quote:Op vrijdag 4 januari 2013 11:38 schreef Stormqueen het volgende:
Ik vind fiets zijn overtuiging dat hij zoveel weet van vrouwenlichamen tegelijkertijd aandoenlijk en irritant
zeker omdat ik zwart ben?quote:Op vrijdag 4 januari 2013 11:38 schreef Stormqueen het volgende:
Ik vind fiets zijn overtuiging dat hij zoveel weet van vrouwenlichamen tegelijkertijd aandoenlijk en irritant
Zonder dat je bijkomt of afvalt?quote:Op vrijdag 4 januari 2013 11:49 schreef Stormqueen het volgende:
Maar ja, tetmaten kunnen zomaar ineens veranderen, bij de meeste vrouwen is het geen 2 jaar hetzelfde
het KAN maar het is niet likely. Een cupmaat scheelt maar 300 gram ofzo, dat is een flinke plasquote:
D'awwwwquote:Op vrijdag 4 januari 2013 11:52 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
het KAN maar het is niet likely. Een cupmaat scheelt maar 300 gram ofzo, dat is een flinke plas
zelfs dan hou je wss je b-cup, alleen dan als 130B ipv 75Bquote:Op vrijdag 4 januari 2013 11:53 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
D'awwwwForever B-cup
Tenzij ik plots 100kilo aankom ooeehhhh !
ja, maar dat maakt voor dat niet uit.quote:
KUTquote:Op vrijdag 4 januari 2013 11:54 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
zelfs dan hou je wss je b-cup, alleen dan als 130B ipv 75B
Haha, okquote:Op vrijdag 4 januari 2013 11:55 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
ja, maar dat maakt voor dat niet uit.
Als ik pech heb kan het ook de 13e of 14e nog wel. Of geluk, ik weet het nietquote:Op vrijdag 4 januari 2013 11:57 schreef Stormqueen het volgende:
Mja mijn vriendin was toen de 27e uitgerekend maar het kint kwam ook pas de 9e.
kip, die is al aan het proberen namelijkquote:Op vrijdag 4 januari 2013 11:59 schreef Sharana_LV het volgende:
Maar als trix bevallen is hebben we alleen milka nog, wie gaat er daarna zwanger worden dan?
Ik hou het wel bij mn maximizersquote:
Dat ! En tegen dan is skjoe ook zwangerquote:Op vrijdag 4 januari 2013 12:00 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
kip, die is al aan het proberen namelijk
Ik denk dat Trix en ik afzwaaien, voor altijd! En dan jullie gehormoon aanhoren en zuchten, been there, done that, never again!quote:Op vrijdag 4 januari 2013 11:59 schreef Sharana_LV het volgende:
Maar als trix bevallen is hebben we alleen milka nog, wie gaat er daarna zwanger worden dan?
oe yayquote:Op vrijdag 4 januari 2013 12:00 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
vind die maximizers helemaal nixquote:Op vrijdag 4 januari 2013 12:00 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ik hou het wel bij mn maximizers
Waarop cif dan telkens zegt: Nep grote tetten![]()
![]()
nou, ik pas op zijn vroegst over een jaar denk ikquote:Op vrijdag 4 januari 2013 12:01 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Dat ! En tegen dan is skjoe ook zwanger![]()
Nee bij de huwelijksnacht meteen raakquote:Op vrijdag 4 januari 2013 12:02 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nou, ik pas op zijn vroegst over een jaar denk ik
Vlak tevens de opties debsterr en priem niet uit![]()
Jij hebt heul geen maximizers nodigquote:Op vrijdag 4 januari 2013 12:02 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
oe yay
ik
[..]
vind die maximizers helemaal nix
nee maar ook bij andere mensen!quote:Op vrijdag 4 januari 2013 12:05 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Jij hebt heul geen maximizers nodig
dat weet ik niet, maar die zei een jaar geleden wel dat ze binnen een jaar of twee wilde gaan bakkenquote:
quote:
Oh heerlijk, ik kan niet wachten om dan te weten dat ik niet meer hoefquote:Op vrijdag 4 januari 2013 12:02 schreef milka82 het volgende:
[..]
Ik denk dat Trix en ik afzwaaien, voor altijd! En dan jullie gehormoon aanhoren en zuchten, been there, done that, never again!
krijg je van die matige kinderfeestje meets, no thanksquote:Op vrijdag 4 januari 2013 12:06 schreef Sharana_LV het volgende:
omfg ik heb straks zoveel babys te knuffelen op meets![]()
Dat zei ik ook al meteen: knocked up terug van de huwelijksreisquote:Op vrijdag 4 januari 2013 12:04 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Nee bij de huwelijksnacht meteen raak![]()
![]()
![]()
En ik wil heul nog geen koters+ ík ben nog jong
mag dat ook al niet als je preggers bent?quote:Op vrijdag 4 januari 2013 12:06 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Oh heerlijk, ik kan niet wachten om dan te weten dat ik niet meer hoef![]()
En dat is niet omdat ik zwanger zijn stom vind oid (voor de dames die dan denken dat het afschrikwekkend is), maar ik heb mijn portie wel gehad. Mijn eigen lijf eindelijk weer terug, afspraken met de tatoeërder kunnen maken zonder telkens afzeggen enz enz
maar ik wil babys knuffelenquote:Op vrijdag 4 januari 2013 12:07 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
krijg je van die matige kinderfeestje meets, no thanks
net als al die andere vrouwen hier?quote:Op vrijdag 4 januari 2013 12:07 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Dat zei ik ook al meteen: knocked up terug van de huwelijksreis
Precies! Ik heb mijn portie dan ook meer dan gehad en huis plus auto is vol. Plus dat ik altijd geroepen heb, op mijn dertigste wil ik 'klaar' zijn en ik heb de mazzel dat dat ook nog gaat lukken ook!quote:Op vrijdag 4 januari 2013 12:06 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Oh heerlijk, ik kan niet wachten om dan te weten dat ik niet meer hoef![]()
En dat is niet omdat ik zwanger zijn stom vind oid (voor de dames die dan denken dat het afschrikwekkend is), maar ik heb mijn portie wel gehad. Mijn eigen lijf eindelijk weer terug, afspraken met de tatoeërder kunnen maken zonder telkens afzeggen enz enz
kleine Sybquote:Op vrijdag 4 januari 2013 12:09 schreef milka82 het volgende:
[..]
Precies! Ik heb mijn portie dan ook meer dan gehad en huis plus auto is vol. Plus dat ik altijd geroepen heb, op mijn dertigste wil ik 'klaar' zijn en ik heb de mazzel dat dat ook nog gaat lukken ook!
Zat vandaag te mijmeren, over een week of acht, negen, is ie der gewoon al....
Precies, party all night long! Over een paar jaar dan, wanneer we een feestje gaan vieren.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 12:09 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
net als al die andere vrouwen hier?
Milka heeft het t slimst geregeld, pas trouwen als je bent uitgebigd
Nope. Anders had ik tijdens mijn zwangerschap nog 'DON'T PANIC' op mijn pols gezetquote:Op vrijdag 4 januari 2013 12:08 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
mag dat ook al niet als je preggers bent?
Veel in mijn omgeving wel in elk gevalquote:Op vrijdag 4 januari 2013 12:09 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
net als al die andere vrouwen hier?
Milka heeft het t slimst geregeld, pas trouwen als je bent uitgebigd
om naar te kijken als mantra tijdens de barensweeën?quote:Op vrijdag 4 januari 2013 12:13 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Nope. Anders had ik tijdens mijn zwangerschap nog 'DON't panic' op mijn pols gezet
ja? Oh nou, dan moet je wel extreem vruchtbaar zijn om meteen raak te schieten!quote:Op vrijdag 4 januari 2013 12:15 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Veel in mijn omgeving wel in elk geval
Milka![]()
bijna een vol huis
Onder anderequote:Op vrijdag 4 januari 2013 12:15 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
om naar te kijken als mantra tijdens de barensweeën?
Mjahquote:Op vrijdag 4 januari 2013 12:16 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja? Oh nou, dan moet je wel extreem vruchtbaar zijn om meteen raak te schieten!
Omfg gaat hardquote:Op vrijdag 4 januari 2013 12:09 schreef milka82 het volgende:
[..]
Precies! Ik heb mijn portie dan ook meer dan gehad en huis plus auto is vol. Plus dat ik altijd geroepen heb, op mijn dertigste wil ik 'klaar' zijn en ik heb de mazzel dat dat ook nog gaat lukken ook!
Zat vandaag te mijmeren, over een week of acht, negen, is ie der gewoon al....
Hij heeft t nooit gewildquote:Op vrijdag 4 januari 2013 12:18 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
pil "vergeten"
Trouwens, dat zeggen alle mannen in het begin van hun relatie
Bij Stef deden we er bijna een jaar over.. En guess wat er gebeurde toen mijn lief nog geen jaar na zijn geboorte een keer dacht 'meh, zo'n vaart zal het niet lopen' en het rubber in zijn kastje liet?quote:Op vrijdag 4 januari 2013 12:17 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee, maar dan was het al eerder mis gegaan denk ik
looolquote:Op vrijdag 4 januari 2013 12:19 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Bij Stef deden we er bijna een jaar over.. En guess wat er gebeurde toen mijn lief nog geen jaar na zijn geboorte een keer dacht 'meh, zo'n vaart zal het niet lopen' en het rubber in zijn kastje liet?
haha, nou hopelijk voor jou verandert dat ooit, anders zit je daar weer meequote:Op vrijdag 4 januari 2013 12:19 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Hij heeft t nooit gewild
Ik heb een spiraal
ja maar dat schijnt makkelijker te gaan als je al een keer zwanger bent geweest!quote:Op vrijdag 4 januari 2013 12:19 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Bij Stef deden we er bijna een jaar over.. En guess wat er gebeurde toen mijn lief nog geen jaar na zijn geboorte een keer dacht 'meh, zo'n vaart zal het niet lopen' en het rubber in zijn kastje liet?
Ja nouja, dan zal t wel zo zijn ofzo, misschien is t ook maar beter dat er geen mini shar's komen als ze ook zo mislukt worden, dat ga ik ze ook niet aandoenquote:Op vrijdag 4 januari 2013 12:20 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
haha, nou hopelijk voor jou verandert dat ooit, anders zit je daar weer mee
derpiequote:Op vrijdag 4 januari 2013 12:22 schreef Mirjam het volgende:
aargh wakker geworden met vréselijke spierpijn in m'n rug, nek en schouders
wilkommen bienvenue welkom!quote:Op vrijdag 4 januari 2013 12:22 schreef Mirjam het volgende:
aargh wakker geworden met vréselijke spierpijn in m'n rug, nek en schouders
Oh, echt? Dat wist ik dan weer nietquote:Op vrijdag 4 januari 2013 12:21 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja maar dat schijnt makkelijker te gaan als je al een keer zwanger bent geweest!
mwah, beetje half half. En met jou?quote:Op vrijdag 4 januari 2013 12:24 schreef Sharana_LV het volgende:
SQ hoe gaat t nu met je ziek zijn enzo?
Heb je wel dingen in huis? Dan komt het wel goed toch? En ohja, jij krijgt ks?quote:Op vrijdag 4 januari 2013 12:25 schreef milka82 het volgende:
Bij mij was het juist andersom, midi was een ' say what?!', mini was binnen drie maanden gepiept en Bean duurde meer dan een jaar plus schoonmaakactie.
Ach ja, ik kan bijna gaan aftellen, ware het niet dat ik dan in de paniekmodus schiet want er is werkelijk nog niets klaar, heheheh. Scheelt ook dat meneer gehaald wordt en ik dus niet, net als Trix, hoef te wachten.
Buhquote:Op vrijdag 4 januari 2013 12:26 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
mwah, beetje half half. En met jou?
ik heb vakantie hequote:Op vrijdag 4 januari 2013 12:27 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Buhben je lekker thuis of op t werk?
Ik ben nog steeds erg verkouden en keelpijn en koorts, maar ik word er vooral gek van dat mijn rechteroor zo'n pijn doet en ik daar nix meer door hoor .. buh!
Ziek zijn in je vakantiequote:Op vrijdag 4 januari 2013 12:28 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik heb vakantie he
Klinkt niet fijn! Knap maar snel op
Ik moet nog heel veel weer verzamelen en de kamers zijn nog niet klaar. Wanneer die klaar zijn dan maar even kijken wat ik nog moet halen aan dekentjes enz.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 12:26 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Heb je wel dingen in huis? Dan komt het wel goed toch? En ohja, jij krijgt ks?
Auwquote:Op vrijdag 4 januari 2013 12:31 schreef milka82 het volgende:
[..]
Ik moet nog heel veel weer verzamelen en de kamers zijn nog niet klaar. Wanneer die klaar zijn dan maar even kijken wat ik nog moet halen aan dekentjes enz.
Ja, ik krijg mijn derde keizersnede, omdat het bijna misging bij de twee wachten ze nu waarschijnlijk niet tot 39 weken. (Mini kon niet wachten tot de geplande datum en besloot dan het oude litteken van haar zus maar open te beuken).
quote:Op vrijdag 4 januari 2013 12:31 schreef milka82 het volgende:
[..]
Ik moet nog heel veel weer verzamelen en de kamers zijn nog niet klaar. Wanneer die klaar zijn dan maar even kijken wat ik nog moet halen aan dekentjes enz.
Ja, ik krijg mijn derde keizersnede, omdat het bijna misging bij de twee wachten ze nu waarschijnlijk niet tot 39 weken. (Mini kon niet wachten tot de geplande datum en besloot dan het oude litteken van haar zus maar open te beuken).
als ik dit soort dingen lees ben k gelijk blij dati k niet zwanger benquote:Op vrijdag 4 januari 2013 12:31 schreef milka82 het volgende:
[..]
Ik verwacht nog OPI's maar mijn ebay-bestellingen zijn echt traag de afgelopen tijd. Kreeg eergister dingen binnen die 12 december waren verstuurd.quote:
met kerst is alle post tragerquote:Op vrijdag 4 januari 2013 12:39 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Ik verwacht nog OPI's maar mijn ebay-bestellingen zijn echt traag de afgelopen tijd. Kreeg eergister dingen binnen die 12 december waren verstuurd.
natuurlijk, met kerst wordt er zoveel verstuurd dat ze achterstand op lopenquote:Op vrijdag 4 januari 2013 12:44 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Ja. Maar als ze dat de hele maand december en januari zeggen.
Deze waren 24 december besteld en betaald, vond ik snelquote:Op vrijdag 4 januari 2013 12:39 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Ik verwacht nog OPI's maar mijn ebay-bestellingen zijn echt traag de afgelopen tijd. Kreeg eergister dingen binnen die 12 december waren verstuurd.
Ja, ik weet helaas hoeveel er verstuurd is. Mijn pa werd namelijk op tweede kerstdag gebeld of hij kon komen werken (werkt bij sorteercentrum).quote:Op vrijdag 4 januari 2013 12:46 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
natuurlijk, met kerst wordt er zoveel verstuurd dat ze achterstand op lopen
Ook via Ebay? Mijne zijn van de 21 december. En ik verwacht nog iets van 28/11 maar dat is net opnieuw verzonden door de verkoper.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 12:48 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Deze waren 24 december besteld en betaald, vond ik snel
Ja uit Amerika.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 12:49 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Ook via Ebay? Mijne zijn van de 21 december. En ik verwacht nog iets van 28/11 maar dat is net opnieuw verzonden door de verkoper.
Noudan!quote:Op vrijdag 4 januari 2013 12:48 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Ja, ik weet helaas hoeveel er verstuurd is. Mijn pa werd namelijk op tweede kerstdag gebeld of hij kon komen werken (werkt bij sorteercentrum).
Kopen kopen kopenquote:Op vrijdag 4 januari 2013 12:54 schreef SpaceInvaders het volgende:
De zoya's zijn echt pretty. Nu wil ik de groene en de rode ook nog
jonge, de feestdagen zijn koud over!quote:Op vrijdag 4 januari 2013 12:55 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Ik vraag me alleen af hoe lang ze dat excuus gaan gebruiken. SORRY HOOR MEVROUW!
Vind je?quote:Op vrijdag 4 januari 2013 13:18 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
jonge, de feestdagen zijn koud over!
EHMYGEWRD JA SORRYquote:Op vrijdag 4 januari 2013 13:19 schreef Stormqueen het volgende:
Sjaan, als je nog ff laat weten wat de lakjes kosten? Ik wil ze
quote:Op vrijdag 4 januari 2013 13:24 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
EHMYGEWRD JA SORRY
stuur ff je adres per PM dan rag ik ze op de bus zodra ik naar buiten kan
kun je dat niet afzeggen?quote:Op vrijdag 4 januari 2013 13:58 schreef Mss het volgende:
Mijn vriend is ook ziek en we moeten morgen naar Limburg.
We gaan uit eten voor oma's verjaardag nog met alle kleinkinderen. Dit in de enige datum die nog vrij was voordat mijn broertje een half jaar naar het buitenland gaat. En oma kijkt er heel erg naar uit, dus ik voel me best wel bezwaard om af te zeggen.quote:
Oh dan is het wel kut jaquote:Op vrijdag 4 januari 2013 14:01 schreef Mss het volgende:
[..]
We gaan uit eten voor oma's verjaardag nog met alle kleinkinderen. Dit in de enige datum die nog vrij was voordat mijn broertje een half jaar naar het buitenland gaat. En oma kijkt er heel erg naar uit, dus ik voel me best wel bezwaard om af te zeggen.
*teruglurkmodus*quote:Op vrijdag 4 januari 2013 11:35 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
zonder aan te komen.![]()
dat kan toch heul niet.
Ja, maar dat is dan omdat pil.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 14:26 schreef megamandy het volgende:
[..]
*teruglurkmodus*
Zeker wel. Vorig jaar ben ik even op een andere pil gegaan, toen ging ik binnen een maand terug van cup F naar cup D.
Toen weer terug gegaan naar mijn oude pil en binnen een maand zat er weer een cup aan en wisselt het tussen de E en F
Maar toen gebruikte ik 70 als omvang, nu met de 65 is officieel alles natuurlijk weel een cup "hoger".
Als 14 jarige zou ik mij zeker nog geen zorgen makenquote:Op vrijdag 4 januari 2013 14:40 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ja, maar dat is dan omdat pil.
Zoals zij het zegt lijkt het alsof je tieten gewoon nog een groeispurt gaan maken en je je dus geen zorgen hoeft te maken als 14-jarige puber met een A
Ze zegt dat het kan, en daar heeft ze gelijk in.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 14:40 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Zoals zij het zegt lijkt het alsof je tieten gewoon nog een groeispurt gaan maken en je je dus geen zorgen hoeft te maken als 14-jarige puber met een A
dat hoef je je ook niet als je 14 bent en cup a hebt, die dingen groeien nog wel redelijke tijd door, ze zegt toch niet dat het absoluut gaat gebeuren dat het groter wordt, maar wel dat de mogelijkheid er isquote:Op vrijdag 4 januari 2013 14:40 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
een groeispurt op je 15equote:Op vrijdag 4 januari 2013 14:53 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Pffff.
hadden jongens dat maar.
Hij groeit nog door hoor.![]()
Ja, bij jou was alles op je 14e al uitgegroeid? Arme renquote:Op vrijdag 4 januari 2013 14:53 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Pffff.
hadden jongens dat maar.
Hij groeit nog door hoor.![]()
quote:Op vrijdag 4 januari 2013 11:38 schreef Stormqueen het volgende:
Nou, ik heb het niet bijgehouden op het kozijn... dus ik kan het je niet vertellen.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 14:54 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja, bij jou was alles op je 14e al uitgegroeid? Arme ren
quote:Op vrijdag 4 januari 2013 14:54 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja, bij jou was alles op je 14e al uitgegroeid? Arme ren
Denk dat dat een beetje mosterd na de maaltijd isquote:Op vrijdag 4 januari 2013 15:02 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Maar dan word ik hopelijk niet ziek
Misschien heeft het wel een placebo effect en voel ik me beterquote:Op vrijdag 4 januari 2013 15:03 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Denk dat dat een beetje mosterd na de maaltijd is
True.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 15:04 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Misschien heeft het wel een placebo effect en voel ik me betereinz
Achja, fruit is nooit slecht
ik ben zo'n derp die altijd begint met velen fruit en vitamines als ik het aan voel komen, altijd te laat dusquote:Op vrijdag 4 januari 2013 15:04 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Misschien heeft het wel een placebo effect en voel ik me betereinz
Achja, fruit is nooit slecht
Ditquote:Op vrijdag 4 januari 2013 15:05 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ik ben zo'n derp die altijd begint met velen fruit en vitamines als ik het aan voel komen, altijd te laat dus
ik eet enkel in de zomer heel veel fruit.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 15:06 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik at eerst heel veel fruit, nu vergeet ik het steeds
derps unitedquote:Op vrijdag 4 januari 2013 15:06 schreef SpaceInvaders het volgende:
En nu ben ik eigenlijk net zo'n derp als mir
wiiquote:Op vrijdag 4 januari 2013 15:07 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik mag trouwens de Wii lenen van m'n zus, dus Wii fit dingen doen enzo zonder velen geld uit te geven
Naaiiisquote:Op vrijdag 4 januari 2013 15:07 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik mag trouwens de Wii lenen van m'n zus, dus Wii fit dingen doen enzo zonder velen geld uit te geven
Doet iepijn? Kan je er iets in steken?quote:Op vrijdag 4 januari 2013 15:07 schreef Mss het volgende:
Ik zie een grote bruine plek op een kies zitten, misschien moet ik eens naar de tandarts
Ja, 7,95quote:Op vrijdag 4 januari 2013 15:09 schreef SpaceInvaders het volgende:
En ik had een leuk yoga boekje gehad gister
Weten jullie wat 120ml opi remover kost trouwens? Prijsje zat er nog op
Doet geen pijn, maar tandenpoetsen aan die kant voelde gisteren wel 'anders'. Niet pijnlijk ofzo, maar andersquote:Op vrijdag 4 januari 2013 15:08 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Doet iepijn? Kan je er iets in steken?
Was het wel goed ja?quote:Op vrijdag 4 januari 2013 15:11 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik vind Brum z'n stagebegeleider een zeikerd.
nee, al zou dat wel episch zijn.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 15:01 schreef Stormqueen het volgende:
Meestal groeien piemelts en ballen ook niet overnight uit tot hun eindformaat
Traumatisch!!quote:Op vrijdag 4 januari 2013 15:11 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
nee, al zou dat wel episch zijn.
Ik pik er hier en daar wat dingen uit, maar dat was het ook wel.quote:
Oh echt? Vergetenquote:Op vrijdag 4 januari 2013 15:11 schreef Stormqueen het volgende:
Maar dat is alleen omdat je dat gisteren al had verteld111
dat je zo wakker wordt, uit je bed stapt en struikelt over je eikelquote:Op vrijdag 4 januari 2013 15:11 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
nee, al zou dat wel episch zijn.
Dus dan is ze echt heel erg?quote:Op vrijdag 4 januari 2013 15:12 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik pik er hier en daar wat dingen uit, maar dat was het ook wel.
Mental image.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 15:12 schreef Mirjam het volgende:
[..]
dat je zo wakker wordt, uit je bed stapt en struikelt over je eikel
250 ml supermarktremover voor 59 centquote:Op vrijdag 4 januari 2013 15:12 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Oh echt? Vergeten
Maar ik betaal voor 150ml essence dinges nog geen 1.50 geloof ik. Echt dafuq
of dat je vol goede moed wacht op het moment dat ie juist gaat groeien en je dan blijft zitten met een micropenor.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 15:12 schreef Mirjam het volgende:
[..]
dat je zo wakker wordt, uit je bed stapt en struikelt over je eikel
Lijkt erop ja.quote:
Hoe ga ik subtiel vertellen dat ik het wel aardig vond maar dat t een beetje dure shit is voor alleen een merk?quote:Op vrijdag 4 januari 2013 15:13 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
250 ml supermarktremover voor 59 cent
Ughquote:Op vrijdag 4 januari 2013 15:13 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Lijkt erop ja.Ik bedoel, er zijn altijd dingen die mooier kunnen, maar dat maakt het niet meteen fout ofzo.
nietquote:Op vrijdag 4 januari 2013 15:14 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Hoe ga ik subtiel vertellen dat ik het wel aardig vond maar dat t een beetje dure shit is voor alleen een merk?
Niet.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 15:14 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Hoe ga ik subtiel vertellen dat ik het wel aardig vond maar dat t een beetje dure shit is voor alleen een merk?
Just smile and wave.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 15:14 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
gewoon blij zijn en het tof vinden omdat je zoiets voor jezelf nooit zo kopenquote:Op vrijdag 4 januari 2013 15:15 schreef SpaceInvaders het volgende:
Wss heeft die gewoon een flesje gepakt 'oh opi daar praat ze wle eens over' *loopt naar de kassa zonder prijs te kijken en toetst pincode in*mehehe
Ik maak uitzonderingen voor eindverslagen.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 15:15 schreef Stormqueen het volgende:
Maar ijs mag nu ook al het huiswerk van brum doen?
Naja ik had t nagekeken, maar zn stagebegeleidster was t aan het afzeiken en ik had zoiets van DAFUQ het is best goed, dus toen uit wanhoop ijs maar gevraagd. Maar die begeleidster is een bipolaire bitch, dusja. Hopelijk krijgt ie een voldoende voor al zn werkquote:Op vrijdag 4 januari 2013 15:15 schreef Stormqueen het volgende:
Maar ijs mag nu ook al het huiswerk van brum doen?
Lekker laten rusten joh.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 15:17 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ja het is wel tof en heel lief, maar het is maar nagellakremover
quote:Op vrijdag 4 januari 2013 15:08 schreef Mirjam het volgende:
[..]
wii
ik moet ook weer wii'en, sinds sjaan 'm heeft 'gemaakt' voor mij niks meer mee gedaan ermahgerd
Je kunt toch op controle gaan? Ik zou niet wachten tot je last gaat krijgenquote:Op vrijdag 4 januari 2013 15:18 schreef Mss het volgende:
Ik ga denk ik toch maar vast een tandarts zoeken, voor het geval dat
Ja, ik weet al zo goed als zeker dat het mis is. Ben al jaren niet meer gegaan. De laatste keer dat ik ging ben ik bijna flauwgevallen in de wachtkamer. Ik heb écht een hele extreme angst.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 15:18 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Je kunt toch op controle gaan? Ik zou niet wachten tot je last gaat krijgen
oh da's wel bout. heb je niet zoeen speciale angst-tandarts in de buurt?quote:Op vrijdag 4 januari 2013 15:19 schreef Mss het volgende:
[..]
Ja, ik weet al zo goed als zeker dat het mis is. Ben al jaren niet meer gegaan. De laatste keer dat ik ging ben ik bijna flauwgevallen in de wachtkamer. Ik heb écht een hele extreme angst.
Oh meh, dat wist ik nietquote:Op vrijdag 4 januari 2013 15:19 schreef Mss het volgende:
[..]
Ja, ik weet al zo goed als zeker dat het mis is. Ben al jaren niet meer gegaan. De laatste keer dat ik ging ben ik bijna flauwgevallen in de wachtkamer. Ik heb écht een hele extreme angst.
1 keer per jaar is toch ook genoeg?quote:Op vrijdag 4 januari 2013 15:21 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Oh meh, dat wist ik niet
Ik vind andere dingen ook leuker dan de tandarts maar daar heb ik gelukkig geen last vandat lijkt me heel lastig.
Ik vergeet trouwens elk jaar mn 2e halfjaarlijkse controle te plannen, dus ik ga nu al 2 jaarmaar1x per jaar, faal
Naja eigenlijk 2x per jaar. Ben er ook voor verzekerd dus is eigenlijk dom dat ik niet gaquote:Op vrijdag 4 januari 2013 15:23 schreef Miezziej het volgende:
[..]
1 keer per jaar is toch ook genoeg?
Mijn tandarts was een beetje boos op mij, was 3 jaar niet geweest ofzo en toen dacht ik van hmm laat ik maar eens gaan. Maar ik had lekker niets en dat vond hij volgens mij ook niet leukGeen geld verdienen alles
Hangt van je gebit af. M'n oom was sinds z'n twintigste niet geweest (nu dik in de vijftig), geen enkel gaatje. Ik ga een jaar niet en alles is stuque.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 15:23 schreef Miezziej het volgende:
[..]
Mijn tandarts was een beetje boos op mij, was 3 jaar niet geweest ofzo en toen dacht ik van hmm laat ik maar eens gaan. Maar ik had lekker niets en dat vond hij volgens mij ook niet leukGeen geld verdienen alles
Daar ben ik nu naar aan het zoeken ja. Ik ben denk ik al 4 jaar niet geweest. Altijd al bang geweest maar dat werd (en word nog steeds) behoorlijk gebagatelliseerd door mijn ouders. Mijn tandarts vroeg vroeger nooit of ik een verdoving wilde, die ging gewoon boren, heeft daar denk ik ook wel mee te maken.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 15:20 schreef Mirjam het volgende:
[..]
oh da's wel bout. heb je niet zoeen speciale angst-tandarts in de buurt?
Heb sinds een jaar of twee ook een nieuwe want mijn ouders waren niet meer tevreden over de oude en toen moest ik opeens ook mee verhuizenquote:Op vrijdag 4 januari 2013 15:23 schreef Miezziej het volgende:
[..]
Flossen met spalkjes is ook zo'n succes.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 15:25 schreef megamandy het volgende:
[..]
Heb sinds een jaar of twee ook een nieuwe want mijn ouders waren niet meer tevreden over de oude en toen moest ik opeens ook mee verhuizen
Nu heb ik zo'n voorzichtige tut die steeds zegt dat ik ook moet flossen terwijl het enige werk ze aan mij heeft is om een beetje tandsteen te verwijderen![]()
Mijn tanden staan zo dicht tegen elkaar ik krijg er niet eens iets tussen.
wat naar zegquote:Op vrijdag 4 januari 2013 15:24 schreef Mss het volgende:
[..]
Daar ben ik nu naar aan het zoeken ja. Ik ben denk ik al 4 jaar niet geweest. Altijd al bang geweest maar dat werd (en word nog steeds) behoorlijk gebagatelliseerd door mijn ouders. Mijn tandarts vroeg vroeger nooit of ik een verdoving wilde, die ging gewoon boren, heeft daar denk ik ook wel mee te maken.
Toen ik gisteren dat gaatje zag werd ik ook super misselijk ineens. Gewoon van het idee om naar de tandarts te moeten.
Ik vind het ook erg kut, want ik weet gewoon rationeel dat het beter is om te gaan dan om niet te gaan. Ik ben alleen erg bang voor boren, en als ik al die verhalen hoor over wortelkanaalbehandelingen en verstandskiezen zit ik al bijna te janken.
Blijf het dan overal aan vast hangen? Heb zelf nooit een beugel gehad of wat dan ook dus zou geen idee hebbenquote:Op vrijdag 4 januari 2013 15:25 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Flossen met spalkjes is ook zo'n succes.
Dat had ik ook. Hij echt 'Goh, je bent al drie jaar niet geweest'.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 15:23 schreef Miezziej het volgende:
[..]
Hmm ja das waar, ik heb geluk dan denk ikquote:Op vrijdag 4 januari 2013 15:24 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Hangt van je gebit af. M'n oom was sinds z'n twintigste niet geweest (nu dik in de vijftig), geen enkel gaatje. Ik ga een jaar niet en alles is stuque.
Nou ja, dat spalkje houdt (bij mij in ieder geval) m'n tanden sowieso al strak tegen elkaar aan. Daarbij gaat het me nooit lukken om dat draadje aan de achterkant te krijgen, want daar zit oud ijzer en lijm in de weg.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 15:27 schreef megamandy het volgende:
[..]
Blijf het dan overal aan vast hangen? Heb zelf nooit een beugel gehad of wat dan ook dus zou geen idee hebben
Wel een mooie MI
Handige constructiequote:Op vrijdag 4 januari 2013 15:29 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nou ja, dat spalkje houdt (bij mij in ieder geval) m'n tanden sowieso al strak tegen elkaar aan. Daarbij gaat het me nooit lukken om dat draadje aan de achterkant te krijgen, want daar zit oud ijzer en lijm in de weg.
Heb dat ook tegen 'm gezegd en toen kreeg ik wel gelijk van 'm.
Mijn melkgebit was baas. Nooit gaatjes ofzo. Volwassenengebit daarentegen heb ik echt van m'n pa geërfd.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 15:28 schreef Miezziej het volgende:
[..]
Hmm ja das waar, ik heb geluk dan denk ik
Vroeger was ik ook al heel lang niet geweest. 10 jaar ofzo (blame the parents!) toen had ik één gaatje. Mja mijn poetsgedrag was nou ook niet zo voorbeeldig dus ik was niet echt in shock ofzo
Als ze diep moeten wel.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 15:32 schreef Incantrix het volgende:
Ik ben echt blij met mijn gebit, ik heb echt nooit wat eigenlijk. Alleen een keer verstandskiezen weghalen, dat was dikke bagger, ik was er doodziek van. Ohja, en toen ik 11 was mijn voortanden stuk gevallen, daar zit een soort opvulsel in dat eens in de zoveel jaar vervangen moet worden. Da's altijd wel kut, want dan moet de zenuw bloot.
Ik heb overigens nog nooit een verdoving gehad voor boren, ik weet nooit zo goed waarom sommige tandartsen dat doenBoren doet toch niet echt pijn?
Ah, ok.. Dat ze dan tegen de zenuw moeten oid? Da's idd wel kut ja, weet ik dus door dat opvulgebeuren in mijn voortanden. Maar daar krijg ik ook nooit verdoving bij eigenlijk, het is me nog nooit gevraagd ookquote:
Ik heb nooit een beugel gehad en mijn tanden zijn ook niet perfect maar I couldn't care less eugenlijk. Mn broer en zus hun tanden gaan nu ook weer terug naar 'slecht' ook al hebben ze jaren een beugel gehad.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 15:32 schreef Miezziej het volgende:
Ik mocht vroeger van mijn moeder nooit een beugel, mijn ene voortand hangt een beetje over die andere heen en mijn broer had dat ook. Hij had wel een beugel, maar het sprong weer terug bij hem ofzo.
Dus ik mocht er geen.
En nu voel ik me lelijk met mijn scheve tanden en te oud/te arm voor een beugel
Hangt ook af van hoeveel ze moeten doen. Nu heb ik ook wel echt een enorm aidsgebit, dus zodra ze wat moeten doen, zijn ze meteen een uur bezig ook.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 15:34 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Ah, ok.. Dat ze dan tegen de zenuw moeten oid? Da's idd wel kut ja, weet ik dus door dat opvulgebeuren in mijn voortanden. Maar daar krijg ik ook nooit verdoving bij eigenlijk, het is me nog nooit gevraagd ook
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
quote:Op vrijdag 4 januari 2013 15:39 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Hangt ook af van hoeveel ze moeten doen. Nu heb ik ook wel echt een enorm aidsgebit, dus zodra ze wat moeten doen, zijn ze meteen een uur bezig ook.Dus om het gefrut wat dragelijk te houden rammen ze er ook vaak verdoving in, zet je je iets minder "vast" ook.
En voor de tandartsvrezenden even horror in spoiler.Die vullingen van mij duren ca 1,5 uur om te verwijderen en opnieuw in te zetten. Maar dan begrijp ik het wel hoor, bedoelde het niet als afzeiken, ik vroeg het me gewoon oprecht afSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En qua spoiler, ja, de tering man! Als ze mij dat zonder verdoving zouden laten doen denk ik dat ze me daarna 3 jaar therapie kunnen vergoeden
![]()
3!
Oh, totaal niet als afzeiken gelezen hoor! Het varieert ook erg per tandarts wat de standaard is, m'n ouwe deed ook zoveel mogelijk zonder verdoving, m'n nieuwe (zijn zoon) is een stuk scheutiger met verdovingen. (Alleen moet 'ie dan wel goed prikken, natuurlijk.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 15:41 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Die vullingen van mij duren ca 1,5 uur om te verwijderen en opnieuw in te zetten. Maar dan begrijp ik het wel hoor, bedoelde het niet als afzeiken, ik vroeg het me gewoon oprecht afEn qua spoiler, ja, de tering man! Als ze mij dat zonder verdoving zouden laten doen denk ik dat ze me daarna 3 jaar therapie kunnen vergoeden
![]()
Oh, gelukkigquote:Op vrijdag 4 januari 2013 15:44 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Oh, totaal niet als afzeiken gelezen hoor! Het varieert ook erg per tandarts wat de standaard is, m'n ouwe deed ook zoveel mogelijk zonder verdoving, m'n nieuwe (zijn zoon) is een stuk scheutiger met verdovingen. (Alleen moet 'ie dan wel goed prikken, natuurlijk.)
Neequote:Op vrijdag 4 januari 2013 15:47 schreef Incantrix het volgende:
[..]
OhEr is zeker geen manier om mijn vorige post te ontlezen dan he?
quote:Op vrijdag 4 januari 2013 15:48 schreef Mss het volgende:
[..]
Nee. Maar ik ga de tandarts die ik nu gevonden heb binnenkort toch maar eens bellen.
Ne pas de $$, mocht ik nog wat uitgeven gaat het naar het onderstel van die stoel.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 15:48 schreef Sharana_LV het volgende:
Iemand interesse in een iPad2 over te kopen?
Ik ga alleen maar kwijlen van verdovingen.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 15:46 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Oh, gelukkigEn jah, ik heb ook zelden wat verder hoor, dus ik heb geen idee. En ik ben juist weer heel erg bang voor die verdovingen, bij mijn verstandskiezen zwol de binnenkant van mijn gehemelte en keel heel erg op en kon ik nog een paar uur zowat geen adem meer halen (ook niet door mijn neus).
Oók best angstaanjagend natuurlijkquote:Op vrijdag 4 januari 2013 15:49 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik ga alleen maar kwijlen van verdovingen.
MSS, ik heb vier verstandskiezen laten trekken met verdoving, prikje was eventjes naar maar daarna werkt het snel en het trekken enzo gingen allemaal prima. Verder heb ik in elke kies wel een gaatje omdat mijn gebit dus geen bescherming heeft, ik heb dus overal vullingen moeten laten zetten, eerst van die donkere vroeger en daarna moest alles vervangen worden voor die witte, het is even zuur gevoel maar het ging allemaal prima ... niet alleen maar horror verhalen van de tandarts dusquote:
Die ene die ik dus net heb gevonden verdoven met zalf voor het prikje van de verdoving. Dat is ook wel hendig toch. En als nieuwe patient wordt er dus eerst gekeken hoe het er allemaal voor staat voordat ze uberhaupt iets gaan doen. Ik moet het dus alleen nog even met de verzekering uitzoeken.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 15:50 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
MSS, ik heb vier verstandskiezen laten trekken met verdoving, prikje was eventjes naar maar daarna werkt het snel en het trekken enzo gingen allemaal prima. Verder heb ik in elke kies wel een gaatje omdat mijn gebit dus geen bescherming heeft, ik heb dus overal vullingen moeten laten zetten, eerst van die donkere vroeger en daarna moest alles vervangen worden voor die witte, het is even zuur gevoel maar het ging allemaal prima ... niet alleen maar horror verhalen van de tandarts dus
Sowieso op controle gaan is heel belangrijk, ze gaan echt niet gelijk boren, gewoon even met spiegeltje kijken of alles nog okay is, weet je iig hoe het er voor staat
Ook wel kut om daar net begin januari achter te komenquote:Op vrijdag 4 januari 2013 15:52 schreef Mss het volgende:
[..]
Die ene die ik dus net heb gevonden verdoven met zalf voor het prikje van de verdoving. Dat is ook wel hendig toch. En als nieuwe patient wordt er dus eerst gekeken hoe het er allemaal voor staat voordat ze uberhaupt iets gaan doen. Ik moet het dus alleen nog even met de verzekering uitzoeken.
Nou, ik was er gewoon voor verzekerd geloof ik, maar ik ben dus gewisseld. Mijn ouders hadden het erover om tandarts eruit te halen of op minimaal te zetten, dus ik weet niet hoe dat dan nu zit met zo'n intake. Mijn oude tandarts is met pensioen, dus daar kan ik niet naartoe (wil ik ook niet), maar foto's enzo zullen dus ook allemaal opnieuw gemaakt moeten worden.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 15:53 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Ook wel kut om daar net begin januari achter te komen
Ja? Dan zou dat veranderd moeten zijn, het was altijd tot 1-1. En daarvoor tot 1-11.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 15:55 schreef SpaceInvaders het volgende:
Je kunt je eigen verzekering toch nog tot 31 januari aanpassen ofniet?
*totaal gebaseerd op wat in mijn hoofd zit*
Dat klinkt wel heel positief.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 15:52 schreef Mss het volgende:
[..]
Die ene die ik dus net heb gevonden verdoven met zalf voor het prikje van de verdoving. Dat is ook wel hendig toch. En als nieuwe patient wordt er dus eerst gekeken hoe het er allemaal voor staat voordat ze uberhaupt iets gaan doen. Ik moet het dus alleen nog even met de verzekering uitzoeken.
Weet je welke verzekeraar/welk pakket je hebt? Ik wil best even voor je kijkenquote:Op vrijdag 4 januari 2013 15:56 schreef Mss het volgende:
Maar ik zie ze morgen, dus dan zal ik het wel even vragen.
Jij hoort het druk te hebben met barenquote:Op vrijdag 4 januari 2013 15:57 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Weet je welke verzekeraar/welk pakket je hebt? Ik wil best even voor je kijken
CZ, maar geen idee wat ze voor pakket hebben. Maar ik vraag ze morgen gewoon even.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 15:57 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Weet je welke verzekeraar/welk pakket je hebt? Ik wil best even voor je kijken
Ik moet toch íets doen om de tijd te overbruggen?quote:Op vrijdag 4 januari 2013 15:57 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Jij hoort het druk te hebben met baren
Isgoed, dan kom ik naast je bed staan als je aan het werpen bent en dan ga ik allemaal vragen gillenquote:Op vrijdag 4 januari 2013 15:59 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Ik moet toch íets doen om de tijd te overbruggen?
Mss, als je nog hulp nodig hebt roep je maar, heb wat ervaring met polisvoorwaarden ed
Die voorin ging wel prima, die achterin was kudt.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 15:57 schreef Stormqueen het volgende:
Verdovingen kunnen peanuts zijn, kiezen trekken ook.
quote:Op vrijdag 4 januari 2013 15:59 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Ik moet toch íets doen om de tijd te overbruggen?
Mss, als je nog hulp nodig hebt roep je maar, heb wat ervaring met polisvoorwaarden ed
het is echt per persoon verschillend. De ontsteking deed me meer pijn destijdsquote:Op vrijdag 4 januari 2013 16:02 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Die voorin ging wel prima, die achterin was kudt.
No shit dat dat per persoon verschilt.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 16:03 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
het is echt per persoon verschillend. De ontsteking deed me meer pijn destijds
Ermahgerd lucky youquote:Op vrijdag 4 januari 2013 16:04 schreef megamandy het volgende:
Mijn Lush is eren volgens mij is het mijn oude pakket
Dubbele Lush
En dan ik van "IN WELKE *pufpufpuf* ALINEA VAN *pufpufpuf* CLAUSULE 3.1 *pufpufpuf* ZIE JE DAT??"quote:Op vrijdag 4 januari 2013 16:00 schreef Mss het volgende:
[..]
Isgoed, dan kom ik naast je bed staan als je aan het werpen bent en dan ga ik allemaal vragen gillen
Sjaanuari?quote:Op vrijdag 4 januari 2013 16:08 schreef Incantrix het volgende:
Op de één of andere manier las ik net ergens 'Sjanuari'I'm losing it
Zoooooo gaafquote:Op vrijdag 4 januari 2013 16:04 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ermahgerd lucky you
Hoe was het in berlijn trouwens?
quote:Op vrijdag 4 januari 2013 16:08 schreef Incantrix het volgende:
Op de één of andere manier las ik net ergens 'Sjanuari'I'm losing it
quote:
quote:Op vrijdag 4 januari 2013 16:09 schreef megamandy het volgende:
[..]
Zoooooo gaafHeb nog steeds een blije afterglow haha. Wel veel te kort, vond het echt jammer toen ik gister in Eindhoven weer wakker werd en moest gaan werken
Echt van begin tot eind leuk, leuk met de groep maar ook genoeg leuke dingen met z'n tweeën gedaan
Nicequote:Op vrijdag 4 januari 2013 16:09 schreef megamandy het volgende:
[..]
Zoooooo gaafHeb nog steeds een blije afterglow haha. Wel veel te kort, vond het echt jammer toen ik gister in Eindhoven weer wakker werd en moest gaan werken
Echt van begin tot eind leuk, leuk met de groep maar ook genoeg leuke dingen met z'n tweeën gedaan
Blame the hormonesquote:Op vrijdag 4 januari 2013 16:11 schreef Incantrix het volgende:
Super, MM
Und woopsZet ik net de media-pc uit omdat ik iets wil kijken en hij anders niet uit sluimerstand komt, bedenk ik me 3 seconden later dat lief iets met bestanden overzetten aan het doen was.. Dat 9 uur duurt
![]()
Berlijn is tof, daar vermaak je je wel een week hoor, zeker als je de randgemeenten erbij pakt, dagje dierentuin, is tofquote:Op vrijdag 4 januari 2013 16:15 schreef Sharana_LV het volgende:
is berlijn leuk voor een week of verveelt het dan snel?
Ik zou het wel kunnen uithouden een week daarquote:Op vrijdag 4 januari 2013 16:15 schreef Sharana_LV het volgende:
is berlijn leuk voor een week of verveelt het dan snel?
jij weet meer dan ik dudequote:Op vrijdag 4 januari 2013 12:00 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Wel leuke straten met terrassen waar je tot laat kan zitten en eten en drinkenquote:Op vrijdag 4 januari 2013 16:21 schreef Sharana_LV het volgende:
okay, we willen een week gaan en dan idd ook een beetje eromheen enzodierentuin klinkt leuk!
echt stappen zal het niet worden denk ik
in de dierentuin was zo'n Duits teringkind die de hele tijd riep "muttie, das sind meine liebelingsaffe", "muttie, das sind meine liebelingskaninchen" etcquote:Op vrijdag 4 januari 2013 16:21 schreef Sharana_LV het volgende:
okay, we willen een week gaan en dan idd ook een beetje eromheen enzodierentuin klinkt leuk!
echt stappen zal het niet worden denk ik
quote:Op vrijdag 4 januari 2013 16:23 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
in de dierentuin was zo'n Duits teringkind die de hele tijd riep "muttie, das sind meine liebelingsaffe", "muttie, das sind meine liebelingskaninchen" etc![]()
Als ik nu ergens een aap die roep ik dat altijd tegen Koos![]()
en het eten en drinken kost geen reet en is primaquote:Op vrijdag 4 januari 2013 16:22 schreef megamandy het volgende:
[..]
Wel leuke straten met terrassen waar je tot laat kan zitten en eten en drinken
killlllquote:Op vrijdag 4 januari 2013 16:23 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
in de dierentuin was zo'n Duits teringkind die de hele tijd riep "muttie, das sind meine liebelingsaffe", "muttie, das sind meine liebelingskaninchen" etc![]()
Als ik nu ergens een aap die roep ik dat altijd tegen Koos![]()
dat doen we al paar jaarquote:Op vrijdag 4 januari 2013 16:24 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
je batst zonder preventie, close enough.
Noooooooooooooit ontbijt bij een hotel pakken in Berlijn, veel te leuke plekken waar je kan etenquote:Op vrijdag 4 januari 2013 16:24 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
en het eten en drinken kost geen reet en is prima
Wij hadden een goed hotel alleen het ontbijt was matig daar, dus toen hebben we gezegd dat we dat niet hoefden (was aparte prijs) en zijn we bij eettentjes gaan ontbijten met bazenkoffie, broodjes (brezels en zulks) en fruitjes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |