Daar gaan we dan.....![]()
Beste bewoners ...de opdracht is geslaagd......806,40....aan boodschappen mogen er gedaan worden...heb ik dit goed gehoord..../
[Dit bericht is gewijzigd door cos-micV op 22-09-2000 12:10]
12:35
De boodschappenlijst wordt samengesteld. Met de extra 20% hebben ze volgens Ferdi 870 piek te besteden.
Er worden zowieso 5 blokken kaas besteld. Er wordt nog wat gedold over 20 potten mosterd en 27 pakken melk. Lijkt me niet serieus bedoeld ![]()
12:38
Robin en Koos staan in de tuin. Er vliegt een vliegtuig over en Robin zwaait uitbundig."
Robin: "Zwaai dan eens een keer met je vleugels man! Ik sta hier toch niet voor Jan Doedel ?!?"
12:44
Pff, Ali staat met het orgel te spelen en laat zo'n beetje alle melodietjes die erin zitten de revue passeren ![]()
De bewoners zijn niet of nauwelijks meer te verstaan.
En ja hoor, hij gaat opera staan zingen. Het was te verwachten...
12:49
De stem vraagt Jolanda om naar de DBK te komen. Er wordt meteen gemeld dat de piano er alleen was voor de weekopdracht.
Eindelijk rust dus...
Ah, eindelijk gaat ze dan toch naar binnen. De stream verhuist eerst naar de woonkamer, die leeg is, en dan weer naar een totaalshot van de tuin.
Weinig boeiends.
Jolanda overlegt 't met Ali.
Ali: "Kijk, als er zes man op de bank zitten te roken dan gaat het stinken. Maakt mij niet zoveel uit, alleen aan tafel als we zitten te eten vind ik het niet leuk. Vind het ook vies dat me handdoek ernaar gaat stinken en me kleren."
Jolanda: "Maar dan roken we toch gewoon buiten, dat vind ik geen enkel probleem"
Ali: "Je mag van mij roken. Je mag van mij roken zoveel je wilt, als me handdoek en me kleren er maar niet naar gaan stinken.. Ik vind 't gewoon blêh."
Jolanda: "Kan ik begrijpen, maar dan roken we toch gewoon buiten ?"
Ali: "Kijk da's hetzelfde als met drugs. Als iemand drugs wil gebruiken moeten ze dat zelf weten. Ik keur dat niet goed, maar ze mogen het van mij gebruiken. Als ze het maar niet in mijn buurt doen..."
Jolanda geeft het op.
Robin gaat waarschijnlijk verliezen
Ferdi en Bianca zijn aan het tafeltennissen. (ze hebben veel teveel afleiding vind ik -red)
[Dit bericht is gewijzigd door cos-micV op 22-09-2000 13:56]
14:04
Koos en Kim hangen de was op. Wat de rest doet is niet te zien want hebben nog steeds 1 stream ![]()
Bianca zit in haar Bikini in de tuin
[Dit bericht is gewijzigd door Tuurr op 22-09-2000 14:07]
14:16
Leo is de vloer aan het scrobben? Om de traditie hoog te houden wordt er weer een kaartje gelegd onder begelijding van muziek.. ![]()
[Dit bericht is gewijzigd door Tuurr op 22-09-2000 14:18]
[Dit bericht is gewijzigd door cos-micV op 22-09-2000 14:42]
[Dit bericht is gewijzigd door Karin op 22-09-2000 15:12]
quote:Nee danny, Leo heeft al heel wat jaren een computerzaak in Den Helder/Anna Paulowna en is als "self made man" in feite gestart als een handige computernerd. Hij zal er dus iets meer verstand van hebben als wij....
Op 22 september 2000 13:28 schreef Danny het volgende:
13:26
Leo zit in de tuin in de camera te lullen over videokaarten. Roept wat termen als 3DFX, Glide en OpenGL. Heeft ooit eens een Computer Idee gelezen gok ik..
15:17
Er wordt maar weer eens ge-éénendertigd. Jolanda doet niet mee. Kim, Ferdi, Robin en Ali spelen wél. Koos is languit op de bank in slaap gevallen op de bank.
Ferdi gaapt. Desiree komt ook 's kijken wat ze aan het doen zijn en schuift aan naast Jolanda.
Het is vandaag een saaie dag in het BB Huis.
[Dit bericht is gewijzigd door Danny op 22-09-2000 15:25]
Koos blijkt PVDA'er. Opvallend is dat Koos honderduit kan lullen, maar zodra Leo hem iets vraagt begint 'ie te stotteren en kan 'ie niet meer uit zijn woorden komen.
Op de vraag va Leo waar de grens van Koos ligt mbt de PVDA doet 'ie er een kwartier over om te stamelen "als ze gaan discrimineren op wat voor manier dan ook".
[Dit bericht is gewijzigd door cos-micV op 22-09-2000 16:09]
Ik hoor nu twee maal hetzelfde geluid door elkaar heen.
Koos heeft het gevoel dat 'ie over zich heen laat lopen, zegt 'ie.
"En dat maakt voor mezelf dit project nog boeiender. Zo kom ik erachter dat ik over me heen laat lopen he, en dan denk ik hoe KAN dat nou ?"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |