
lid van BBAnonymous
pi_355822
21.58
Alle spullen van de weekopdracht zijn opgeruimd. Iedereen is binnen, behalve Robin. Beide streams zijn buiten. Robin ligt bovenop het klimrek.

1 screenshotje was wel voldoende.. cool Koos.

[Dit bericht is gewijzigd door LionHeart op 22-09-2000 22:05]

pi_355823
Kleine update: op stream 2 ligt Jolanda alweer in bed... Vroegslapertje...
  vrijdag 22 september 2000 @ 22:05:06 #187
6023 Tuultje
Waar gáát het over......
pi_355824
Er gebeurt niet veel. Robin ligt/zit op z'n plank bovenop het klimrek en fluit 'The chances of anything coming from Mars, are a million to one they say.........' en dat 'tig keer. Hij begeleidt zichzelf al trommelend op de plank. Heb alleen stream 1 trouwens.
  vrijdag 22 september 2000 @ 22:09:03 #188
6023 Tuultje
Waar gáát het over......
pi_355834
Ali kamt z'n wenkbrauwen voor de spiegel en zingt (natuurlijk). Gloria Estefan??? Ofzo.
Robin houdt buiten de bal hoog.
  vrijdag 22 september 2000 @ 22:12:16 #189
6023 Tuultje
Waar gáát het over......
pi_355837
Kim ook in 'badkamer'Ali: er moet een stuk van m'n haar af. Kim: Ja het groeit wel hard bij jou. Gaat naar de woonkamer. Ali gaat bij kaarters zitten: Hieke, Georgie, Leo + Bianca (?).
Ali gaat naar buiten kijken.
  vrijdag 22 september 2000 @ 22:16:37 #190
6023 Tuultje
Waar gáát het over......
pi_355839
(Streams haperen. Next!)
Oh jee ik hoor weer zingen. Rhytm is gonna get you. Blèk!
'Dieren moet je niet lopen sarren'volgens Ali. Ze zien een of ander beest. Robin doet Michels na. Blabla 'Tegen Joegoslavie gespeeld, wedstrijd was behoorlijk lastig...
[en toen was het over]
(Ben ik weer imitatie gaat verder.
(Stream blijven haperen.)
  vrijdag 22 september 2000 @ 22:24:24 #191
6023 Tuultje
Waar gáát het over......
pi_355858
(Heb alleen geluid, het is buiten trouwens toch te donker om iets te zien.)
Robin is nu helemaal losgebarsten. We horen een verhitte discussie tussen een De Boertje en Michels en Cruijff. Ali moet erg lachen. Het houdt niet op. Is op zich wel grappig.
pi_355860
Ik bemoei me er niet mee, maar toch is het Alimama die Michels nadoet. De andere stemmetjes zijn wel allemaal Robin (behalve een Engels figuur die Ali nu ook doet).

[Dit bericht is gewijzigd door Komodo op 22-09-2000 22:29]

vrijdag 22 september 2000 @ 22:35:02 #193
5886 LionHeart
lid van BBAnonymous
pi_355863
22:32

Ali en Robin zijn quasi aan het zingen. Eigenlijk best wel gaaf. Voor 1 keer vind ik het niet erg Ali te horen zingen.

Admin vrijdag 22 september 2000 @ 22:53:32 #194
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_355910
Leo ligt in de damesslaapkamer in bed bij Jolanda (éénpersoonsbed). Jolanda is inmiddels topless/naakt en Leo aait over haar rug...
Waar gaat dit naartoe ?
Zie wat ik kijk: trakt.tv
  Admin vrijdag 22 september 2000 @ 22:57:36 #195
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_355926
22:55
Leo zegt "zullen we gewoon hier ?"
Jolanda: "Slapen bedoel je ?"
Leo: "uh huh"
Jolanda: "Da's goed, maar dan wel euh..."

Jolanda draait zich met haar rug naar Leo en duwt zich tegen 'm aan.
Leo slaat een arm om haar heen en zegt "Theelepeltjes ?"

Dat belooft wat !

Admin vrijdag 22 september 2000 @ 23:07:02 #196
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_355942
23:05
Okee, dat belooft niks. Leo staat op en zegt "Ik ga ff lekker slapen". Hij neemt het bed aan het hoofdeind van dat van die van Jolanda.
Jolanda zegt nog "Ahh, blijf nog effe legge dan ?", maar Leo houdt voet bij stuk.
"Nee joh, ik had me voorgenomen vanavond lekker vroeg te gaan slapen..."

Er wordt nog wat gekletst over niks in het bijzonder...

pi_355945
Leo ligt nu bij Annet in bed......
Hieke haalt glaasjes water en Annet vindt het allemaal ergggggg.....gezellie....
Ik denk dat Leo nu zo weg is....Annet begint vals te zingen......: de laatste dans......Hieke verteld dat ze gedroomd heeft dat Darius met een mes achter de deur stond...

[Dit bericht is gewijzigd door cos-micV op 22-09-2000 23:13]

pi_355950
Leo 22:55 op Jolanda

Leo 23:05 op Annet

pi_355955
Aly staat te slijmen met Robin in de badkamer...je bent een jongen naar mijn hart..
Aly...:..ik zie in jou dat je nog eens grote prestatie's gaat leveren.en je bent een vriend voor het leven..
Robin slijmt nu net zo hard terug......hij vindt Aly een mooie stem hebben....
hij heeft zich voorgenomen om zich op het zingen te gaan storten en zich in het vervolg buiten de discussies te houden..
  vrijdag 22 september 2000 @ 23:19:14 #200
1377 jjanet
big mother is watching you too
pi_355957
stream 1 :een slapend mens
stream 2 down!???
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')