Gher ziekt en zeikt iedereen weg, das niks nieuwsquote:Op vrijdag 4 januari 2013 17:34 schreef Scrutinizer het volgende:
Opa heeft er gewoon geen zin meer in door al dat gezeur van Gher.
Zo zijn er wel meer...quote:Op vrijdag 4 januari 2013 17:37 schreef BendeBielzen het volgende:
[..]
Gher ziekt en zeikt iedereen weg, das niks nieuws
Ik d8 ook ik hou maar ff mequote:
quote:Op vrijdag 4 januari 2013 17:37 schreef BendeBielzen het volgende:
[..]
Wat een bende hier weer hé? Vind je ook niet?quote:Op vrijdag 4 januari 2013 17:37 schreef BendeBielzen het volgende:
[..]
Eerlijk genoeg ken ik jou het best van allemaal.. en da's lang niet bestquote:Op vrijdag 4 januari 2013 17:40 schreef BendeBielzen het volgende:
[..]
Ben blij dat jullie elkaar zo goed kennen
Het leuke is dat jij mij denkt te kennenquote:Op vrijdag 4 januari 2013 17:40 schreef ZOA het volgende:
[..]
Eerlijk genoeg ken ik jou het best van allemaal.. en da's lang niet best
Waar staat er dat ik jou ken?quote:Op vrijdag 4 januari 2013 17:41 schreef BendeBielzen het volgende:
[..]
Het leuke is dat jij mij denkt te kennen![]()
Opa!
Ja was ff druk enzo. soms heb ik anderen die mij vermaken zodat ik mij niet hoeft te vervelen .;)quote:Op vrijdag 4 januari 2013 17:43 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Heej Sjek, jij ook hier? da's lang geleden zeg....
Aha.. jaja.. enzo van datte...quote:Op vrijdag 4 januari 2013 17:44 schreef jacqhassel het volgende:
[..]
Ja was ff druk enzo. soms heb ik anderen die mij vermaken zodat ik mij niet hoeft te vervelen .;)
We wachten op Oop...ga zelf effe ergens anders spelen jôh...quote:Op vrijdag 4 januari 2013 17:46 schreef beequeen het volgende:
Misschien is dit wat?
RLS / [RLS SC #1413]VOL en dat na twee maanden
Opa is al online, sufferd.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 17:49 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
We wachten op Oop...ga zelf effe ergens anders spelen jôh...
Daar zie ik toch echt niks van terug hier, maar dat zal wel aan mij liggen.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 17:49 schreef 5thencounter het volgende:
We wachten op Oop...ga zelf effe ergens anders spelen jôh...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |