abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_121150137
Sinds tijdje weer een vriendin, zij heeft een paar relaties gehad en een "sexrelatie" tenminste ze neukte een paar keer met een gozer en dat was het. Dit is een was enkele maanden geleden. Nu is het zo dat die gozer met een vriend uit onze omgeving omgaat en hierdoor lopen wij hem heel veel tegen het lijf bijvoorbeeld wanner we stappen zijn.

En nu is mijn probleem dat ik hier redelijk jaloers van wordt ik kan me goed inhouden hoor naar hem en naar haar maar ik vindt dit kut ofzo. Waarom weet ik niet precies denk het idee dat hij zijn piemel in haar gehangen heeft ofzo. En ben ook wel beetje bang dat er gewoon meer was qua gevoelens ofzo en dat dit dan weer kan opbloeien of iets dergelijks. Als wij dan toevallig een keer met zijn allen in een groep bij elkaar staan per toeval en zij lacht om een grap van hem kan ik al jaloers worden. Weet dat dit stom klinkt en onzeker maar dit is nu eenmal wat ik eventjes voel op zon moment.

Heb zelf meerdere relaties gehad, allebei door de 20.

Uiteindelijk weet ik dat we gek op mekaar zijn en dat het heel erg goed zit tussen ons maar soms heb ik zo vlaag van jaloezie en een heleboel vragen die ik dan toch weer krijg ondanks dat wij het hier een paar keer over hebben gehad.

Maar goed ben eigenlijk reuze benieuwd of meer mensen hier ervaring mee hebben en hoe je dit ervaarde toen en nu bijvoorbeeld. Verder tips of sugesties?

Bedankt voor het lezen!
pi_121150305
Denk niet dat je er wat aan kan doen, als je vriendin voor jou gaat zit alles goed toch?
Als ze nu niet meer met hem neukt en ook geen behoefte heeft naar hem, zie ik geen probleem :) Maar misschien kan je opletten ofzo of zij wel gewoon zich gedraagt als jouw vriendin als hij er toevallig een keer bij staat, maar misschien is dit ook wel een kutadvies dat je alleen maar spoken laat zien.

succes :)
pi_121150423
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 januari 2013 14:00 schreef vera166 het volgende:
Denk niet dat je er wat aan kan doen, als je vriendin voor jou gaat zit alles goed toch?
Als ze nu niet meer met hem neukt en ook geen behoefte heeft naar hem, zie ik geen probleem :) Maar misschien kan je opletten ofzo of zij wel gewoon zich gedraagt als jouw vriendin als hij er toevallig een keer bij staat, maar misschien is dit ook wel een kutadvies dat je alleen maar spoken laat zien.

succes :)
Doet ze! Zij gedraagt zich zeker als mijn vriendin en voor mijn gevoel niet anders. Ze wil dat ik hem gewoon negeer, ik probeerde nota bene gewoon aardig te doendoor praatje etc. (had hier geen behoefte aan ofzo)
pi_121150488
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 januari 2013 14:02 schreef DikkeBolleVetzak het volgende:

[..]

Doet ze! Zij gedraagt zich zeker als mijn vriendin en voor mijn gevoel niet anders. Ze wil dat ik hem gewoon negeer, ik probeerde nota bene gewoon aardig te doendoor praatje etc. (had hier geen behoefte aan ofzo)
Nou dan zie ik al helemaal geen probleem :) als ze gewoon knuffelt met je (weet ik veel hoe jullie je gedragen haha) ook als hij erbij is lijkt mij dat er 0 probleem is en dat je er niet zoveel aan kan doen, het wordt misschien na een tijdje wel anders.
Veranderen kan je het toch niet, dat ze hebben geneukt.
pi_121150803
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 januari 2013 14:03 schreef vera166 het volgende:

[..]

Nou dan zie ik al helemaal geen probleem :) als ze gewoon knuffelt met je (weet ik veel hoe jullie je gedragen haha) ook als hij erbij is lijkt mij dat er 0 probleem is en dat je er niet zoveel aan kan doen, het wordt misschien na een tijdje wel anders.
Veranderen kan je het toch niet, dat ze hebben geneukt.
Haha ook knuffelen alles. Hoop wel dat dit gevoel dan anders wordt met de tijd. :) Zelf nooit iets dergelijks meegemaakt?
  vrijdag 4 januari 2013 @ 14:15:32 #6
24604 KwisatzHaderach
There are no facts
pi_121150991
Ik kom ook weleens een ex tegen van mijn vriendin. Ben ik nooit jaloers van geworden eigenlijk. Blijkbaar ben ik leuker dan haar ex, anders had ze daar nog wel een relatie mee gehad. (dat zeg ik tegen mezelf iig :))
"I know," said Jane. "It's the most charming thing about humans. You are all so sure that the lesser animals are bleeding with envy because they didn't have the good fortune to be born homo sapiens."
pi_121151129
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 januari 2013 14:15 schreef KwisatzHaderach het volgende:
Ik kom ook weleens een ex tegen van mijn vriendin. Ben ik nooit jaloers van geworden eigenlijk. Blijkbaar ben ik leuker dan haar ex, anders had ze daar nog wel een relatie mee gehad. (dat zeg ik tegen mezelf iig :))
Akkoord een ex heb ik ook geen problemen mee, maar in deze situatie zijn er lusten op elkaar gebotvierd en niet eenmaal maar meerdere keren.
pi_121151149
Hahahahahahahahahaha zielo _O- _O- _O- _O- _O- _O-
pi_121151207
is al eens eerder een relatie stuk gegaan vanwege vreemd gaan?
  PR/Manusje van alles vrijdag 4 januari 2013 @ 14:21:35 #10
148800 crew  Surveillance-Fiets
Toezicht is gezond!
pi_121151252
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 januari 2013 14:18 schreef DikkeBolleVetzak het volgende:

[..]

Akkoord een ex heb ik ook geen problemen mee, maar in deze situatie zijn er lusten op elkaar gebotvierd en niet eenmaal maar meerdere keren.
Dat is meestal in elke relatie zou. Ga er maar vanuit dat ze met al haar vriendjes wel iets gedaan heeft. Dat heb jij toch ook? vaker seks gehad? Zet je er echt overheen. Anders zal ze je (terecht) uitzwaaien.
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!
pi_121151363
quote:
14s.gif Op vrijdag 4 januari 2013 14:21 schreef Surveillance-Fiets het volgende:

[..]

Dat is meestal in elke relatie zou. Ga er maar vanuit dat ze met al haar vriendjes wel iets gedaan heeft. Dat heb jij toch ook? vaker seks gehad? Zet je er echt overheen. Anders zal ze je (terecht) uitzwaaien.
dat snap ik ook wel hier gaat het om een sexrelatie en niet een gewone relatie. Groot verschil lijkt me he. En gelukkig heb ik wel vaker sex gehad hahah ;-)
pi_121151849
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 januari 2013 14:10 schreef DikkeBolleVetzak het volgende:

[..]

Haha ook knuffelen alles. Hoop wel dat dit gevoel dan anders wordt met de tijd. :) Zelf nooit iets dergelijks meegemaakt?
Ja ik heb het zelf wel meegemaakt :P eigenlijk zit ik er nu midden in maar dan ben ik meer jouw vriendin zegmaar. Beetje ingewikkeld, ik snap je gevoel wel maar ach :D komt vast goed
pi_121151916
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 januari 2013 14:36 schreef vera166 het volgende:

[..]

Ja ik heb het zelf wel meegemaakt :P eigenlijk zit ik er nu midden in maar dan ben ik meer jouw vriendin zegmaar. Beetje ingewikkeld, ik snap je gevoel wel maar ach :D komt vast goed
En hoe houdt jou vriend/vriendin zich? :P
  PR/Manusje van alles vrijdag 4 januari 2013 @ 14:39:07 #14
Toezicht is gezond!
pi_121151979
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 januari 2013 14:24 schreef DikkeBolleVetzak het volgende:

[..]

dat snap ik ook wel hier gaat het om een sexrelatie en niet een gewone relatie. Groot verschil lijkt me he. En gelukkig heb ik wel vaker sex gehad hahah ;-)
wat is het verschil dan?
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
pi_121152075
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 januari 2013 14:38 schreef DikkeBolleVetzak het volgende:

[..]

En hoe houdt jou vriend/vriendin zich? :P
Heb hem verteld dat hij gewoon zich niet zo aan moet stellen omdat ik niet met hem zou gaan als ik nog met een ander wou neuken :P en hij maakt er verder ook geen drama van
pi_121152108
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 januari 2013 14:41 schreef vera166 het volgende:

[..]

Heb hem verteld dat hij gewoon zich niet zo aan moet stellen omdat ik niet met hem zou gaan als ik nog met een ander wou neuken :P en hij maakt er verder ook geen drama van
Ja is ook zo.
  vrijdag 4 januari 2013 @ 14:43:40 #17
342435 Life2.0
#deadprez4mod
pi_121152180
en nu mag jij jouw piemol er in duwen en hij niet, dat is toch beter dan andersom?
pi_121152235
quote:
10s.gif Op vrijdag 4 januari 2013 14:39 schreef Surveillance-Fiets het volgende:

[..]

wat is het verschil dan?
Ja op zich is er eigenlijk geen (niet veel) verschil besef ik me.
  PR/Manusje van alles vrijdag 4 januari 2013 @ 14:46:45 #19
Toezicht is gezond!
pi_121152337
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 januari 2013 14:44 schreef DikkeBolleVetzak het volgende:

[..]

Ja op zich is er eigenlijk geen (niet veel) verschil besef ik me.
Je zou je je juist minder zorgen moeten maken. Er is geen emotionele band tussen die twee.
pi_121152357
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 januari 2013 14:43 schreef Life2.0 het volgende:
en nu mag jij jouw piemol er in duwen en hij niet, dat is toch beter dan andersom?
Moet ie is proberen! :P Maar ik ga gewoon echt geen aandacht meer aan hem schenken en dan zal het gevoel verder wel slijten.
pi_121152451
quote:
11s.gif Op vrijdag 4 januari 2013 14:46 schreef Surveillance-Fiets het volgende:

[..]

Je zou je je juist minder zorgen moeten maken. Er is geen emotionele band tussen die twee.
Ja dat is aan de ene kant zo indien dit gevoel er van beide nooit is geweest. Maarja daar zal ik nooit achter komen mijn vriendin zegt dat dit gevoel er nooit is geweest dus moet haar gewoon geloven. Heb het er nauwlijks over gehad met haar btw ben geen drammer.
  vrijdag 4 januari 2013 @ 22:22:15 #22
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_121171979
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 januari 2013 14:49 schreef DikkeBolleVetzak het volgende:

[..]

Ja dat is aan de ene kant zo indien dit gevoel er van beide nooit is geweest. Maarja daar zal ik nooit achter komen mijn vriendin zegt dat dit gevoel er nooit is geweest dus moet haar gewoon geloven. Heb het er nauwlijks over gehad met haar btw ben geen drammer.
Als je dat soort dingen eigenlijk helemaal niet wilt weten van haar moet je er in de toekomst niet meer naar vragen. Bijna iedereen heeft een verleden op dat gebied. Maak je geen zorgen, ze is nu met jou.
  vrijdag 4 januari 2013 @ 22:55:11 #23
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_121173475
Ach ja kan wel ongemakkelijk aanvoelen maar het is niet meer dan het is. Ze vond hem leuk genoeg om sex mee te hebben en ja dat is nou eenmaal grotere concurrentie dan dan anderen (meestal). Maar als je het gevoel hebt dat ze voor jou gaat, ze dat zegt, ook zo gedraagt e.d. dan moet je ervanuit gaan dat alles goed zit (wat het meestal ook is lijkt me). Vind je gevoel normaal. Maar je moet kijken naar hoe het is nu. En dat ziet er goed voor je uit gezien je OP en verdere reacties.
we dan
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')