Wij sponsoren BelSimpel niet, daarvoor moet je bij Tweakers zijnquote:Op vrijdag 4 januari 2013 13:01 schreef ex het volgende:
Misschien de start post even updaten met een linkje naar -> http://www.belsimpel.nl/lg/lg-nexus-4-black/abonnement#abo
Mijne komt vandaag binnen (van belsimpel dus), maandag die uit de US playstore, die tweede gaat naar mijn vriendin.. Verder deze er maar bij besteld -> http://www.zagg.com/invis(...)rs-skins-shields.php
Wat heeft dat nou met BelSimpel sponsoren te maken? Voor mensen die geld iets minder belangrijk vinden dan het toestel is het een prima oplossing, en wel zo relaxed voor complete informatie verschaffing.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 13:21 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Wij sponsoren BelSimpel niet, daarvoor moet je bij Tweakers zijn.
Mijn InvisibleShield is zojuist binnengekomen, zo de achterkant er maar eens opprutsen.
Omdat in het levertijdentopic van Tweakers laatst alleen de Nederlandse beschikbaarheid besproken mocht worden, die van BelSimpel dus.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 13:42 schreef ex het volgende:
[..]
Wat heeft dat nou met BelSimpel sponsoren te maken? Voor mensen die geld iets minder belangrijk vinden dan het toestel is het een prima oplossing, en wel zo relaxed voor complete informatie verschaffing.
quote:Hallo Herr ......,
laut Info sollen wir um den 15.-20. Januar die nächste Lieferung erhalten.
Viele Grüße,
Ralf Gravemeier
Prijs?quote:Op vrijdag 4 januari 2013 16:38 schreef Xu het volgende:
Ik heb nog wat fullbody screenprotectors van xtremeguard te koop voor de geintresseerden.
Nog niet. Ik heb er wel Prey op staan.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 17:45 schreef nodig het volgende:
Wie heeft ceberus eral op gezet tegen diefstal? Even geprobeerd en kan via PC foto's schieten, video's maken, locatie etc etc. Als je hem Root en goed insteld ziet de jatter er niks van en zelfs bij een volledige sweep van de telefoon blijft ceberus actief,
Cool, ik heb momenteel nog proef versie maar ga denk ik ook wel upgraden (kan ook via paypal via hun site). Heb nog nooit geflashed of geroot dus op dat gebied heb ik weinig verstand maar ben wel iemand die zich in dat soort dingen goed wil verdiepen.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 17:46 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Nog niet. Ik heb er wel Prey op staan.
Edit; meteen maar even gekocht en geflashed. Toffe app
370k. Lekker exclusieve telefoon.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 18:51 schreef delano.888 het volgende:
Lol ik las deze TT en dacht dat er 3770k stond, ik dacht echt WTF jahoor
Max een paar duizend, kijkend naar de MM-voorbestellingen.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 19:05 schreef enilnomrow het volgende:
Hoeveel zouden er inmiddels in Nederland zijn, denken jullie? Kunnen er nooit veel zijn.
De mijne is nog niet bij mij binnengekomen, trouwens, maar de Track&Trace van Royal Mail is wel weer geupdate: hij is nu in Amsterdam.
Ik zeg, juist niks overzetten, schoon beginnen, dan leer je gelijk met het toestel omgaanquote:Op vrijdag 4 januari 2013 19:12 schreef enilnomrow het volgende:
Heeft iemand van jullie trouwens een handige tip voor de overstap van iOS naar Android? Ik heb nu nog een iPhone 4, en het zou ideaal zijn als ik zoveel mogelijk dingen over kan zetten, natuurlijk.
Het gaat mij dan vooral om de contacten en eventueel foto's, want muziek heb ik nauwelijks op mijn telefoon (Spotify). Het liefst ook mijn sms-conversaties.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |