1 | MM_avg + IMDb_avg/2 + (MM_votes - avg_MM_votes)/std_MM_votes + (IMDB_votes - avg_IMDB_votes)/std_IMDB_votes |
Voor we definitief van start gaan is er nog de mogelijkheid films erin te stemmen en eruit te halen. Dus heb ik nog wat gemist? Of moeten een aantal van de onderste films toch mee doen? Laat het weten.SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Daar zitten leuke films tussen. Maar kan goed begrijpen dat je die om genoemde redenen eruit wil halen en een film als Battleship erin wilt houden.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 10:42 schreef Gorro het volgende:
Voornaamste kandidaten wmb om eruit te gaan, voornamelijk vanwege het waarschijnlijk geringe aantal mensen die hem gezien heeft:
56 Achtste-groepers huilen niet
75 The Broken Circle Breakdown
76 Marley
92 Dupa dealuri
107 Rise of the Guardian
108 Tao jie
109 Perfect Sense
118 Kiseki
120 Kauwboy
122 Tot altijd
123 The Angels' Share
124 Jackie
125 Faust
126 Elena
127 La source des femmes
128 Les Géants
Ondanks dat hij er waarschijnlijk toch de eerste ronde uitvliegt heb ik Battleship er liever wel bij, dan niet, want dan is er mogelijk nog wat te stemmen in de eerdere rondes voor de mensen die niet zo veel gezien hebben (en dit topic komt zo in hun active topics).
De films die SoK genoemd heeft ga ik zeker toevoegen.
Deze graag er in laten. Is 1 van de betere Nederlandse films van de laatste jaren en verdient zeker een plaats in deze KO.quote:56 Achtste-groepers huilen niet
Wellicht is het handig een inventarisatie te maken wie welke van deze films wel gezien hebben, zodat we die er juist wel in laten zitten. Ik heb geen idee welke films mensen wel of niet gezien hebben. Ik weet alleen dat ik ze niet/nauwelijks in het "welke film..." topic voorbij heb zien komen.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 13:18 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Daar zitten leuke films tussen. Maar kan goed begrijpen dat je die om genoemde redenen eruit wil halen en een film als Battleship erin wilt houden.
Goed idee.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 16:39 schreef Gorro het volgende:
[..]
Wellicht is het handig een inventarisatie te maken wie welke van deze films wel gezien hebben, zodat we die er juist wel in laten zitten. Ik heb geen idee welke films mensen wel of niet gezien hebben. Ik weet alleen dat ik ze niet/nauwelijks in het "welke film..." topic voorbij heb zien komen.
Ik heb alleen Elena gezien hiervan bijvoorbeeld.
Die heb ik toevallig gezien.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 17:03 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Ik heb zelf ook nog mijn twijfels of Paradise Lost 3: Purgatory veel gezien is.
quote:56 Achtste-groepers huilen niet
75 The Broken Circle Breakdown
108 Tao jie
109 Perfect Sense
118 Kiseki
122 Tot altijd
123 The Angels' Share
124 Jackie
128 Les Géants
Ja, die muziek, hè.quote:Op maandag 7 januari 2013 00:38 schreef Mike het volgende:
Ik heb ondertussen ook The Broken Circle Breakdown gezien...erg toffe film.
Yep. Had kaartjes en de cd gewonnen, anders was ik er vast niet naartoe gegaan, maar het was zeker de moeite waard. Wel raar dat de trailer een heel ander soort film deed vermoeden.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop