not buyingquote:Op vrijdag 4 januari 2013 16:25 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
dat doen we al paar jaar![]()
on nee, da was met kondomen![]()
nah ja, nog niet serieus bezig ofzo in ieder geval
whut?quote:Op vrijdag 4 januari 2013 16:24 schreef megamandy het volgende:
[..]
Met het feest van NYE waren er ook enge apen op stelten
hopelijk wel dit jaar, dat zou wel tof zijnquote:
ah coolquote:Op vrijdag 4 januari 2013 16:26 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
hopelijk wel dit jaar, dat zou wel tof zijn
nou, dan ben je de volgende denk ikquote:Op vrijdag 4 januari 2013 16:26 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
hopelijk wel dit jaar, dat zou wel tof zijn
ik denk dat ze bedoelt dat ze nog niet aan de ovulatietesten zit enzo, maar geen anticonceptie = een kind willen, imoquote:Op vrijdag 4 januari 2013 16:27 schreef Sharana_LV het volgende:
EHMYGWERD MINI KIPJES!
maar kip als je er niet serieus mee bezig bent maar ook geen bescherming gebruikt .. je kan natuurlijk als je vanavond bats al gelijk raak zijn enzo .. het is wel gewenst als t wel gebeurd?
quote:Op vrijdag 4 januari 2013 16:26 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
whut?
Zoveel negers waren er niet in Berlijn toch?
of bedoel je echte apen?
scaryquote:Op vrijdag 4 januari 2013 16:29 schreef megamandy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
In die emmer zat wodka met nog iets. Iedereen aan dezelfde lepel lurkenHeb het maar afgeslagen.
ja hoor, zeker, zou heel gewenst zijnquote:Op vrijdag 4 januari 2013 16:27 schreef Sharana_LV het volgende:
EHMYGWERD MINI KIPJES!
maar kip als je er niet serieus mee bezig bent maar ook geen bescherming gebruikt .. je kan natuurlijk als je vanavond bats al gelijk raak zijn enzo .. het is wel gewenst als t wel gebeurd?
fuck, dat beest is engquote:Op vrijdag 4 januari 2013 16:29 schreef megamandy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
In die emmer zat wodka met nog iets. Iedereen aan dezelfde lepel lurkenHeb het maar afgeslagen.
kan alle kanten op, ik ken ook iemand die juist veel energieker was tijdens de draagtijdquote:Op vrijdag 4 januari 2013 16:29 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ja hoor, zeker, zou heel gewenst zijn
ik vond het eerst beetje eng met nieuwe baan, maar ja, je kunt er tegenwoordig zo uit liggen ergens dus dat zegt ook niet zoveel. Daarnaast heb ik het idee dat ze in mijn team meer zijn van het "the more the merrier" dus das op zich mooi
waar ik wel tegenop zie (nu al ook he) is vermoeidheid en dementie enzo, omdat baan best intensief is en het lastig is om rustiger aan te doen tijdens een zwangerschap ofzo.
Nah ja, zal zich wel oplossenwaarschijnlijk loop ik moeilijk te doen om niks
ik heb bijna 40 koorts, ik ben blij dat ik even mij hoofd recht kan houden en normaal kan typenquote:
nee, planet of the apes!quote:Op vrijdag 4 januari 2013 16:31 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
fuck, dat beest is eng![]()
doet me hier aan denken
[ afbeelding ]
join the club, hier ookquote:Op vrijdag 4 januari 2013 16:31 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ik heb bijna 40 koorts, ik ben blij dat ik even mij hoofd recht kan houden en normaal kan typen
das wel waar, als het goed is heb ik dan ook minder last van auto immuun ziekte, omdat weerstand anders is danquote:Op vrijdag 4 januari 2013 16:31 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
kan alle kanten op, ik ken ook iemand die juist veel energieker was tijdens de draagtijdge wit et tog nie!
oh ja, die ook ja. Enge apen, bahquote:
en mir, en mssquote:Op vrijdag 4 januari 2013 16:32 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
join the club, hier ook
sqtje is ook al ziek
ja echt kneuzenclub, goed begin van 2013quote:Op vrijdag 4 januari 2013 16:32 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
join the club, hier ook
sqtje is ook al ziek
ALS JE ZWANGER BENT HEB JE MINDER LAST VAN AUTO IMMUUN ZIEKTES?quote:Op vrijdag 4 januari 2013 16:32 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
das wel waar, als het goed is heb ik dan ook minder last van auto immuun ziekte, omdat weerstand anders is dan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |