Paris zijn vrouw nietquote:Op zaterdag 5 januari 2013 00:26 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dat blijkt. Agamemnon was een man.
quote:
ik ben niet zo goed thuis in de mythologiequote:Op zaterdag 5 januari 2013 00:29 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Euh, Paris was de zoon van Priamos.
Paris heeft hotels en deed het met Efrosjekquote:Op zaterdag 5 januari 2013 00:29 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Euh, Paris was de zoon van Priamos.
Frank Zappa was een groot fan van hem. Ik zou hem trouwens eerder tussen de Rythm & Blues en Funk plaatsen.quote:
Ik ook niet maar ben nog wel nuchter genoeg om het te checken op Wikipediaquote:Op zaterdag 5 januari 2013 00:31 schreef Ratelbandolero het volgende:
[..]
ik ben niet zo goed thuis in de mythologie
ik keek daar niet eens het kwam plots in mij opquote:Op zaterdag 5 januari 2013 00:32 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik ook niet maar ben nog wel nuchter genoeg om het te checken op Wikipedia
Heb jij in dat kader Mandré nog genoemd in het topic der dode muzikanten, ik weet effe niet meer precies hoe dat topic heetquote:Op zaterdag 5 januari 2013 00:32 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Frank Zappa was een groot fan van hem. Ik zou hem trouwens eerder tussen de Rythm & Blues en Funk plaatsen.
Neuh, ik post daar nog niet zo lang en ook niet erg vaak. Ik post sowieso haast nooit in MUZ.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 00:37 schreef Jian het volgende:
[..]
Heb jij in dat kader Mandré nog genoemd in het topic der dode muzikanten, ik weet effe niet meer precies hoe dat topic heet
Die is even aan het DM-en met Agamemnon Paris Ratelbandolero.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 00:39 schreef Jian het volgende:
MOOOOOOTIE, MOOOOOOOOOOTIE, HEEEEJ MOOOOOOOOTTTTTIE !
Ow, hij speelde met Watson en met Zappa, vandaarquote:Op zaterdag 5 januari 2013 00:44 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Neuh, ik post daar nog niet zo lang en ook niet erg vaak. Ik post sowieso haast nooit in MUZ.
Aha, dat wist ik niet. Ik lees op de Zappa Wiki Jawaka dat-ie ingehuurd werd om George Duke te vervangen. Dan moet je wel wat kunnen.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 00:49 schreef Jian het volgende:
[..]
Ow, hij speelde met Watson en met Zappa, vandaarhij is vorig jaar gestorven
In een band waar ik in speelde hadden we een toetsenist en die was helemaal vol van 'm, vandaar dat ik vorig jaar oppikte dat ie was overleden, anders had het waarschijnlijk ook langs me heen gegaan.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 00:55 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Aha, dat wist ik niet. Ik lees op de Zappa Wiki Jawaka dat-ie ingehuurd werd om George Duke te vervangen. Dan moet je wel wat kunnen.
JA?quote:Op zaterdag 5 januari 2013 00:39 schreef Jian het volgende:
MOOOOOOTIE, MOOOOOOOOOOTIE, HEEEEJ MOOOOOOOOTTTTTIE !
Wel een pionier begrijp ik, testte ook instrumenten voor Roland lees ik net. All Music weet trouwens maar weinig tot niets over hem te vertellen.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 00:59 schreef Jian het volgende:
[..]
In een band waar ik in speelde hadden we een toetsenist en die was helemaal vol van 'm, vandaar dat ik vorig jaar oppikte dat ie was overleden, anders had het waarschijnlijk ook langs me heen gegaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |