SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Whatever I was looking for was always you."Rumi
quote:Op vrijdag 4 januari 2013 00:30 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Bij Jaleesa maak je meer kans dan bij JFM.
quote:Op vrijdag 4 januari 2013 00:30 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Bij Jaleesa maak je meer kans dan bij JFM.
Ik vroeg niet om je SOA uitslag..quote:
Sowieso JFMquote:Op vrijdag 4 januari 2013 00:32 schreef zarGon het volgende:
[..]
Zegt die '' iets over Jaleesa of iets over Jfm?
.
Wishful thinking.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 00:33 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ver van de realiteit verwijderde arme zieltjes
Mijn soa uitslag is een bloedende anus met brandende ballen zonder zalf, maar dat gaf ik ook niet aan in mijn vorige bericht.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 00:32 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Ik vroeg niet om je SOA uitslag..
still loving ya. with or without burnin balls.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 00:33 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Mijn soa uitslag is een bloedende anus met brandende ballen zonder zalf, maar dat gaf ik ook niet aan in mijn vorige bericht.
dafuq dude. whats wrong with you?quote:Op vrijdag 4 januari 2013 00:33 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Mijn soa uitslag is een bloedende anus met brandende ballen zonder zalf, maar dat gaf ik ook niet aan in mijn vorige bericht.
Werden we op de meet nou plotseling ook handtastelijk en homosensueel voor een klein momentje?quote:Op vrijdag 4 januari 2013 00:34 schreef xminator het volgende:
Met zo een TT vraag je om zulke taferelen
zeg het ze.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 00:34 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
still loving ya. with or without burnin balls.
[youtube[/youtube]
Een anus met ballen!quote:Op vrijdag 4 januari 2013 00:33 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Nogmaals no comment.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 00:35 schreef zarGon het volgende:
[..]
Werden we op de meet nou plotseling ook handtastelijk en homosensueel voor een klein momentje?
Vraag ik mij ook af, al jaar last van. Erg hé?quote:Op vrijdag 4 januari 2013 00:34 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
dafuq dude. whats wrong with you?
Vergeet die natte kus aan PWF nietquote:Op vrijdag 4 januari 2013 00:35 schreef zarGon het volgende:
[..]
Werden we op de meet nou plotseling ook handtastelijk en homosensueel voor een klein momentje?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |