quote:Op donderdag 3 januari 2013 23:26 schreef Chloroform het volgende:
Die berichtjes komen niet van 1 persoon.
Nee op die screen niet maar van paar maatjes ook, en die kan ik dus niet beantwoorden vanwege dat sere gevalquote:Op donderdag 3 januari 2013 23:26 schreef Chloroform het volgende:
Die berichtjes komen niet van 1 persoon.
Ga ik voor die blondequote:Op donderdag 3 januari 2013 23:26 schreef bojan het volgende:
Die met haar rood petje, daar wil ik wel eens over gaan
Whahaha! Yes, je hebt gelijk!quote:Op donderdag 3 januari 2013 23:28 schreef durrrr het volgende:
[..]
Nee op die screen niet maar van paar maatjes ook, en die kan ik dus niet beantwoorden vanwege dat sere gevalmaar als ik status verander ? Zien ze ook niet meer dat ik online ben ?
Oh ja zo herkenbaar, je hebt gelijk. hahaquote:Op donderdag 3 januari 2013 23:28 schreef BenjaminLinus het volgende:
Dat is zo irritant met chicks die je (te) graag willen, die zetten overal ''haha'' voor of achter, totaal overbodig..
Gast, serieus? Care om dat wijf. Mietje.quote:Op donderdag 3 januari 2013 23:28 schreef durrrr het volgende:
[..]
Nee op die screen niet maar van paar maatjes ook, en die kan ik dus niet beantwoorden vanwege dat sere gevalmaar als ik status verander ? Zien ze ook niet meer dat ik online ben ?
ja sorry, mijn aan uit knopje is kapot weet je wel dus kan geen screen maken.. Dus met andere telquote:Op donderdag 3 januari 2013 23:33 schreef TC_Artemis het volgende:
Hahaha het meest epische is is dat het een foto van je telefoon isfaal
Tsjahh.. Omdat ze misschien te opdringerig isquote:Op donderdag 3 januari 2013 23:32 schreef BenjaminLinus het volgende:
Ps ts: Hoezo niet neuken? Ik ken ook zat meisjes die je eerder als ''lief'' dan als ''geil'' kunt bestempelen, maar er moet toch wel heel wat gebeuren wil ik haar niet neuken..
das een maatje van mijquote:Op donderdag 3 januari 2013 23:36 schreef Tropanzia het volgende:
Volgens mij heet TS; Stefan Dos Santos.
Of zo iets?
Wie weet het?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |