Dit gaat niet enkel om jou. Een relatie hoort om vertrouwen en eerlijkheid te draaien. Het gevoel voor haar is weg (en is zelfs vervangen door gevoel voor een ander). Jij dient haar daarvan in te lichten. Daar heeft ze simpelweg recht op.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 21:12 schreef Hetlir het volgende:
[..]
Het leek me gewoon heerlijk om even die sleur te doorbreken en even wat nieuws maar je hebt gelijk ik ga haar vriendin zo veel mogelijk vermijden. Alleen weet ik niet wat ik ermee bereik om met mijn vriendin te gaan praten.
Mijn gedachten waren om een uitstapje te maken zodat ik weer even kon opladen en om uit die sleur te komen. Het klinkt misschien gek maar zo dacht ik er echt over.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 21:23 schreef CruellaDeVil het volgende:
[..]
Dit gaat niet enkel om jou. Een relatie hoort om vertrouwen en eerlijkheid te draaien. Het gevoel voor haar is weg (en is zelfs vervangen door gevoel voor een ander). Jij dient haar daarvan in te lichten. Daar heeft ze simpelweg recht op.
Ik vind je klinken alsof je aan haar vast wilt houden tot je een vervanging hebt gevonden...
Je wilde met je stiekeme crush een uitstapje maken om uit de sleur in je relatie te komen? Wat is dat nou weer voor idioot en naar je vriendin toe compléét onrespectvol idee?quote:Op zaterdag 5 januari 2013 21:30 schreef Hetlir het volgende:
[..]
Mijn gedachten waren om een uitstapje te maken zodat ik weer even kon opladen en om uit die sleur te komen. Het klinkt misschien gek maar zo dacht ik er echt over.
i know, het slaat ook nergens op.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 21:34 schreef CruellaDeVil het volgende:
[..]
Je wilde met je stiekeme crush een uitstapje maken om uit de sleur in je relatie te komen? Wat is dat nou weer voor idioot en naar je vriendin toe compléét onrespectvol idee?
Maar het was tóch wat in je opkwam en je denkt écht niets te bespreken te hebben met vriendin?quote:
misschien wel misschien niet.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 22:00 schreef formerjellybean het volgende:
Oftewel je wilt gewoon sex met het andere meisje om even lekker uit te proberen hoe het is met andere meisjes dan je vriendin .
En je vriendin is voor het geval dat het je tegen mocht vallen
Ik laat dit gewoon overwaaien en zo weinig mogelijk contact hebben met haar vriendin en als de tijd rijp is dan ga ik een keer aan tafel zitten met mijn huidige vriendin.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 22:01 schreef CruellaDeVil het volgende:
[..]
Maar het was tóch wat in je opkwam en je denkt écht niets te bespreken te hebben met vriendin?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |