Ferdi wil bier! Legt hij aan de anderen uit. Daar zal hij dus wel om gevraagd hebben in de DBK.
Ze hebben het over dat vrouwen met masseren niet genoeg kracht hebben. Alibaba vertelt dat een fysiotherapeute hem eens verslagen heeft met handjedrukken. Dus zeg dat nou niet van die zwakke vrouwenhanden!
Leo vraagt een paar keer: "Jij song tog ook?" "Jij song tog ook?" Aan wie weet ik niet.
Ferdi heeft acht bier, een fles rood en een fles wit besteld. Voor 15 piek. En het zou alleen maandag besteld worden, maar nu kan het toch morgen al. Ofzoiets
Ze hebben het over drankgebruik.
De Stem: we kunnen binnen een half uur de bestelde drank leveren. Ik wil nu namen horen en daarna het bedrag wat je wil inleveren.
Cola is niet mogelijk.
Geluid weg
Stem vraagt: Ik wil nu weten wie zijn zakgeld heeft ingezet voor de drankbestelling? Cola kan niet ofzo. Zullen ze wel niet dronken genoeg van worden, VOO wil wel leuke beelden tenslotte.
Frank de Boer zegt ook wat.
Nog steeds werkt maar 1 stream.
Ik ga lekker slapen denk. Mazzel.
Ferdi heeft van bier nog nooit gekotst.
Wel van Pisang Ambon en nog een aantal dranken door elkaar.
Big Brother gaat weer drank kopen, de bewoners moeten er zakgeld voor inleveren. Iedereen roept zijn of haar bedrag. Het wordt binnen een half uur geleverd
Koos 5 gulden
Ferdi 5 gulden
Kim 2,50 gulden
Desiree 2,50 gulden
voor 8 bier, 1 fles witte en 1 fles rode wijn
Kim: Jullie hebben voor 10 piek bier en wij hebben voor 5 piek 2 flessen wijn.
Ali: "Dit is toch het Lagerhuis? Met Paul Witteman?"
Herhaalt dit 6 keer.
Is blij dat hij genomineerd is, had anders nu op zijn bed gelegen en het dan als verraad tegenover de anderen gevoeld. Ik snap niets van deze man.
Koos constateert dat volgende week zijn hele familie in de studio zit.
Ali wil wat eten, is gefrustreerd. Wil zak paprikachips.
Ali vertelt over zijn zoontje. Wel lief.
Robin smeert brood voor allemaal.
Drank staat in de DBK.Ali haat alcohol. Er blijkt toch cola te zijn, wel zo eerlijk.
[Dit bericht is gewijzigd door cos-micV op 22-09-2000 00:36]
De eerste verstandige uitspraak van Ali
Zou hij Het eindelijk doorhebben?
Of heeft iemand iets over de schutting geroepen?
Kan m'n oren niet geloven.
Heeft iemand hem dat horen zeggen tijdens het nomineren???
Ali: 'Ik ben wie ik ben en ik verander voor niemand. Waarom zou niekmand zich aan mij aanpassen'
Ferdi: 'Maar je kan niet van 7 anderen verachten dat ze zich aan jouw aanpassen.'
Ferdi: 'Maar dat verwacht ik ook niet. Maar komt niet met loze praatjes aan en niet met bullshit'
Ali: 'ik heb een waanzinnig grote bek, maar ik haal mensen niet naar beneden, ik druk ze eerder omnhoog'
Hieke: 'Ik ben zo'
Ali: 'Dan hoop ik dat ik ernaast zit'
Hieke: 'het is zo'
Ali: 'Dan is het zo'
Veel smalltalk nu, jammer dat ze Ali niet z'n zin hebben gegeven.
"Ik ben zoals ik ben".3 Keer in de herhaling, rarara van wie.
Kan weinig verstaan, geluid is goed maar iedereen praat door elkaar.
Bianca vind het toch enigszins vreemd dat ze is genomineerd, denkt dat ze met iedereen goed kan opschieten.
Weer Ali met dat niemand hem kan veranderen, geen bullshit, laat iedereen in zijn waarde, ik ben zoals ik ben.
De rest van de bewoners reageert er al niet eens meer op.
Volgens mij staat het geluid toch erg op Ali gericht, alleen hem hoor je debateren.Verder geluid vaag.
Ali kan zich niet voorstellen dat Hieke buiten het huis ook zo aardig tegen iemand zo is
Volgens Hieke is dat toch echt zo.
Ali hoopt voor haar dat dat echt zo is
Het lijkt er op dat ali weer een discussie op gang gaat brengen. Ja hoor, Hieke zou geen compliment over het eten hebben gegeven. Hij zit haar duidelijk te stangen. Ze heeft alleen hem geen compliment gegeven.
Vandaar zijn 2 punten voor Hieke!! Dit wordt weer ruzie.
Ali heeft het nu over rokers die rekening moeten houden met niet-rokers. Koos begint weer over het bb-lied. Daarin zong Ali dat ze 12 vrienden waren. Vervolgens waren verschillende mensen achtereenvolgens aan de beurt om door Ali uitgekafferd te worden.
Ali: 'nu maak je er een spelletje van'
Koos vraagt zich af hoe Ali zo kan veranderen. De rest vindt ook dat hij tegenstrijdig is.
Desiree met Robin in de badkamer. Ze wilde dat ze in de discussie wat kon zeggen en dat ze niet weg hoefde te lopen. Hier baalt ze van. Ze heeft vandaag aan Ali gemerkt dat hij anders was. Ze had al vanaf het begin een hekel 'nou ja, een hekel' aan 2 mensen.
Reclame
[Nou, ik hou ermee op suc6 verder]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |