Dit.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 08:41 schreef Bastoenie het volgende:
Je bent 25 man wees een kerel en ga het gesprek met haar aan. Vraag dr op date als jij dat zelf ook wil, als het ja is heb je je antwoord.
quote:Op vrijdag 4 januari 2013 08:41 schreef Bastoenie het volgende:
Je bent 25 man wees een kerel en ga het gesprek met haar aan. Vraag dr op date als jij dat zelf ook wil, als het ja is heb je je antwoord.
QFT, gewoon doen!quote:Op vrijdag 4 januari 2013 08:41 schreef Bastoenie het volgende:
Je verdient het gewoon als je 25 bent en met zulke topics komt.quote:
Dat dacht ik net dus ook.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 09:56 schreef Inverted_World het volgende:
[..]
Je verdient het gewoon als je 25 bent en met zulke topics komt.
Ik vind deze reactie een beetje gemeen. Het is hier geen KLB. Maar ik zal het allemaal wel even heel netjes en lief proberen uit te leggen zodat zelfs de grootste autisten het niet verkeerd opvatten.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 10:04 schreef Latious het volgende:
Ze raakt je constant aan en jij hebt hem er nog niet ingehangen???
Dat meisje zal nu wel denken, stinkt mijn kutje of zo dat hij niet toe hapt![]()
Zwakke bètamannetjes
Zijn zus kan ook jaloers worden, omdat haar broertje dan meer aandacht krijgt dan zij.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 10:22 schreef kedge het volgende:
Ze is een vriendin van je zus. In dit geval kan je zus dus ook je 'wingman' zijn. Maak daar gebruik van.
Dat zal hij zelf moeten inschatten. In dat geval zou zijn zus het dus überhaupt niet goedkeuren.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 10:55 schreef Woutjeh het volgende:
[..]
Zijn zus kan ook jaloers worden, omdat haar broertje dan meer aandacht krijgt dan zij.
Dus ik vind dat persoonlijk een erg riskante gok om te maken...
quote:Op vrijdag 4 januari 2013 10:55 schreef Woutjeh het volgende:
[..]
Zijn zus kan ook jaloers worden, omdat haar broertje dan meer aandacht krijgt dan zij.
Dus ik vind dat persoonlijk een erg riskante gok om te maken...
Het ergste is nog waar ik het heb over mijn zus gaat het hier eigenlijk over de beste vriendin van mijn vriendin met wie ik al een paar jaar een relatie hebquote:Op vrijdag 4 januari 2013 10:22 schreef kedge het volgende:
Ze is een vriendin van je zus. In dit geval kan je zus dus ook je 'wingman' zijn. Maak daar gebruik van.
ik wilde even multiquotenquote:Op vrijdag 4 januari 2013 12:09 schreef aapinator het volgende:
Dan moet je alsnog een keuze maken. Wel eerst het ene stoppen voor je het andere begint..
Oh, misschien is het wel een test!
Edit: waarom haal je je post weg? Het werd net interessant.
Hoe is je relatie met je vriendin?quote:Op vrijdag 4 januari 2013 12:11 schreef Hetlir het volgende:
[..]
[..]
Het ergste is nog waar ik het heb over mijn zus gaat het hier eigenlijk over de beste vriendin van mijn vriendin met wie ik al een paar jaar een relatie heb
Ik vind mijn vriendin nog wel leuk alleen is de spanning er na een paar van af, haar beste vriendin is echt een hele mooie meid en sinds ik met haar closer ben geworden begin ik haar ook leuk te vinden. Kut dilemma.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 12:16 schreef Woutjeh het volgende:
[..]
Hoe is je relatie met je vriendin?
Heb je het leuk met haar?
Hoeveel voel je nog voor haar?
Dat die vriendin van je vriendin jou leuk vindt is wel vastgesteld.
Maar hoe leuk vind jij haar?
Als je puur voor de spanning wilt wisselen zou ik dat niet doen. Dan zit je over vier jaar wéér met een soortgelijk dilemma gok ik.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 12:23 schreef Hetlir het volgende:
[..]
Ik vind mijn vriendin nog wel leuk alleen is de spanning er na een paar van af, haar beste vriendin is echt een hele mooie meid en sinds ik met haar closer ben geworden begin ik haar ook leuk te vinden. Kut dilemma.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |