abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 29 augustus 2002 @ 12:41:48 #1
25090 SqueaK
"Pis nooit tegen de wind
pi_5584242
MILAAN, 29 augustus 2002 12:32 - Vandaag wordt het definitief bekend waar Ronaldo dit seizoen gaat spelen. Nog altijd is een transfer van Real Madrid niet van de baan. Ronaldo heeft gisteren uitgebreid gesproken met Moratti. Voor de lenzen van de fotografen zoenden de beide heren elkaar op beide wangen. Toch is er niets veranderd, want Ronaldo wil weg. Moratti zal daarin alleen toestemmen wanneer Real Madrid met een goed aanbod komt.
Over de achtergronden van de wens van Ronaldo om Milaan zo snel mogelijk te verlaten is tot nu toe vrij vaag gedaan. "Ik heb een duidelijke reden en als iemand die hoort, geeft hij mij gelijk," is het enige dat hij daarover kwijt wilde. Aanvankelijk werd gedacht aan een conflict met trainer Hector Cuper, maar volgens enkele websites en Spaanse kranten is Clarence Seedorf de ware oorzaak van de onrust bij Ronaldo. De Braziliaan zou, volgens de website www.tg.com, weg willen omdat Seedorf een geheime verhouding heeft met zijn vrouw Milene. Het Spaanse dagblad Marca maakte gisteren melding van de roddel. Natuurlijk is het bericht suggestief, maar het is opvallend dat Milene zich tot nu toe zeer zelfstandig heeft gedragen en al heeft verklaard in Milaan te willen blijven om dit seizoen te spelen bij Fiammamonza in de vrouwelijke Serie A.
"Ik wil helemaal niet hier weg", verklaarde ze vorige week voor een camera van de staatsomroep RAI. In ieder geval heeft Moratti begrip getoond en is hij bereid vandaag in Monte-Carlo nog een keer om de tafel te gaan zitten met de leiding van Real Madrid. Voor het geval Ronaldo wordt verkocht, heeft Inter vandaag een optie op Parma-spits Di Vaio. De roddel verklaart ook het verrassende vertrek van Seedorf naar AC Milan in ruil voor international Coco.
Marca meldt ook dat voorzitter Gaspart van Barcelona in de afgelopen dagen met de gedachte heeft gespeeld om Ronaldo bij Inter los te weken, maar dat zijn plannen werden gedwarsboomd door een veto van Van Gaal, die bang was dat Ronaldo de verhoudingen in de kleedkamer zou aantasten.

bron voetbalonline

pi_5584244
Broodje bekant!
Wie?
pi_5584265
ik hoop dat het waar is...
pi_5584314
als je er achter zou komen dat je vriendin vreemd zou gaan,dan ga je toch niet verhuizen????,. zou eerder die gast eens even gaan opzoeken dan,. daar loop je toch niet voor weg :y)
don't drink and drive but smoke and fly
  donderdag 29 augustus 2002 @ 12:56:20 #5
5637 koekiemonster
Goede reaktie ------------>
pi_5584399
dan schop je die seedorf toch helemaal aan gort?!
koekje erbij?
pi_5584407
wie is Ronaldo?
Indien u het niet eens bent met een van de door mij gedane uitlatingen bent u te dom om deze te begrijpen. Ik verzoek u dan ook zich verder van commentaar te onthouden.
  donderdag 29 augustus 2002 @ 12:59:15 #7
13556 PokerFace
Soy un perdedor...
pi_5584449
Nog maar effe mijn post van gisteren (in transfer geruchten)... Volgens mij is dit zo'n gerucht die ergens op een site wordt opgepikt en steeds verder wordt aangedikt...
quote:
Op woensdag 28 augustus 2002 16:48 schreef PokerFace het volgende:
In de rubriek transfer-roddels...

Wil Ronaldo weg bij Inter omdat zijn vrouw een affaire heeft met Clarence Seedorf?

Voor de goeie orde:
- ik spreek geen Spaans, dus als mijn samenvatting niet klopt: sorry!
- volgens mij melden ze dat Seedorf zijn ploeggenoot is, terwijl hij allang een ander shirt aanheeft...

donderdag 29 augustus 2002 @ 13:16:35 #8
17623 www.vantschip.com
------------------------------
pi_5584703
quote:
Op donderdag 29 augustus 2002 12:59 schreef PokerFace het volgende:
Nog maar effe mijn post van gisteren (in transfer geruchten)... Volgens mij is dit zo'n gerucht die ergens op een site wordt opgepikt en steeds verder wordt aangedikt...
[..]
Precies

Hebben jullie trouwens al gehoord dat Jules Deelder en Prins Claus dood zijn!

[b]
Fok!Forum
[/b]
pi_5585216
Aangezien dit gisteren ook al werd vermeld in het topic over transfergeruchten en er daar verder over roddels en geruchten kan worden gediscussieerd, gaat deze dicht.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')