had je al een foto?quote:Op vrijdag 4 januari 2013 19:58 schreef Sharana_LV het volgende:
okay ik heb hem stukje laten lopen en hij loopt dus ook mank :/
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 4 januari 2013 20:00 schreef Sharana_LV het volgende:
oke even in spoiler dus, het is slecht te zien maar toch voor de mensen die het niet willen zien, maar 1 dieper gat en een redelijk diepe snee
ik zie wel wat wits, geen idee of pus of bot of wat dan ookAls het onder de voet zit, is het niet gek dat hij mank loopt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bloed het nog?
Anders even de DA bellen voor advies?Schnitzel, friet, erwten en worteltjes, GENIET!
Ik heb keiveel verstand van alles.
ohjja bellen is misschien wel handigquote:Op vrijdag 4 januari 2013 20:02 schreef Nagelschaartje het volgende:
De vraag is hoeveel de DA kan doen, anders dan het verbinden. Het ziet er niet echt uit als een brede wond? Zou dus eerst even bellen, kan dat ze zeggen dat langskomen geen zin heeft.
goed planquote:Op vrijdag 4 januari 2013 20:04 schreef Sharana_LV het volgende:
ik ga ff de spoedkliniiek bellen vragen wat zij denken
Dat doen ja, kan inderdaad best dat je het in de gaten moet houden maar dat zij er ook niets mee kunnen. Arme kadderquote:Op vrijdag 4 januari 2013 20:04 schreef Sharana_LV het volgende:
ik ga ff de spoedkliniiek bellen vragen wat zij denken
dat likt ie er wel uit.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 20:07 schreef Sharana_LV het volgende:
ik denk dat het zelf gewoon dicht moet groeien maar ik vraag mij af of er vuil in gaat komen als hij naar de kattenbak moet enzo
ja das waar hij was het net wel aan het schoonhoudenquote:
Volgens mij is dat met hechtingen omdat ze die eruit kunnen trekken.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 20:08 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ja das waar hij was het net wel aan het schoonhouden
maar ik weet nog van onze vorige kat dat hij juist een kap om kreeg zodat hij niet aan zijn wond kon likken omdat dat niet goed was ofzo
Klopt.... is niet goed omdat ze de wond weer kunnen 'open' likken. Samson heeft eens vuurwerk tegen zijn poot gehad en toen was de wond ook ontstoken. Toen moesten we er voor zorgen dat ie er niet aan zou likken omdat het dus weer open zou kunnen gaan en anders moest ie ook een kap om.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 20:08 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ja das waar hij was het net wel aan het schoonhouden
maar ik weet nog van onze vorige kat dat hij juist een kap om kreeg zodat hij niet aan zijn wond kon likken omdat dat niet goed was ofzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |