Grote sterren hebben managers enzo die dat van te voren regelen.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 13:18 schreef Tarado het volgende:
[..]
Hoe minder de ster hoe groter de allures
Ah, dacht dat je bedoelde dat je Koblenko's opmerking over dat Sylvie dat ooit zei met een korrel zout nam.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 13:05 schreef simmu het volgende:
[..]
en dergelijke opmerkingen van jonge meiden neem ik dan ook met een flink pak zout
Heeft ze dit echt geschreven?? En de Grazia redactrice heeft het nog geplaatst ook?quote:Op vrijdag 4 januari 2013 01:25 schreef Nadine26 het volgende:
"Soms kan ik gewoon niet geloven dat dit echt mijn leven is en dat ik echt Sylvie van der Vaart ben, maar dan kijk ik in de spiegel, en dan zie ik daar dus de vrouw staan die door het Duitse tv-publiek (en dat zijn dus echt MILJOENEN mensen!!!) is uitverkozen tot mooiste vrouw en intelligentste presentatrice, en die vrouw... dat ben ik!!! Hoe leuk is dat?! Ik moet mezelf dan echt even in mijn arm knijpen, hoor, want ik ben ook maar een gewoon Hollands meisje, en dan is het soms best even raar om te beseffen dat al die miljoenen mensen (en dan tel ik het Engelse publiek niet eens mee, want dat zijn er ook MILJOENEN, en die adoreren mij ook massaal!!!), dat al die miljoenen mensen dus kwijlend aan mijn voeten liggen.
Als je dan bedenkt dat ik schoenmaatje 35 heb, is dat best grappig: zoveel mensen aan zulke kleine voetjes! Het is een beetje het Assepoestersprookje, als je erbij stilstaat. En als ik dan 's avonds ga slapen in mijn Dior-pyjama, en ik kijk naar mijn trofeeënkast, dan vraag ik me af waar ik het allemaal aan heb verdiend, de prijzen voor best geklede voetbalvrouw, mooiste kapsel, duurste handtas, liefste moeder van de wereld... en dan pink ik best eens een traantje weg, daar ben ik heel eerlijk in. Al die prijzen, de roem en het geld wegen natuurlijk niet op tegen het kleine geluk met mijn gezinnetje, dat altijd voorop staat, maar voor een gewoon meisje uit Holland is het heus wel eens heftig, om zo hoog te stijgen in het leven.
Mijn goede vriend Karl Lagerfeld zegt altijd: "Sylvie, jij bent mijn muze," maar ik denk op zo'n moment dat Karl een grapje maakt, want die man is een wereldberoemde modeontwerper en ik ben maar gewoon Sylvie uit Holland, maar als er dan de volgende dag een bos rozen wordt bezorgd op mijn vijfsterren hotelkamer, en op het kaartje staat 'Kusjes van Karl', nou, dan moet ik dus wel geloven dat hij het meent, van die muze. Gek, hè? Dat is dan ook weer zo'n knijpmomentje. Kippenvel krijg ik ervan, ik bedoel: van mijn eigen leven, maar gelukkig heb ik altijd wel een kasjmieren Prada-vestje liggen om snel om mijn schouders te slaan als ik het koud krijg van ontroering."
![]()
Volgens mij is dit satire hoor. Waar het vandaan komt weet ik ook niet.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 13:38 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
Heeft ze dit echt geschreven?? En de Grazia redactrice heeft het nog geplaatst ook?
WTF zeg
Dat moet wel, Karl Lagerfeld wil die dwerg niet als muzequote:Op vrijdag 4 januari 2013 13:44 schreef alors het volgende:
[..]
Volgens mij is dit satire hoor. Waar het vandaan komt weet ik ook niet.
Volgens mij heb ik dit inderdaad ooit in een van die columns gelezen.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 13:38 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
Heeft ze dit echt geschreven?? En de Grazia redactrice heeft het nog geplaatst ook?
WTF zeg
Ik ga er vanuit dat het uit de vingers van Nadine komt, die post wel vaker zulke pareltjes.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 13:44 schreef alors het volgende:
[..]
Volgens mij is dit satire hoor. Waar het vandaan komt weet ik ook niet.
Ik geloof never nooit dat ze dit over zichzelf heeft geschreven. Kan me gewoon niet voorstellen....quote:Op vrijdag 4 januari 2013 13:38 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
WTF zeg
Dit dusquote:Op vrijdag 4 januari 2013 13:53 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik ga er vanuit dat het uit de vingers van Nadine komt, die post wel vaker zulke pareltjes.
En als Sylvie het echt zelf geschreven heeft, dan moet ze cabaret gaan doen.
Lijkt mij ook gewoon een parodie.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 14:02 schreef Montelly het volgende:
[..]
Ik geloof never nooit dat ze dit over zichzelf heeft geschreven. Kan me gewoon niet voorstellen....
Ik kan het me juist heel goed voorstellen, that's what makes it so sadquote:Op vrijdag 4 januari 2013 14:02 schreef Montelly het volgende:
[..]
Ik geloof never nooit dat ze dit over zichzelf heeft geschreven. Kan me gewoon niet voorstellen....
Nou als je ergens hardcopy kan vinden..quote:Op vrijdag 4 januari 2013 14:09 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
Ik kan het me juist heel goed voorstellen, that's what makes it so sad
Nog even aanvullen met "Op Barbuda hebben we hulpjes die desgevraagd je gezicht verkoelen met een verstuiver van Evian" (dat stond ergens in de commentaren).quote:Op vrijdag 4 januari 2013 14:16 schreef Ripley het volgende:
Het wijkt niet veel af van wat echt in de beaumonde stond (die kon ik me ook goed herinneren, die was hilarisch van foutheid)
"...ze houden maatje XS graag voor me apart en eens per seizoen sla ik er groot in" (over Desginer Paradijs Unger in Hamburg)
".....Handig, hoef ik niet meer naar New York te vliegen" (over Sephora, nu ook in Utrecht)
Verderop in het artikel worden de 9 (waarom geen 10??) Glam Getaways van Sylvie herself genoemd. Hou je vast:
"....ga ik aan het begin van elk seizoen (met lege koffers) naar Parijs. Na drie dagen spenden keer ik met koffers vol huiswaarts. Ik kan niet wachten om Raf al mijn nieuwe aanwinsten van Dior en Luis Vuitton te laten zien".
"....voor een klein maandsalaris kun je hier heerlijk vertoeven" (over een hotel op Sardninie. Ik vraag met trouwens af wat ze onder "een klein maandsalaris" bedoel?)
"Omdat ik het hele jaar druk ben (waarmee? met op de tribune zitten? met shoppen? met socializen?) vlieg ik minstens drie keer per jaar naar de Cote d' Azur. Het enige wat we doen is zonnebaden, winkelen, sushi eten en natuurlijk champagne en Bellini's drinken"
"Handdoekje-aan-handdoekje liggen is niets voor mij, ik huur liever een villa"
"Twee weken St. Tropez betekent 14 bikini's mee. Van Mission graag"
http://www.dutchcowgirls.nl/media/256
Tsja ik huur ook liever een villaquote:Op vrijdag 4 januari 2013 14:16 schreef Ripley het volgende:
Het wijkt niet veel af van wat echt in de beaumonde stond (die kon ik me ook goed herinneren, die was hilarisch van foutheid)
"...ze houden maatje XS graag voor me apart en eens per seizoen sla ik er groot in" (over Desginer Paradijs Unger in Hamburg)
".....Handig, hoef ik niet meer naar New York te vliegen" (over Sephora, nu ook in Utrecht)
Verderop in het artikel worden de 9 (waarom geen 10??) Glam Getaways van Sylvie herself genoemd. Hou je vast:
"....ga ik aan het begin van elk seizoen (met lege koffers) naar Parijs. Na drie dagen spenden keer ik met koffers vol huiswaarts. Ik kan niet wachten om Raf al mijn nieuwe aanwinsten van Dior en Luis Vuitton te laten zien".
"....voor een klein maandsalaris kun je hier heerlijk vertoeven" (over een hotel op Sardninie. Ik vraag met trouwens af wat ze onder "een klein maandsalaris" bedoel?)
"Omdat ik het hele jaar druk ben (waarmee? met op de tribune zitten? met shoppen? met socializen?) vlieg ik minstens drie keer per jaar naar de Cote d' Azur. Het enige wat we doen is zonnebaden, winkelen, sushi eten en natuurlijk champagne en Bellini's drinken"
"Handdoekje-aan-handdoekje liggen is niets voor mij, ik huur liever een villa"
"Twee weken St. Tropez betekent 14 bikini's mee. Van Mission graag"
http://www.dutchcowgirls.nl/media/256
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |