BDW, is Ferdi helderziend en komt 'ie uit op 6 punten ? Of had 'ie 't over 't kaarten ?
Hetr is mij ook niet duidelijk
Wat is dat voor belachelijk gedoe???
"Dus, Leo genomineerd". Hoezo?? Hij heeft pas 1 stem??
En de tussenstanden doorgeven aan de bewoners (zonder enige uitleg!) is helemaal bullshit.
LEKKER BELANGRIJK!
quote:Volgens mij is daar vorig jaar nog een topic over geweest: "Waar zijn de kippen gebleven" of zoiets...
Op 21 september 2000 23:12 schreef Arcee het volgende:
Waar zijn de BB-kippen van vorig jaar gebleven?LEKKER BELANGRIJK!
[Dit bericht is gewijzigd door Kozzmic op 21-09-2000 23:13]
en euuuh internet en bigbrother
en dan niets over de FOK(forum), mag dat wel
Opvallend inderdaad...
quote:Als ik irritante figuren op de tv wil zien zou ik wel naar Willibrord Frequin kijken!
Op 21 september 2000 23:20 schreef Arcee het volgende:
Ja, Ali lijkt de dans te ontspringen (gelukkig!).
Nah ja, Jolanda en Hieke moeten geloof ik nog stemmen...
HA!...Jolanda komt nog!!!...das 2 voor Ali. En als Ali 2 punten geeft aan Hieke kan zij d'r ook wel eens 2 aan Ali geven...
Komt ie op 6!...en das een zekere nominatie...denk ik.
En dan heb je Ferdi nog...
effe afwachten dus.
quote:Eentje maar zelfs! 2 punten dus.
Op 21 september 2000 23:25 schreef Montagui het volgende:
Ali nog maar 2 stemmen?
edit: effetjes van een zes een acht gemaakt.
[Dit bericht is gewijzigd door DiEr op 21-09-2000 23:32]
Georgie :Nomineerd : Koos : 2 punten - Anette - 1 punt
Hieke : Nomineerd : mohamed ali :2 punten - Koos - 1 punt
Leo :Nomineerd : Kim : 2 punten - Ferdy - 1 punt
Desiree :Nomineerd : Mohamed ali :2 punten - Bianca - 1 punt
Robin :Nomineerd : Bianca : 2 punten - Ferdy - 1 punt
Jolanda :Nomineerd : Ferdy : 2 punten - Robin - 1 punt
Bianca :Nomineerd : Robin : 2 punten - Ferdy - 1 punt
Ferdy :Nomineerd : Mohamed ali :2 punten - Jolanda - 1 punt
Anette :Nomineerd : Mohamed ali :2 punten - Bianca - 1 punt
Mohamed Ali :Nomineerd : Hieke : 2 punten - Jolanda - 1 punt
Kim :Nomineerd : Leo : 2 punten - Jolanda - 1 punt
Koos :Nomineerd : Georgie 2 punten - Bianca - 1 punt
Je hebt echt niet genoeg geplugt bij VOO. Fok! werd niet eens genoemd! SCHANDE VOO! Het beste BB forum niet eens vermelden. Straf! Ga maar in de hoek staan.
en toen dacht ik....goh dan had ik toch gelijk, wat is Koos toch een eenzijdige maar vooral DOM personage.
quote:Ho ho,
Op 22 september 2000 01:44 schreef King Ð het volgende:
BEAU: wat een But presentator!
Geef mij maar Rolf COKE Wouters
Beau is een verademing vergeleken bij Rolf Wouters. Deze kwibus heeft geloof in wat hij doet. Rolf zag je toch altijd schichtig om zich heen kijken, " m'n dealer gaat toch nog niet weg hè?".en, Als die Sylvana nu maar niet op mijn commercialbreaklijntje gaat staan.
Beau is best wel relaxed.
Wat zag die Annet er tijdens het nomineren trouwens uit zeg!! In het introductiefilmpje zei ze nog dat ze meestal geen 42 geschat werd, maar nu zag je er minstens tien jaar ouder uit. Wat een weekje opgesloten met Ali Kanarie wel niet met een mens kan doen!
Ik heb me kapot gelachen iig en hard gejuichd toen ie de lul was. Vond het wel errug jammer dat Beau niet de getallen doorgaf (Ali 8 pnt etcetc)
Nou ja ik heb genoten!!!!
quote:Ik dacht " Heee, daar zit Eucalypta!"
Op 22 september 2000 04:48 schreef Jane het volgende:
Wat zag die Annet er tijdens het nomineren trouwens uit zeg!! In het introductiefilmpje zei ze nog dat ze meestal geen 42 geschat werd, maar nu zag je er minstens tien jaar ouder uit.
quote:Ik weet zeker dat dat niet zo is...
Op 22 september 2000 08:58 schreef vita het volgende:
ik weet zeker dat Beau bedongen heeft dat de nominaties voor Ali tot het laatst bewaard moesten worden,
Ik hoop trouwens echt met mijn hele hart dat die Darius er NIET uitgaat. Fokking shit man, zit ik daar nog 86 dagen naar dat stelletje te kijken. Damn, zo zit ik niet in elkaar weet je. Ik wil Darius zien, omdat ik daar zo om moet lachen. Fokking Shit... Als die gast het huis uit is dan zingen die andere 11 de hele dag "I will always love you" (in de versie van Whitney Houston). You know what I mean, daar zit ik niet op te wachten. Dan val ik zo diep in de put dat ik er nooit meer uit kom. Zelfs niet met een vliegend tapijt...
quote:Ach Beau is gewoon een botte boer, ik denk dat ie SAMEN met de anderen van de redactie hier toch z'n pleziertje uit heeft gehaald
Op 22 september 2000 09:37 schreef Gellarboy het volgende:
Ik weet zeker dat dat niet zo is...
Alsof die Beau daar ook maar IETS te vertellen heeft. Hij mag z'n geile kloffie aantrekken, z'n haar netjes doen en een microfoon vasthouden, maar voor meer hoeft hij daar echt niet aan te komen hoor...
Who cares, het ging zoals het ging en imho was het errug LEUK
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |