Volgens mij gaat vooral Saruman in films 2 of 3 op zoek naar The One Ring, zoals het ook beschreven is door Tolkien in appendix B van LOTR.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 11:22 schreef attila_de_hun het volgende:
Zou Gollum in de volgende delen ook te zien zijn? (ja, ik weet het, in het boek gebeurt dat niet maar wie weet wat voor draai PJ eraan gaat geven. Wellicht gaat Gollum op zoek naar zijn "precious"??)
Van Saruman (Sir Christopher Lee) moet je niet te veel verwachten. Dat zal zich beperken tot zittende scenes tijdens de White Council.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 11:29 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Volgens mij gaat vooral Saruman in films 2 of 3 op zoek naar The One Ring, zoals het ook beschreven is door Tolkien in appendix B van LOTR.
Dat is waar, die man is al heel oud. Is hij nu wel of niet naar Nieuw Zeeland gegaan voor The Hobbit?quote:Op vrijdag 4 januari 2013 11:33 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Van Saruman (Sir Christopher Lee) moet je niet te veel verwachten. Dat zal zich beperken tot zittende scenes tijdens de White Council.
Nop, zijn scenes zijn in Engeland opgenomen.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 11:35 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Dat is waar, die man is al heel oud. Is hij nu wel of niet naar Nieuw Zeeland gegaan voor The Hobbit?
nee, voor zover ik het heb begrepen zijn zijn scene's in Engeland gefilmd. Ik denk dat Saruman vooral betrokken zal zijn bij het verdrijven van de Necromancer (zoals ook in de boeken terloops wordt vermeld). Dat zal wel wat aangedikt worden in de komende film(s).quote:Op vrijdag 4 januari 2013 11:35 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Dat is waar, die man is al heel oud. Is hij nu wel of niet naar Nieuw Zeeland gegaan voor The Hobbit?
Wellicht dat Saruman vooral zijn invloed op bestuurlijk niveau laat gelden in The White Council en dat hij iemand anders laat zoeken naar de ring.
jawel.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 12:24 schreef Lemans24 het volgende:
Is woord 'necromancer' nou eigenlijk wel gevallen in de film? Nee toch?
het boek was ook kinderlijk dus in die zin is het wel trouw aan het boek. Maar de "heftige"dingen komen nog wel....quote:Op zaterdag 5 januari 2013 18:04 schreef Scorpie het volgende:
Was wel een aardige film ja. Iets kinderlijker dan LOTR, maar vermakelijk zeker. Ben benieuwd naar deel II en III.
quote:Op zaterdag 5 januari 2013 19:24 schreef attila_de_hun het volgende:
[..]
het boek was ook kinderlijk dus in die zin is het wel trouw aan het boek. Maar de "heftige"dingen komen nog wel....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 5 januari 2013 19:27 schreef Scorpie het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
je kan ook gewoon vragen of er iemand naar pathe arena geweest isquote:Op zaterdag 5 januari 2013 19:32 schreef gotrunks het volgende:
Heeft er iemand IMAX HFR 3D gezien en hoe wast die?:D
haha kan ook btw is er iemand al meer dan 3/4 keer naar deze film geweest?quote:Op zaterdag 5 januari 2013 19:49 schreef andreas612 het volgende:
[..]
je kan ook gewoon vragen of er iemand naar pathe arena geweest is
Ik 1/1 keer. Op driekwart stoppen vond ik niet nodigquote:Op zaterdag 5 januari 2013 19:54 schreef gotrunks het volgende:
[..]
haha kan ook btw is er iemand al meer dan 3/4 keer naar deze film geweest?
ik ben 3x geweestquote:Op zaterdag 5 januari 2013 19:54 schreef gotrunks het volgende:
[..]
haha kan ook btw is er iemand al meer dan 3/4 keer naar deze film geweest?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |