quote:Op vrijdag 4 januari 2013 11:38 schreef Stormqueen het volgende:
Ik vind fiets zijn overtuiging dat hij zoveel weet van vrouwenlichamen tegelijkertijd aandoenlijk en irritant
zeker omdat ik zwart ben?quote:Op vrijdag 4 januari 2013 11:38 schreef Stormqueen het volgende:
Ik vind fiets zijn overtuiging dat hij zoveel weet van vrouwenlichamen tegelijkertijd aandoenlijk en irritant
Zonder dat je bijkomt of afvalt?quote:Op vrijdag 4 januari 2013 11:49 schreef Stormqueen het volgende:
Maar ja, tetmaten kunnen zomaar ineens veranderen, bij de meeste vrouwen is het geen 2 jaar hetzelfde
het KAN maar het is niet likely. Een cupmaat scheelt maar 300 gram ofzo, dat is een flinke plasquote:
D'awwwwquote:Op vrijdag 4 januari 2013 11:52 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
het KAN maar het is niet likely. Een cupmaat scheelt maar 300 gram ofzo, dat is een flinke plas
zelfs dan hou je wss je b-cup, alleen dan als 130B ipv 75Bquote:Op vrijdag 4 januari 2013 11:53 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
D'awwwwForever B-cup
Tenzij ik plots 100kilo aankom ooeehhhh !
ja, maar dat maakt voor dat niet uit.quote:
KUTquote:Op vrijdag 4 januari 2013 11:54 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
zelfs dan hou je wss je b-cup, alleen dan als 130B ipv 75B
Haha, okquote:Op vrijdag 4 januari 2013 11:55 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
ja, maar dat maakt voor dat niet uit.
Als ik pech heb kan het ook de 13e of 14e nog wel. Of geluk, ik weet het nietquote:Op vrijdag 4 januari 2013 11:57 schreef Stormqueen het volgende:
Mja mijn vriendin was toen de 27e uitgerekend maar het kint kwam ook pas de 9e.
kip, die is al aan het proberen namelijkquote:Op vrijdag 4 januari 2013 11:59 schreef Sharana_LV het volgende:
Maar als trix bevallen is hebben we alleen milka nog, wie gaat er daarna zwanger worden dan?
Ik hou het wel bij mn maximizersquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |