abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_353976
Ik probeerde zojuist AliMamma eruit te stemmen maar er blijkt een fout in te zitten. Het nummer om te stemmen voor Koos is 01 en voor Mohammed Ali ook. Wie stem ik eruit dan? VOO is me nu ongeveer zo'n 6,50 schuldig! VOO zuigt
pi_353987
Ik heb nog niet geprobeerd om te bellen dus ik kan er geen zinnig woord over zeggen. Zijn er meer mensen die dit probleem hebben ?
I'm getting too old for this....
pi_354013
Klopt! Hufterig is het! En er zit zelfs nóg een fout in!
Ik heb twee maal twee minuten aan de lijn gezeten en twee maal tegen m'n zin onze nachtegaal eruit gestemd. Eigenlijk wilde ik Ferdi eruit hebben (heb ineens een geweldige haat tegen hem ontwikkeld) om hem een lesje te leren, maar steeds kreeg ik bevestigd dat ik M. Ali d'r uit had gestemd. Maar dat doet de rets van Nederland wel voor mij, dacht ik zo. Daar wil ik m'n stem niet aan verpesten. Bah, voel me echt opgelicht!
Maximaal 4 regels
Maximaal 250 tekens
(te kort? neem een abonnement)
  Admin vrijdag 22 september 2000 @ 00:00:55 #4
725 crew  Breuls
Bad Wolf
  vrijdag 22 september 2000 @ 00:08:24 #5
5830 Kipje
SpekHaen baas
pi_354047
Ze doen het express, want ze willen Ali er in houden voor het irritatie gehalte!
Fl. 6,50 is inderdaad zo'n beetje wat je kwijt bent....en dan nomineer je nog de verkeerde ook!!!

(Dank Breuls!!)

[Dit bericht is gewijzigd door Kipje op 22-09-2000 00:09]

leef!
  Admin vrijdag 22 september 2000 @ 00:12:53 #6
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_354063
quote:
Op 22 september 2000 00:08 schreef Kipje het volgende:
(Dank Breuls!!)
de nada, Kipje...
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_354097
En nu moeten we het hier bij laten. we zullen niet de enige zijn die "voorniets" gebeld hebben. Het zal wel opzet zijn. stelletje *&^^%%$
SpekHaen wat is dat?
pi_354198
BiG BROTHER = BiG BiZZ
Kassa voor de mol & veronica!
Het geheim van succes is weten wie je de schuld moet geven voor je mislukkingen!
pi_354211
En we zijn een weekje ver en daar gaan we weer: VOO moet haar BB sluiten (verrassend, NOT), VOO gooit om het spannend te maken de volgorde van de nominaties door elkaar, (Verrassend, NOT) En ze blunderen dus ook al weer lekker met het bellen (overbelaste lijnen en niet kloppende nummers).

Als ze fair zijn mogen ze die stemmen niet tellen, net zo lang totdat het goed zit, maar onderwijl hebben weet ik het hoe veel mensen veel geld in het VOO laadje gebeld. Kan je die gasten hiervoor eigenlijk niet aanklagen? je belt namelijk uiteindelijk voor iets heel anders dan je verwacht.

En wat moet het idee voor bv familieleden gek zijn, ben je familie van Koos, wil je Mohammed Ali eruit hebben en door VOO stem je dus ineens op je eigen familielid...

[Dit bericht is gewijzigd door DIGGER op 22-09-2000 02:09]

O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammà, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
pi_354662
Is nu veranderd

heb vanmorgen 2 keer op Ali kunnen stemmen, had gisteravond hetzelfde probleem.. maar probeer het nu nogmaar een keertje.. 02 is voor Ali

♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_354685
quote:
Op 22 september 2000 12:45 schreef Vicky het volgende:
Is nu veranderd

heb vanmorgen 2 keer op Ali kunnen stemmen, had gisteravond hetzelfde probleem.. maar probeer het nu nogmaar een keertje.. 02 is voor Ali

BOEHOE!!!! Ali mot blaivuhhhhh!!
Begin bij het begin en eindig nooit!
pi_354721
Hij doet het weer!!!!!!!!!!!!
op Ali is bij deze dus door iedereen op mijn werk gestemd
pi_354772
Door op Ali te stemmen geven de BB kijkers ws aan dat ze saaiheid het leukste vinden. Kunnen ze net zo goed alle streams op die kippen gooien...
O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammà, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
  vrijdag 22 september 2000 @ 14:01:05 #14
5979 Pedor
on Flushing Boulevard
pi_354803
Wordt het meteen saai als er iemand uitgaat die alleen maar op zeer luide toon zijn eigen mening verkondigd zonder ook maar 1 seconde te luisteren wat iemand anders erop te melden heeft? Hij merkt het zelfs niet als hij gelijk krijgt.
Ik denk dat BB (en volgens mij de hele wereld) een stuk boeiender wordt als Ali Babba eruit is.
Hé... hier zwemmen haaien...
pi_354892
Jip Pedor, vind ik ook

en was BB1 NIET saai dan?! saai is juist leuk

| You should have no expectation of privacy! |
  vrijdag 22 september 2000 @ 15:02:21 #16
5979 Pedor
on Flushing Boulevard
pi_354950
Lijkt mij. Keken we zowiezo niet in eerste instantie naar dit programma juist omdat het ze retesaai is?
Hé... hier zwemmen haaien...
  Admin vrijdag 22 september 2000 @ 19:34:23 #17
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_355506
Hebben ze het probleem inmiddels opgelost ?
Zie wat ik kijk: trakt.tv
  vrijdag 22 september 2000 @ 19:38:55 #18
5845 marqiemarq
Uit pure interesse
pi_355523
Open je een nieuw topic bestaat het al

Excuses.

Het probleem bestaat nog steeds
Een vorm van stemvervalsing !

Marqiemarq

Je moet altijd maar denken, het wordt (nog) beter ;)
pi_355533
Stemmen op iemand die leven in de brouwerij brengt is DOM......
Stemmen op iemand die anderen gaat lopen KWETSEN..is nix mis mee....
pi_355537
Probleem is nog steeds niet opgelost...
Stem je op koos toets 01
Stem je op Mohammed Ali toets 01
Stem je op ferdi toets 02
Stem je op Bianca toets 03

Dus ik denk ok ...03 want Bianca zal toch wel blijven.
Je hebt gestemt op Ferdi bedankt voor het meedoen en probeer het opnieuw

Op zich logisch dat je moet doortellen maar toen ik een tweede keer belde en 04 intoetste werd de verbinding verbroken...Kortom Nog steeds heeft VOO niet door datt het hier dus lekker fout gaat waardoor Ali dus een ronde verdere komt Wooeeeaahahahahahha

pi_355540
Ik dacht dat onze grote broer meelas op dit forum??? Dat de 'belfout' nu nog steeds niet opgelost is lijkt mij (bijna helaas ) een bewijs dat ze toch niet zo actief meelezen. Anders hadden ze het toch wel verandert???

Wat ik me trouwens afvraag: is dit alleen bekend op de BB fora of ook in de landelijke ouderwetse pers???
(leuke negatieve reclame voor BB en positieve voor ons als ze bronvermelding gebruiken)

[Dit bericht is gewijzigd door Num op 22-09-2000 19:46]

vrijdag 22 september 2000 @ 19:57:44 #22
6161 webb
I'am the clickman!!
pi_355559
Lekker is dat kan je eindelijk van ALI afkomen laat de techniek ons in de steek!!

VOO bedankt.

De intro voor het stemmen mag ook wel wat korter. Anders is dit één van de laatste stemronde met omzet

vrijdag 22 september 2000 @ 20:09:02 #23
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_355598
Zou het echt geen opzet zijn? Of ben ik weer te wantrouwend?
Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
pi_355607
quote:
Op 22 september 2000 20:09 schreef Jane het volgende:
Zou het echt geen opzet zijn? Of ben ik weer te wantrouwend?
Nee hoor schatje van me..Ik weet toch hoe je bent .
Gewoon 01 in blijven toesten
  vrijdag 22 september 2000 @ 20:12:40 #25
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_355614
Ben niet van plan te gaan bellen, Letterman!
Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')