Ja was ff druk enzo. soms heb ik anderen die mij vermaken zodat ik mij niet hoeft te vervelen .;)quote:Op vrijdag 4 januari 2013 17:43 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Heej Sjek, jij ook hier? da's lang geleden zeg....
Aha.. jaja.. enzo van datte...quote:Op vrijdag 4 januari 2013 17:44 schreef jacqhassel het volgende:
[..]
Ja was ff druk enzo. soms heb ik anderen die mij vermaken zodat ik mij niet hoeft te vervelen .;)
We wachten op Oop...ga zelf effe ergens anders spelen jôh...quote:Op vrijdag 4 januari 2013 17:46 schreef beequeen het volgende:
Misschien is dit wat?
RLS / [RLS SC #1413]VOL en dat na twee maanden
Opa is al online, sufferd.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 17:49 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
We wachten op Oop...ga zelf effe ergens anders spelen jôh...
Daar zie ik toch echt niks van terug hier, maar dat zal wel aan mij liggen.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 17:49 schreef 5thencounter het volgende:
We wachten op Oop...ga zelf effe ergens anders spelen jôh...
Het menu!!!!quote:
En volgens mij had je het ook niet hoeven typen.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 17:52 schreef ZOA het volgende:
[..]
Het menu!!!!
Команда хліба з ковбасою
En volgens de mummie hoeft ik het niet te vertalen
heeft ie al gegeten?quote:Op vrijdag 4 januari 2013 17:52 schreef pullup het volgende:
[..]
En volgens mij had je het ook niet hoeven typen.
Over een minuutje of 5quote:
Zijn er geen teams enzo dan vandaag?quote:
PB heeft het vandaag heel spannend gemaakt door te melden dat we voor een verrassing zouden komen te staan en er zijn daadwerkelijk enige suggesties gedaan.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 17:55 schreef ZOA het volgende:
[..]
Zijn er geen teams enzo dan vandaag?
Ik vind dat ik beter op de hoogte gehouden moet worden
Ik denk dat het brood met knakworsten wordt.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 17:57 schreef pullup het volgende:
[..]
PB heeft het vandaag heel spannend gemaakt door te melden dat we voor een verrassing zouden komen te staan en er zijn daadwerkelijk enige suggesties gedaan.
Ik weet het het is lastig terug te vinden door al dat gelul van die mummie maar je had het kunnen vinden.
Nope, klopt ik herken kletskoek al van kilometers afstand..quote:Op vrijdag 4 januari 2013 17:52 schreef ZOA het volgende:
[..]
Het menu!!!!
Команда хліба з ковбасою
En volgens de mummie hoeft ik het niet te vertalen
Een keertje makkelijk.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 17:59 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik denk dat het brood met knakworsten wordt.
Mijn antwoord vannacht was al Team brood met worstquote:Op vrijdag 4 januari 2013 17:57 schreef pullup het volgende:
[..]
PB heeft het vandaag heel spannend gemaakt door te melden dat we voor een verrassing zouden komen te staan en er zijn daadwerkelijk enige suggesties gedaan.
Ik weet het het is lastig terug te vinden door al dat gelul van die mummie maar je had het kunnen vinden.
Alleen het eten is verandert en de kamer nog dezelfde?quote:Op vrijdag 4 januari 2013 18:01 schreef Scrutinizer het volgende:
Waarom gaat opa niet bij een slachterij werken? Dan kan hij aan het einde van de dag het slachtafval mee naar huis nemen als avondmaaltijd. Goddamnit, zelfs in m'n eerste jaar op kamers at ik nog gezonder en gevarieerder.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |