Tja, ieder alternatief is op dit moment welkom. Was nooit zo'n fan van torrents, maar ja....quote:Op dinsdag 8 januari 2013 11:18 schreef Happel het volgende:
[..]
Wat bij mij helpt is torrent search er bij aan zetten. Moet je wel willen natuurlijk, maar vind alle films die ik wil. Vanuit Usenet komt echt helemaal niks meer over...
Maar stel dat ik een film later in mijn queue gooi, dan is de kans toch al groot dat ie al lang weer weg is? Je moet dus continu in de gaten gaan houden wat er gepost wordt, tenzij het een nieuwe release is die toch wel regelmatige geupload wordt, of begrijp ik het dan verkeerd?quote:Op dinsdag 8 januari 2013 11:24 schreef Armageddon het volgende:
SB en CP op Arma server afstellen en om de 10 minuten laten zoeken en alles komt gewoon binnen hoor.Meer info via de PM.
Nieuwe releases gaan allemaal prima. Oude releases is wat lastiger alhoewel ik gisteren bijvoorbeeld alle vier seizoenen van Community en Sherlock gewoon compleet binnen kreeg.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 11:26 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Maar stel dat ik een film later in mijn queue gooi, dan is de kans toch al groot dat ie al lang weer weg is? Je moet dus continu in de gaten gaan houden wat er gepost wordt, tenzij het een nieuwe release is die toch wel regelmatige geupload wordt, of begrijp ik het dan verkeerd?
Okay, denk dat ik een beetje begin te begrijpen wat er aan de hand is en hoe dit nog redelijk te omzeilen.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 11:27 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Nieuwe releases gaan allemaal prima. Oude releases is wat lastiger alhoewel ik gisteren bijvoorbeeld alle vier seizoenen van Community en Sherlock gewoon compleet binnen kreeg.
Je moet een beetje schipperen maar het is allemaal prima te doen. Het gaat ze er voornamelijk om dat de massa het niet meer begrijpt.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 11:29 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Okay, denk dat ik een beetje begin te begrijpen wat er aan de hand is en hoe dit nog redelijk te omzeilen.
Geen idee hoe ik het hier heb gedaan, maar ging via couchpotato zelfquote:Op dinsdag 8 januari 2013 11:19 schreef Jesse_ het volgende:
Hoe voeg ik die couchpotato extensie eigenlijk toe aan chrome? Hij staat niet in de store namelijk
Mja is gelukt, moet beter lezenquote:Op dinsdag 8 januari 2013 11:34 schreef Rainesz het volgende:
[..]
Geen idee hoe ik het hier heb gedaan, maar ging via couchpotato zelf
Staat dus wel netjes in bladwijzerbalk van chrome
Er zullen ook wel aardig wat USP's kapot gaan door die DMCA acties. Ik zit al te denken om te gaan switchen van Astraweb naar....quote:Op dinsdag 8 januari 2013 11:31 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Je moet een beetje schipperen maar het is allemaal prima te doen. Het gaat ze er voornamelijk om dat de massa het niet meer begrijpt.
Probeer SunnyUsenet eensquote:Op dinsdag 8 januari 2013 11:42 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Er zullen ook wel aardig wat USP's kapot gaan door die DMCA acties. Ik zit al te denken om te gaan switchen van Astraweb naar....
Gaan we doen...quote:Op dinsdag 8 januari 2013 11:46 schreef Rainesz het volgende:
[..]
Probeer SunnyUsenet eens
7 dagen gratis proberen.
Maar het is ook niet heel consequent, eergisteren een serie toegevoegd en een aantal afleveringen krijg ik wel compleet binnen en een aantal niet.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 11:27 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Nieuwe releases gaan allemaal prima. Oude releases is wat lastiger alhoewel ik gisteren bijvoorbeeld alle vier seizoenen van Community en Sherlock gewoon compleet binnen kreeg.
Ligt ook heel erg aan wie de serie subsidieertquote:Op dinsdag 8 januari 2013 11:59 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Maar het is ook niet heel consequent, eergisteren een serie toegevoegd en een aantal afleveringen krijg ik wel compleet binnen en een aantal niet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, maar dan zou je verwachten dat alle afleveringen incompleet zijn, maar dat is dan weer niet zo.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 12:00 schreef Rainesz het volgende:
[..]
Ligt ook heel erg aan wie de serie subsidieert.
Astraweb en Eweka zullen ophouden met bestaan als ze zo anti downloaden zijn.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 12:08 schreef J0kkebr0k het volgende:
Tja.. denk dat veel USP's uiteindelijk wel het gevecht aan zullen gaan, als ze zien dat hun klanten en masse hun abonnementen opzeggen.
Ik denk sowieso dat het einde van usenet in zicht komt. Als het dalijk voor de massa niet meer te begrijpen is, dan genereren de USP's die overblijven veel minder inkomsten en dat zal ten koste gaan van de dienstverlening. Lagere retentie en downloadsnelheden etc.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 12:12 schreef Rainesz het volgende:
[..]
Astraweb en Eweka zullen ophouden met bestaan als ze zo anti downloaden zijn.
Het enige product waar ze aan verdienen, zijn ze aan het vernietigen.
Usenet is al zo oud, dat gaat niet snel kapot.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 12:19 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Ik denk sowieso dat het einde van usenet in zicht komt. Als het dalijk voor de massa niet meer te begrijpen is, dan genereren de USP's die overblijven veel minder inkomsten en dat zal ten koste gaan van de dienstverlening. Lagere retentie en downloadsnelheden etc.
Het gaat nu wel erg rap, vindt je niet?quote:Op dinsdag 8 januari 2013 12:21 schreef Rainesz het volgende:
[..]
Usenet is al zo oud, dat gaat niet snel kapot.
Retentie van 300 dagen vind ik persoonlijk lang zat.
Ik vind van niet, maar mss heb ik geen recht van sprekenquote:Op dinsdag 8 januari 2013 12:26 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Het gaat nu wel erg rap, vindt je niet?
Ik help het je hopen dat dit over een tijdje nog steeds zo gaatquote:Op dinsdag 8 januari 2013 12:29 schreef Rainesz het volgende:
[..]
Ik vind van niet, maar mss heb ik geen recht van spreken
Krijg alles binnen, bluray's en remuxen gaan prima.
Ik maak me totaal geen zorgenquote:Op dinsdag 8 januari 2013 12:30 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Ik help het je hopen dat dit over een tijdje nog steeds zo gaat
quote:Op dinsdag 8 januari 2013 12:02 schreef AnimeFan het volgende:
Fill servers zijn ook handig.Werkt die van Tweaknews nog dan? Ze zouden er afgelopen september mee stoppen dacht ik.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."You know what Hell really is? It's not lakes of burning oil or chains of ice. It's being removed from God's sight."
Niet de juiste plek!quote:Op dinsdag 8 januari 2013 12:37 schreef WebbySP het volgende:
Is dit de juiste plek om om een invite te vragen? Heel alsjeblieft?
Baal enorm van de hoeveelheid spots die vrijwel meteen niet meer te vinden zijn. Heb een behoorlijke tijd gedacht dat het aan mij(n instellingen) lag, maar snap nu waar de ellende vandaan komt
Ja die werktquote:Op dinsdag 8 januari 2013 12:34 schreef Devolution het volgende:
[..]
Werkt die van Tweaknews nog dan? Ze zouden er afgelopen september mee stoppen dacht ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |