Je opwinden is nergens voor nodig, veranderd toch niks hoe hard je ook roept.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 13:53 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Even ter verduidelijking, ik doe het ook niet voor m'n lol hoor...maar ik vind hier en daar een kritische noot gewoon noodzakelijk
Gher heeft een nieuwe TomTomquote:Op vrijdag 4 januari 2013 13:58 schreef Jian het volgende:
Gher, je hebt ons gevonden en zo vroeg alhebbie navigatie tegenwoordig?
Niet nodig als met een beetje hulp dit topic boven die WIDM-chaos gehouden wordt...quote:Op vrijdag 4 januari 2013 13:58 schreef Jian het volgende:
Gher, je hebt ons gevonden en zo vroeg alhebbie navigatie tegenwoordig?
Dan moet je gewoon dag en nacht online blijven en steeds dit topic zodra hij zakt, ff een harde schop naar boven gevenquote:Op vrijdag 4 januari 2013 14:05 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Niet nodig als met een beetje hulp dit topic boven die WIDM-chaos gehouden wordt...
Dit topic staat toch gewoon in je actieve topics? Wat mekker je nou?quote:Op vrijdag 4 januari 2013 14:05 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Niet nodig als met een beetje hulp dit topic boven die WIDM-chaos gehouden wordt...
Nou zit er nog een klein risico in dat ik WIDM misschien wel leuk ga vindenquote:Op vrijdag 4 januari 2013 14:11 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Dan moet je gewoon dag en nacht online blijven en steeds dit topic zodra hij zakt, ff een harde schop naar boven geven
Ja ik las daar al eerder iemand over... nee dat gebruik ik niet anders wordt het wel een heel erge one trick pony met Opa's topic..quote:Op vrijdag 4 januari 2013 14:19 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dit topic staat toch gewoon in je actieve topics? Wat mekker je nou?
Het is gewoon erg makkelijk. Hoef je niet te zoeken.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 14:24 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ja ik las daar al eerder iemand over... nee dat gebruik ik niet anders wordt het wel een heel erge one trick pony met Opa's topic..
"mekker" is his middle name en hij houdt niet van actieve topics enzo, allemaal veel te veel gedoe, gewoon "no nonsens", lekker blind rondzwaaien met het blanke zwaard en de botte bijl ...quote:Op vrijdag 4 januari 2013 14:19 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dit topic staat toch gewoon in je actieve topics? Wat mekker je nou?
Wat heeft jou doen besluiten trouwens om toch weer caps te maken en weer mee te posten in het opa topic, ben wel nieuwsgierigquote:Op vrijdag 4 januari 2013 14:05 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
We gingen zo goed ontopic dat hij weer aan boord kwamquote:Op vrijdag 4 januari 2013 14:42 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Wat heeft jou doen besluiten trouwens om toch weer caps te maken en weer mee te posten in het opa topic, ben wel nieuwsgierig
Ik ga voor een andere optie ..... eeeehquote:Op vrijdag 4 januari 2013 14:43 schreef pullup het volgende:
[..]
We gingen zo goed ontopic dat hij weer aan boord kwam
Volgens de aloude frase, ik ferfeelde me de kolere...quote:Op vrijdag 4 januari 2013 14:42 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Wat heeft jou doen besluiten trouwens om toch weer caps te maken en weer mee te posten in het opa topic, ben wel nieuwsgierig
Die optie dusquote:Op vrijdag 4 januari 2013 14:45 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Volgens de aloude frase, ik ferfeelde me de kolere...
Je bent niet de enigequote:Op vrijdag 4 januari 2013 14:47 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
En ik heb Oop niet nodig om een goed verhaal bij zijn plaatjes te verzinnen..
Zeg het gewoon zoals het is, mummie, als je niet kan zeiken dan leef je niet ......quote:Op vrijdag 4 januari 2013 14:45 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Volgens de aloude frase, ik ferfeelde me de kolere...
Ho ho, ik ben weer ingestapt voor een ieders eigen bestwil hoor...quote:Op vrijdag 4 januari 2013 14:49 schreef Jian het volgende:
[..]
Zeg het gewoon zoals het is, mummie, als je niet kan zeiken dan leef je niet ......
Je hebt het toch behoorlijk lang volgehouden, maw al die tijd heb je je niet verveeldquote:Op vrijdag 4 januari 2013 14:53 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ho ho, ik ben weer ingestapt voor een ieders eigen bestwil hoor...ergens moet iemand de vinger aan de kritische pols houden...
Ik had een Daantje om door die moeilijke tijd heen te slepen...quote:Op vrijdag 4 januari 2013 14:55 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Je hebt het toch behoorlijk lang volgehouden, maw al die tijd heb je je niet verveeld
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |