Jian?quote:Op vrijdag 4 januari 2013 21:08 schreef Toverheks het volgende:
als ik het maar begrijpen maar klagen over Oma en haar huishouden, of ratten gaan roepen maar ondertussen wel op een sjat zit te klagen dat het sjatten eerst zo leuk was.maar zelf klagen omdat je *hulp* waar er al veel van zijn geweest niet doet hoe jij het wil. maar ik luister naar Gert en zwaai maar ff gesjellig
want anders is het bloed aan de muur en herrie in de tent.
O, dan wacht ik wel even op de vertaling.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 21:10 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Gelukkig zit Jian te blowen.
[..]
Gert is al naar bed, hij is moe van het modereren.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 21:12 schreef Jian het volgende:
[..]
Bloed aan de muur, herrie in de tent, we schoppen Gert de tyfus
Ow, wacht, we krijgen er ook "hulp" bijquote:Op vrijdag 4 januari 2013 21:12 schreef Jian het volgende:
[..]
Bloed aan de muur, herrie in de tent, we schoppen Gert de tyfus
voor 1 van de grootste bloementjes jurken in sjatland mag dat ook Coosquote:Op vrijdag 4 januari 2013 21:10 schreef Coos het volgende:
[..]
De tyfus voor die bloementjes jurken heks.
Ik weet wel wie ik een dom wijf met een grote bek vind maar heb de popcorn al weer op.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 21:17 schreef Copycat het volgende:
Ik weet nooit wie wanneer de bloemetjesjurk aanheeft.
Maar ik heb toevallig wel zoute popcorn in de kast.
Heb de mijne laatst op marktplaats gezet.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 21:17 schreef Copycat het volgende:
Er is vast wel iemand die een goed woordje voor je kan doen bij opa.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 21:20 schreef Jian het volgende:
Ik ben ook het spoor soms bijster, maar ik mag dan ook niet op de heilige chats komen.
Ik een witte weduwequote:Op vrijdag 4 januari 2013 21:17 schreef Copycat het volgende:
Maar ik heb toevallig wel zoute popcorn in de kast.
Ja, Gert, daar heeft Oop nog een aardige pet van op, ma ja ......quote:Op vrijdag 4 januari 2013 21:22 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Er is vast wel iemand die een goed woordje voor je kan doen bij opa.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |