Als je geen boemeltje pakt is die primaquote:Op zaterdag 5 januari 2013 12:53 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Zometeen de boemel Roosendaal Antwerpen. Eens kijken hoe slecht de verbinding die kant op is....
Ik kwam hem tegen op Fbquote:Op zaterdag 5 januari 2013 13:11 schreef MaJo het volgende:
Badhu zit in de straat waar ik eerst woondebizar dat je die post Oof aangezien dat helemaal niet in het centrum is. Wel een aanrader inderdaad
Ah, kijkquote:Op zaterdag 5 januari 2013 13:11 schreef MaJo het volgende:
Badhu zit in de straat waar ik eerst woondebizar dat je die post Oof aangezien dat helemaal niet in het centrum is. Wel een aanrader inderdaad
Het ligt er een beetje aan wat je wil LB. Voor een daghap kun je naar de Conaisseur dat is goed betaalbaar en prima te eten maar niet echt sfeervol. Ik vind Aperativo op de neude altijd wel lekker en laatst zijn we bij Sparkling in de voorstraat geweest, dat was erg lekker!
Toch niet via mij?quote:
Dan is Badhu een beetje uit de richtingquote:Op zaterdag 5 januari 2013 13:16 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ah, kijkdat zijn al 4 dingen om te checken. We moeten trouwens richting Terwijde, dus alles ten westen van t station is geen probleem denk ik
Waar zit de Connaisseur? Dan kunnen we even kijken of dat echt te sfeerloos is of prima
Thx!quote:Op zaterdag 5 januari 2013 13:19 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dan is Badhu een beetje uit de richting
Conaisseur zit op de oude gracht naast bioscoop Rembrandt.
Via een collegaquote:Op zaterdag 5 januari 2013 13:17 schreef MaJo het volgende:
[..]
Toch niet via mij?
Het is wel een leuke tent vooral hoe het eruit ziet. Het eten heeft geen indruk op me gemaakt want dat kan ik me niet herinnerenwel weet ik dat het Arabisch is en dan een beetje tapas achtig.
Ben daar een paar keer binnen geweest en ziet er mooi uit! Maar nog nooit wat gedronken/gegeten want het is er inderdaad altijd drukquote:Op zaterdag 5 januari 2013 13:39 schreef lubje25 het volgende:
Olivier, super gaaf biercafe in een oude schuilkerk. veel fingerfood maar ook een leuke menukaart. Zit net naast hoog caterijne. Reserveren voor diner is wel noodzakelijk. Zelfs op maandag zit het vol daar.
Is wel een aanrader. Veel keuze in bieren. vakkundig personeel een beleveving op zich. Ik stop met spammen, mijn cafe is natuurlijk veel leuker. Insert knipoogsmileyquote:Op zaterdag 5 januari 2013 13:43 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ben daar een paar keer binnen geweest en ziet er mooi uit! Maar nog nooit wat gedronken/gegeten want het is er inderdaad altijd druk
ja, ik zag hem liggen en moest hem hebbenquote:Op zaterdag 5 januari 2013 13:11 schreef MaJo het volgende:
TM heb je gek op natuurkunde gekocht? Die heb ik gekregen voor Sinterklaas en is G nu aan het lezen
Het is alleen zo verdomd uit de routequote:Op zaterdag 5 januari 2013 13:48 schreef lubje25 het volgende:
mijn cafe is natuurlijk veel leuker. Insert knipoogsmiley
Ik ben er één keer binnen geweest. Was inderdaad erg druk. Toch kreeg ik een beetje een cafetaria/stationshal idee ofzo. Ik hoor er wel veel goeds over.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 13:39 schreef lubje25 het volgende:
Olivier, super gaaf biercafe in een oude schuilkerk. veel fingerfood maar ook een leuke menukaart. Zit net naast hoog caterijne. Reserveren voor diner is wel noodzakelijk. Zelfs op maandag zit het vol daar.
Heb je als rechter niet de ruimte om dat soort achterlijke bepalingen niet mee te laten wegen?quote:Op zaterdag 5 januari 2013 14:21 schreef Nembrionic het volgende:
Damn
http://www.nu.nl/buitenla(...)zaak-wekt-woede.html
Lijkt me niet alhoewel ik het in het verleden volgens mij wel gezien heb. Maar het is eigenlijk gek als ene rechter zou kunnen zeggen: "ja, het is een wet maar ik vind 'm gek, dus we passen hem niet toe". Dat zou een rechter dan vaker kunnen doen.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 14:23 schreef _Ophelia_ het volgende:
eb je als rechter niet de ruimte om dat soort achterlijke bepalingen niet mee te laten wegen?
Dat is echt belachelijkquote:Op zaterdag 5 januari 2013 14:21 schreef Nembrionic het volgende:
Damn
http://www.nu.nl/buitenla(...)zaak-wekt-woede.html
Ik had geen zin om met eieren, melk en bloem aan de slag te gaan temidden van de vaat die ik aan het doen was. Eigenlijk heb ik een te grote hekel aan afwassen om goed te kunnen koken.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 08:53 schreef _Ophelia_ het volgende:
Stap 1 om goed te leren bakken: cakejes gewoon zelf maken
En mijn schoonouders by proxy werken in die straat.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 13:11 schreef MaJo het volgende:
Badhu zit in de straat waar ik eerst woondebizar dat je die post Oof aangezien dat helemaal niet in het centrum is.
Dat is wel heel toevalligquote:Op zaterdag 5 januari 2013 16:12 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik had geen zin om met eieren, melk en bloem aan de slag te gaan temidden van de vaat die ik aan het doen was. Eigenlijk heb ik een te grote hekel aan afwassen om goed te kunnen koken.
Ik ga wel zo helemaal zelf wortelsoep maken.
[..]
En mijn schoonouders by proxy werken in die straat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |