(Dank Breuls!!)
[Dit bericht is gewijzigd door Kipje op 22-09-2000 00:09]
quote:de nada, Kipje...
Op 22 september 2000 00:08 schreef Kipje het volgende:
(Dank Breuls!!)
Als ze fair zijn mogen ze die stemmen niet tellen, net zo lang totdat het goed zit, maar onderwijl hebben weet ik het hoe veel mensen veel geld in het VOO laadje gebeld. Kan je die gasten hiervoor eigenlijk niet aanklagen? je belt namelijk uiteindelijk voor iets heel anders dan je verwacht.
En wat moet het idee voor bv familieleden gek zijn, ben je familie van Koos, wil je Mohammed Ali eruit hebben en door VOO stem je dus ineens op je eigen familielid...
[Dit bericht is gewijzigd door DIGGER op 22-09-2000 02:09]
heb vanmorgen 2 keer op Ali kunnen stemmen, had gisteravond hetzelfde probleem.. maar probeer het nu nogmaar een keertje.. 02 is voor Ali
quote:BOEHOE!!!!
Op 22 september 2000 12:45 schreef Vicky het volgende:
Is nu veranderdheb vanmorgen 2 keer op Ali kunnen stemmen, had gisteravond hetzelfde probleem.. maar probeer het nu nogmaar een keertje.. 02 is voor Ali
en was BB1 NIET saai dan?! saai is juist leuk
Excuses.
Het probleem bestaat nog steeds
Een vorm van stemvervalsing !
Marqiemarq
Dus ik denk ok ...03 want Bianca zal toch wel blijven.
Je hebt gestemt op Ferdi bedankt voor het meedoen en probeer het opnieuw
Op zich logisch dat je moet doortellen maar toen ik een tweede keer belde en 04 intoetste werd de verbinding verbroken...Kortom Nog steeds heeft VOO niet door datt het hier dus lekker fout gaat waardoor Ali dus een ronde verdere komt Wooeeeaahahahahahha
Wat ik me trouwens afvraag: is dit alleen bekend op de BB fora of ook in de landelijke ouderwetse pers???
(leuke negatieve reclame voor BB en positieve voor ons als ze bronvermelding gebruiken)
[Dit bericht is gewijzigd door Num op 22-09-2000 19:46]
VOO bedankt.
De intro voor het stemmen mag ook wel wat korter. Anders is dit één van de laatste stemronde met omzet
quote:Nee hoor schatje van me..Ik weet toch hoe je bent .
Op 22 september 2000 20:09 schreef Jane het volgende:
Zou het echt geen opzet zijn? Of ben ik weer te wantrouwend?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |