vertaling:
quote:
Omdat het alleen was met mijn vader en moeder woonden in een appartement op de galerij vloer 10'e het uiterlijk van hun huis op een groot woonwijk, die is erg mooi, vooral als het donker is, zie je al de lichten uit alle soorten vuurwerk straten komen. Sommige vetten zijn erg, die het gevolg is te zien van bovenaf. Pressed hem in de lift verkeerde op de terugweg, op de begane grond, maar stopte toen het niveau van 8 stapte Er jongen Antillen met een kap, en werd hij plotseling agressief en zeer zegtie over het hoofd gezien facking vieze lijer kanker, enz.. . Ik wist niet eens naar hem kijken. Liep naar de lift auto, en ik ging naar mijn bumpers op het eerste gezicht, en ik heb een speciaal vet, zodat bespoten ze allemaal glans .. Bekijk trots plotseling mijn auto in 1 cm te krijgen van mijn oor zeer luide knal met alle jongens lachte naar me en gooi Gallery. : Dus ik zeg kom hier na dat, maar dan weer in het vuurwerk komen ik snel stapte, maar mijn auto Klacht:. De jongere generatie (11-15 jaar) hebben geen respect voor een generatie oud jong, ik herinner me hun gezichten en krijgen ze, in de hoop weer terug klacht:.. appartement en mijn vader, die trekt altijd de gekste personages rozenblaadjes PS komt op een moment met mijn ouders, dus als er ook op dat zij kwamen op het onderwerp van