abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_121129640
Hoi,

Ik ben momenteel mijn huisje een beetje aan het opknappen en nu zocht ik iets moois voor de ramen. Randvoorwaarden:

1) Het huis moet licht blijven
2) Je moet (relatief) makkelijk van binnen naar buiten kunnen kijken
3) Het moet mogelijk zijn om te voorkomen dat iemand naar binnen kijkt. (ik speel graag naakt tikkertje).

Nu kwam ik vandaag een leuk product tegen, Silhouette Shades van Luxaflex.

Ziet er erg mooi uit en voldoet aan alle voorwaarden. Alleen het is erg prijzig, daar twijfel ik nog wel over. Als ik de voorkant van mijn woning(raam is 3m breed, 1.5m hoog) en de achterkant van mijn woning(6m breed, 3m hoog) laat doen, dan ben ik zo'n 4000 euro kwijt. En dat hangt dan voor je ramen :)

Nu zit ik in de fase dat alles van Ikea eruit gaat, design en luxe komen terug. Dus het is niet erg om het hieraan uit te geven, maar dan wil ik wel dat het goed is en flink wat jaren mee kan.

Dus hierbij mijn vraag, wie heeft er ervaring met dit product? Zijn er negatieve of positieve punten te noemen?

Alvast dank!
  vrijdag 4 januari 2013 @ 12:07:22 #2
43790 IJzercookie
De specialiteit uit Vld
pi_121146078
Wij hebben er ook naar gekeken toen we raambekleding zochten. Wij hebben er niet voor gekozen, de transparante stof tussen de niet transparante banen deed me teveel aan panty's denken...

Uiteindelijk hebben we voor horizontale jaloezieėn gekozen. Je kan zelf de mate van inkijk en licht regelen. Ik hou ook erg van de streepjes licht die binnenkomen.
That's the way the cookie crumbles
pi_121148822
Over de Silhouette shades weet ik niks, maar goed in de gaten houden of er niet binnenkort een aanbieding is vanuit Luxaflex zelf. Ik heb vorige maand deze gekocht: http://www.luxaflex.nl/zo(...)/twist-rolgordijnen/ en dat was met een aanbieding van 2de voor de de halve prijs. Die aanbieding was toen voor de gehele Luxaflex collectie.
"Life is what happens to you, while you're busy making other plans"
pi_121151445
Maandag komen ze bij ons duettes inmeten... top up bottom down systeem, je kan het met de hand bedienen zonder touwtjes... dan kun je het gordijn aan de bovenkant open zetten zonder dat iemand je ziet...
pi_121187752
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 januari 2013 13:25 schreef Wolken het volgende:
Over de Silhouette shades weet ik niks, maar goed in de gaten houden of er niet binnenkort een aanbieding is vanuit Luxaflex zelf. Ik heb vorige maand deze gekocht: http://www.luxaflex.nl/zo(...)/twist-rolgordijnen/ en dat was met een aanbieding van 2de voor de de halve prijs. Die aanbieding was toen voor de gehele Luxaflex collectie.
Dank je voor de tip. Ik heb even gezocht en heb de volgende site gevonden: http://www.zonweringshop.nl.

Als ik hier mijn maten invoer, dan scheelt dit mij zo'n 30% op de totaalprijs, oftewel een 1200 euries.
pi_121187796
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 januari 2013 14:26 schreef TheOneAndOnly het volgende:
Maandag komen ze bij ons duettes inmeten... top up bottom down systeem, je kan het met de hand bedienen zonder touwtjes... dan kun je het gordijn aan de bovenkant open zetten zonder dat iemand je ziet...
Wat een toeval, ook hier komen ze maandag opmeten, alleen dan voor de Silhoutte Shades. Zie ook de tip hierboven, reken het zelf ook even uit via die website. Zou zonde zijn als je een enorm bedrag teveel moet betalen.
pi_121188542
Heb ik hier ook al gedaan, het is niet eens zoveel duurder als in de winkel en dan komen ze het nog inmeten en hangen ook...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')