Nou, jouw foto's zijn ook prima motivatie anders hoorquote:Op vrijdag 4 januari 2013 18:21 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Swets, dit is echt zulke enorme motivatie!![]()
En idd wat iemand eerder zei, dit zijn altijd van die ver van je bed verhalen, maar ik heb je echt aangeraakt!
Maar die heb ík dan weer nog nooit gezienquote:Op vrijdag 4 januari 2013 19:21 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Nou, jouw foto's zijn ook prima motivatie anders hoor![]()
![]()
Wat doen verzendkosten naar NZ?quote:Op vrijdag 4 januari 2013 19:16 schreef rechtsedirecte het volgende:
oke, maar het zal waarschijnlijk toch wel zo aflopen dat ik ze toch hier bestel omdat ik te ongeduldig ben
ik weet niet hoe het met YUR vergaan is maar ik ben in ieder geval van heel wat "pijntjes" af sinds ik op dit "concept" schoenen ben over gestapt..quote:Op vrijdag 4 januari 2013 19:21 schreef Sunnythesun het volgende:
Mooie schoentjesWeet niet of ik daar al klaar voor ben, maar ze zien er iig stoer uit
![]()
Nja het is zeker iets waar ik naar ga kijken tztquote:Op vrijdag 4 januari 2013 19:25 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
ik weet niet hoe het met YUR vergaan is maar ik ben in ieder geval van heel wat "pijntjes" af sinds ik op dit "concept" schoenen ben over gestapt..
de volgende stap is de Drift
Ik wil de PureCadence. Maar misschien strakjes voor op de baanquote:Op vrijdag 4 januari 2013 19:25 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
ik weet niet hoe het met YUR vergaan is maar ik ben in ieder geval van heel wat "pijntjes" af sinds ik op dit "concept" schoenen ben over gestapt..
de volgende stap is de Drift
Voor op de baan? Hoezo dat?quote:Op vrijdag 4 januari 2013 19:46 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Ik wil de PureCadence. Maar misschien strakjes voor op de baan
Als je ze past en ze hier goedkoper zijn dan kun je ook gewoon een bestelling doorgeven natuurlijkquote:Op vrijdag 4 januari 2013 19:35 schreef GotC het volgende:
Oh en ik had gekeken of Brooks ook naar NL schoenen verstuurde..maar neeee
Thanks, maar hoeft nietquote:Op vrijdag 4 januari 2013 19:48 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Als je ze past en ze hier goedkoper zijn dan kun je ook gewoon een bestelling doorgeven natuurlijk
Omdat de baan zelf al meer dempt dan stoep/fietspad, dus de demping in m'n nieuwe schoenen teveel zou kunnen zijn. En omdat goed excuusquote:
Het zijn pantoffeltjesquote:Op vrijdag 4 januari 2013 19:57 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
Wat is er eigenlijk zo bijzonder aan die brooks?
Pure Flow in oranje en roodquote:Op vrijdag 4 januari 2013 19:10 schreef rechtsedirecte het volgende:
ff spammen....
http://www.mijnhardloopsc(...)eproject-lente-2013/
En ik wil zequote:
nee, ook de Australische site verstuurt geen schoenen naar NZ, alleen kleding...quote:Op vrijdag 4 januari 2013 19:35 schreef GotC het volgende:
Oh en ik had gekeken of Brooks ook naar NL schoenen verstuurde..maar neeee
Dan koop je de 2012 versiequote:Op vrijdag 4 januari 2013 20:04 schreef hatsaflats het volgende:
Ik vind het wel jammer dat ze de PureCadence 2 niet in het roze hebben gemaakt
het bijzondere van de Brooks Drift is dat je de binnenzool er uit kan halen en van een 4mm drop naar een zero drop ga... of word ik nu te technisch?quote:Op vrijdag 4 januari 2013 19:57 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
Wat is er eigenlijk zo bijzonder aan die brooks?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |