Ga iets met d'r doen.quote:
Ik durf haar niet te vragen omdat zij misschien mij gewoon een aardige jongen vindt.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 13:37 schreef Tanin het volgende:
[..]
Ga iets met d'r doen.
Terrasje pakken, weet ik het. Praat met d'r.
Ik kan het me niet voorstellen. Zo aardig lijk je me nietquote:Op zaterdag 5 januari 2013 13:41 schreef Hetlir het volgende:
[..]
Ik durf haar niet te vragen omdat zij misschien mij gewoon een aardige jongen vindt.
A: dude ze zit aan je!quote:Op zaterdag 5 januari 2013 13:41 schreef Hetlir het volgende:
[..]
Ik durf haar niet te vragen omdat zij misschien mij gewoon een aardige jongen vindt.
Dus je wilt nu even je huidige vriendin aan het lijntje blijven houden, totdat je zeker weet dat die ander jou ook wilt?quote:Op zaterdag 5 januari 2013 13:41 schreef Hetlir het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 5 januari 2013 15:25 schreef Oognip het volgende:
Wat maakt het uit wat ze van jou vindt? Wil je dat eerst afwachten voor je het uit maakt met je vriendin?
Kneus.
quote:Op zaterdag 5 januari 2013 15:25 schreef Oognip het volgende:
Wat maakt het uit wat ze van jou vindt? Wil je dat eerst afwachten voor je het uit maakt met je vriendin?
Kneus.
Ik ben helemaal niet van plan om het met mijn vriendin uit te maken en hou haar ook niet aan het lijntje. Ik ben gewoon benieuwd waarom haar vriendin zo aanhankelijk is en wat dat betekent en ja ik moet bekennen dat ik haar ook leuk ben gaan vinden omdat we veel raakvlakken hebben. Het is me gewoon overkomen en was echt niet van plan om iets voor haar te voelen.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 15:33 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Dus je wilt nu even je huidige vriendin aan het lijntje blijven houden, totdat je zeker weet dat die ander jou ook wilt?
Bahhak de knoop door
Ik heb niet gezegd dat ik er niks mee wil doen, ik wil haar gewoon een keer een avondje alleen spreken zonder dat mijn vriendin in de buurt is want dat praat wat makkelijker.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 19:56 schreef Oognip het volgende:
Dan boeit het ook niet wat zij eventueel voor jou voelt. Je wilt er immers niks mee doen, wat maakt het dan uit wat zij voor jou voelt?
Joh, wat denk jequote:Op zaterdag 5 januari 2013 20:03 schreef Hetlir het volgende:
[..]
Ik heb niet gezegd dat ik er niks mee wil doen, ik wil haar gewoon een keer een avondje alleen spreken zonder dat mijn vriendin in de buurt is want dat praat wat makkelijker.
Ik hou van mijn huidige vriendin alleen ben ik niet meer verliefd op haar.
waarom ben ik nou weer een stom figuur? wat kan ik er nou aan doen dat ik gevoelens voor haar krijg.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 20:14 schreef Oognip het volgende:
[..]
Joh, wat denk je
Je denkt dat je heel je leven verliefd kan blijven op dezelfde persoon? Natuurlijk niet. Op een gegeven moment gaat de verliefdheid over naar houden van en als je dat niet genoeg vindt zul je nooit een lange relatie kunnen hebben.
Het gras is altijd groener bij de buren. Kijk verder dan dat. Je gaat je vriendin bedonderen, stom figuur
Dát je gevoelens voor haar krijgt niets, maar vervolgens één op één met haar af willen spreken en letterlijk toegeven iets met die gevoelens te willen doen maakt je een stom figuur.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 20:15 schreef Hetlir het volgende:
[..]
waarom ben ik nou weer een stom figuur? wat kan ik er nou aan doen dat ik gevoelens voor haar krijg.
Ik wil gewoon één op één met haar afspreken omdat ik haar een gezellig persoon vindt en ik het leuk vind om met haar te praten.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 20:20 schreef CruellaDeVil het volgende:
[..]
Dát je gevoelens voor haar krijgt niets, maar vervolgens één op één met haar af willen spreken en letterlijk toegeven iets met die gevoelens te willen doen maakt je een stom figuur.
Kat op het spek binden noemen we dat. Wanneer je een relatie hebt en merkt dat je gevoelens begint te ontwikkelen voor een ander maar niet de intentie hebt je relatie te beïndigen dan dien je zo goed als mogelijk bij je 'crush' vandaan te blijven. Nee, jij wilt juist weten of het wederzijds is en zoekt één op één contact...quote:Op zaterdag 5 januari 2013 20:23 schreef Hetlir het volgende:
[..]
Ik wil gewoon één op één met haar afspreken omdat ik haar een gezellig persoon vindt en ik het leuk vind om met haar te praten.
quote:
OK. Ik geef het toe, ik heb gevoelens voor haar en niet zo'n klein beetje ook. Ik vind het leuk en spannend maar ook vreselijk omdat ik een relatie heb. Ik weet het ook niet meer.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 20:33 schreef CruellaDeVil het volgende:
[..]
Kat op het spek binden noemen we dat. Wanneer je een relatie hebt en merkt dat je gevoelens begint te ontwikkelen voor een ander maar niet de intentie hebt je relatie te beïndigen dan dien je zo goed als mogelijk bij je 'crush' vandaan te blijven. Nee, jij wilt juist weten of het wederzijds is en zoekt één op één contact...
Dan moet je het uitmaken met je huidige vriendin.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 20:03 schreef Hetlir het volgende:
[..]
Ik heb niet gezegd dat ik er niks mee wil doen, ik wil haar gewoon een keer een avondje alleen spreken zonder dat mijn vriendin in de buurt is want dat praat wat makkelijker.
Ik hou van mijn huidige vriendin alleen ben ik niet meer verliefd op haar.
Goh. Dacht je nou echt ook maar iemand hier voor de gek te hebben gehouden?quote:Op zaterdag 5 januari 2013 20:40 schreef Hetlir het volgende:
[..]
[..]
OK. Ik geef het toe, ik heb gevoelens voor haar en niet zo'n klein beetje ook.
Het enige wat in dit verhaal telt is jouw relatie met je vriendin. Wil je die behouden dan is er geen enkel compromis mogelijk wat betreft je crush. Het contact met haar dient in dat geval zo minimaal mogelijk te worden gehouden.quote:Ik vind het leuk en maar ook vreselijk omdat ik een relatie heb. Ik weet het ook niet meer.
de bekende spijker op z'n kop slaan, ik geef je helemaal gelijk. Zo is het en niets anders maar ik kan er helaas niets aan doen alleen zo veel mogelijk contact vermijden.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 20:56 schreef CruellaDeVil het volgende:
Ik vraag mij echter af of jij nog wel zo graag een relatie met je vriendin wilt aangezien je jezelf al één op één met je crush zag afspreken. Zoiets zou denk ik überhaupt niet in je opkomen als je nog een toekomst zag met je vriendin. Kom op nou, we weten beiden dat je niet gewoon wilde praten omdat je haar een fijne gesprekspartner vindt, maar op zijn minst wilde vissen naar of ze jou ook leuk vindt. Verder zeg je wel van je vriendin te houden, maar niet meer verliefd te zijn. Nou is het natuurlijk normaal dat verliefheid uiteindelijk overgaat in houden van, maar ik gok dat deze uitspraak in jouw geval niet meer betekent dan dat het gevoel er niet meer is ondanks dat je haar als persoon heus wel waardeert.
Als het gevoel in je relatie weg is dan is het wel zo respectvol als je dit met je vriendin bespreekt. Over je gevoelens voor haar beste vriendin hoef je niet te beginnen, ik raad het je zelfs af, maar eventuele pogingen, waaronder ook één op één afspreken valt, naar die vriendin toen zijn absoluut uit den boze.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 21:03 schreef Hetlir het volgende:
[..]
de bekende spijker op z'n kop slaan, ik geef je helemaal gelijk. Zo is het en niets anders maar ik kan er helaas niets aan doen alleen zo veel mogelijk contact vermijden.
Het leek me gewoon heerlijk om even die sleur te doorbreken en even wat nieuws maar je hebt gelijk ik ga haar vriendin zo veel mogelijk vermijden. Alleen weet ik niet wat ik ermee bereik om met mijn vriendin te gaan praten.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 21:09 schreef CruellaDeVil het volgende:
[..]
Als het gevoel in je relatie weg is dan is het wel zo respectvol als je dit met je vriendin bespreekt. Over je gevoelens voor haar beste vriendin hoef je niet te beginnen, ik raad het je zelfs af, maar eventuele pogingen, waaronder ook één op één afspreken valt, naar die vriendin toen zijn absoluut uit den boze.
Tijd voor een goed gesprek met je vriendin TS.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |