had je al een foto?quote:Op vrijdag 4 januari 2013 19:58 schreef Sharana_LV het volgende:
okay ik heb hem stukje laten lopen en hij loopt dus ook mank :/
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 4 januari 2013 20:00 schreef Sharana_LV het volgende:
oke even in spoiler dus, het is slecht te zien maar toch voor de mensen die het niet willen zien, maar 1 dieper gat en een redelijk diepe snee
ik zie wel wat wits, geen idee of pus of bot of wat dan ookAls het onder de voet zit, is het niet gek dat hij mank loopt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bloed het nog?
Anders even de DA bellen voor advies?Schnitzel, friet, erwten en worteltjes, GENIET!
Ik heb keiveel verstand van alles.
ohjja bellen is misschien wel handigquote:Op vrijdag 4 januari 2013 20:02 schreef Nagelschaartje het volgende:
De vraag is hoeveel de DA kan doen, anders dan het verbinden. Het ziet er niet echt uit als een brede wond? Zou dus eerst even bellen, kan dat ze zeggen dat langskomen geen zin heeft.
goed planquote:Op vrijdag 4 januari 2013 20:04 schreef Sharana_LV het volgende:
ik ga ff de spoedkliniiek bellen vragen wat zij denken
Dat doen ja, kan inderdaad best dat je het in de gaten moet houden maar dat zij er ook niets mee kunnen. Arme kadderquote:Op vrijdag 4 januari 2013 20:04 schreef Sharana_LV het volgende:
ik ga ff de spoedkliniiek bellen vragen wat zij denken
dat likt ie er wel uit.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 20:07 schreef Sharana_LV het volgende:
ik denk dat het zelf gewoon dicht moet groeien maar ik vraag mij af of er vuil in gaat komen als hij naar de kattenbak moet enzo
ja das waar hij was het net wel aan het schoonhoudenquote:
Volgens mij is dat met hechtingen omdat ze die eruit kunnen trekken.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 20:08 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ja das waar hij was het net wel aan het schoonhouden
maar ik weet nog van onze vorige kat dat hij juist een kap om kreeg zodat hij niet aan zijn wond kon likken omdat dat niet goed was ofzo
Klopt.... is niet goed omdat ze de wond weer kunnen 'open' likken. Samson heeft eens vuurwerk tegen zijn poot gehad en toen was de wond ook ontstoken. Toen moesten we er voor zorgen dat ie er niet aan zou likken omdat het dus weer open zou kunnen gaan en anders moest ie ook een kap om.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 20:08 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ja das waar hij was het net wel aan het schoonhouden
maar ik weet nog van onze vorige kat dat hij juist een kap om kreeg zodat hij niet aan zijn wond kon likken omdat dat niet goed was ofzo
die zijn wel sad jaquote:Op vrijdag 4 januari 2013 20:17 schreef PriemGirl het volgende:
Je zou toch serieus nog meer zin hebben om een peuk op te steken met die roken kan echt niet meer reclames![]()
![]()
Knorren kan ook soms een teken zijn dat ze pijn hebbenquote:Op vrijdag 4 januari 2013 20:21 schreef Sharana_LV het volgende:
hij ligt trowens wel te knorren als ik naast hem zit, en hij wilt niet in een hoekje wegkruipen wat katten meestal doen als ze veel pijn hebben
Als katten pijn hebben gaan ze ook spinnenquote:Op vrijdag 4 januari 2013 20:21 schreef Sharana_LV het volgende:
hij ligt trowens wel te knorren als ik naast hem zit, en hij wilt niet in een hoekje wegkruipen wat katten meestal doen als ze veel pijn hebben
Okay goed zo, hopelijk is het snel dichtquote:Op vrijdag 4 januari 2013 20:50 schreef Sharana_LV het volgende:
Spoedarts net gesproken, ik hoef niet langs te komen maar moet het wel in de gaten houden
Ja weet ik maar mika is een heel bang katje dus als er iets mis is dan zie je het gelijk, dan heeft ie grote ogen en mag je hem niet vastpakken en kruipt hij in een hoekje, en nu ligt hij rustig op de bank te slapen enzoquote:Op vrijdag 4 januari 2013 20:42 schreef megamandy het volgende:
[..]
Knorren kan ook soms een teken zijn dat ze pijn hebben
Bill Murrayquote:Op vrijdag 4 januari 2013 21:14 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ghostbusters op tv. De vreselijke matigheid
quote:Op vrijdag 4 januari 2013 21:09 schreef SpaceInvaders het volgende:
Brum doet HOEEE-en en verbetert mij als ik geen HOEEE doe waar een HOEEE hoort
Is dat nou een LV-handdoek?quote:
Wat voor dingen wil je falen dan?quote:Op vrijdag 4 januari 2013 21:25 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik heb zin om te falen, maar ik vind alles te duur
Neequote:
Dat vraagt om een picquote:Op vrijdag 4 januari 2013 21:27 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Nee
of naja, geen echte
omdat ik dus geen replica spul in huis heb kreeg ik een keer deze handdoek voor de gein, maar is nep dus
ik wou een wite handdoek zodat ik kon zien of het ging bloeden omadat de deken waar hij normaal op slaapt donker is
ik stuurde milo weg van het kleedje omdat ik wou dat hij mika met rust liet, nu is hij demonstratief op het randje van het kleedje gaan liggen, is mika op gestaan en toch naast hem gaan liggen dus naja
Truien, vesten, dingen voor de hont, nagellak.... dit dat allesquote:
quote:
Getrainde poussenquote:Op vrijdag 4 januari 2013 21:30 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
af en toe likt milo mika even amar hij gaat wel netjes weer van t kleedje afdus hij snapt het wel
Zielig voor de pousse, die sneequote:Op vrijdag 4 januari 2013 21:31 schreef Sharana_LV het volgende:
maar ze liggen nu wel allebei keihard te knorren
Damnquote:Op vrijdag 4 januari 2013 21:50 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Mooi staaltje autistenlogica van mijn broer daarstraks![]()
Pa vraagt aan hem: 'wil je morgen fruitmix A of B na het eten?'
Broer: 'Ehm, even denken....ik heb woensdag het strijkijzer gereinigd...dus ja, dan wordt het fruitmix B
Dus wij zo van![]()
Die moet je ff uitleggen hoor..
Uitleg: 'als ik in een week erwten eet, eet ik ook fruitmix A. Als ik in een week bonen eet, eet ik fruitmix B (en hij eet dus alleen erwten of bonen) In de week dat ik erwten eet, reinig ik het strijkijzer. Afgelopen woensdag heb ik het strijkijzer gereinigd en heb ik dus erwten en fruitmix A gegeten, dus nu is het tijd voor fruitmix B.'
En dat met een stalen gezicht want uiteraard volkomen logisch
Heerlijkquote:Op vrijdag 4 januari 2013 21:50 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Broer: 'Ehm, even denken....ik heb woensdag het strijkijzer gereinigd...dus ja, dan wordt het fruitmix B
Dus wij zo van![]()
Uitleg: 'als ik in een week erwten eet, eet ik ook fruitmix A. Als ik in een week bonen eet, eet ik fruitmix B (en hij eet dus alleen erwten of bonen) In de week dat ik erwten eet, reinig ik het strijkijzer. Afgelopen woensdag heb ik het strijkijzer gereinigd en heb ik dus erwten en fruitmix A gegeten, dus nu is het tijd voor fruitmix B.'
Mag ik nu je tetten squeezen?quote:
De helen dagquote:Op vrijdag 4 januari 2013 21:56 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Mag ik nu je tetten squeezen?
Geniaalquote:Op vrijdag 4 januari 2013 21:50 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Dus wij zo van![]()
quote:
dibs op de andere !11!!!!!1!!quote:Op vrijdag 4 januari 2013 21:58 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Zo met twee handen 1 boob squeezen
Dat is pas een briljante treesomequote:Op vrijdag 4 januari 2013 21:59 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
dibs op de andere !11!!!!!1!!
En sandra wat briljant![]()
![]()
quote:Op vrijdag 4 januari 2013 22:00 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Dat is pas een briljante treesome![]()
![]()
![]()
Heb je je ouders/schoonfamilie/melkboer al afgebeld?
Jeeeuujjjquote:Op vrijdag 4 januari 2013 22:03 schreef PriemGirl het volgende:
[..]Heb ze vanmorgen proberen te bellen; maar kreeg ze niet te pakken. Heb ze gemaild maar ga er eik vanuit dat dat goed is
Stuk ongeduld gijquote:Op vrijdag 4 januari 2013 22:04 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Jeeeuujjj![]()
![]()
![]()
Schrijf je eens in dan
Jonge m'n autistenplanning!quote:
quote:
quote:Op vrijdag 4 januari 2013 21:50 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Dus wij zo van![]()
whut whyquote:Op vrijdag 4 januari 2013 23:01 schreef Puckzzz het volgende:
Voor ik een paar pagina's terug ga lezen wil ik even delen dat ik zojuist op deze dame heb geboden. I hope she'll become mine
[ afbeelding ]
Voor verjongingskuur reclame gebruiken, ze is al 53quote:Op vrijdag 4 januari 2013 23:02 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Wat ga je doen met plastieken annie met de kale bats?
oh zo! dan wel handig jaquote:Op vrijdag 4 januari 2013 23:06 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Voor verjongingskuur reclame gebruiken, ze is al 53
Nee ik haak zoveel sjaals en mutsen dat ik ze op de foto wil gaan zetten en wie weet durf ik het nog eens aan te gaan bieden ergens
Oh ik nietquote:Op vrijdag 4 januari 2013 23:05 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
whut why
ik vind die poppen altijd freaky
Waarom zou jij dat niet durven? Een etsy-shop is zo opgestart, en er zijn zat mensen die dingen aanbieden die het niet halen bij wat jij maakt (wat ik tnt van je gezien heb)quote:Op vrijdag 4 januari 2013 23:06 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Voor verjongingskuur reclame gebruiken, ze is al 53
Nee ik haak zoveel sjaals en mutsen dat ik ze op de foto wil gaan zetten en wie weet durf ik het nog eens aan te gaan bieden ergens
Ik denk dat als het volle maan is, ze naar je helmer kruipt en al je nagellak piktquote:Op vrijdag 4 januari 2013 23:01 schreef Puckzzz het volgende:
Voor ik een paar pagina's terug ga lezen wil ik even delen dat ik zojuist op deze dame heb geboden. I hope she'll become mine
[ afbeelding ]
Daarom wil ik er eentje zonder armenquote:Op vrijdag 4 januari 2013 23:10 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik denk dat als het volle maan is, ze naar je helmer kruipt en al je nagellak pikt
DIT!!quote:Op vrijdag 4 januari 2013 23:10 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik denk dat als het volle maan is, ze naar je helmer kruipt en al je nagellak pikt
Dat houdt haar toch heul niet tegenquote:Op vrijdag 4 januari 2013 23:10 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Daarom wil ik er eentje zonder armen
Moet ik Lin haar anders een make-over laten geven?quote:Op vrijdag 4 januari 2013 23:12 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Dat houdt haar toch heul niet tegen![]()
Ze pakt de nagellak met d'r wimpers
Denk niet dat het helpt.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 23:13 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Moet ik Lin haar anders een make-over laten geven?
Dat is wel creepy jah!!quote:Op vrijdag 4 januari 2013 23:15 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Denk niet dat het helpt.
Zet je haar op je nachtkastje? Dat ze zo kan toekijken als je aan het batsen bent?
Neinz zat hoesje omheen.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 23:17 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Dat is wel creepy jah!!![]()
![]()
![]()
Spees: glas in bips?
ik heb die van herome, vind ik ook heel fijn! Maar heb die van koh niet geprobeerd dus kan niet vergelijkenquote:Op vrijdag 4 januari 2013 23:18 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Neinz zat hoesje omheen.
Nu ben ik aan t twijfelen of ik morgen gewoon weer een koh ga halen, dat zijn wel de fijnste...
Die heb ik ookquote:Op vrijdag 4 januari 2013 23:21 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ik heb die van herome, vind ik ook heel fijn! Maar heb die van koh niet geprobeerd dus kan niet vergelijken
Ik heb die van herome ook maar die is te grof, dus daar doe ik alles mee als ik een groot stuk moet en daarna nog met een fijnere. Eerst koh (maar kapot), toen een van mont bleu (maar daar ging ik op zitten). En nu weet ik dus niet of ik 10 euro extra wil uitgeven aan die koh..quote:Op vrijdag 4 januari 2013 23:21 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ik heb die van herome, vind ik ook heel fijn! Maar heb die van koh niet geprobeerd dus kan niet vergelijken
hoevele is koh?quote:Op vrijdag 4 januari 2013 23:22 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik heb die van herome ook maar die is te grof, dus daar doe ik alles mee als ik een groot stuk moet en daarna nog met een fijnere. Eerst koh (maar kapot), toen een van mont bleu (maar daar ging ik op zitten). En nu weet ik dus niet of ik 10 euro extra wil uitgeven aan die koh..
Het moet zo zijnquote:Op vrijdag 4 januari 2013 23:35 schreef SpaceInvaders het volgende:
Vorige x dat ik riep dat ik niks meer zou kopen viel mn vijl kapot. Vanmiddag dacht ik 'nu koop ik echt niks meer' en ga ik op die vijl zitten!!!
Kruidvat huismerk met acetonquote:Op vrijdag 4 januari 2013 23:42 schreef SpaceInvaders het volgende:
Welke nagellakremover gebruiken jullie?
Wel balenquote:Op vrijdag 4 januari 2013 23:35 schreef SpaceInvaders het volgende:
Vorige x dat ik riep dat ik niks meer zou kopen viel mn vijl kapot. Vanmiddag dacht ik 'nu koop ik echt niks meer' en ga ik op die vijl zitten!!!
Mehehequote:Op vrijdag 4 januari 2013 23:43 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Kruidvat huismerk met aceton
Ik heb ook een mini flesje van OPI vanuit dat Elle proefabonnement. Hij is heel fijn, maar mij het geld echt niet waardquote:Op vrijdag 4 januari 2013 23:44 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Meheheik zit serieus te overwegen om voortaan die opi te halen want hij is super fijn. Maar wel kenserduur
Die van P2, en anders de paarse van Essence uit het nailart-rekje. Beiden erg fijn, de P2 doet het wat beter bij glitter.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 23:42 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ja het is echt echt echt echt duurquote:Op vrijdag 4 januari 2013 23:47 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ik heb ook een mini flesje van OPI vanuit dat Elle proefabonnement. Hij is heel fijn, maar mij het geld echt niet waardDat spul gaat er zo hard doorheen, dat vind ik echt te duur worden zo
Wat heb je in de aanbieding?quote:Op vrijdag 4 januari 2013 23:48 schreef Mss het volgende:
Ik ben aan het opruimen hier, en OMG wat gooi ik veel weg. Het is echt nodig, ik ben zo'n hoarder
Ongelukje kan altijd hè.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 23:44 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Sowieso balen, want is weer geld wat niet nodig was geweest als ik geen lompe koe was
Veel schaaltjes en dat soort meuk, oude tijdschriften, halfvolle collegeblokken, postbakje en nog veel meerquote:
Als hij hem voor je betaalt zou ik het gewoon doenquote:Op vrijdag 4 januari 2013 23:48 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ja het is echt echt echt echt duurik moet t ook gewoon niet doen. Maar bram zei dat ik gewoon die moest nemen want hij stinkt niet
Gelukkigquote:Op vrijdag 4 januari 2013 23:50 schreef Sharana_LV het volgende:
mika is net wakker en is naar de kattenbak geweest en is nu weer op de bank aan het eten en drinken, dat gaat dus iig goed
essencequote:Op vrijdag 4 januari 2013 23:42 schreef SpaceInvaders het volgende:
WAAR?quote:Op vrijdag 4 januari 2013 23:53 schreef Stormqueen het volgende:
Confessions of an animal hoarder
Met honger in je nest liggen
Oh dat is die mini mini, die zit niet in een harde case maar in een zakje toch? Die vind ik te klein.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 23:49 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ongelukje kan altijd hè.
Ik heb een glasvijl van Herome, die vind ik wel fijn. Heb met Sinterklaas ook een KOH gehad, maar die is best klein. Hij werkt daarom een beetje onhandig want krijg er kramp van in mijn handen, weet nog niet zo goed wat ik ervan moet vinden. Dat ding is echt maar 10 cm lang of zo.
Ja die jaquote:Op vrijdag 4 januari 2013 23:58 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Oh dat is die mini mini, die zit niet in een harde case maar in een zakje toch? Die vind ik te klein.
Jij ook?quote:Op vrijdag 4 januari 2013 23:59 schreef Stormqueen het volgende:
Koh glasvijlik vind m fijner dan mijn herome!
Ja snap ikquote:Op zaterdag 5 januari 2013 00:00 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ja die ja
Denk dat ik die maar in m'n tas gooi voor onderweg of zo.
Had die ene in die case gevraagd, plaatje en linkje en alles erbij (en was binnen budget). En toen kreeg ik die in dat zakje. En toen was ik teleurgesteld
Wa dan?quote:Op zaterdag 5 januari 2013 00:03 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik heb wel goeden schoonfamilie uitgezocht. Goeden cadeaus
Van brum 2 zoya's en een iphone case die nog komt.quote:
Meeeh zo jammerquote:Op zaterdag 5 januari 2013 00:00 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ja die ja
Denk dat ik die maar in m'n tas gooi voor onderweg of zo.
Had die ene in die case gevraagd, plaatje en linkje en alles erbij (en was binnen budget). En toen kreeg ik die in dat zakje. En toen was ik teleurgesteld
Leuk!quote:Op zaterdag 5 januari 2013 00:05 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Van brum 2 zoya's en een iphone case die nog komt.
Van zn broertje een lekkere rituals kaars want ik zei tijdens kerst dat ik die wilde![]()
En zn ouders een chanel lakje, opi remover en een yoga boekje.
Trusten! Hoop dat je je snel beter voeltquote:Op zaterdag 5 januari 2013 00:12 schreef megamandy het volgende:
Bah ik ga mij maar even douchen met Twilight
Opeens heb ik verhoging en koppijn, M. voelt zich ook al niet goed dus waarschijnlijk hebben we een virus. Gelukkig hoef ik alleen nog morgen en zondag te werken en heb ik dan bijna twee weken vrij.
Hopelijk kan ik mij dan op mijn studie concentreren en deze maand tentamen doen.
Slaap lekker iedereen
Gaafquote:Op zaterdag 5 januari 2013 00:13 schreef SpaceInvaders het volgende:
Zoya storm en aurora en chanel quartz
Maar ik heb blaze einzquote:Op zaterdag 5 januari 2013 00:15 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Gaaf
Die Zoya's heb ik ook! Had Aurora voor NYE en hij zit nu nog steeds netjes op een piepklein beetje tipwear na
Ikea?quote:Op zaterdag 5 januari 2013 00:33 schreef Mss het volgende:
Ik heb mijn boekenkast maar eens opnieuw ingedeeld. Dvd's bovenin en boeken onderin ipv andersom. Kast begon toch een beetje wankel te worden. Heb alleen nu nog steeds niet het idee dat hij steviger staat.
Ik zag ze alquote:Op zaterdag 5 januari 2013 00:36 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Mijn moeder zit kittens op m`n facebook te spammen. Ik wil er een![]()
Ja die mont bleu was fijn... Tot ik er op ging zitten einzquote:Op zaterdag 5 januari 2013 11:47 schreef PriemGirl het volgende:
Morgeuhhhh!
Ik heb een glasvijl van herome maar die is eik te grof; en ik heb die van montbleu cadeau gekregen van debs en ik moet toch toegeven dat die een stúk fijner werkt
Remover heb ik ook van kruidvat; die van essence droogt m'n handen te veel uit. Daarnaast ook een potje met sponsje van bourjois (bazen ding maar ook duur met z'n 7 euro) en ook remover van ask. Die laatste is het fijnst voor mn handen maar enkel in amerika te bestellen.. Flesje is ook niet heel groot: 120ml voor 10,67Maar de enige die mn handen en nagelriemen niet uitdroogt; dus ik denk er aan nog een paar aan te schaffen
![]()
Zo. Terug gelezenOnnodig comment gegeven
![]()
Kan allebei. Ik heb liever met aceton. Die ruikt beter (acetonquote:Op zaterdag 5 januari 2013 11:58 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ja die mont bleu was fijn... Tot ik er op ging zitten einz![]()
Ik ga een flesje remover van de kruidvat proberen![]()
Met of zonder aceton?
Metquote:Op zaterdag 5 januari 2013 11:58 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ja die mont bleu was fijn... Tot ik er op ging zitten einz![]()
Ik ga een flesje remover van de kruidvat proberen![]()
Met of zonder aceton?
Ik zag het inderdaad. Misschien toch eens proberenquote:Op zaterdag 5 januari 2013 11:59 schreef SpaceInvaders het volgende:
Priem misschien kun je de remover van opi proberen, die vond ik ook niet uitdrogend en is iets goedkoper dan die ask.
Oehhh goeie! Ik wil die How I matt your mother... Damn you debs met haar perfect mooie swatchesquote:Op zaterdag 5 januari 2013 12:03 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Morning!
[..]
Kan allebei. Ik heb liever met aceton. Die ruikt beter (aceton![]()
) en nagellak ligt er sneller af. Anders ben ik langer aan het boenen dus is het alsnog slecht voor je nagels dus dan maar gewoon sneller klaar
![]()
Heb alleen een flesje zonder aceton voor als ik een theezakjes wrap met lijm heb, want die lost anders op
Dadelijk ff naar de stad om te kijken of ik nog wat Catrice wil voordat alles er straks uitligt
Dat was ook mijn triggerquote:Op zaterdag 5 januari 2013 12:09 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Oehhh goeie! Ik wil die How I matt your mother... Damn you debs met haar perfect mooie swatches![]()
quote:Op zaterdag 5 januari 2013 12:11 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Dat was ook mijn trigger
Voor cleanup heb ik flesje pure aceton, werkt sneller dan remover met aceton. En heb het via de verfgroothandel waar mijn pa werkt dus kost geen drolquote:Op zaterdag 5 januari 2013 12:08 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
MetZonder zit ik er te lang op te raggen om het allemaal er af te krijgen en is een hell voor cleanup... ik dan toch
[..]
Ik zag het inderdaad. Misschien toch eens proberen
Ja hij hoort bij de vaste lijnquote:Op zaterdag 5 januari 2013 12:11 schreef PriemGirl het volgende:
[..]![]()
Ik vraag me alleen af of ie wel vast in de collectie zit... Ik vrees er voor namelijk
quote:Op zaterdag 5 januari 2013 12:13 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ja hij hoort bij de vaste lijn
Moet ik voor je kijken? Dan krijg je hem een maand later na 6 verzette afspraken![]()
quote:Op zaterdag 5 januari 2013 12:17 schreef PriemGirl het volgende:
[..]![]()
![]()
Theheheheh
Ahhh viel wel mee... ik vond die van skjoe nog het ergst; toen ik te lam was om mijn hunger games lakjes te gaan halen. Ik denk dat ze ze 4 maand in huis heeft gehad... Oops
![]()
onuitgepaktquote:Op zaterdag 5 januari 2013 12:17 schreef PriemGirl het volgende:
[..]![]()
![]()
Theheheheh
Ahhh viel wel mee... ik vond die van skjoe nog het ergst; toen ik te lam was om mijn hunger games lakjes te gaan halen. Ik denk dat ze ze 4 maand in huis heeft gehad... Oops
![]()
het is Amerika, dus doe een gok... 10 dagen?quote:Op zaterdag 5 januari 2013 13:14 schreef AlbinoBambi het volgende:
Geen beautyzone2007-bestellers hier?
Mja, zoiets dacht ik al ja. Lastig...quote:Op zaterdag 5 januari 2013 13:15 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
het is Amerika, dus doe een gok... 10 dagen?
Ik weet dat schoonzus graag nog OPI Golden Eye wil hebben. Maar die viert het volgende week zaterdag, en de vorige keer heeft ze ook al op haar cadeautje moeten wachten. Dus ik vind het niet zo tof om dat weer te doen. Maar als ik hem op eBay bestel koop ik er sowieso nog wel iets bij. Dus wat dat betreft...quote:
Ja maar dan heb je weer geen garantie dat ie op tijd zal zijn.....quote:Op zaterdag 5 januari 2013 13:19 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ik weet dat schoonzus graag nog OPI Golden Eye wil hebben. Maar die viert het volgende week zaterdag, en de vorige keer heeft ze ook al op haar cadeautje moeten wachten. Dus ik vind het niet zo tof om dat weer te doen. Maar als ik hem op eBay bestel koop ik er sowieso nog wel iets bij. Dus wat dat betreft...
Nee dat weet ik. Dat bedoel ik ook, hij is ws te laat, maar ik heb dan wel ook nog iets anders. Dus het is niet dat ze niks krijgt.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 13:22 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ja maar dan heb je weer geen garantie dat ie op tijd zal zijn.....
quote:Op zaterdag 5 januari 2013 13:26 schreef PriemGirl het volgende:
Iemand hier ooit al eens met die dynamische view van blogger gewerkt?
Als dat dat nieuwe gedoe?quote:Op zaterdag 5 januari 2013 13:26 schreef PriemGirl het volgende:
Iemand hier ooit al eens met die dynamische view van blogger gewerkt?
douglas verkoopt nu ook opiquote:Op zaterdag 5 januari 2013 13:24 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Nee dat weet ik. Dat bedoel ik ook, hij is ws te laat, maar ik heb dan wel ook nog iets anders. Dus het is niet dat ze niks krijgt.
Anders weet ik ook niet waar ik hem moet halen, want bij de Sephora hadden ze hem niet meer.
Mja, heb alleen niet zoveel tijd om te zoeken. Maargoed, ik kijk wel even, thanks!quote:Op zaterdag 5 januari 2013 13:35 schreef Sharana_LV het volgende:
Ik zou gewoon ff goed zoeken Bambi, zelfs een winkeltje hier op IJburg verkoopt OPI lakjes en daar stond de JB collectie ook, er zijn tegenwoordig redelijk veel verkooppunten, niet alleen Sephora meer. Ook sommige Mooi winkels verkopen ze
bel je ze toch eerst op?quote:Op zaterdag 5 januari 2013 13:42 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Mja, heb alleen niet zoveel tijd om te zoeken. Maargoed, ik kijk wel even, thanks!
Ik hou van m'n Mont Bleu vijlenquote:
Ik had dus voor ik erop ging zitten ook een mont bleu vijl. Maar ik vind de koh nog minstens 10x fijner eigenlijkquote:Op zaterdag 5 januari 2013 14:20 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik hou van m'n Mont Bleu vijlen. Maar sowieso goeie glasvijlen
.
Hoe duur zijn die eigenlijk? En die hebben een nog fijnere grit dan dat ze zo fijn zijn?quote:Op zaterdag 5 januari 2013 14:25 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik had dus voor ik erop ging zitten ook een mont bleu vijl. Maar ik vind de koh nog minstens 10x fijner eigenlijk
Nee ik vond mijn mont bleu te fijn en de herome te grof, deze zit er perfect tussen in. Ik heb t gevoel alsof het er ook beter op zit, want het voelt niet echt fijn aan op je huid terwijl je bij de mont bleu niet echt iets voelt.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 14:26 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Hoe duur zijn die eigenlijk? En die hebben een nog fijnere grit dan dat ze zo fijn zijn?
Hoe lang zou ik het dit jaar volhouden?quote:
Hier was alles nog normaal.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 14:53 schreef Debsterr het volgende:
Is er eigenlijk al in meer winkels gesignaleerd dat catrice nagellak is afgeprijsd? Want wil dan eigenlijk wel wat lakjes scoren voor giveaway enzo..
Elke dag een artikel? Ik zet mijn geld op twee wekenquote:Op zaterdag 5 januari 2013 14:49 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Hoe lang zou ik het dit jaar volhouden?![]()
Ik twijfel dan zo he, nu nog scoren voor volle prijs maar zeker zijn dat je het nog hebt, of wachten en dan waarschijnlijk geen schappen leeg kunnen roven want opquote:
Zo lang zou ik het niet eens redden denk ikquote:Op zaterdag 5 januari 2013 14:59 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Elke dag een artikel? Ik zet mijn geld op twee weken
Nee niet elke dag. Beginnen met 2x per weekquote:Op zaterdag 5 januari 2013 14:59 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Elke dag een artikel? Ik zet mijn geld op twee weken
quote:Op zaterdag 5 januari 2013 15:04 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Nee niet elke dag. Beginnen met 2x per week
Maar wellicht dat dan nog 2 weken een goeien gok is
Hier nog nietquote:Op zaterdag 5 januari 2013 14:53 schreef Debsterr het volgende:
Is er eigenlijk al in meer winkels gesignaleerd dat catrice nagellak is afgeprijsd? Want wil dan eigenlijk wel wat lakjes scoren voor giveaway enzo..
Om gratis spullen te krijgen natuurlijkquote:Op zaterdag 5 januari 2013 15:07 schreef Stormqueen het volgende:
Waarom wil je bloggen, priem? En waarover?
Uiteraardquote:Op zaterdag 5 januari 2013 15:11 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Om gratis spullen te krijgen natuurlijk
Omdat ik nu telkens foto's van mani's op instagram zet en ik het eik wel leuk vind om nagellak te swatchen e.d.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 15:07 schreef Stormqueen het volgende:
Waarom wil je bloggen, priem? En waarover?
D'uh ! Ik word de nieuwe masjsjsjsjaasjsajquote:Op zaterdag 5 januari 2013 15:11 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Om gratis spullen te krijgen natuurlijk
Don't worry babequote:Op zaterdag 5 januari 2013 15:18 schreef Stormqueen het volgende:
Als iedereen gaat bloggen wordt het topic zo doods
Kijk even in de database hoeveel mensen een blog hebben en hoeveel van die blogs actief zijnquote:Op zaterdag 5 januari 2013 15:18 schreef Stormqueen het volgende:
Als iedereen gaat bloggen wordt het topic zo doods
true,quote:Op zaterdag 5 januari 2013 15:21 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Kijk even in de database hoeveel mensen een blog hebben en hoeveel van die blogs actief zijn![]()
Lindy's schuld.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 15:20 schreef PriemGirl het volgende:
Alhoewel het topic af en toe wel wat doods is de laatste tijd![]()
quote:Op zaterdag 5 januari 2013 15:24 schreef Debsterr het volgende:
Dat was een garp. Nu is het topique dood.
quote:
quote:Op zaterdag 5 januari 2013 15:24 schreef Debsterr het volgende:
Dat was een garp. Nu is het topique dood.
SORRYquote:
PICquote:Op zaterdag 5 januari 2013 15:26 schreef Debsterr het volgende:
[..]. Ik heb net 1 nagel ge-half-moon-t OMG het is zo mooi
!
quote:Op zaterdag 5 januari 2013 15:30 schreef Debsterr het volgende:
[..]
SORRY
Had jij nou gezien dat er 50% korting op Catrice schappen zat?
Als we nou ja zeggen, bel je dan alsnog?quote:Op zaterdag 5 januari 2013 15:36 schreef Debsterr het volgende:
Zouden ze me raar vinden als ik de Kruidvat vlakbij bel of ze al 50% korting hebben?
Waarschijnlijk. Maakt het uit?quote:Op zaterdag 5 januari 2013 15:36 schreef Debsterr het volgende:
Zouden ze me raar vinden als ik de Kruidvat vlakbij bel of ze al 50% korting hebben?
Misschienquote:Op zaterdag 5 januari 2013 15:36 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Als we nou ja zeggen, bel je dan alsnog?
Stuur ze een twitterberichtquote:Op zaterdag 5 januari 2013 15:37 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Misschien. Ik vind bellen alleen altijd stom
.
Dat.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 15:39 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Stuur ze een twitterbericht![]()
Nee?
Ik ben dus zo iemand die dan er maar gewoon langs gaat omdat ik geen zin heb om te bellen
Je mag voor mij gaan shoppenquote:Op zaterdag 5 januari 2013 15:39 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Dat.
En ik wil nagellak kopen, want 50% korting, maar eigenlijk heb ik alle kleuren die ik wil wel.
Ga je naar de meet? Ik niet maar andere brabo's wel geloof ik.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 15:41 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Haha, hoe krijgen we die lakjes bij jou dan?
2 februari he? Ik weet het niet zeker, maar denk het wel.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 15:42 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ga je naar de meet? Ik niet maar andere brabo's wel geloof ik.
hahahahaaha geniaalquote:Op zaterdag 5 januari 2013 15:55 schreef Sharana_LV het volgende:
mijn tante
ze belt mij dus ik zei al ik had je al whatsapp bericht gestuurd om te vragen of je alweer beter was, zegt ze oooh ja ik zoek mijn telefoon nu maar ik kan hem niet vinden ik had je bericht nog niet gezein ... dus ik "waar bel je nu mee dan?" en toen hoorde ik twee minuten allen maar heel hard iemand lachen
D'aawwwwquote:
quote:Op zaterdag 5 januari 2013 15:55 schreef Sharana_LV het volgende:
mijn tante
ze belt mij dus ik zei al ik had je al whatsapp bericht gestuurd om te vragen of je alweer beter was, zegt ze oooh ja ik zoek mijn telefoon nu maar ik kan hem niet vinden ik had je bericht nog niet gezein ... dus ik "waar bel je nu mee dan?" en toen hoorde ik twee minuten allen maar heel hard iemand lachen
Pahahaha briljantquote:Op zaterdag 5 januari 2013 15:55 schreef Sharana_LV het volgende:
mijn tante
quote:Op zaterdag 5 januari 2013 16:00 schreef Debsterr het volgende:
Priem, ga jij naar de meet 2 in februari?
quote:
Klopt ja. Toen ik eens te weinig geld had teruggekregen, moest ik mailen. Ze geven geen nummers van winkels zelf blijkbaar.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 16:00 schreef Debsterr het volgende:
Je kunt Kruidvat alleen via een 0900 nummer bereiken.
Is goed! Heb je nu een lijstje? Want ik moet er zo toch langs om de lippenstift voor Taart te versturen.quote:
GeDM'edquote:Op zaterdag 5 januari 2013 16:08 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Is goed! Heb je nu een lijstje? Want ik moet er zo toch langs om de lippenstift voor Taart te versturen.
Ja ik vind 'm ook nice, en heb een supermooie indie glitter die er ZO mooi overheen isquote:Op zaterdag 5 januari 2013 16:09 schreef BBQ-kip het volgende:
Goed, als ik maandag (hopelijk) weer naar buiten kan ga ik ook maar even langs Kruidvat dus
Die How I Matt Your Mother heb ik al een tijdje, is een tof lakje
Ik vind hem niet zo heel boeiend op de foto's. Is hij toffer in 't echt?quote:Op zaterdag 5 januari 2013 16:09 schreef BBQ-kip het volgende:
Goed, als ik maandag (hopelijk) weer naar buiten kan ga ik ook maar even langs Kruidvat dus
Die How I Matt Your Mother heb ik al een tijdje, is een tof lakje
Thnxquote:Op vrijdag 4 januari 2013 23:08 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Waarom zou jij dat niet durven? Een etsy-shop is zo opgestart, en er zijn zat mensen die dingen aanbieden die het niet halen bij wat jij maakt (wat ik tnt van je gezien heb)
Ja tuurlijk straks meteen!quote:Op zaterdag 5 januari 2013 16:11 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Check! Je kan wel voor 2 februari het alvast weer overmaken toch?
geen idee, weet natuurlijk niet wat jij leuk of boeiend vindt.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 16:11 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ik vind hem niet zo heel boeiend op de foto's. Is hij toffer in 't echt?
Etsy is zo leukquote:Op zaterdag 5 januari 2013 16:11 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
ThnxIk ga me er eens in verdiepen
Nu weer teruglezen, een paar pagina's maar gelukkig
mijn collega waar je bijna doorheen kunt kijken werd door de Wii op obees gezetquote:Op zaterdag 5 januari 2013 16:17 schreef SpaceInvaders het volgende:
Nondeknetter mijn wii zegt dat ik 77kg weeg en nog net niet obese ben
Dan krijg je zo'n dik poppetjequote:Op zaterdag 5 januari 2013 16:18 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
mijn collega waar je bijna doorheen kunt kijken werd door de Wii op obees gezet
Maf ding
Maar goed, je bent lekker aan het yoga-en?
die gast zit aan de nutridrink (van die bijvoeding) om een beetje op normaal gewicht te blijven (ziek waardoor steeds afvallen), en dan krijg je die boodschap van de Wiiquote:Op zaterdag 5 januari 2013 16:19 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Dan krijg je zo'n dik poppetje
Jaaa, al zoveel bloedmooie dingen gezien op Etsy voor interieurquote:Op zaterdag 5 januari 2013 16:17 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Etsy is zo leuk![]()
Ik heb daar al paar keer ontzettend leuke dingen gekocht![]()
Jammer alleen dat er nog niet zo gek veel Nederlandse aanbieders zijn (hint hint)
Ook voor wat grotere dingen zoals meubels zou ik daar best willen shoppen, maar da's met verzendkosten vanuit (vaak) de VS beetje prijzig
Ja ik ben nog ff aan het denken of ik de producten of de patronen (of allebei) ga aanbieden. Bij elk kleeft wel een nadeel.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 16:17 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Etsy is zo leuk![]()
Ik heb daar al paar keer ontzettend leuke dingen gekocht![]()
Jammer alleen dat er nog niet zo gek veel Nederlandse aanbieders zijn (hint hint)
Ook voor wat grotere dingen zoals meubels zou ik daar best willen shoppen, maar da's met verzendkosten vanuit (vaak) de VS beetje prijzig
Als je gewoon eerst eens een paar artikelen aanbied en kijkt hoe het loopt? En qua prijzen gewoon vergelijken met andere aanbiedersquote:Op zaterdag 5 januari 2013 16:25 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ja ik ben nog ff aan het denken of ik de producten of de patronen (of allebei) ga aanbieden. Bij elk kleeft wel een nadeel.
Producten: veel werkuren wat ik nooit in rekening kan brengen, dan kost een sjaal al gauw minimaal 50 euro. Verzenden is lastig/duur want het pas niet door de brievenbus.
Patronen: Ik haak uit mijn hoofd. Ik maak de muts of sjaal gaandeweg en schrijf niet op wat ik eigenlijk doe. (met de laatste dingetjes wel globaal gedaan)
Patroon in het engels schrijven. Mijn engels is prima, maar niet de haak termen. Die ken ik niet. OK die zoek ik zo op maar toch....
En de verdiensten zijn dan best laag
Spees is een dikzak!quote:Op zaterdag 5 januari 2013 16:28 schreef SpaceInvaders het volgende:
Bij mama klopt t wel dus dan zal t bij mij ook wel!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |