En ook U hartelijk bedankt voor deze reactie... U mag achteraansluiten!quote:Op vrijdag 4 januari 2013 16:32 schreef mootie het volgende:
Waarom gaat het hier alleen maar over Gher. Zo off topic. Daar zouden de mods iets aan moeten doen.
De mods kunnen dit topic niet meer terugvinden.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 16:32 schreef mootie het volgende:
Waarom gaat het hier alleen maar over Gher. Zo off topic. Daar zouden de mods iets aan moeten doen.
Kappe hé? Ik heb bewijs...quote:Op vrijdag 4 januari 2013 16:32 schreef mootie het volgende:
quote:Op vrijdag 4 januari 2013 17:17 schreef Toverheks het volgende:
Gher moet gewoon een eigen Topic, kan hij daar zijn ei kwijt, zijn klacht of opmerking of gewoon een gesjellige one liner
of nog beter, een apart topic voor Gher en Gert samen, kunnen ze daar bakkeleien geven wij wel puntjes wie er voor of achter staat.
quote:Op vrijdag 4 januari 2013 17:17 schreef Toverheks het volgende:
Gher moet gewoon een eigen Topic, kan hij daar zijn ei kwijt, zijn klacht of opmerking of gewoon een gesjellige one liner
of nog beter, een apart topic voor Gher en Gert samen, kunnen ze daar bakkeleien geven wij wel puntjes wie er voor of achter staat.
Gher ziekt en zeikt iedereen weg, das niks nieuwsquote:Op vrijdag 4 januari 2013 17:34 schreef Scrutinizer het volgende:
Opa heeft er gewoon geen zin meer in door al dat gezeur van Gher.
Zo zijn er wel meer...quote:Op vrijdag 4 januari 2013 17:37 schreef BendeBielzen het volgende:
[..]
Gher ziekt en zeikt iedereen weg, das niks nieuws
Ik d8 ook ik hou maar ff mequote:
quote:Op vrijdag 4 januari 2013 17:37 schreef BendeBielzen het volgende:
[..]
Wat een bende hier weer hé? Vind je ook niet?quote:Op vrijdag 4 januari 2013 17:37 schreef BendeBielzen het volgende:
[..]
Eerlijk genoeg ken ik jou het best van allemaal.. en da's lang niet bestquote:Op vrijdag 4 januari 2013 17:40 schreef BendeBielzen het volgende:
[..]
Ben blij dat jullie elkaar zo goed kennen
Het leuke is dat jij mij denkt te kennenquote:Op vrijdag 4 januari 2013 17:40 schreef ZOA het volgende:
[..]
Eerlijk genoeg ken ik jou het best van allemaal.. en da's lang niet best
Waar staat er dat ik jou ken?quote:Op vrijdag 4 januari 2013 17:41 schreef BendeBielzen het volgende:
[..]
Het leuke is dat jij mij denkt te kennen![]()
Opa!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |