Diegene is morgen pas weer aan de beurt, denk ik.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 20:48 schreef jacqhassel het volgende:
Er zaten ook bajes klanten las ik alleen wordt dat niet aangehaald
Dat sprak vanzelf blijkbaar.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 20:48 schreef jacqhassel het volgende:
Er zaten ook bajes klanten las ik alleen wordt dat niet aangehaald
ja dat denk ik ookquote:Op vrijdag 4 januari 2013 20:50 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Diegene is morgen pas weer aan de beurt, denk ik.
En dat was de rat of de bajesklant?quote:Op vrijdag 4 januari 2013 20:50 schreef Toverheks het volgende:
Er zat ook een kabouter maar die is geband voor het leven, zo zonde want al die leuke kabouter verhaaltjes mis ik wel hoor
nee dat was geen rat ook geen bajesklant, maar om nu sommige sjatters die bij Opa op zijn sjat zitten ratten te noemen ging mij te ver. We weten allenbij dat ze heel leuk met sommige omging en nu ff natrappen beetje lullig.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 20:53 schreef Margo37 het volgende:
[..]
En dat was de rat of de bajesklant?
Tja,daarkan je op wachten of niet danquote:Op vrijdag 4 januari 2013 20:46 schreef Scrutinizer het volgende:
Zo gek is het natuurlijk niet dat er ratten op de chat van opa zitten. Hij gooit/spuugt z'n eten op de grond en oma maakt maar zelden schoon. Dat trekt gewoon ratten aan.
Je moet toch ergens je ei kwijt he, zouden daar ook ratten komen? Iig andere als op de chat van opa en oma heeft geen schoonmaakster hequote:Op vrijdag 4 januari 2013 20:58 schreef Toverheks het volgende:
[..]
nee dat was geen rat ook geen bajesklant, maar om nu sommige sjatters die bij Opa op zijn sjat zitten ratten te noemen ging mij te ver. We weten allenbij dat ze heel leuk met sommige omging en nu ff natrappen beetje lullig.
Wat!?quote:Op vrijdag 4 januari 2013 21:01 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Je moet toch ergens je ei kwijt he, zouden daar ook ratten komen? Iig andere als op de chat van opa en oma heeft geen schoonmaakster he
We hebben veel te veel niet geblowed omdat te begrijpen.quote:
er ligt ei op de grond, maar dat geeft niet, want dat eten de ratten wel op, want oma heeft geen schoonmaaksterquote:
quote:Op vrijdag 4 januari 2013 21:08 schreef Toverheks het volgende:
als ik het maar begrijpen maar klagen over Oma en haar huishouden, of ratten gaan roepen maar ondertussen wel op een sjat zit te klagen dat het sjatten eerst zo leuk was.maar zelf klagen omdat je *hulp* waar er al veel van zijn geweest niet doet hoe jij het wil. maar ik luister naar Gert en zwaai maar ff gesjellig
want anders is het bloed aan de muur en herrie in de tent.
Gelukkig zit Jian te blowen.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 21:05 schreef Coos het volgende:
[..]
We hebben veel te veel niet geblowed omdat te begrijpen.
quote:Op vrijdag 4 januari 2013 21:09 schreef Jian het volgende:
[..]
er ligt ei op de grond, maar dat geeft niet, want dat eten de ratten wel op, want oma heeft geen schoonmaakster
De tyfus voor die bloementjes jurken heks.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 21:08 schreef Toverheks het volgende:
als ik het maar begrijpen maar klagen over Oma en haar huishouden, of ratten gaan roepen maar ondertussen wel op een sjat zit te klagen dat het sjatten eerst zo leuk was.maar zelf klagen omdat je *hulp* waar er al veel van zijn geweest niet doet hoe jij het wil. maar ik luister naar Gert en zwaai maar ff gesjellig
want anders is het bloed aan de muur en herrie in de tent.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |