abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_121159720
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 januari 2013 17:27 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Ze heeft een half jaar een schijnhuwelijk in stand gehouden. Dat heeft ze echt niet gedaan omdat ze zo van het simpele leven houdt.
Ja en, als dat zo is ..waarom wordt zij daar dan zo op afgezeikt? Raf speelt er toch net zo goed een rol in...hij speelde het spelletje toch net zo goed mee..
En dat moeten ze toch lekker helemaal zelf weten hoe en wanneer ze zoiets gaan vertellen...

En verder heeft ze hem idd helemaal niet nodig voor de centen......Ze doet het zelf een stuk beter als hem in Duitsland
pi_121159729
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 januari 2013 17:28 schreef alors het volgende:

[..]

Jahoor, alsof ze zelf niet genoeg verdient, het zou mij niet verbazen als ze met dat nieuwe RTL contract erbij straks meer verdient dan Raffie.
Haha je hebt echt geen idee wat een voetballer als v/d Vaart verdiend :')
Dat gaat Sylvie in dr hele leventje niet bij elkaar sprokkelen...
Whatever you're about to discover we off that.
  vrijdag 4 januari 2013 @ 17:37:18 #203
123170 alors
zlata1234
pi_121159868
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 januari 2013 17:33 schreef BadAssBitchSmut het volgende:

[..]

Haha je hebt echt geen idee wat een voetballer als v/d Vaart verdiend :')
Dat gaat Sylvie in dr hele leventje niet bij elkaar sprokkelen...
Oh daar heb ik wel een idee van hoor, miljoentje of 5 per jaar. Hij heeft ingeleverd om weer in Hamburg te kunnen spelen. En hij heeft idd in de afgelopen 10 jaar al meer opgebouwd, zijn vermogen wordt op zo'n 25 miljoen geschat. Dat gaat ze denk ik ook niet meer halen nee.
know'm sayin?
word? word.
pi_121159929
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 januari 2013 17:37 schreef alors het volgende:

[..]

Oh daar heb ik wel een idee van hoor, miljoentje of 5 per jaar. Hij heeft ingeleverd om weer in Hamburg te kunnen spelen. En hij heeft idd in de afgelopen 10 jaar al meer opgebouwd, zijn vermogen wordt op zo'n 25 miljoen geschat. Dat gaat ze denk ik ook niet meer halen nee.
Als RTL zo goed zou betalen ging iedereen na 2 jaartjes met pensioen :D
Wat bij sommigen een goed idee zou zijn :{ Zoals de hele RTL Boulevard presentatie
  vrijdag 4 januari 2013 @ 17:41:03 #205
123170 alors
zlata1234
pi_121159992
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 januari 2013 17:39 schreef BadAssBitchSmut het volgende:

[..]

Als RTL zo goed zou betalen ging iedereen na 2 jaartjes met pensioen :D
Wat bij sommigen een goed idee zou zijn :{ Zoals de hele RTL Boulevard presentatie
RTL Duitsland he... En ze heeft nog contracten met Hunkemoller, Gilette, Oral-B, L'Oreal, eigen nagelstickers en meer van zulks...
know'm sayin?
word? word.
pi_121160017
Ze zitten allebei goed in de slappe was en zullen dat door deze scheiding echt niet verliezen...
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  Moderator / Miss SHO vrijdag 4 januari 2013 @ 17:51:11 #207
22592 crew  Ole
pi_121160320
Alleen bij RTL Duitsland verdient Syl bijna een miljoen per jaar. Dan de rest nog natuurlijk.
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_121160392
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 januari 2013 16:22 schreef Nadine26 het volgende:

[quote]Nee, niet hatelijk maar wel heel subtiel venijnig en tongue-in-cheek sarcastisch, want hoewel het er niet met zoveel woorden staat, haal je er absoluut de verbijstering uit over zoveel leegheid en bullshit. De verbijstering van Eva Hoeke, bedoel ik, over mensen de echt zo leven, en die het ook allemaal volkomen serieus nemen en normaal vinden. Het gaat echt alléén over tassen, schoenen, sportregimes, Hiawathabandjes, slippertjes, tomaten en tonijn voor de lunch. Over niks, dus. En dat ademt het hele interview uit: blablabla...wawawawa..blablawawa. Ik moet er heel hard om lachen; dit is precies de reden waarom ik zo houd van celebrity-interviews.
quote:
"Gewoon een halfuurtje op de loopband met mijn iPodje op en dan buikspiertjes doen. Even lekker de dag beginnen, noem ik dat."

Priceless.

"Ik heb mijn stijltjes."

"In Duitsland word ik omschreven als de vrouw die alle mannen willen hebben en die alle vrouwen willen zijn. Dat is toch mooi?"

"Cava. Heerlijk, maar ik word nooit dronken. Dat past niet bij een vrouw."
:D wat errug :')

quote:
Als ik al deze uitspraakjes op een rijtje zet, en een maak een optelsommetje, dan denk ik maar één ding: z'n vrouw sla je als man toch de hersens in? (En als vrouw trouwens ook).
mew.. ik hoef haar niet zo nodig de hersens in te slaan, maar ik moet er ook wel om lachen :P
pi_121160396
quote:
99s.gif Op vrijdag 4 januari 2013 16:11 schreef ejiraM het volgende:
Maar het kan nog gekker. Zo schrijft Express ook dat "Sylvie een verhouding gehad zou hebben met rapper Ali B". En Bild tilt de hele situatie naar misschien wel het hoogst denkbare plan, en betrekt ook Sabia Boulahrouz erbij. Maar níet (alleen) als ware zij een geheime liefde van Rafael. Nee, als het aan Bild ligt, zou het zomaar kunnen dat Sylvie en Sabia niet zomaar 'vriendinnen' zijn! Hoewel de krant het woord niet nadrukkelijk opschrijft, is de gewekte indruk duidelijk: zou daar sprake zijn van een lesbisch onderonsje?

"Met HAAR gaat ze uit, bij HAAR vindt ze troost", opent de krant een apart stuk over Sabia. En spendeert vervolgens maar liefst drie kolommen aan een gedetailleerd verhaal over de innige vriendschap tussen Sylvie en Sabia, om vervolgens de slag te maken naar Rafael: "Op Facebook post ze meer foto's van zichzelf met Rafael, als met haar eigen man, met wie ze nota bene twee kinderen heeft."

De krant besluit dan ook met de duidelijkste hint ooit: "De Van der Vaarts wonen bij haar om de hoek. Eens zien wie van de twee ze de komende tijd vaker bezoekt…"

Geloof niet dat het hier al langs was gekomen, maar wat een mooie wending _O-

bron : http://www.rtl.nl/%28/act(...)en_in_het_vizier.xml
_O-
Dat over die sabia ook.. Rijke fantasie hebben ze wel daar bij Bild :D
But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
pi_121160454
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 januari 2013 17:51 schreef Ole het volgende:
Alleen bij RTL Duitsland verdient Syl bijna een miljoen per jaar. Dan de rest nog natuurlijk.
Komt nog niet in de buurt van Rafje zn salaris en sponsorcontracten. Logisch ook, hij kan echt iets.
Sylvie kan eh... ja niet zoveel. En daar verdient ze best veel aan!
  vrijdag 4 januari 2013 @ 17:57:09 #211
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_121160545
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 januari 2013 17:54 schreef BadAssBitchSmut het volgende:

[..]

Komt nog niet in de buurt van Rafje zn salaris en sponsorcontracten. Logisch ook, hij kan echt iets.
Sylvie kan eh... ja niet zoveel. En daar verdient ze best veel aan!
Maar wat wil je daar nou mee zeggen? Ja, Raf verdient meer, maar Syl is niet de hele dag druk met alleen zijn geld uitgeven?
The love you take is equal to the love you make.
pi_121160601
Raf zie ik nog wel een succesvol coach worden, zijn analyses geven veelal blijk van een puik inzicht in het spelletje dus hij zal de voedselbank wel nimmer van dichtbij zien :7
pi_121160616
Kan me best voorstellen eigenlijk dat ze nog een half jaar de schijn opgehouden hebben. Op het moment dat ze de knoop doorhakten zal er heus wel sprake van verdriet zijn geweest en om dan ook nog een heel mediacircus over je heen te krijgen. Nu zal het een en ander verwerkt en geregeld zijn, dan is dat veel beter te handelen.
pi_121160676
Pfffffffft......... Bijgelezen........
Is dat zo?
pi_121160678
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 januari 2013 17:57 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Maar wat wil je daar nou mee zeggen? Ja, Raf verdient meer, maar Syl is niet de hele dag druk met alleen zijn geld uitgeven?
Huh nee, dat wil ik daar niet mee zeggen? :?
Ik refereerde nog naar een oud quoteje dat Sylvie meer gaat verdienen dan Raf. :?

Het interesseert me geen ene mallemoer wat Sylvie de hele dag doet :')
  Moderator / Miss SHO vrijdag 4 januari 2013 @ 18:02:28 #216
22592 crew  Ole
pi_121160718
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 januari 2013 17:59 schreef bloodymary1 het volgende:
Kan me best voorstellen eigenlijk dat ze nog een half jaar de schijn opgehouden hebben. Op het moment dat ze de knoop doorhakten zal er heus wel sprake van verdriet zijn geweest en om dan ook nog een heel mediacircus over je heen te krijgen. Nu zal het een en ander verwerkt en geregeld zijn, dan is dat veel beter te handelen.
Bij Yo en Jan bleek het ook al een tijdje uit toen het naar buiten kwam..
pi_121160773
Bijna BLVD tijd!
  vrijdag 4 januari 2013 @ 18:04:53 #218
211040 Uccie
The bells...the bells....
pi_121160782
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 januari 2013 18:02 schreef Ole het volgende:

[..]

Bij Yo en Jan bleek het ook al een tijdje uit toen het naar buiten kwam..
Ik probeer alleen die klap te plaatsen. Als je al besloten hebt je huwelijk te eindigen, who cares wat zij dan nog uitvreet.
Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Do nothing.....and apply!
  Moderator / Miss SHO vrijdag 4 januari 2013 @ 18:06:27 #219
22592 crew  Ole
pi_121160818
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 januari 2013 18:04 schreef Uccie het volgende:

[..]

Ik probeer alleen die klap te plaatsen. Als je al besloten hebt je huwelijk te eindigen, who cares wat zij dan nog uitvreet.
Misschien was ze ontzettend aan het sarren? Kon hij de schone schijn niet meer ophouden?
  vrijdag 4 januari 2013 @ 18:06:52 #220
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_121160828
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 januari 2013 18:01 schreef BadAssBitchSmut het volgende:

[..]

Huh nee, dat wil ik daar niet mee zeggen? :?
Ik refereerde nog naar een oud quoteje dat Sylvie meer gaat verdienen dan Raf. :?

Het interesseert me geen ene mallemoer wat Sylvie de hele dag doet :')
Nee, dat is wat ik zei. Ik begrijp niet de relevantie van steeds maar dat Raf meer verdient.
The love you take is equal to the love you make.
pi_121160981
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 januari 2013 18:06 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Nee, dat is wat ik zei. Ik begrijp niet de relevantie van steeds maar dat Raf meer verdient.
Moet dat dan? Ik wist niet dat er hier gefilosofeerd werd over relevante dingen. Sterker nog, ik weet zeker dat dat niet zo is! Dus maak je niet druk meid :*
  Moderator / Miss SHO vrijdag 4 januari 2013 @ 18:14:41 #222
22592 crew  Ole
pi_121161077
Uitleg van Bram:
quote:
SCHEIDING RAFAEL EN SYLVIE: WIE KRIJGT WAT?

Rafael en Sylvie van der Vaart zijn op huwelijkse voorwaarden getrouwd en het kan zomaar dat ze zichzelf daarmee een hoop ellende besparen, want dat betekent dat de verdeling bij een eventuele breuk al vast lag. Maar wat vooraf op papier zo goed geregeld lijkt, kan later toch uitlopen op een vechtscheiding.

Sylvie en Rafael zijn op huwelijkse voorwaarden getrouwd en het kan zomaar dat ze zichzelf daarmee een hoop ellende besparen. "Wat je inbrengt in een huwelijk blijft bij je", aldus Bram Moszkowicz, die in RTL Boulevard zijn licht over de scheiding liet schijnen.
RTL Boulevard heeft de registratie van het huwelijk van Rafael en Sylvie gezien in het register van de rechtbank in Haarlem. Alle media die meldden dat de twee in gemeenschap van goederen zijn getrouwd, hebben het dus mis.

Huwelijkse voorwaarden worden opgesteld bij een notaris. Het is in een aantal situaties buitengewoon verstandig om op huwelijkse voorwaarden te trouwen. Bijvoorbeeld als de een veel meer geld verdient dan de ander. Toen Rafael en Sylvie trouwden, was dat zeker het geval. Rafael verdiende toen al miljoenen met voetballen.
Er bestaan verschillende vormen van huwelijkse voorwaarden. – Koude uitsluiting: bij deze vorm blijft het vermogen van beiden partners privé. De enige uitzondering is het pensioen, dat wordt vaak wel gedeeld.
– Beperkte gemeenschap: bij deze vorm zijn er afspraken over een eigen deel en een gemeenschappelijk deel.
– Verrekenstelsel: bij deze vorm zijn er afspraken gemaakt over het verrekenen van bepaalde inkomsten.
Wat wel een zware dobber voor hen wordt straks: de afspraken over hun zesjarig zoontje Damian. Een andere ex-voetbalvrouw, die ooit in dezelfde situatie zat als Sylvie nu, liet weten dat het wel heel onzeker en moeilijk is voor een vrouw in die situatie, helemaal omdat je in een vreemd land zit en juridische hulp moet gaan zoeken. Zij en haar ex zijn er uiteindelijk onderling uitgekomen, de kindjes zijn bij haar gebleven.

Wie in Duitsland inmiddels in een juridische strijd zijn verwikkeld vanwege de kinderen, zijn Seal en Heidi Klum. In april vorig jaar vroeg het stel een scheiding aan. Heidi had voor hem bezoekrecht aangevraagd, maar Seal stuurt aan op een co-ouderschap. Seale ist dus gedeelde voogdij over de kinderen, in totaal vier: Leni (7), Henry (6), Johan (5) en Lou (2). Leni is niet Seal's biologische dochter. Ze is het kind van Formule 1-baas Flavio Briatore, maar Heidi was nog zwanger van haar toen ze een relatie kreeg met Seal. Heidi heeft Seal erkend als de vader van Leni. De twee wilden op een nette manier uit elkaar, maar zijn vanwege het meningsverschil over bezoekrecht en co-ouderschap toch verwikkeld geraakt in een vechtscheiding.
pi_121161142
Sarina bij blvd!
pi_121161189
quote:

[..]

Oh dat zie je verkeerd denk ik, je moet nog tijd met elkaar doorbrengen (met je zoon, nu op een feestje voor O&N), dan kun je elkaars bloed wel drinken ten tijde van zo'n scheiding.
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_121161232
quote:

[..]

Hij sliep en schrok wakker, logische reactie toch? :') Of zijn er alweer nieuwe ontwikkelingen met betrekking tot de klap? :7 :9
  vrijdag 4 januari 2013 @ 18:22:00 #226
211040 Uccie
pi_121161296
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 januari 2013 18:18 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Oh dat zie je verkeerd denk ik, je moet nog tijd met elkaar doorbrengen (met je zoon, nu op een feestje voor O&N), dan kun je elkaars bloed wel drinken ten tijde van zo'n scheiding.
Zo had ik het inderdaad niet bekeken...en als ze zelfs de familie niets verteld hebben dan kan je weleens heel groot gelijk hebben over opgekropte frustraties.
  † In Memoriam † vrijdag 4 januari 2013 @ 18:24:03 #227
43556 miss_dynastie
pi_121161371
En kijk eens, als medium kun je je ook een leuk huisje veroorloven 8-)
http://www.bekendeburen.nl/?p=4909
  Moderator / Miss SHO vrijdag 4 januari 2013 @ 18:27:37 #228
22592 crew  Ole
pi_121161488
Nu bij RTL
pi_121161532
Ik wil ook een medium om mijn beslissingen te nemen :9
  vrijdag 4 januari 2013 @ 18:30:34 #230
211040 Uccie
pi_121161565
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 januari 2013 18:29 schreef TheVulture het volgende:
Ik wil ook een medium om mijn beslissingen te nemen :9
Als je mij betaald wat Sylvie betaald aan Sarina wil ik best dagelijks vertellen dat je geweldig bent en alles wat je doet een succes wordt!
pi_121161593
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 januari 2013 18:30 schreef Uccie het volgende:

[..]

Als je mij betaald wat Sylvie betaald aan Sarina wil ik best dagelijks vertellen dat je geweldig bent en alles wat je doet een succes wordt!
:D
pi_121161904
Nikkie Plessen wordt zo wel bekend in Duitsland 8-)

Vriendin Froukje neemt het nog even voor d'r op nu
pi_121161945
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 januari 2013 18:40 schreef TheVulture het volgende:

Froukje is net zo'n Goois matras, die moeten elkaar natuurlijk wel beschermen!

Toch erg dat alle dames die hier over de tong gaan kinderen hebben... Dan ga je toch wat zorgvuldiger met je leven om zou je denken.
  Moderator / Miss SHO vrijdag 4 januari 2013 @ 18:42:13 #234
22592 crew  Ole
pi_121161959
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 januari 2013 18:40 schreef TheVulture het volgende:

Nou zeg!
  Moderator / Miss SHO vrijdag 4 januari 2013 @ 18:43:41 #235
22592 crew  Ole
pi_121162000
Froukje kent iedereen....
pi_121162001
Oh Froukje kent 'r ook... wat knus.... :D
pi_121162021
Tot zover de objectieve berichtgeving in Boulevard _O-

Voor zover die er uberhaupt al was
  Moderator / Miss SHO vrijdag 4 januari 2013 @ 18:44:38 #238
22592 crew  Ole
pi_121162034
"Ze doet heel veel andere beroemdheden"
pi_121162051
Froukje : "Ze is heel discreet, ze heeft nog meer bekende Nederlanders..." en dan vervolgens namen gaan noemen _O-
  vrijdag 4 januari 2013 @ 18:45:44 #240
211040 Uccie
pi_121162074
Zijn er ook BN'ers die gewoon hun eigen gezonde verstand gebruiken in plaats van een persoonlijke zweefteef in te huren.
pi_121162077
De pratende vleeskin gaat er tegenin :D
  Moderator / Miss SHO vrijdag 4 januari 2013 @ 18:45:52 #242
22592 crew  Ole
pi_121162082
Jeezzz Froukje :o
pi_121162098
Wat genant dit _O-
  Moderator / Miss SHO vrijdag 4 januari 2013 @ 18:46:31 #244
22592 crew  Ole
pi_121162104
Froukje wordt emmosssioneeeell
  vrijdag 4 januari 2013 @ 18:47:03 #245
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_121162120
Froukje is goed bevriend met Danny Rook de halfbroer van Roy van Iersel offtopic:
  Moderator / Miss SHO vrijdag 4 januari 2013 @ 18:47:18 #246
22592 crew  Ole
pi_121162124
Hier zit meer achter :o :9
pi_121162128
Nou Froukje is overduidelijk niet geschikt om hier commentaar op te geven... die zit tot haar nek in dezelfde drek als alle hoofdrolspelers :')
pi_121162149
quote:
10s.gif Op vrijdag 4 januari 2013 18:47 schreef Haaibaaike het volgende:
Froukje is goed bevriend met Danny Rook de halfbroer van Roy van Iersel offtopic:
Waar Rook is is vuur :P
pi_121162157
Net te laat ingetuned, wat is er gebeurd? :D
Trots shetlandmens
When in doubt, just add glitter
Happy little sushi roll
  vrijdag 4 januari 2013 @ 18:48:08 #250
211040 Uccie
pi_121162160
quote:
10s.gif Op vrijdag 4 januari 2013 18:47 schreef Haaibaaike het volgende:
Die moest ik serieus even googlen...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')