Doet ze! Zij gedraagt zich zeker als mijn vriendin en voor mijn gevoel niet anders. Ze wil dat ik hem gewoon negeer, ik probeerde nota bene gewoon aardig te doendoor praatje etc. (had hier geen behoefte aan ofzo)quote:Op vrijdag 4 januari 2013 14:00 schreef vera166 het volgende:
Denk niet dat je er wat aan kan doen, als je vriendin voor jou gaat zit alles goed toch?
Als ze nu niet meer met hem neukt en ook geen behoefte heeft naar hem, zie ik geen probleemMaar misschien kan je opletten ofzo of zij wel gewoon zich gedraagt als jouw vriendin als hij er toevallig een keer bij staat, maar misschien is dit ook wel een kutadvies dat je alleen maar spoken laat zien.
succes
Nou dan zie ik al helemaal geen probleemquote:Op vrijdag 4 januari 2013 14:02 schreef DikkeBolleVetzak het volgende:
[..]
Doet ze! Zij gedraagt zich zeker als mijn vriendin en voor mijn gevoel niet anders. Ze wil dat ik hem gewoon negeer, ik probeerde nota bene gewoon aardig te doendoor praatje etc. (had hier geen behoefte aan ofzo)
Haha ook knuffelen alles. Hoop wel dat dit gevoel dan anders wordt met de tijd.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 14:03 schreef vera166 het volgende:
[..]
Nou dan zie ik al helemaal geen probleemals ze gewoon knuffelt met je (weet ik veel hoe jullie je gedragen haha) ook als hij erbij is lijkt mij dat er 0 probleem is en dat je er niet zoveel aan kan doen, het wordt misschien na een tijdje wel anders.
Veranderen kan je het toch niet, dat ze hebben geneukt.
Akkoord een ex heb ik ook geen problemen mee, maar in deze situatie zijn er lusten op elkaar gebotvierd en niet eenmaal maar meerdere keren.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 14:15 schreef KwisatzHaderach het volgende:
Ik kom ook weleens een ex tegen van mijn vriendin. Ben ik nooit jaloers van geworden eigenlijk. Blijkbaar ben ik leuker dan haar ex, anders had ze daar nog wel een relatie mee gehad. (dat zeg ik tegen mezelf iig)
Dat is meestal in elke relatie zou. Ga er maar vanuit dat ze met al haar vriendjes wel iets gedaan heeft. Dat heb jij toch ook? vaker seks gehad? Zet je er echt overheen. Anders zal ze je (terecht) uitzwaaien.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 14:18 schreef DikkeBolleVetzak het volgende:
[..]
Akkoord een ex heb ik ook geen problemen mee, maar in deze situatie zijn er lusten op elkaar gebotvierd en niet eenmaal maar meerdere keren.
dat snap ik ook wel hier gaat het om een sexrelatie en niet een gewone relatie. Groot verschil lijkt me he. En gelukkig heb ik wel vaker sex gehad hahah ;-)quote:Op vrijdag 4 januari 2013 14:21 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Dat is meestal in elke relatie zou. Ga er maar vanuit dat ze met al haar vriendjes wel iets gedaan heeft. Dat heb jij toch ook? vaker seks gehad? Zet je er echt overheen. Anders zal ze je (terecht) uitzwaaien.
Ja ik heb het zelf wel meegemaaktquote:Op vrijdag 4 januari 2013 14:10 schreef DikkeBolleVetzak het volgende:
[..]
Haha ook knuffelen alles. Hoop wel dat dit gevoel dan anders wordt met de tijd.Zelf nooit iets dergelijks meegemaakt?
En hoe houdt jou vriend/vriendin zich?quote:Op vrijdag 4 januari 2013 14:36 schreef vera166 het volgende:
[..]
Ja ik heb het zelf wel meegemaakteigenlijk zit ik er nu midden in maar dan ben ik meer jouw vriendin zegmaar. Beetje ingewikkeld, ik snap je gevoel wel maar ach
komt vast goed
wat is het verschil dan?quote:Op vrijdag 4 januari 2013 14:24 schreef DikkeBolleVetzak het volgende:
[..]
dat snap ik ook wel hier gaat het om een sexrelatie en niet een gewone relatie. Groot verschil lijkt me he. En gelukkig heb ik wel vaker sex gehad hahah ;-)
Heb hem verteld dat hij gewoon zich niet zo aan moet stellen omdat ik niet met hem zou gaan als ik nog met een ander wou neukenquote:Op vrijdag 4 januari 2013 14:38 schreef DikkeBolleVetzak het volgende:
[..]
En hoe houdt jou vriend/vriendin zich?
Ja is ook zo.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 14:41 schreef vera166 het volgende:
[..]
Heb hem verteld dat hij gewoon zich niet zo aan moet stellen omdat ik niet met hem zou gaan als ik nog met een ander wou neukenen hij maakt er verder ook geen drama van
Ja op zich is er eigenlijk geen (niet veel) verschil besef ik me.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 14:39 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
wat is het verschil dan?
Je zou je je juist minder zorgen moeten maken. Er is geen emotionele band tussen die twee.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 14:44 schreef DikkeBolleVetzak het volgende:
[..]
Ja op zich is er eigenlijk geen (niet veel) verschil besef ik me.
Moet ie is proberen!quote:Op vrijdag 4 januari 2013 14:43 schreef Life2.0 het volgende:
en nu mag jij jouw piemol er in duwen en hij niet, dat is toch beter dan andersom?
Ja dat is aan de ene kant zo indien dit gevoel er van beide nooit is geweest. Maarja daar zal ik nooit achter komen mijn vriendin zegt dat dit gevoel er nooit is geweest dus moet haar gewoon geloven. Heb het er nauwlijks over gehad met haar btw ben geen drammer.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 14:46 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Je zou je je juist minder zorgen moeten maken. Er is geen emotionele band tussen die twee.
Als je dat soort dingen eigenlijk helemaal niet wilt weten van haar moet je er in de toekomst niet meer naar vragen. Bijna iedereen heeft een verleden op dat gebied. Maak je geen zorgen, ze is nu met jou.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 14:49 schreef DikkeBolleVetzak het volgende:
[..]
Ja dat is aan de ene kant zo indien dit gevoel er van beide nooit is geweest. Maarja daar zal ik nooit achter komen mijn vriendin zegt dat dit gevoel er nooit is geweest dus moet haar gewoon geloven. Heb het er nauwlijks over gehad met haar btw ben geen drammer.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |