SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Whatever I was looking for was always you."Rumi
quote:Op vrijdag 4 januari 2013 00:30 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Bij Jaleesa maak je meer kans dan bij JFM.
quote:Op vrijdag 4 januari 2013 00:30 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Bij Jaleesa maak je meer kans dan bij JFM.
Ik vroeg niet om je SOA uitslag..quote:
Sowieso JFMquote:Op vrijdag 4 januari 2013 00:32 schreef zarGon het volgende:
[..]
Zegt die '' iets over Jaleesa of iets over Jfm?
.
Wishful thinking.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 00:33 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ver van de realiteit verwijderde arme zieltjes
Mijn soa uitslag is een bloedende anus met brandende ballen zonder zalf, maar dat gaf ik ook niet aan in mijn vorige bericht.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 00:32 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Ik vroeg niet om je SOA uitslag..
still loving ya. with or without burnin balls.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 00:33 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Mijn soa uitslag is een bloedende anus met brandende ballen zonder zalf, maar dat gaf ik ook niet aan in mijn vorige bericht.
dafuq dude. whats wrong with you?quote:Op vrijdag 4 januari 2013 00:33 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Mijn soa uitslag is een bloedende anus met brandende ballen zonder zalf, maar dat gaf ik ook niet aan in mijn vorige bericht.
Werden we op de meet nou plotseling ook handtastelijk en homosensueel voor een klein momentje?quote:Op vrijdag 4 januari 2013 00:34 schreef xminator het volgende:
Met zo een TT vraag je om zulke taferelen
zeg het ze.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 00:34 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
still loving ya. with or without burnin balls.
[youtube[/youtube]
Een anus met ballen!quote:Op vrijdag 4 januari 2013 00:33 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Nogmaals no comment.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 00:35 schreef zarGon het volgende:
[..]
Werden we op de meet nou plotseling ook handtastelijk en homosensueel voor een klein momentje?
Vraag ik mij ook af, al jaar last van. Erg hé?quote:Op vrijdag 4 januari 2013 00:34 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
dafuq dude. whats wrong with you?
Vergeet die natte kus aan PWF nietquote:Op vrijdag 4 januari 2013 00:35 schreef zarGon het volgende:
[..]
Werden we op de meet nou plotseling ook handtastelijk en homosensueel voor een klein momentje?
voor een euro.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 00:35 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Vergeet die natte kus aan PWF niet
Wie heeft een natte kus gegevenquote:Op vrijdag 4 januari 2013 00:35 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Vergeet die natte kus aan PWF niet
Diegene die tegenover jou zatquote:
Heb je dat gemist?quote:
Hij heeft mn hand gekust, traditie van Turken enzoquote:
gedempeldequote:Op vrijdag 4 januari 2013 00:39 schreef Turquaz52 het volgende:
De in raki gedempelde 50ct munt of euro munt van Xmin aan PWF...
Huh, ik had het over iemand anders hoorquote:Op vrijdag 4 januari 2013 00:39 schreef xminator het volgende:
[..]
Hij heeft mn hand gekust, traditie van Turken enzo. De jongeren kussen de handen van ouderen en krijgen dan geld ervoor enzo
quote:Op vrijdag 4 januari 2013 00:40 schreef xminator het volgende:
[..]
Hij zit alweer aan de drank, vandaar![]()
Hmm, ik dacht al natte kus enzoquote:Op vrijdag 4 januari 2013 00:40 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Huh, ik had het over iemand anders hoor
Dat zeg ik.. Diegene tegenover je.. Ik dacht op PWF zn voorhoofd ofzo..quote:Op vrijdag 4 januari 2013 00:41 schreef xminator het volgende:
[..]
Hmm, ik dacht al natte kus enzo. Met hand kussen heeft dat niets te maken idd.
Natte kus, wie, wat, waar?
Sylvesterrr? Turq zat tegenover x.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 00:41 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Dat zeg ik.. Diegene tegenover je.. Ik dacht op PWF zn voorhoofd ofzo..
quote:Op vrijdag 4 januari 2013 00:41 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Dat zeg ik.. Diegene tegenover je.. Ik dacht op PWF zn voorhoofd ofzo..
Woooow. Ben ik de enige die dit heeft onthouden?quote:
gedompelde dan..quote:
Julis, Jfm, Bilge en ik hebben niet alles meegekregen van jullie tafel.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 00:43 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Woooow. Ben ik de enige die dit heeft onthouden?
quote:Op vrijdag 4 januari 2013 00:45 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Ik voelde wel magic tussen Jalees en Turq, to be honest.
X blijkbaar ook nietquote:Op vrijdag 4 januari 2013 00:44 schreef zarGon het volgende:
[..]
Julis, Jfm, Bilge en ik hebben niet alles meegekregen van jullie tafel..
Klopt, ik kan toverenquote:Op vrijdag 4 januari 2013 00:45 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Ik voelde wel magic tussen Jalees en Turq, to be honest.
Dat wilde ik serieus net zeggenquote:Op vrijdag 4 januari 2013 00:46 schreef Turquaz52 het volgende:
Hoe? Jij was 14 kilometer verder op aan tafel..??
Eens... Of heb je zoveel op Turq lopen letten dan?quote:Op vrijdag 4 januari 2013 00:46 schreef Turquaz52 het volgende:
Hoe? Jij was 14 kilometer verder op aan tafel..??
Blijkbaar was het te erg. Explosief en alles.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 00:46 schreef Turquaz52 het volgende:
Hoe? Jij was 14 kilometer verder op, aan tafel..??
Wie niet..quote:Op vrijdag 4 januari 2013 00:46 schreef xminator het volgende:
[..]
Eens... Of heb je zoveel op Turq lopen letten dan?
Oh dat was Jale, zij is explosief, niet ik..quote:Op vrijdag 4 januari 2013 00:47 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Blijkbaar was het te erg. Explosief en alles.
Ik had alleen oog voor PWF.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 00:46 schreef xminator het volgende:
[..]
Oeeeeh vibe tussen JFM en Turqqqqqquote:Op vrijdag 4 januari 2013 00:46 schreef xminator het volgende:
[..]
Dan heb je zeker een stijve overgehouden.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 00:48 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Ik had alleen oog voor PWF.
stijve schouder ja! harharhar!quote:Op vrijdag 4 januari 2013 00:48 schreef xminator het volgende:
[..]
Dan heb je zeker een stijve overgehouden.
Pas op dat hij die oog niet bont en blauw stoot.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 00:48 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Stijve nek dan hèquote:Op vrijdag 4 januari 2013 00:48 schreef xminator het volgende:
[..]
Dan heb je zeker een stijve overgehouden.
komt goed.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 00:49 schreef zarGon het volgende:
[..]
Pas op dat hij die oog niet bont en blauw stoot.
En TS dan?quote:Op vrijdag 4 januari 2013 00:48 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Hij heeft om mijn hand gevraagd tijdens de meet en gister is hij bij mijn ouders geweest. Volgende maans staat onze dugun geplandquote:
WAT ZEI IK NOU OVER DE VIBEquote:Op vrijdag 4 januari 2013 00:56 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Hij heeft om mijn hand gevraagd tijdens de meet en gister is hij bij mijn ouders geweest. Volgende maans staat onze dugun gepland
Ik win altijd, dat is een oneerlijke strijdquote:Op vrijdag 4 januari 2013 00:56 schreef xminator het volgende:
Waarom gaan jullie niet Turks olieworstelen voor Turq?
Ik zou je betalen om je te laten winnen.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 00:58 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Ik win altijd, dat is een oneerlijke strijd
Maar je zou het wel doen dus,quote:Op vrijdag 4 januari 2013 00:58 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Ik zou je betalen om je te laten winnen.
Ik kreeg uiteindelijk toch wel de lef om het te vragen, daar was Sylv en X volgens mij ook getuigen van.. Min of meer..quote:Op vrijdag 4 januari 2013 00:56 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Hij heeft om mijn hand gevraagd tijdens de meet en gister is hij bij mijn ouders geweest. Volgende maans staat onze dugun gepland
Jeweettogquote:
pardon?quote:Op vrijdag 4 januari 2013 00:58 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 4 januari 2013 00:58 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
quote:
Watquote:Op vrijdag 4 januari 2013 01:02 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]Schat. Neem hem aub. Dan stopt hij tenminste met mij 5 keer per dag bellen.
quote:Op vrijdag 4 januari 2013 01:02 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]Schat. Neem hem aub. Dan stopt hij tenminste met mij 5 keer per dag bellen.
quote:Op vrijdag 4 januari 2013 01:07 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Geniet jij nou maar van je wifey.
quote:Op vrijdag 4 januari 2013 01:08 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]heb ik niet..
Ik ben
[ afbeelding ]
Even that cant cheer me up..quote:
Dan weet ik t ook ni meerquote:
kom maar irl brengen..quote:
quote:
Lijkt mij echt een kut situatie om in te belanden, net claustrofobisch datquote:Op vrijdag 4 januari 2013 01:24 schreef zarGon het volgende:
[..].
Jammer dat ik dat IRL nooit meemaak. Turkse thee bestellen, stoeltje nemen en genieten maar.
Ja, kan me bedenken dat het voor hem net lijkt alsof-ie zich zwemmend staande moet houden in de oceaan.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 01:25 schreef xminator het volgende:
[..]
Lijkt mij echt een kut situatie om in te belanden, net claustrofobisch dat
Wat een jankverhaal verder.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 01:25 schreef xminator het volgende:
[..]
Lijkt mij echt een kut situatie om in te belanden, net claustrofobisch dat
''This was a really big deal for him.
You know he went to that park other days and looked longingly at that bowl, the cool fit kids inside, the cool things they were doing, the attention they were receiving. He knew getting out of there would be a problem. That's why he never went. But how else would he learn to fit in? One day he went in. Fumbled around in there, had a good time. Step 1 to skating well was done. Now he just needed to practice. He was on his way.
But now the hard part came: getting out. He would see how the other kids did it and copy them. Simple. Even though he had his doubts before, it would all work out now. He sprints, but his poorly developed quadriceps can't handle it, and his back muscles are not used to that kind of stabilization. Everything is wrong. He feels his face burn. At first the cool kids let him be. He tries some more, but gives up because he's a quitter. He has no faith in himself. Failure has become a welcomed guest in the house of his mind. The other kids try to pep talk him. They get a couple more tries from him, but he fails miserably. Now a crowd has gathered. The pressure is so high that his failure mentality is in overdrive. His attempts are half-assed now. He watches helplessly as the other kids that are trying to help him effortlessly slide in and out of the bowl. And he is scared. Oh, is he scared. He may never get out. They might have to call adults. The shame subsides in the shadow of that thought. He concentrates on the goal and is finally hoisted up and out, with the help of three or four others. Applause roars, but he is not smiling. It's shameful applause. He has become some animal stuck in a tree, someone that needs pity. The applause is for those who helped him. He turned them into heroes. They were already cool because they could get in and out of the bowl with ease, but now he has elevated them further. The rich get richer. So it goes.''
Volgens mij heb je het helemaal niet gevraagd... Je wilde het wel vragen, maar hebt dat niet gedaan omdat je niet wist wat haar antwoord zou zijn.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 00:59 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Ik kreeg uiteindelijk toch wel de lef om het te vragen, daar was Sylv en X volgens mij ook getuigen van.. Min of meer..
Abo op de tvgids?quote:Op vrijdag 4 januari 2013 17:28 schreef WammesWaggel het volgende:
Breaking Amish is nu op TLC, wat een bazen die Amish!
Een soort geestverwanten maar dan geenzins Turken, wonderlijk dat dat kan op aarde!
Nee abi, zonde van de centen!quote:
sshhhtt..quote:Op vrijdag 4 januari 2013 07:30 schreef sylvesterrr het volgende:
Ha, topic leeft weer.![]()
[..]
Volgens mij heb je het helemaal niet gevraagd... Je wilde het wel vragen, maar hebt dat niet gedaan omdat je niet wist wat haar antwoord zou zijn.
Althans, dat is wat ik me ervan kan herinneren.
quote:
Als je mij als getuige oproept, dan moet je zeker van je zaak zijn. Ik vertel gewoon de harde waarheid.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niet waarquote:Op vrijdag 4 januari 2013 23:11 schreef xminator het volgende:
Eigenlijk was de sfeer tijdens de meet zo:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 4 januari 2013 23:11 schreef xminator het volgende:
[ afbeelding ]
haha heel af en toe ja.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 23:11 schreef xminator het volgende:
[ afbeelding ]
nieuwe datum joh?quote:Op zaterdag 5 januari 2013 00:22 schreef xminator het volgende:
Tijdens de volgende meet van vrijdag 22 maart hoop ik dat het iets minder zal zijn.
quote:Op zaterdag 5 januari 2013 00:39 schreef Triggershot het volgende:
JFM gaat niet naar de andere meet.
Sinds wanneer staat oke voor een instemming?quote:Op zaterdag 5 januari 2013 00:44 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Bedankt voor je instemming, anders was het me niet gelukt haar weg te houden.
uitgehuwelijkt?quote:Op zaterdag 5 januari 2013 00:45 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Ik ben eind maart niet in Nederland door omstandigheden. Volgens mij.
quote:Op zaterdag 5 januari 2013 00:44 schreef xminator het volgende:
[..]
Sinds wanneer staat oke voor een instemming?
sinds ever.quote:1oké [ookee], OK (bijvoeglijk naamwoord, bijwoord) 1in orde
2oké [ookee], OK (tussenwerpsel) 1in de uitdrukking: oké, ik had dat niet moeten doen dat geef ik toe
Uhuh.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 00:47 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Alleen voor jou bedoeld toch.
Als een instemming met een invalshoek van /carequote:Op zaterdag 5 januari 2013 00:49 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Tamam is een instemming.
Mij best is een instemming
Echtquote:
/care, het is een instemming.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 00:50 schreef xminator het volgende:
[..]
Als een instemming met een invalshoek van /care.
slaap lekkerquote:Op zaterdag 5 januari 2013 00:50 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Echt![]()
Ik ben nu wel slapen, welterusten![]()
Welterusten X
Zaterdag mag het niveau juist omlaag want vrij.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 01:10 schreef sylvesterrr het volgende:
Het is inmiddels zaterdag, het niveau mag weer omhoog...
Mag wel omhoog hoor schatjequote:Op zaterdag 5 januari 2013 01:12 schreef xminator het volgende:
[..]
Zaterdag mag het niveau juist omlaag want vrij.
Ik vind het Israelische volkslied mooi.quote:
Unsuccessful troll is unsuccessfulquote:Op zaterdag 5 januari 2013 01:40 schreef DeParo het volgende:
[..]
Ik vind het Israelische volkslied mooi.
Ook Koerdische liederen heb ik het graag over leer dat te accepteren.
Dat is geen grap, wij hebben vroeger Koerden opgevangen en de verhalen wat hun is aangedaan is afschuwelijk, en nog dat zielige gedoe in Istanbul en Ankara te treurig.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 01:42 schreef xminator het volgende:
[..]
Unsuccessful troll is unsuccessful
Mooi ik luister nu een lekker houseliedje met harde bass terwijl me moeder steeds roept fb12fb12 yat simdi kafani kirarim bak, oklavayi aliyim mi lan sipa als hij een beetje te hard staatquote:Op zaterdag 5 januari 2013 01:40 schreef DeParo het volgende:
[..]
Ik vind het Israelische volkslied mooi.
Ook Koerdische liederen heb ik het graag over leer dat te accepteren.
Oke, leuk en nu?quote:Op zaterdag 5 januari 2013 01:43 schreef DeParo het volgende:
[..]
Dat is geen grap, wij hebben vroeger Koerden opgevangen en de verhalen wat hun is aangedaan is afschuwelijk, en nog dat zielige gedoe in Istanbul en Ankara te treurig.
Ga je nu ook al over de Armenen beginnen?quote:Op zaterdag 5 januari 2013 01:45 schreef xminator het volgende:
[..]
Oke, leuk en nu?
Wij hebben vroeger Turken opgevangen (met een pokeball) en de verhalen wat hun aangedaan is afschuwelijk, en nog dat zielige gedoe in Oost-Turkije en Armenië te treurig.
Ja. Problem?quote:Op zaterdag 5 januari 2013 01:46 schreef DeParo het volgende:
[..]
Ga je nu ook al over de Armenen beginnen?
Behoorlijk ja, leer eerst maar eens de Genocide die jouw volk heeft gepleegd op de Armenen te erkennen, dan praten we weer verder.quote:
Hoe vaak zijn ze ontsnapt uit de pokeball voordat het lukte?quote:Op zaterdag 5 januari 2013 01:45 schreef xminator het volgende:
[..]
Oke, leuk en nu?
Wij hebben vroeger Turken opgevangen (met een pokeball) en de verhalen wat hun aangedaan is afschuwelijk, en nog dat zielige gedoe in Oost-Turkije en Armenië te treurig.
De armeense kwestie.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 01:48 schreef DeParo het volgende:
[..]
Behoorlijk ja, leer eerst maar eens de Genocide die jouw volk heeft gepleegd op de Armenen te erkennen, dan praten we weer verder.
Daarom, wat doe je op een Nederlands forum, je voelt je niet eens Nederlander je voelt je meer verbonden met Turkije, en dan wel Nederlands proberen te typen, jammer.quote:
Haal een discussie tussen jou en een andere user uit een ander topic niet naar deze reeks. DM/PM elkaar maar.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 01:39 schreef DeParo het volgende:
[..]
Ik niet jij wel maar dat weet je zelf ook dus ga nu maar je mond spoelen.
Dat haal je uit een paar zinnen? 'Top'ie man!quote:Op zaterdag 5 januari 2013 01:50 schreef DeParo het volgende:
[..]
Daarom, wat doe je op een Nederlands forum, je voelt je niet eens Nederlander je voelt je meer verbonden met Turkije, en dan wel Nederlands proberen te typen, jammer.
Ik heb liever dat je 'm negeert dan...quote:Op zaterdag 5 januari 2013 01:42 schreef xminator het volgende:
[..]
Unsuccessful troll is unsuccessful
Een Nederlander laat zich niet leiden door de vooroordelen van een ander volk mogelijk of denk je daar anders over?quote:Op zaterdag 5 januari 2013 01:51 schreef xminator het volgende:
[..]
Dat haal je uit een paar zinnen? 'Top'ie man!
Nee. Ik ben een Turkse Nederlander.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 01:52 schreef DeParo het volgende:
Ik zie al dat ik afgekapt word, jammer weer gewoon de discussie niet durven aan te gaan, iemand die durft maak er maar een topic over of pm/dm me maar.
Lego lego lego lego lego lego legoquote:Op zaterdag 5 januari 2013 01:52 schreef DeParo het volgende:
Ik zie al dat ik afgekapt word, jammer weer gewoon de discussie niet durven aan te gaan, iemand die durft maak er maar een topic over of pm/dm me maar.
Dm maarquote:Op zaterdag 5 januari 2013 01:52 schreef DeParo het volgende:
Begin maarquote:Op zaterdag 5 januari 2013 01:52 schreef DeParo het volgende:
Wat is het toetsenbord van de laptop irritant man. Numeric keypad op een 15,6"... Doe normaal HP,quote:Op zaterdag 5 januari 2013 01:53 schreef xminator het volgende:
[..]
Nee. Ik ben een Turkse Nederlander.![]()
Is wel chill, je moet er aan wennen...quote:Op zaterdag 5 januari 2013 02:08 schreef zarGon het volgende:
[..]
Wat is het toetsenbord van de laptop irritant man. Numeric keypad op een 15,6"... Doe normaal HP,.
Hoe vaak gebruik je die numeric keys nou man (okay, okay, ik gebruik het weinig).quote:Op zaterdag 5 januari 2013 02:09 schreef xminator het volgende:
[..]
Is wel chill, je moet er aan wennen...
Heb je al een minimal system format gedaan?
Beetje een debiele mix tussen desktop (oud) en touch (nieuw), ja.quote:
Prima op een 17,3", groot genoeg.quote:Numeric keypad op een laptop?![]()
Dat geswitch constant. Sommige apps zijn metro-style, het merendeel niet. Dus ga je maar heen en weer tussen metro en desktop.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 02:32 schreef xminator het volgende:
Windows 8 is best fijn hoor, alleen eventjes wennen.
Ik kan het niet proberen, of ik moet een manier vinden om Windows 8 via PXE (network boot) te installeren.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 02:32 schreef xminator het volgende:
Windows 8 is best fijn hoor, alleen eventjes wennen.
Waar is de startmenu in desktopmode?quote:Op zaterdag 5 januari 2013 02:35 schreef xminator het volgende:
Je kan ook een app naast je desktop draaien hè en je kunt altijd nog overschakelen naar desktop mode en gewoon software gebruiken zoals voorheen.
Heb je niet en is imo ook niet nodig, zit nu op vista (desktop) en weet niet eens wanneer ik voor het laatst de startmenu heb gebruikt..quote:Op zaterdag 5 januari 2013 02:36 schreef zarGon het volgende:
[..]
Waar is de startmenu in desktopmode?.
Hoe start jij je apps op?quote:Op zaterdag 5 januari 2013 02:37 schreef xminator het volgende:
[..]
Heb je niet en is imo ook niet nodig, zit nu op vista (desktop) en weet niet eens wanneer ik voor het laatst de startmenu heb gebruikt..
Apps of software? Op bureaublad plaatsen of op taakbalk en al die andere rompslomp wat je eens in de duizend jaar gebruikt niet plaatsen. Wanneer je dat nodig hebt WINDOWS tekentje indrukken en vervolgens naam van app/software intikken en het verschijnt voor je neus.quote:
Macquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ah, kijk, je kunt gewoon beginnen met typen en hij zoekt al.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 02:40 schreef xminator het volgende:
[..]
Apps of software? Op bureaublad plaatsen of op taakbalk en al die andere rompslomp wat je eens in de duizend jaar gebruikt niet plaatsen. Wanneer je dat nodig hebt WINDOWS tekentje indrukken en vervolgens naam van app/software intikken en het verschijnt voor je neus.
quote:Op zaterdag 5 januari 2013 02:42 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
MacWaarom kots je erop?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ah, dus net zoiets als appeltoets + spatie. Dat is wel fijn.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 02:42 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ah, kijk, je kunt gewoon beginnen met typen en hij zoekt al.
Okay, ik heb niets gezegd. (Dat was mijn grootste ergernis tot nu toe.)
Ik kots eigenlijk eerder op de consumenten die een Apple-product kopen omdat het een Apple-product is, en niet omdat het een goed product is. Daardoor kots ik op Apple. Misschien niet terecht, maar het is niet anders.. De goeden lijden onder de kwaden..quote:
quote:Op zaterdag 5 januari 2013 02:45 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ik kots eigenlijk eerder op de consumenten die een Apple-product kopen omdat het een Apple-product is, en niet omdat het een goed product is. Daardoor kots ik op Apple. Misschien niet terecht, maar het is niet anders..
Door die Apple-fanboys heb ik gewoon een hekel aan Apple gekregen. Eigenlijk wel jammer, want Apple heeft weldegelijk goede producten (de iPhone is er een van).quote:
Mij werd heel erg aangeraden *KUCH KUCH* om een Mac te kopen, omdat het gebruiksvriendelijk was (batterijduur lang, geen/nauwelijks virussen, besturingssysteem is wel chill). Maar op een gegeven moment mis je wel een Windows. Een Mac voelt beperkter aan. Je kunt niet alles downloaden (.exequote:
Julideeeeee... Je moet wat voor mij tekenen kiz..quote:Op zaterdag 5 januari 2013 02:50 schreef Julis het volgende:
Ik maak tekeninguh met paint op Mac. OH MAAR DA KA NIE.
Ik teken niet meer echt.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 02:51 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Julideeeeee... Je moet wat voor mij tekenen kiz..
Weer een auto..quote:
Ik beloof niets. Ik ben eigenlijk flut in auto's tekenen, maar hierdoor kan ik juist oefenen om auto's te tekenenquote:
Teken mij hoe je denkt dat ik benquote:Op zaterdag 5 januari 2013 02:57 schreef Julis het volgende:
[..]
Ik beloof niets. Ik ben eigenlijk flut in auto's tekenen, maar hierdoor kan ik juist oefenen om auto's te tekenen. Stuur maar een plaatje
. Ik heb wel tig onafgemaakte tekeningen staan op mijn laptop
.
quote:Op zaterdag 5 januari 2013 02:58 schreef fb12fb12 het volgende:
[..]
Teken mij hoe je denkt dat ik ben
Je kwetst me. Teken een jongen die veel studeert maar ook veel tijd vrijmaakt voor gezelligheid en veel fitnest en bokstquote:
Bowlen is wel vet ja vooral als je uitglijd en een volle facesmack maakt en dan de pionnen raakt met je voorhoofdquote:Op zaterdag 5 januari 2013 03:04 schreef xminator het volgende:
Binnenkort weer een meet? Bowlen + steengrill?
Haha daarom ja hahahahasadquote:Op zaterdag 5 januari 2013 03:07 schreef fb12fb12 het volgende:
[..]
Bowlen is wel vet ja vooral als je uitglijd en een volle facesmack maakt en dan de pionnen raakt met je voorhoofd
Klinkt goed op zich. Wat is "binnenkort"?quote:Op zaterdag 5 januari 2013 03:04 schreef xminator het volgende:
Binnen nu en een maand? Kan zelfs iets eerder als het aan mij ligt, de mensen die er de vorige keer waren zullen naar mijn verwachting vast ook wel nogmaals durven te komen als er dan nog andere komen is dat altijd leuk. Maar dus geen maanden vooruit plannen en stuffquote:Op zaterdag 5 januari 2013 03:09 schreef zarGon het volgende:
[..]
Klinkt goed op zich. Wat is "binnenkort"?
Zie het al voor me die vernedering en als je terug loopt ook nog uitglijden lijkt net op dat filmpje van dat dikke joch die er niet uit kon komenquote:
Haha, jah en dan sluiten wij voor jou een kinderarrangement af. Lekekr bowlen en daarna krijg je patat met een frikandel en appelmoes. Vervolgens krijg je een lekkere rakketje.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 03:13 schreef fb12fb12 het volgende:
[..]
Zie het al voor me die vernedering en als je terug loopt ook nog uitglijden lijkt net op dat filmpje van dat dikke joch die er niet uit kon komen
Hmhmm. Ik vind het wel leuk klinken.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 03:11 schreef xminator het volgende:
[..]
Binnen nu en een maand? Kan zelfs iets eerder als het aan mij ligt, de mensen die er de vorige keer waren zullen naar mijn verwachting vast ook wel nogmaals durven te komen als er dan nog andere komen is dat altijd leuk. Maar dus geen maanden vooruit plannen en stuff
quote:Op zaterdag 5 januari 2013 03:01 schreef fb12fb12 het volgende:
[..]
Je kwetst me. Teken een jongen die veel studeert maar ook veel tijd vrijmaakt voor gezelligheid en veel fitnest en bokst
Welterusten!quote:Op zaterdag 5 januari 2013 03:23 schreef sylvesterrr het volgende:
Bedtijd
Welterusten dames en heren...
Frikandel moet wel halal zijn he en als drinken een dubbele baco en als ijsje ben&jerry en dat ga jij betalenquote:Op zaterdag 5 januari 2013 03:16 schreef xminator het volgende:
[..]
Haha, jah en dan sluiten wij voor jou een kinderarrangement af. Lekekr bowlen en daarna krijg je patat met een frikandel en appelmoes. Vervolgens krijg je een lekkere rakketje.
Je bent al telaat drerrie ze heeft al voor mij getekendquote:Op zaterdag 5 januari 2013 03:37 schreef Turquaz52 het volgende:
Kies maar tussen deze 3 foto's, of gelijk alle 3hahaha
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Met deze velgen er onder:
[ afbeelding ]
Ahaquote:Op zaterdag 5 januari 2013 03:37 schreef Turquaz52 het volgende:
Kies maar tussen deze 3 foto's, of gelijk alle 3hahaha
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Met deze velgen er onder:
[ afbeelding ]
R+R=back.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 03:32 schreef fb12fb12 het volgende:
[..]
Wooooooooooooow dit is gewoon wreed respect dat je dit kan maken in zo'n korte tijd
You got itquote:Op zaterdag 5 januari 2013 03:41 schreef Julis het volgende:
Aaargh, dit wordt morgen brak tennissen. Maar /keeerrruh. Ik hou niet van vroeg slapen. tjek hoe rebels, tjek tjek.
[..]
Aha, ik wil het wel proberen. Maar ik beloof niets
.
[..]
R+R=back.
Tennis is leuk sport toch? Jij bent vriendin van ZarGon toch? Jij bent lid van de Niet slapen rebellen toch?quote:Op zaterdag 5 januari 2013 03:41 schreef Julis het volgende:
Aaargh, dit wordt morgen brak tennissen. Maar /keeerrruh. Ik hou niet van vroeg slapen. tjek hoe rebels, tjek tjek.
[..]
Aha, ik wil het wel proberen. Maar ik beloof niets
.
[..]
R+R=back.
Ja, jaaaaa, ja!!!!quote:Op zaterdag 5 januari 2013 03:45 schreef fb12fb12 het volgende:
[..]
Tennis is leuk sport toch? Jij bent vriendin van ZarGon toch? Jij bent lid van de Niet slapen rebellen toch?
[zarGon]quote:Op zaterdag 5 januari 2013 04:07 schreef fb12fb12 het volgende:
[..]
Is zargon een betrouwbare jongenman die op een 15 jarige jongen kan letten?
gjiajfdisdjdafsajfifsjquote:Op zaterdag 5 januari 2013 04:09 schreef PlayingWithFire het volgende:
It's just gonna take some time, Nigguh! I need my Nigguh Time, Everybody needs their Nigguh time!
jonge kom helpen! ik moet zo weer opstaan! nigguh!quote:
Wassup nigah wassup niga lego lego lego to miami beach!quote:Op zaterdag 5 januari 2013 04:09 schreef PlayingWithFire het volgende:
It's just gonna take some time, Nigguh! I need my Nigguh Time, Everybody needs their Nigguh time!
lan beach ne konusiyonquote:Op zaterdag 5 januari 2013 04:17 schreef fb12fb12 het volgende:
[..]
Wassup nigah wassup niga lego lego lego to miami beach!
Maar.....maar ik ben helemaal geen meisjequote:Op zaterdag 5 januari 2013 04:16 schreef Julis het volgende:
[..]
[zarGon]. Hij kan ook op 15-jarige meisjes letten, dus vast ook op jou. [/zarGon]
Dat zei ik eerst ook, maar dat was vroegerquote:Op zaterdag 5 januari 2013 04:18 schreef fb12fb12 het volgende:
[..]
Maar.....maar ik ben helemaal geen meisje![]()
Whats up nigga whats your problem nigga why dont you sleep nigga lets go to the beach nigga lets dans niggaquote:
You wanna be my girl?quote:Op zaterdag 5 januari 2013 04:19 schreef fb12fb12 het volgende:
[..]
Whats up nigga whats your problem nigga why dont you sleep nigga lets go to the beach nigga lets dans nigga
LATEN WE GAAN DANSEN NIGGA
I know that feel broquote:Op zaterdag 5 januari 2013 04:18 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Dat zei ik eerst ook, maar dat was vroeger
Monsters are chased by men to believe in their storiesquote:
I have no idea what your talking aboutquote:Op zaterdag 5 januari 2013 04:21 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Monsters are chased by men to believe in their stories
Maar nu effe serieusquote:Op zaterdag 5 januari 2013 04:16 schreef Julis het volgende:
[..]
[zarGon]. Hij kan ook op 15-jarige meisjes letten, dus vast ook op jou. [/zarGon]
Het is belangerijk voor de meet tata zal ik jou geld anders stelenquote:Op zaterdag 5 januari 2013 04:23 schreef Julis het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
HarHArHarHArquote:
NE SU HARCIYON!quote:
Wow, respect!quote:
Ieder op zijn eigen manier, toch? Ik ben dan weer slecht met lineaal en geodriek. Ik ben een beetje chaotisch en ongeduldig wanneer ik tekenquote:Op zaterdag 5 januari 2013 09:56 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Wow, respect!
Ik kan helemaal niet tekenen...Vroeger op school, zowel op de basisschool als op het VWO, heb ik altijd een huisje (in perspectief), een boom, een zon en wolken getekend. Meer kon ik niet.
![]()
Ik kan niet zonder lineaal en geodriek tekenen.
neeeequote:Op zaterdag 5 januari 2013 07:27 schreef Beach het volgende:
PWF zouden ze raar opkijken als een blanke bij een Turkse moskee aankomt
Wauw Xmin, hoe ben je op dit geweldige leuke fijne toffe idee gekoken?quote:Op zaterdag 5 januari 2013 03:04 schreef xminator het volgende:
Heb jij de rest van haar foto's gezien?quote:Op zaterdag 5 januari 2013 09:56 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Wow, respect!
Ik kan helemaal niet tekenen...Vroeger op school, zowel op de basisschool als op het VWO, heb ik altijd een huisje (in perspectief), een boom, een zon en wolken getekend. Meer kon ik niet.
![]()
Ik kan niet zonder lineaal en geodriek tekenen.
Heb je zijn fout overgenomen of noem jij het ook een "geodriek"?quote:Op zaterdag 5 januari 2013 11:02 schreef Julis het volgende:
[..]
Ieder op zijn eigen manier, toch? Ik ben dan weer slecht met lineaal en geodriek. Ik ben een beetje chaotisch en ongeduldig wanneer ik teken.
Sorry, ik dacht maybe wordt je baasje boos danquote:Op zaterdag 5 januari 2013 12:18 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Wauw Xmin, hoe ben je op dit geweldige leuke fijne toffe idee gekoken?
quote:Op zaterdag 5 januari 2013 12:28 schreef xminator het volgende:
[..]
Sorry, ik dacht maybe wordt je baasje boos dan.
Rest van haar foto's? Welke foto's?quote:Op zaterdag 5 januari 2013 12:24 schreef zarGon het volgende:
[..]
Heb jij de rest van haar foto's gezien?
Wat is een "geodriek"?
[..]
Heb je zijn fout overgenomen of noem jij het ook een "geodriek"?.
Ah crap, bedoelde 'tekeningen'.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 12:42 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Rest van haar foto's? Welke foto's?
Mbt geodriek: ehm...ik was net wakker.
[ afbeelding ]![]()
![]()
WOW!quote:Op zaterdag 5 januari 2013 12:58 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ah crap, bedoelde 'tekeningen'.. julis.nl.
Geodriehoek!. Bedoelen we hetzelfde. Vond dat naast de passer de leuke dingen aan wiskunde.
.
quote:
quote:Op zaterdag 5 januari 2013 13:15 schreef fb12fb12 het volgende:
Hey julis ben jij met zargon op die tekening in bed?
Oh ze heeft jou wel getekend denk ik op page2 en in waar je haar bikini afpakt is wel mooiquote:Op zaterdag 5 januari 2013 13:18 schreef zarGon het volgende:
[..]. Let je wel op wat je vraagt?
Was van een random foto op internet.
Jij heet toch yavuz?quote:Op zaterdag 5 januari 2013 13:18 schreef zarGon het volgende:
[..]. Let je wel op wat je vraagt?
Was van een random foto op internet.
Yavuz Selim.quote:
Waarom vroeg je dit?quote:Op zaterdag 5 januari 2013 04:07 schreef fb12fb12 het volgende:
[..]
Is zargon een betrouwbare jongenman die op een 15 jarige jongen kan letten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |