not buyingquote:Op vrijdag 4 januari 2013 16:25 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
dat doen we al paar jaar![]()
on nee, da was met kondomen![]()
nah ja, nog niet serieus bezig ofzo in ieder geval
whut?quote:Op vrijdag 4 januari 2013 16:24 schreef megamandy het volgende:
[..]
Met het feest van NYE waren er ook enge apen op stelten
hopelijk wel dit jaar, dat zou wel tof zijnquote:
ah coolquote:Op vrijdag 4 januari 2013 16:26 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
hopelijk wel dit jaar, dat zou wel tof zijn
nou, dan ben je de volgende denk ikquote:Op vrijdag 4 januari 2013 16:26 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
hopelijk wel dit jaar, dat zou wel tof zijn
ik denk dat ze bedoelt dat ze nog niet aan de ovulatietesten zit enzo, maar geen anticonceptie = een kind willen, imoquote:Op vrijdag 4 januari 2013 16:27 schreef Sharana_LV het volgende:
EHMYGWERD MINI KIPJES!
maar kip als je er niet serieus mee bezig bent maar ook geen bescherming gebruikt .. je kan natuurlijk als je vanavond bats al gelijk raak zijn enzo .. het is wel gewenst als t wel gebeurd?
quote:Op vrijdag 4 januari 2013 16:26 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
whut?
Zoveel negers waren er niet in Berlijn toch?
of bedoel je echte apen?
scaryquote:Op vrijdag 4 januari 2013 16:29 schreef megamandy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
In die emmer zat wodka met nog iets. Iedereen aan dezelfde lepel lurkenHeb het maar afgeslagen.
ja hoor, zeker, zou heel gewenst zijnquote:Op vrijdag 4 januari 2013 16:27 schreef Sharana_LV het volgende:
EHMYGWERD MINI KIPJES!
maar kip als je er niet serieus mee bezig bent maar ook geen bescherming gebruikt .. je kan natuurlijk als je vanavond bats al gelijk raak zijn enzo .. het is wel gewenst als t wel gebeurd?
fuck, dat beest is engquote:Op vrijdag 4 januari 2013 16:29 schreef megamandy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
In die emmer zat wodka met nog iets. Iedereen aan dezelfde lepel lurkenHeb het maar afgeslagen.
kan alle kanten op, ik ken ook iemand die juist veel energieker was tijdens de draagtijdquote:Op vrijdag 4 januari 2013 16:29 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ja hoor, zeker, zou heel gewenst zijn
ik vond het eerst beetje eng met nieuwe baan, maar ja, je kunt er tegenwoordig zo uit liggen ergens dus dat zegt ook niet zoveel. Daarnaast heb ik het idee dat ze in mijn team meer zijn van het "the more the merrier" dus das op zich mooi
waar ik wel tegenop zie (nu al ook he) is vermoeidheid en dementie enzo, omdat baan best intensief is en het lastig is om rustiger aan te doen tijdens een zwangerschap ofzo.
Nah ja, zal zich wel oplossenwaarschijnlijk loop ik moeilijk te doen om niks
ik heb bijna 40 koorts, ik ben blij dat ik even mij hoofd recht kan houden en normaal kan typenquote:
nee, planet of the apes!quote:Op vrijdag 4 januari 2013 16:31 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
fuck, dat beest is eng![]()
doet me hier aan denken
[ afbeelding ]
join the club, hier ookquote:Op vrijdag 4 januari 2013 16:31 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ik heb bijna 40 koorts, ik ben blij dat ik even mij hoofd recht kan houden en normaal kan typen
das wel waar, als het goed is heb ik dan ook minder last van auto immuun ziekte, omdat weerstand anders is danquote:Op vrijdag 4 januari 2013 16:31 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
kan alle kanten op, ik ken ook iemand die juist veel energieker was tijdens de draagtijdge wit et tog nie!
oh ja, die ook ja. Enge apen, bahquote:
en mir, en mssquote:Op vrijdag 4 januari 2013 16:32 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
join the club, hier ook
sqtje is ook al ziek
ja echt kneuzenclub, goed begin van 2013quote:Op vrijdag 4 januari 2013 16:32 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
join the club, hier ook
sqtje is ook al ziek
ALS JE ZWANGER BENT HEB JE MINDER LAST VAN AUTO IMMUUN ZIEKTES?quote:Op vrijdag 4 januari 2013 16:32 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
das wel waar, als het goed is heb ik dan ook minder last van auto immuun ziekte, omdat weerstand anders is dan
bij die van mij wel jaquote:Op vrijdag 4 januari 2013 16:33 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ALS JE ZWANGER BENT HEB JE MINDER LAST VAN AUTO IMMUUN ZIEKTES?
vaak wel, die vriendin van me had dus ook veel minder last van haar MEquote:Op vrijdag 4 januari 2013 16:33 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ALS JE ZWANGER BENT HEB JE MINDER LAST VAN AUTO IMMUUN ZIEKTES?
Die ken ik nietquote:Op vrijdag 4 januari 2013 16:31 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
fuck, dat beest is eng![]()
doet me hier aan denken
[ afbeelding ]
oh buh, ik dacht al EHMYGEWRD!quote:Op vrijdag 4 januari 2013 16:34 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
bij die van mij wel ja
Fucked up schildklier die chronisch ontstoken is. Weet niet hoe dat voor jou is though
ME is geen auto immuun ziektequote:Op vrijdag 4 januari 2013 16:34 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
vaak wel, die vriendin van me had dus ook veel minder last van haar ME
Crap!quote:Op vrijdag 4 januari 2013 16:34 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
vaak wel, die vriendin van me had dus ook veel minder last van haar ME
quote:
oh dus echt planet of the apes, hehehe, humor.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 16:34 schreef megamandy het volgende:
[..]
Die ken ik nietMaar het heette ook Planet der Affen
Liepen dus een paar mensen op stelten rond en nog een aantal andere mensen met apenmaskers in spaceoutfits haha.
Echt geweldig
je kunt het natuurlijk je internist/patiëntenvereniging wel vragen of het zo is voor jouquote:
quote:Op vrijdag 4 januari 2013 16:35 schreef megamandy het volgende:
[..]
Het drong gewoon ook pas tot mij door toen ik die apen zagZeg ik, voel mij net op Planet of the Apes, en toen dacht ik "Ooh kut, dat is natuurlijk ook de letterlijke vertaling"
Gelukkig was er niemand in de buurt die mij een emoslinger kon geven
ja, maar beetje vreemde vorm ervan (zal weer eens nietquote:Op vrijdag 4 januari 2013 16:36 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Kip heb jij ook hashimoto? Of iets anders?
quote:Op vrijdag 4 januari 2013 16:36 schreef Nagelschaartje het volgende:
godver, ze hadden de holo schoenen niet in de winkel.. Nu online besteld
Ja kan opzich wel, maar ik had al dingen gehoord dat zwangerschap juist heel zwaar gaat zijnquote:Op vrijdag 4 januari 2013 16:36 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
je kunt het natuurlijk je internist/patiëntenvereniging wel vragen of het zo is voor jou
Ik was onder de mensen en allesquote:
yes, klopt.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 16:36 schreef Stormqueen het volgende:
Maar de symptomen van chronische ziektes zijn vaak anders tijdens drachtige toestand.
gij malloot! en dat noemt zich een echte FOK-ker!quote:Op vrijdag 4 januari 2013 16:37 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik was onder de mensen en alles![]()
dude, je hebt net vier weken verkeringquote:Op vrijdag 4 januari 2013 16:37 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ja kan opzich wel, maar ik had al dingen gehoord dat zwangerschap juist heel zwaar gaat zijn
Maargoed, sf wilt toch geen kids dus het maakt ook niet zo heel veel uit.
Ik wist alleen niet dat bij sommige ziektes het juist minder werd als je zwanger bent
je weet niet hoe het loopt met SF hequote:Op vrijdag 4 januari 2013 16:37 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ja kan opzich wel, maar ik had al dingen gehoord dat zwangerschap juist heel zwaar gaat zijn
Maargoed, sf wilt toch geen kids dus het maakt ook niet zo heel veel uit.
Ik wist alleen niet dat bij sommige ziektes het juist minder werd als je zwanger bent
fuck dat is veelquote:Op vrijdag 4 januari 2013 16:37 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ja, maar beetje vreemde vorm ervan (zal weer eens niet)
behandeling is wel bijna hetzelfde, ik slik alleen een hoeveelheid pillen voor een olifant (250 mcg T4)
Daarom, ik ga mij er nu ook niet druk om maken.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 16:39 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
dude, je hebt met vier weken verkering
shamequote:Op vrijdag 4 januari 2013 16:37 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik was onder de mensen en alles![]()
Lolquote:Op vrijdag 4 januari 2013 16:40 schreef Nagelschaartje het volgende:
Moest wel lachen, straatwerver vs autist
- Hey, vind je het leuk om te shoppen?
- Ja
- Vind je nog andere dingen leuk?
- Nee, eigenlijk was dat het wel (heb ingeslikt dat ik het liever online doe)
- Maar je gaat vast wel eens uit of naar de bioscoop?
- Nee![]()
- Of uit eten?
- Ja heel af en toe
- O... Heb je een spelcomputer?
- Ja, maar daar koop ik nooit nieuwe spellen voor
- Ah... ehm....![]()
Hij verkocht 1 of ander voordeelpasje en kwam uiteindelijk zelf tot de conclusie dat ik er maar weinig aan zou hebben![]()
![]()
![]()
ja dat instellen heeft bij mij ook wel even geduurdquote:Op vrijdag 4 januari 2013 16:39 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
fuck dat is veel
Ik zit aan 0,037 en heb er soms opvliegers bij
Bij mij wisselt het als de pest en dat is gruwelijk irritant. Denk je de juiste dosering te hebben moet je weer een andere dosering
maar je praatte wél terugquote:Op vrijdag 4 januari 2013 16:40 schreef Nagelschaartje het volgende:
- Ja
- Nee![]()
- Of uit eten?
- Ja heel af en toe
- Ah... ehm....![]()
Hij verkocht 1 of ander voordeelpasje en kwam uiteindelijk zelf tot de conclusie dat ik er maar weinig aan zou hebben![]()
![]()
![]()
Ben wel naar de Action geweest, dus het was niet voor niksquote:
quote:Op vrijdag 4 januari 2013 16:40 schreef Nagelschaartje het volgende:
- Ja
- Nee![]()
- Of uit eten?
- Ja heel af en toe
- Ah... ehm....![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 4 januari 2013 16:40 schreef Nagelschaartje het volgende:
- Ja
- Nee![]()
- Of uit eten?
- Ja heel af en toe
- Ah... ehm....![]()
![]()
![]()
Doe ik altijd, hoewel ik meestal begin met "je mag je praatje doen, maar ik ga niks kopen. Kies zelf maarquote:
die zouden een online winkel moeten beginnen, hoe relaxed zou dat zijnquote:Op vrijdag 4 januari 2013 16:41 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ben wel naar de Action geweest, dus het was niet voor niks
Action online is toch ebay?quote:Op vrijdag 4 januari 2013 16:42 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
die zouden een online winkel moeten beginnen, hoe relaxed zou dat zijn
net als Ikea enzo![]()
gewoon online
ikea heeft geen online winkel toch?quote:Op vrijdag 4 januari 2013 16:42 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
die zouden een online winkel moeten beginnen, hoe relaxed zou dat zijn
net als Ikea enzo![]()
gewoon online
vermoeidheid, wazig hoofd, concentratieproblemen, gewichtstoename als dat ding aan het ontsteken is.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 16:42 schreef Stormqueen het volgende:
Maar kip, wat voor beperkingen brengt jouw ziekte met zich mee?
Structuur en rust hmja..vandaar dat ik me in de vakantie ook kutter voel dan wanneer het spul naar school moet enzoquote:Op vrijdag 4 januari 2013 16:41 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ja dat instellen heeft bij mij ook wel even geduurd![]()
Ben sinds een jaar echt helemaal stabiel (ik loop ermee sinds mijn 12e ongeveer), maar kan zo weer opnieuw ingesteld moeten worden als die hoerige schildklier weer meer gaat ontseken dan "normaal".
Maar komt goed, uiteindelijk
Ik voel me er nu goed bij, mits ik heel erg let op structuur en rust en ritme enzo.
kwam vast door je hoodiequote:Op vrijdag 4 januari 2013 16:42 schreef Nagelschaartje het volgende:
Hij dacht vast dat ik jong en hip was... De teleurstelling
wel even letten op acceptatie, als je een mongolengebit hebt (zoals ikquote:Op vrijdag 4 januari 2013 16:42 schreef Miezziej het volgende:
Owja, over tandartsen en zorgverzekeringen;
Je kan nog tot 1 februari 2013 je aanvullende zorgverzekering wijzigen. Dus als de tandartsverzekering er helemaal uit is of te laag kan je die gewoon toevoegen/verhogen
http://www.overstappen.nl(...)kering-nog-wijzigen/
klinkt niet tofquote:Op vrijdag 4 januari 2013 16:45 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
vermoeidheid, wazig hoofd, concentratieproblemen, gewichtstoename als dat ding aan het ontsteken is.
Eigenlijk is je schildklier de katalysator voor alles in je lijf, waardoor alle processen in mijn lijf langzamer gaan als ik niet goed ingesteld ben.
dus ook langzamer lopen, spierpijn, zwaardere stem, extreme menstruaties en de hele handel![]()
gaat nu een heeeeel stuk beter dan eerder hoor, heb tijden gehad dat ik 16 uur per dag sliep en blij was als ik een afwasje kon doen. Dan is 4 dagen werken en volhouden nu heel tof
ja, ik heb al zoooo vaak gedacht NU GA IK BEStELLEn, maar nog steeds nog nooit ge-ebay-edquote:
nee maar zou wel relaxed zijn als die online winkels zouden hebbenquote:Op vrijdag 4 januari 2013 16:43 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ikea heeft geen online winkel toch?
Ik had m'n ski-jas met regenboogrits aanquote:
Doe! Er gaat een wereld voor je openquote:Op vrijdag 4 januari 2013 16:47 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ja, ik heb al zoooo vaak gedacht NU GA IK BEStELLEn, maar nog steeds nog nooit ge-ebay-ed![]()
een maagd.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 16:47 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ja, ik heb al zoooo vaak gedacht NU GA IK BEStELLEn, maar nog steeds nog nooit ge-ebay-ed![]()
Ebayquote:Op vrijdag 4 januari 2013 16:47 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
dat zeker!quote:Op vrijdag 4 januari 2013 16:47 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
nee maar zou wel relaxed zijn als die online winkels zouden hebben
precies, heb niet veel te klagen hoor nu, gaat hartstikke goedquote:Op vrijdag 4 januari 2013 16:46 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
klinkt niet tofgelukkig gaat t nu wel beter!
daar heb je het al, hipsterrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrquote:Op vrijdag 4 januari 2013 16:47 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik had m'n ski-jas met regenboogrits aan![]()
En m'n nike-air max![]()
Werd ook aangesproken door iemand van BNN
Nee, het wordt nog tofferquote:Op vrijdag 4 januari 2013 16:48 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
precies, heb niet veel te klagen hoor nu, gaat hartstikke goed![]()
daarom hoop ik ook dat 2013 net zo tof wordt als 2012
ik heb wel een laptopsleeve in vorm van casettebandje gezienquote:
Regenboogritsquote:Op vrijdag 4 januari 2013 16:48 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
daar heb je het al, hipsterrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
ook goedquote:
ik ook, ik realiseer me het steeds pas bij de kalenderquote:Op vrijdag 4 januari 2013 16:49 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Regenboogrits![]()
Die zal echt goed passen bij m'n holo-schoenen
Bnn ben ik al jaren lid van trouwens
Ja die kwam dit jaar weerquote:Op vrijdag 4 januari 2013 16:50 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik ook, ik realiseer me het steeds pas bij de kalender
quote:Op vrijdag 4 januari 2013 16:51 schreef BBQ-kip het volgende:
ik lees sinds een paar dagen mee met oud voor Trix, maar ik heb nu al een schurfthekel aan sommige wijven daar![]()
Ik hoop dat je een maat te groot besteld hebtquote:Op vrijdag 4 januari 2013 16:36 schreef Nagelschaartje het volgende:
godver, ze hadden de holo schoenen niet in de winkel.. Nu online besteld
Ik weet ook nu al wie je bedoeltquote:Op vrijdag 4 januari 2013 16:51 schreef BBQ-kip het volgende:
ik lees sinds een paar dagen mee met oud voor Trix, maar ik heb nu al een schurfthekel aan sommige wijven daar![]()
hehehehe, dit jaar heeft mijn schoonzus het maar niet meer op de kaart gezetquote:Op vrijdag 4 januari 2013 16:52 schreef Mss het volgende:
OMG KIP MAG IK JE EEN VRUCHTBAAR JAAR WENSEN?
Nee, vallen ze klein?quote:Op vrijdag 4 januari 2013 16:52 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Ik hoop dat je een maat te groot besteld hebt
denk ook maar niet dat ik dat ga doenquote:Op vrijdag 4 januari 2013 16:53 schreef Mss het volgende:
Ik zie Kip ook nog niet in oud posten. Dat is instant ruzie
Yup, de neus is heel spits en ze vallen ook al minder groot, ik zit normaal tussen 39 en 40 in en 40 zat nergens naarquote:
O kut, ik zit normaal op 38-39 en heb 38,5 besteldquote:Op vrijdag 4 januari 2013 16:55 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Yup, de neus is heel spits en ze vallen ook al minder groot, ik zit normaal tussen 39 en 40 in en 40 zat nergens naar
Ik zet de popcorn en de cola alvast klaarquote:Op vrijdag 4 januari 2013 16:53 schreef Mss het volgende:
Ik zie Kip ook nog niet in oud posten. Dat is instant ruzie
quote:Op vrijdag 4 januari 2013 16:56 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Ik zet de popcorn en de cola alvast klaar
misschien voor de praktische zaken, maar dat gelul er omheen, dat plemp ik hier wel neerquote:Op vrijdag 4 januari 2013 16:59 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Als je eenmaal zwanger bent krijg je vanzelf wel behoefte aan meeposten daar joh. Resistance is futile
Dat denkt iedereen maar niemand zegt hetquote:Op vrijdag 4 januari 2013 17:00 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
misschien voor de praktische zaken, maar dat gelul er omheen, dat plemp ik hier wel neer![]()
ik denk bij heel veel dingen die mensen posten "stel je niet aan", "hou je bek", "zeikhoer" etc
quote:Op vrijdag 4 januari 2013 17:02 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Dat denkt iedereen maar niemand zegt het
De bijnaam van dat topic is al sinds jaar en dag Zanik&Gezeur
quote:Op vrijdag 4 januari 2013 17:02 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Is dat het zwangerschapstopic?quote:Op vrijdag 4 januari 2013 17:02 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Jawohlquote:Op vrijdag 4 januari 2013 17:03 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Is dat het zwangerschapstopic?
ik denk alleen "waar staat de naam Trix" en dan lees ik dat omdat ik benieuwd ben, de rest sla ik maar overquote:Op vrijdag 4 januari 2013 17:03 schreef Mss het volgende:
Ik kan me ook niet voorstellen dat mensen daar voor hun lol lezen
Sorry, was ff kotsenquote:
Geen pic gemacht?quote:Op vrijdag 4 januari 2013 17:05 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Sorry, was ff kotsen
Ik vond ze wel leuk, maar de neuzen vond ik echt te puntig voor gympen, dus ik heb ze teruggestuurd. Maar voor de rest waren ze wel hip
Behalve voor mij want ik ben liefquote:Op vrijdag 4 januari 2013 17:02 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Jawel, voor jou, maar daar zie je het minder op. Ik up m strax ff, ok? Even zoon halen.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 17:07 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Geen pic gemacht?![]()
Ik heb nu een maat groter besteld en de oude geannuleerd.
Like duh!quote:Op vrijdag 4 januari 2013 17:07 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Behalve voor mij want ik ben lief
Heb nu die andere al geannuleerdquote:Op vrijdag 4 januari 2013 17:08 schreef Mss het volgende:
Allebei de maten bestellen en 1 terugsturen?
quote:Op vrijdag 4 januari 2013 17:08 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Jawel, voor jou, maar daar zie je het minder op. Ik up m strax ff, ok? Even zoon halen.
er zijn velen honderden FOK ouders die daar niet mee postenquote:Op vrijdag 4 januari 2013 16:59 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Als je eenmaal zwanger bent krijg je vanzelf wel behoefte aan meeposten daar joh. Resistance is futile
jep. Of dat gebitch omdat niet iedereen op iedereen reageertquote:Op vrijdag 4 januari 2013 17:12 schreef Nagelschaartje het volgende:
god wat heeft dat topic een hoog kusjekroel-gehalte
Doen ze dat ook?quote:Op vrijdag 4 januari 2013 17:13 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
jep. Of dat gebitch omdat niet iedereen op iedereen reageert
ik snap nu pas ook de "het lijkt wel OUD" verwijzingen die hier weleens gemaakt zijnquote:Op vrijdag 4 januari 2013 17:13 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
jep. Of dat gebitch omdat niet iedereen op iedereen reageert
Ja, daarom is dat, omdat die op iedereen moeten reagerenquote:Op vrijdag 4 januari 2013 17:14 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ik snap nu pas ook de "het lijkt wel OUD" verwijzingen die hier weleens gemaakt zijn
als je per ongeluk iemand oversaat in het "oh wat leuk/zielig/kut voor je" stuk, dan krijg ej het te horenquote:
spuitje geven?quote:Op vrijdag 4 januari 2013 17:14 schreef Sharana_LV het volgende:
KATTEN![]()
![]()
kan godverdorie weer een nieuwe plantenpot gaan kopen
Koop in plaats daarvan een nieuwe katquote:Op vrijdag 4 januari 2013 17:14 schreef Sharana_LV het volgende:
KATTEN![]()
![]()
kan godverdorie weer een nieuwe plantenpot gaan kopen
zo eentje van konijnenbont die lekker de hele dag stil blijft liggenquote:Op vrijdag 4 januari 2013 17:16 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Koop in plaats daarvan een nieuwe kat![]()
ik laat deze 2 slachten en er een tas van makenquote:Op vrijdag 4 januari 2013 17:16 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
zo eentje van konijnenbont die lekker de hele dag stil blijft liggen
mooi voorbeeld kwam ik weer tegen:quote:Op vrijdag 4 januari 2013 17:14 schreef Mss het volgende:
[..]
Ja, daarom is dat, omdat die op iedereen moeten reageren
quote:Op zondag 30 december 2012 15:19 schreef zandsculptuur het volgende:
[..]
Het zou op zich ook wel leuk zijn als je eens op de buik van een ander reageert
gewoon tweedehands shizzle van je buurvrouw/zus/nichtquote:Op vrijdag 4 januari 2013 17:15 schreef Nagelschaartje het volgende:
En ze hebben het al twee pagina's over welke kleding het kind aan moet als het net geboren is.
(je kant hem toch gewoon een plastic zak aandoen? Is nog handig meenemen ook)
en relaxter, je bent er zo met het vliegtuigquote:Op vrijdag 4 januari 2013 17:16 schreef Sharana_LV het volgende:
ik zit ff te kijken mar volgens mij is amsterdam - berlijn met het vliegtuig goedkoper dan met de trein!
Kennis van me ging met vliegtuig heen en met trein terug. Was blijkbaar het makkelijkst.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 17:16 schreef Sharana_LV het volgende:
ik zit ff te kijken mar volgens mij is amsterdam - berlijn met het vliegtuig goedkoper dan met de trein!
quote:Op vrijdag 4 januari 2013 17:16 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
mooi voorbeeld kwam ik weer tegen:
[..]
ja, vreselijk he.... ik krijg daar echt wurgneigingen vanquote:
Ik krijg dan echt de neiging om het juist wél te doenquote:Op vrijdag 4 januari 2013 17:19 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik zag er ook net 1 die zei "op deze foto staan de namen en statistieken van ons mormel. Gelieve de naam niet te typen"..
En dat kind heet gewoon Willemijn.. Is ze nou echt bang dat iemand dat via google vind?
En dan in hoofdletters en 30 keer enzoquote:Op vrijdag 4 januari 2013 17:20 schreef Mss het volgende:
[..]
Ik krijg dan echt de neiging om het juist wél te doen
nou, dat snap ik dan nog wel ergensquote:Op vrijdag 4 januari 2013 17:19 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik zag er ook net 1 die zei "op deze foto staan de namen en statistieken van ons mormel. Gelieve de naam niet te typen"..
En dat kind heet gewoon Willemijn.. Is ze nou echt bang dat iemand dat via google vind?
anderhalf uurquote:Op vrijdag 4 januari 2013 17:18 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
en relaxter, je bent er zo met het vliegtuig
35 mminuten vliegen ofzo?
Ja, maar zet het dan niet online maar die het via DM ofzo.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 17:21 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nou, dat snap ik dan nog wel ergens
Als je de achternaam erbij zet of het kind heet dkjeeskla ofzo, maar zo'n algemene voornaamquote:Op vrijdag 4 januari 2013 17:21 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nou, dat snap ik dan nog wel ergens
oh ik dacht dat het korter was.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 17:21 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
anderhalf uur
trein is 6 uur, maar je moet met vliegtuig ook nog naar schiphol toe en daar van te voren aanwezig izjn en als je aankomt moet je ook weer wachten enzo
ik zat meer rond te kijken omdat sf vliegen niet zo heel fijn vind
yeah k ben t nu aan het uitzoekenquote:Op vrijdag 4 januari 2013 17:23 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
oh ik dacht dat het korter was.
Als je beetje relaxte trein hebt is de trein misschien wel fijner, ook met drankjes/eten zelf meenemen voor onderweg en heel veel faals mee terug nemen
nee, maarin oud wordt zo'n naam al snel gemeengoed. Ik noem jou toch ook niet bijje voornaam?quote:Op vrijdag 4 januari 2013 17:23 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Als je de achternaam erbij zet of het kind heet dkjeeskla ofzo, maar zo'n algemene voornaam
hoezo, iedereen mag toch weten dat ze Florientje heet?quote:Op vrijdag 4 januari 2013 17:25 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee, maarin oud wordt zo'n naam al snel gemeengoed. Ik noem jou toch ook niet bijje voornaam?
Da's waar.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 17:25 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee, maarin oud wordt zo'n naam al snel gemeengoed. Ik noem jou toch ook niet bijje voornaam?
Terwijl er 13 pagina's lang geen enkele andere reactie staat dan "jeetje wat een mooie buik"quote:Iedereen heeft een mening over de buiken, prima, je hoeft het niet mooi te vinden, je hoeft hier dan ook niet per se te posten of te kijken, denk daar nog even na voor je op 'invoeren' drukt.
En als er iemand wel eens een mening post die niet in het 'oh wat prachtig'-stramien past hoeven we daar ook niet collectief over te vallen!
hoeveel was jij kwijt voor treinreis?quote:Op vrijdag 4 januari 2013 17:25 schreef megamandy het volgende:
ICE
Oja dat was ook nog leukKom ik in Düsseldorf aan, stond er dat mijn trein geannuleerd was
Godverdegodver, dat was echt niet grappig. Zeker omdat ik een spärreise had geboekt en dat kun je niet voor andere reizen gebruiken.
Maar toen ben ik naar de klantenservice gegaan en bleek dat er gewoon een vervangtrein zou rijdenWas dat wel een IC ipv een ICE maar de reis duurde maar 5min langer. Was wel blij dat ik 1e klas had geboekt want lekker veel plaats en rust
das ook wel een idee, 1e klas reizenquote:Op vrijdag 4 januari 2013 17:25 schreef megamandy het volgende:
ICE
Oja dat was ook nog leukKom ik in Düsseldorf aan, stond er dat mijn trein geannuleerd was
Godverdegodver, dat was echt niet grappig. Zeker omdat ik een spärreise had geboekt en dat kun je niet voor andere reizen gebruiken.
Maar toen ben ik naar de klantenservice gegaan en bleek dat er gewoon een vervangtrein zou rijdenWas dat wel een IC ipv een ICE maar de reis duurde maar 5min langer. Was wel blij dat ik 1e klas had geboekt want lekker veel plaats en rust
zal ik mijn buik posten, kijken hoe snel de sfeer om slaatquote:Op vrijdag 4 januari 2013 17:26 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Da's waar.
De disclaimer bij het buikentopic
[..]
Terwijl er 13 pagina's lang geen enkele andere reactie staat dan "jeetje wat een mooie buik"
Van Düsseldorf naar Berlin Hauptbahnhof was 4u15, 2e klas zou mij ¤69,- hebben gekost en 1e klas was ¤79,-quote:Op vrijdag 4 januari 2013 17:27 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
hoeveel was jij kwijt voor treinreis?
Erbij zetten dat je nu 12 weken bent en kijken hoeveel mensen zeggen dat het een prachtige buik isquote:Op vrijdag 4 januari 2013 17:28 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
zal ik mijn buik posten, kijken hoe snel de sfeer om slaat
-edit- en dan nét nog even een randje van je harige marmot erbij op de foto
Aan zo'n troll actie was ik ook al aan het denkenquote:Op vrijdag 4 januari 2013 17:30 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Erbij zetten dat je nu 12 weken bent en kijken hoeveel mensen zeggen dat het een prachtige buik is
quote:Op vrijdag 4 januari 2013 17:30 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Erbij zetten dat je nu 12 weken bent en kijken hoeveel mensen zeggen dat het een prachtige buik is
okay! ik keek net bij NS, daar is het 100 euro voor retour, en met vliegtuig is het 108 maar daar komen dan nog wat kosten bij dus zeg dat ik daar op 140 uit zal komen ongeveerquote:Op vrijdag 4 januari 2013 17:29 schreef megamandy het volgende:
[..]
Van Düsseldorf naar Berlin Hauptbahnhof was 4u15, 2e klas zou mij ¤69,- hebben gekost en 1e klas was ¤79,-Rechtstreeks.
Je moet op de pagina van de Deutsche Bahn bij Spärreise zoeken, dan krijg alle opties van goedkoop naar duur.
Soms doe je er bijvoorbeeld een uur langer over en moet je overstappen maar ben je bijvoorbeeld voor ¤30,- enkeltje in BerlijnKan heel erg verschillen
Kan iedere dag ook verschillen. Want ik keek de dag voordat ik ging nog of de tijd nog hetzelfde was etc. en toen zou ik voor de 2e klas ¤111,- moeten betalen voor dezelfde reis.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 17:31 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
okay! ik keek net bij NS, daar is het 100 euro voor retour, en met vliegtuig is het 108 maar daar komen dan nog wat kosten bij dus zeg dat ik daar op 140 uit zal komen ongeveer
weet je hoe vaak die grap al is gemaakt?quote:Op vrijdag 4 januari 2013 17:28 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
zal ik mijn buik posten, kijken hoe snel de sfeer om slaat
-edit- en dan nét nog even een randje van je harige marmot erbij op de foto
neinz dusquote:Op vrijdag 4 januari 2013 17:33 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
weet je hoe vaak die grap al is gemaakt?
Heb je voorbeelden?quote:Op vrijdag 4 januari 2013 17:33 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
We hebben een kennerquote:Op vrijdag 4 januari 2013 17:33 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
die zijn vast allemaal gebandquote:
Ja daarom! We zitten niet aan dagen vast dus ik kijk nu gewoon beetje wanneer de goedkoopste ritten gaanquote:Op vrijdag 4 januari 2013 17:32 schreef megamandy het volgende:
[..]
Kan iedere dag ook verschillen. Want ik keek de dag voordat ik ging nog of de tijd nog hetzelfde was etc. en toen zou ik voor de 2e klas ¤111,- moeten betalen voor dezelfde reis.
leuk! jullie gaan het vast top hebben, is een leuke relaxte stadquote:Op vrijdag 4 januari 2013 17:35 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ja daarom! We zitten niet aan dagen vast dus ik kijk nu gewoon beetje wanneer de goedkoopste ritten gaan
De 31e had ik ook een reis vanuit Aachen voor ¤29,- maar dan zou ik om 23.30u aankomen in Berlijn haha.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 17:35 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ja daarom! We zitten niet aan dagen vast dus ik kijk nu gewoon beetje wanneer de goedkoopste ritten gaan
ja ik wil wel beetje okay tijden, dan betaal ik liever die tien of 20 euro meerquote:Op vrijdag 4 januari 2013 17:36 schreef megamandy het volgende:
[..]
De 31e had ik ook een reis vanuit Aachen voor ¤29,- maar dan zou ik om 23.30u aankomen in Berlijn haha.
Daar kijk ik bijna nooit meerquote:Op vrijdag 4 januari 2013 17:37 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee, maar dat is toch ook in het nageltopic?
het gebeurt ook niet wekelijksquote:Op vrijdag 4 januari 2013 17:38 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Daar kijk ik bijna nooit meer
Ik kwam net wel een vent tegen die blijkbaar geil werd van zwangere buikenquote:Op vrijdag 4 januari 2013 17:48 schreef Incantrix het volgende:
On occasion komt er wel eens iemand ranten over dat zwangeren lelijk en dik en vies zijn, en dan komt er altijd grote bonje, weshalve de disclaimer denk ik
En z&g, mjah, het kan er best gezellig zijn, het groepje waarmee ik er met Stef zat was overwegend gezellig vond ik. Nu.. Tja..
Lange jurkenquote:Op vrijdag 4 januari 2013 17:46 schreef AlbinoBambi het volgende:
Galajurk gekocht vandaag.
[ afbeelding ]
Een andere kleur voor jezelf of voor mij?quote:Op vrijdag 4 januari 2013 17:51 schreef megamandy het volgende:
[..]
Lange jurken
Persoonlijk had ik denk ik wel voor een andere kleur gekozenMaar dat ben ik
Jah, da's ook wel eensquote:Op vrijdag 4 januari 2013 17:50 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik kwam net wel een vent tegen die blijkbaar geil werd van zwangere buiken![]()
![]()
In het algemeen hou ik niet zo van die kleurquote:Op vrijdag 4 januari 2013 17:52 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Een andere kleur voor jezelf of voor mij?Want ik denk ook wel dat jouw huidskleur hier minder mooi bij zou staan.
Maar is ook alleen maar goed toch, verschillende smaken.
Jaa, precies, dat snap ik wel. Ik heb dat dus met lila, dan ben ik net een lijk.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 17:53 schreef megamandy het volgende:
[..]
In het algemeen hou ik niet zo van die kleurBij mijzelf zie je dan ook mijn roodpigment heel erg.
Ben niet zo van de holoquote:Op vrijdag 4 januari 2013 17:56 schreef AlbinoBambi het volgende:
Geen liefde voor de holo legging?
Ik vind hem echt geweldig.
Holoquote:Op vrijdag 4 januari 2013 17:56 schreef AlbinoBambi het volgende:
Dat dacht ik.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 17:57 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Holo![]()
goede combi met de holo-bh
neequote:Op vrijdag 4 januari 2013 17:56 schreef AlbinoBambi het volgende:
herstel, van alle buiken. FokRquote:Op vrijdag 4 januari 2013 17:50 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik kwam net wel een vent tegen die blijkbaar geil werd van zwangere buiken![]()
![]()
Haha.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 18:06 schreef Stormqueen het volgende:
Ik had die holo legging in essen gezien
Maar je had al een holobroekquote:Op vrijdag 4 januari 2013 18:06 schreef Stormqueen het volgende:
Ik had die holo legging in essen gezien
Hebben ze daar een Monki?quote:Op vrijdag 4 januari 2013 18:12 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
waar mandy ook vaak bestelt. Iets met een M...
Amsterdam, Rotterdam en Utrecht. Allemaal heel ver weg voor mij. Niet dat Essen dichterbij ligt, maar dan nog haha.quote:
Ik gok zomaar dat Bambi hem dan in Utrecht heeft gehaaldquote:Op vrijdag 4 januari 2013 18:17 schreef megamandy het volgende:
[..]
Amsterdam, Rotterdam en Utrecht. Allemaal heel ver weg voor mij. Niet dat Essen dichterbij ligt, maar dan nog haha.
Online bestellen moet je ¤6,- verzendkosten betalen en de kleding van daar moet je gewoon echt passen. Want het is of heel gaaf, of heel vreemd
Ik ga stukquote:Op vrijdag 4 januari 2013 18:45 schreef Sharana_LV het volgende:
mocht je het leukvinden hier is deel 2
dat stuk waar hij in level 2 aankomt
Die random blokjes steeds.quote:
dat eerste blockje is echt een scumbagquote:
Ik zie jou ook echt zitten als die gast.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 19:00 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
dat eerste blockje is echt een scumbag
ik zou dit soort levels juist wel vaak spelen net zolang tot je elk stukje uit je hooft weetdan is het juist nog leuker wanneer je het level wel haalt
Yequote:Op vrijdag 4 januari 2013 19:01 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik zie jou ook echt zitten als die gast.
quote:Op vrijdag 4 januari 2013 19:02 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ye
Ik scheld bij Mario U ook vet vaak, maar SF weet soms niet of ik het nou tegen mario of hem heb
Nee zijn game liep vast daarom flipt hij zo, dat had die oude mario vet vaak, zwart scherm en dan moet je weer bij lvl 1 beginnenquote:
Crap.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 19:02 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Nee zijn game liep vast daarom flipt hij zo, dat had die oude mario vet vaak, zwart scherm en dan moet je weer bij lvl 1 beginnen
Ja door de roms kunnen mensen een hoop uitspelen wnat je kunt veel cheats aan zetten en overal waar je wilt savenquote:Op vrijdag 4 januari 2013 19:06 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik heb ooit een rom gehad op de computer waarmee je oude nintendo spellen kon doen. En die kon je elke seconde opslaan, dus ook midden in een level. Dat was dus de eerste keer dat ik Mario uitspeelde
Mijn gewoonte is om na een poging of drie gewoon te verklaren dat het onmogelijk is![]()
Ik heb geen cheats gebruikt, wel steeds gesaved. We hadden vroeger al die spellen op de nintendo en dit was dus dus voor het eerst dat ik Mario 1, 2 en 3 uitgespeeld hebquote:Op vrijdag 4 januari 2013 19:07 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ja door de roms kunnen mensen een hoop uitspelen wnat je kunt veel cheats aan zetten en overal waar je wilt saven
ik had al die mario's op mijn psp geconvert zodat ik ze op vakantie kon doen
marioquote:Op vrijdag 4 januari 2013 19:08 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik heb geen cheats gebruikt, wel steeds gesaved. We hadden vroeger al die spellen op de nintendo en dit was dus dus voor het eerst dat ik Mario 1, 2 en 3 uitgespeeld heb.
Beter dan ikquote:
Wanneer was je begonnen?quote:Op vrijdag 4 januari 2013 19:09 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Beter dan ikIs mn zondigdag vandaag
PEACHquote:Op vrijdag 4 januari 2013 19:10 schreef Nagelschaartje het volgende:
Als je hem zo bezig hoort is het ook meer iets voor adhders van voor autisten.
Mario twee vond ik vroeger het leukste, want mijn moeder had me veel emancipatie bijgebracht en daar on je me peach spelen en dan was je een meisje
Plus je kon zweven en zweven is cool
1 januariquote:Op vrijdag 4 januari 2013 19:11 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Wanneer was je begonnen?
Ik heb net 3 boterhammen op omdat ik een klein beetje was vergeten om eten uit de vriezer te halen
Ja maar emancipatie enzulksquote:
Toch 3 gezonde dagen gehadquote:Op vrijdag 4 januari 2013 19:11 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
1 januariMaar is vrijdag; en vrijdag is zondigdag want bieren op werk
![]()
![]()
Als peach er niet was kon ik met mario gewoon een game spelen waarin hij pizza's moet bakken ala cooking mama style!quote:
quote:Op vrijdag 4 januari 2013 19:15 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Als peach er niet was kon ik met mario gewoon een game spelen waarin hij pizza's moet bakken ala cooking mama style!
Maar in twee gaat ze zichzelf toch redden?quote:Op vrijdag 4 januari 2013 19:15 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Als peach er niet was kon ik met mario gewoon een game spelen waarin hij pizza's moet bakken ala cooking mama style!
quote:Op vrijdag 4 januari 2013 19:16 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Maar in twee gaat ze zichzelf toch redden?
Tenminste.. Ik heb geen idee wat het doel van twee was![]()
Ik weet vooral nog dat je met groente moest gooien
JE KIEST TOCH GEWOON MARIO EN SMIJT MET KOOPA'S EN VERMOORD GOOMBA'S!quote:
MARIO GOOIDE IN DAT SPEL OOK MET GROENTE EN KON HEUL NIET ZWEVEN!quote:Op vrijdag 4 januari 2013 19:23 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
JE KIEST TOCH GEWOON MARIO EN SMIJT MET KOOPA'S EN VERMOORD GOOMBA'S!
Wie gaat er nou met een princess spelen die groente gooit!!!!!!!!!!!! ZE HEEFT EEN PADDESTOEL ALS VADER EN EEN STIEKEME RELATIE MET BOWSER, DIE SHIT IS TOCH NIET TE VERTROUWEN JONGE!!!
Toadstool's main ability is limited fluttering time after jumping, but she has poor vertical jumps. Toadstool is the weakest character in the game and has the slowest "pull time" of vegetables.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 19:27 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
MARIO GOOIDE IN DAT SPEL OOK MET GROENTE EN KON HEUL NIET ZWEVEN!
Ik heb hem wel uitgespeeld met peachquote:Op vrijdag 4 januari 2013 19:28 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Toadstool's main ability is limited fluttering time after jumping, but she has poor vertical jumps. Toadstool is the weakest character in the game and has the slowest "pull time" of vegetables.
ik mag voorlopig maar weer 1 zondigdag per 14 dagen. Maar ik moet ook 20 kilo af en jij niet denk ikquote:Op vrijdag 4 januari 2013 19:09 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Beter dan ikIs mn zondigdag vandaag
2 februari is een zeer goeden zondigdagquote:Op vrijdag 4 januari 2013 19:29 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik mag voorlopig maar weer 1 zondigdag per 14 dagen. Maar ik moet ook 20 kilo af en jij niet denk ik
nou, ik geef geen garanties en ik ga het ook niet doen omdat anderen vinden dat het moetquote:Op vrijdag 4 januari 2013 19:30 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
2 februari is een zeer goeden zondigdag![]()
O ja ik moet de datum nog even veranderen
Nee precies. Ik doe vrijdag zondigdag; maar ik moet maar 6 kilo er af; scheelt nogalquote:Op vrijdag 4 januari 2013 19:29 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik mag voorlopig maar weer 1 zondigdag per 14 dagen. Maar ik moet ook 20 kilo af en jij niet denk ik
Wat, doe jij geen dingen omdat anderen het zo'n goed idee vinden?quote:Op vrijdag 4 januari 2013 19:31 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nou, ik geef geen garanties en ik ga het ook niet doen omdat anderen vinden dat het moetsorry
Jij dus ook over een maand even omzetten naar zaterdagquote:Op vrijdag 4 januari 2013 19:32 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Nee precies. Ik doe vrijdag zondigdag; maar ik moet maar 6 kilo er af; scheelt nogal
Slecht matig excuus, want er kan geslapen wordenquote:Op vrijdag 4 januari 2013 19:32 schreef Stormqueen het volgende:
Maar positief: dan is er een BOB voor de brabo"s
Tijdens de midgetgolf was jij heul niet dronkenquote:Op vrijdag 4 januari 2013 19:33 schreef Stormqueen het volgende:
Schaar kent mij natuurlijk alleen in beschonken toestand
Ermahgerdquote:Op vrijdag 4 januari 2013 19:32 schreef Stormqueen het volgende:
Maar positief: dan is er een BOB voor de brabo"s
daar ben ik heel goed inquote:Op vrijdag 4 januari 2013 19:34 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Slecht matig excuus, want er kan geslapen worden![]()
Andere excuus is dan beter.
Maar je kan natuurlijk ook gewoon doen alsof je dronken bent
nou...quote:Op vrijdag 4 januari 2013 19:34 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Tijdens de midgetgolf was jij heul niet dronken
ja, ik wil niet dat ze de jurk moeten uitleggenquote:Op vrijdag 4 januari 2013 19:35 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ermahgerd
En ik switch em wel; maar ik snap wel waar skjoe vandaan komtToen ik ging trouwen was ik ook een pak strenger
Had je toen al bier op?quote:
ik kan ook gewoon de nacht er voor niet slapen?quote:Op vrijdag 4 januari 2013 19:36 schreef Nagelschaartje het volgende:
Zal alleen Skjoe slapend op een stoel wel missen, dat heb ik vorige keer ook niet IRL mogen meemaken![]()
quote:Op vrijdag 4 januari 2013 19:37 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik kan ook gewoon de nacht er voor niet slapen?
ja datquote:Op vrijdag 4 januari 2013 19:37 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Had je toen al bier op?
Nou toen we opstonden was je nog niet dronken!
Hooguit een beetje van de avond ervoor
Je wilt wii om te trainen maar je bent te lui om te fietsen? als je nu gaat fietsen heb je al stukje workout gehad!quote:Op vrijdag 4 januari 2013 19:37 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik will naar de action want dan kan ik batterijen halen voor de Wii. Maar ver fietsen
quote:Op vrijdag 4 januari 2013 19:40 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Je wilt wii om te trainen maar je bent te lui om te fietsen? als je nu gaat fietsen heb je al stukje workout gehad!
quote:Op vrijdag 4 januari 2013 19:42 schreef Mss het volgende:
Die slaaphokken. Ik moet er weer van huilen jongeuh
Ja jij was wel het hoogtepunt van de kamerquote:Op vrijdag 4 januari 2013 19:43 schreef PriemGirl het volgende:
[..]Het was - voor mij - een nacht om nooit te vergeten mss..............
![]()
![]()
Op dat bed wilde je dat echt nietquote:Op vrijdag 4 januari 2013 19:44 schreef Sharana_LV het volgende:
ik wil volgnede keer tussen mss en priem in
Achgos. Bloederig?quote:Op vrijdag 4 januari 2013 19:46 schreef Sharana_LV het volgende:
OMFG
ik zie nu dat mika zijn poot open ligt
vast toen die vaas omgegooid was in de scherven gaan staan
Wat voor een wond is het?quote:Op vrijdag 4 januari 2013 19:48 schreef Sharana_LV het volgende:
zou ik naar de dierenarts moeten? kan ik het enigsinds netjes houden? want het is 2x een diepe snee in zijn poot en als hij dan naar de kattenbak gaat komt er natuurlijk vuil in?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |