hahaha mooi gevondenquote:Op donderdag 3 januari 2013 22:01 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Lol, the irony...
[ afbeelding ]
Verder natuurlijk wel tofjens. Design valt me mee i.v.m. eerdere pics. Lijkt een beetje een mixture tussen Jiayu G2(S) en UMI X1 ofzo. Specs zijn tof en opvallend dat de APQ8064 ook dualSIM is. Prijs is okay natuurlijk voor die specs. Alleen is het de vraag of de kwaliteit verder en support ook wat is.
Bij FCT zou ik trouwens niks halen, de genoemde prijzen zijn niet wat je uiteindelijk betaalt en de customer service doet tegenstrijdige of ongeïnformeerde uitspraken.
heb ze voor de vorm even gevraagd wat het nu daadwerkelijk isquote:Op donderdag 3 januari 2013 22:01 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Lol, the irony...
[ afbeelding ]
Verder natuurlijk wel tofjens. Design valt me mee i.v.m. eerdere pics. Lijkt een beetje een mixture tussen Jiayu G2(S) en UMI X1 ofzo. Specs zijn tof en opvallend dat de APQ8064 ook dualSIM is. Prijs is okay natuurlijk voor die specs. Alleen is het de vraag of de kwaliteit verder en support ook wat is.
Bij FCT zou ik trouwens niks halen, de genoemde prijzen zijn niet wat je uiteindelijk betaalt en de customer service doet tegenstrijdige of ongeïnformeerde uitspraken.
Zo'n niet glad hoesje heb ik voor mijn Huawei Honor 2 en dat was best makkelijk te vinden, maar het lag niet in de vitrines van de verkopers, dus ze haalde het weer van hun bronnen vandaan.quote:Op donderdag 3 januari 2013 20:29 schreef Jeffreydo- het volgende:
Weet iemand nog een hoesje voor de NEO?
Ik heb nu die van LT (http://lightake.com/detai(...)_Phone___Black-59386), maar ik vind hem niet heel fijn. Hij is nogal glad namelijk.
Zonder vind ik het fijner, maar ik ben er voorlopig nog maar zuinig op
Een Pouch is mogelijk, van ebay ofzo? weet iemand welke ik dan moet kopen?
Alvast bedankt!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |