Had ik ook, duurde bij mij ook lang, kan je dan ook pas tracken als hij aangekomen is in Duitsland. Duurde bij mij 2 weken vanaf verzending vanuit China, maar daar zaten wel de feestdagen tussen.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 15:15 schreef L-royke het volgende:
[..]
Hee Morri hoe heb je hem kunnen traceren? want mijn code werkt namelijk ook niet RX(XXXXXXXX)DE dat gaat toch via de deutsche post?
Nice Dus als je de code hebt dan is het al in elk geval een goed teken =)quote:Op vrijdag 11 januari 2013 16:15 schreef Thas het volgende:
[..]
Had ik ook, duurde bij mij ook lang, kan je dan ook pas tracken als hij aangekomen is in Duitsland. Duurde bij mij 2 weken vanaf verzending vanuit China, maar daar zaten wel de feestdagen tussen.
quote:Op vrijdag 11 januari 2013 16:15 schreef Thas het volgende:
[..]
Had ik ook, duurde bij mij ook lang, kan je dan ook pas tracken als hij aangekomen is in Duitsland. Duurde bij mij 2 weken vanaf verzending vanuit China, maar daar zaten wel de feestdagen tussen.
Oh misschien is het bij jou anders. Ik had ook RX.........DE en mijn tracking code werkte pas vanaf Duitsland.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 16:42 schreef Morri het volgende:
[..]Ik kan hem dus tracken vanaf Singapore. Of betekent dit dat hij toch al in Duitsland ligt dan? Ik blijf die track & trace een vage bedoening vinden...
Normaal gezien proberen zo morgen opnieuw?quote:Op vrijdag 11 januari 2013 19:09 schreef Zorbathagreek het volgende:
Krijg net een melding via tracing op DHl : afleverpoging ontvanger niet aanwezig 18.48. Nou ik stond nog net niet met mijn snufferd bij de voordeur te wachte dat mijn NEO zou komen maar thuis was ik wel....ervaringen iemand hiermee?
quote:Op vrijdag 11 januari 2013 19:09 schreef Zorbathagreek het volgende:
Krijg net een melding via tracing op DHl : afleverpoging ontvanger niet aanwezig 18.48. Nou ik stond nog net niet met mijn snufferd bij de voordeur te wachte dat mijn NEO zou komen maar thuis was ik wel....ervaringen iemand hiermee?
Is TD-WCDMA niet 'Chinese region only'?quote:Op zaterdag 12 januari 2013 01:41 schreef Diqiu-Long het volgende:
Leuk die goedkope Chinese smartphones, als ze nu ook nog eens goed verkrijgbaar waren. Nu schijn ik de verkoop van Beidou little pepper gister gemist te hebben en is maar kijken wat ik dan koop.
N.01 ziet er ook interessant uit voor de prijs.
http://shop.no-1phone.com/
Ja dat klopt maar waar zie je TD-WCDMA staan? Ze hebben ja buiten dat 399 yuan ding alleen mt6577 en die ge update versie zou een mt6577t hebben en 1gb werk geheugen en moet 598 yuan kosten.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 10:12 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Is TD-WCDMA niet 'Chinese region only'?
Verder wel een leuk ding hoor.
Misschien even proberen om netwerk vergeten aan te klikken.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 15:17 schreef SNiPESH0TZ het volgende:
Hij heeft sinds december perfect gewerkt.
TT1.0 kan dat niet. Maar ik zag een workaround door alles te kopieren naar SD/tomtom/quote:Op zaterdag 12 januari 2013 16:43 schreef tankstar het volgende:
.....Weet iemand hoe ik er voor kan zorgen dat tomtom automatisch op sd installeert?
Lees even de ervaringen over de NEO N002quote:Op zaterdag 12 januari 2013 19:03 schreef fr33z het volgende:
mensen,
Ben voor mijn vader op zoek naar een leuke eerste android-phone. Nu lijkt het hem wel gaaf iets ongewoons te hebben, dus china-phones zijn interessant.
Eisen:
minimaal dual-core
minstens 4inch scherm met 800x480 pixels, max 4.5 inch
werkende GPS
budget ~170USD
minstens 512mb ram, liefst 1GB
Telefoons die ik op t ook heb:
Jiayu G2 (goedkoop), 140 usd bij pandawill)
ZTE V970 (4,3inch qHD scherm, 170 usd)
Newman N1 (4.3 inch qHD, 178 usd)
mijn punt met de newman is dat ik twijfel over de bouwkwaliteit. Het is redelijk belangrijk dat de tel. niet na 2 maanden uit elkaar dondert, dan moet mn pa weer wat zoeken. Daarom dacht ik aan ZTE, omdat ik al twee jaar een ZTE blade heb die prima werkt.
lettende op mijn eisen/budget, wie kan iets zeggen over bouwkwaliteit/overige specs van deze phones?
(PS:tips over welke shops te gebruiken zijn ook welkom)
Ik download de meest recente versie van tomtom, dus dat zou 1.1.1 moeten zijn.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 18:02 schreef elinx het volgende:
[..]
TT1.0 kan dat niet. Maar ik zag een workaround door alles te kopieren naar SD/tomtom/
Vervolgens TomTom te deinstalleren en dan vanaf SD weer te installeren.
TT1.1 zou wel de kaarten op sd kunnen opslaan, mits je niet eerder kaarten hebt staan op de interne opslag.
bron
Zou voor de Neo N002-m gaan, Persoonlijk vind ik hem kei leuk en heb er ook een voor mijn moeder besteld! top telefoon!quote:Op zaterdag 12 januari 2013 19:03 schreef fr33z het volgende:
mensen,
Ben voor mijn vader op zoek naar een leuke eerste android-phone. Nu lijkt het hem wel gaaf iets ongewoons te hebben, dus china-phones zijn interessant.
Eisen:
minimaal dual-core
minstens 4inch scherm met 800x480 pixels, max 4.5 inch
werkende GPS
budget ~170USD
minstens 512mb ram, liefst 1GB
Telefoons die ik op t ook heb:
Jiayu G2 (goedkoop), 140 usd bij pandawill)
ZTE V970 (4,3inch qHD scherm, 170 usd)
Newman N1 (4.3 inch qHD, 178 usd)
mijn punt met de newman is dat ik twijfel over de bouwkwaliteit. Het is redelijk belangrijk dat de tel. niet na 2 maanden uit elkaar dondert, dan moet mn pa weer wat zoeken. Daarom dacht ik aan ZTE, omdat ik al twee jaar een ZTE blade heb die prima werkt.
lettende op mijn eisen/budget, wie kan iets zeggen over bouwkwaliteit/overige specs van deze phones?
(PS:tips over welke shops te gebruiken zijn ook welkom)
Niet toevallig mac adres beveiliging aangezet op de router ?quote:Op zaterdag 12 januari 2013 12:23 schreef SNiPESH0TZ het volgende:
Krijg net een telefoontje van mijn broertje dat z'n Neo blijft hangen op IP-adres ophalen op ons WIFI thuis.
Mijn moeders telefoon doet het wel gewoon.
Heeft iemand enig idee wat het kan zijn? Hij heeft al gereboot en batterij eruit gehad etc.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |