abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_121438282
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 januari 2013 15:15 schreef L-royke het volgende:

[..]

Hee Morri hoe heb je hem kunnen traceren? want mijn code werkt namelijk ook niet RX(XXXXXXXX)DE dat gaat toch via de deutsche post?
Had ik ook, duurde bij mij ook lang, kan je dan ook pas tracken als hij aangekomen is in Duitsland. Duurde bij mij 2 weken vanaf verzending vanuit China, maar daar zaten wel de feestdagen tussen.
Özil | Ki SY| Son HM| Lee SW| Taeguk Warriors|
pi_121438313
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 januari 2013 16:15 schreef Thas het volgende:

[..]

Had ik ook, duurde bij mij ook lang, kan je dan ook pas tracken als hij aangekomen is in Duitsland. Duurde bij mij 2 weken vanaf verzending vanuit China, maar daar zaten wel de feestdagen tussen.
Nice Dus als je de code hebt dan is het al in elk geval een goed teken =)
pi_121438318
Die Beidou Little Pepper is blijkbaar uit verkocht.
pi_121439104
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 januari 2013 16:15 schreef Thas het volgende:

[..]

:? Ik kan hem dus tracken vanaf Singapore. Of betekent dit dat hij toch al in Duitsland ligt dan? Ik blijf die track & trace een vage bedoening vinden...

[ Bericht 0% gewijzigd door Morri op 11-01-2013 16:53:22 ]
pi_121439317
Via deze site kon ik mijn G3 van Banggood volgen. Of het vanaf China al mogelijk was weet ik niet aangezien het mij pas lukte het via de track en trace van Deutsche Post was gelukt met het kiezen van oplopende data.
Momenteel ligt de G3 bij de douane te wachten totdat mijn factuur gecontroleerd is
pi_121439667
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 januari 2013 16:42 schreef Morri het volgende:

[..]

:? Ik kan hem dus tracken vanaf Singapore. Of betekent dit dat hij toch al in Duitsland ligt dan? Ik blijf die track & trace een vage bedoening vinden...
Oh misschien is het bij jou anders. Ik had ook RX.........DE en mijn tracking code werkte pas vanaf Duitsland.
Özil | Ki SY| Son HM| Lee SW| Taeguk Warriors|
pi_121444008
Krijg net een melding via tracing op DHl : afleverpoging ontvanger niet aanwezig 18.48. Nou ik stond nog net niet met mijn snufferd bij de voordeur te wachte dat mijn NEO zou komen maar thuis was ik wel....ervaringen iemand hiermee?
pi_121445962
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 januari 2013 19:09 schreef Zorbathagreek het volgende:
Krijg net een melding via tracing op DHl : afleverpoging ontvanger niet aanwezig 18.48. Nou ik stond nog net niet met mijn snufferd bij de voordeur te wachte dat mijn NEO zou komen maar thuis was ik wel....ervaringen iemand hiermee?
Normaal gezien proberen zo morgen opnieuw?
Kan goed zijn dat het rond hetzelfde tijdstip dan...
pi_121446344
Net gebeld door DHL dat ze het maandag brengen .... En hij zou doorgeven dat de bezorger de volgende keer de bel goed moet indrukken hahahaha volgens mij had ie geen zin meer om te bezorgen en vulde dan maar die code in...

quote:
0s.gif Op vrijdag 11 januari 2013 19:09 schreef Zorbathagreek het volgende:
pi_121460351
Leuk die goedkope Chinese smartphones, als ze nu ook nog eens goed verkrijgbaar waren. Nu schijn ik de verkoop van Beidou little pepper gister gemist te hebben en is maar kijken wat ik dan koop.

N.01 ziet er ook interessant uit voor de prijs.

http://shop.no-1phone.com/
  zaterdag 12 januari 2013 @ 10:12:06 #236
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_121464045
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 januari 2013 01:41 schreef Diqiu-Long het volgende:
Leuk die goedkope Chinese smartphones, als ze nu ook nog eens goed verkrijgbaar waren. Nu schijn ik de verkoop van Beidou little pepper gister gemist te hebben en is maar kijken wat ik dan koop.

N.01 ziet er ook interessant uit voor de prijs.

http://shop.no-1phone.com/
Is TD-WCDMA niet 'Chinese region only'?
Verder wel een leuk ding hoor.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_121464953
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 januari 2013 10:12 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Is TD-WCDMA niet 'Chinese region only'?
Verder wel een leuk ding hoor.
Ja dat klopt maar waar zie je TD-WCDMA staan? Ze hebben ja buiten dat 399 yuan ding alleen mt6577 en die ge update versie zou een mt6577t hebben en 1gb werk geheugen en moet 598 yuan kosten.

Maar ik twijfel nog tussen die van 598 of de Jiayu G2 van 599, het scherm van die n01 s4 heeft ja een 4.7 scherm met 854 x 480.

Anyway de 18e zou ie verkocht worden die versie met 1GB geheugen en mt6577t.
  zaterdag 12 januari 2013 @ 11:39:52 #238
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_121465440
Gewoon, op die productpagina.

ZTE U950 bijvoorbeeld heb je hier ook niks aan...
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_121465637
Ohja nu zie ik het ook, ja dan zou hij in Nederland alleen op GSM bruikbaar zijn. Dat maakt het toestel direct minder interessant.

Maar is we raar, ik dacht dat de MT6517 een TD-WCDMA chipset was. Omdat de Beidou Little Peper niet te krijgen is dacht ik om de Jiayu G2 te kopen die heeft een IPS scherm dus dat is al flink beter dan dit toestel, maar voor 599 yuan krijg je wel geen 1GB Ram, maar 512MB Ram.

Heb verdere ook geen flauw idee wanneer die Beidou Little Peper weer te krijgen is.
pi_121466274
Krijg net een telefoontje van mijn broertje dat z'n Neo blijft hangen op IP-adres ophalen op ons WIFI thuis.
Mijn moeders telefoon doet het wel gewoon.

Heeft iemand enig idee wat het kan zijn? Hij heeft al gereboot en batterij eruit gehad etc.
  zaterdag 12 januari 2013 @ 12:50:10 #241
226208 penningmaniac
Enjoy the ride!
pi_121466941
Heeft die hem net(voor eerste keer verbinding maken met wifi in huis?)
Of heeft die ervoor wel succesvol gewerkt?
pi_121471426
Hij heeft sinds december perfect gewerkt.
  zaterdag 12 januari 2013 @ 16:11:19 #243
226208 penningmaniac
Enjoy the ride!
pi_121473144
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 januari 2013 15:17 schreef SNiPESH0TZ het volgende:
Hij heeft sinds december perfect gewerkt.
Misschien even proberen om netwerk vergeten aan te klikken.
Daarna wifi aan en uit te zetten, en dan wachtwoord weer opnieuw invoeren en connecten?
pi_121473963
Ik probeer tomtom op mijn Neo te installeren, maar hij geeft aan dat er ruimte te weinig is. Weet iemand hoe ik er voor kan zorgen dat tomtom automatisch op sd installeert?
pi_121476229
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 januari 2013 16:43 schreef tankstar het volgende:
.....Weet iemand hoe ik er voor kan zorgen dat tomtom automatisch op sd installeert?
TT1.0 kan dat niet. Maar ik zag een workaround door alles te kopieren naar SD/tomtom/
Vervolgens TomTom te deinstalleren en dan vanaf SD weer te installeren.
TT1.1 zou wel de kaarten op sd kunnen opslaan, mits je niet eerder kaarten hebt staan op de interne opslag.

bron
pi_121478181
mensen,

Ben voor mijn vader op zoek naar een leuke eerste android-phone. Nu lijkt het hem wel gaaf iets ongewoons te hebben, dus china-phones zijn interessant.

Eisen:
minimaal dual-core
minstens 4inch scherm met 800x480 pixels, max 4.5 inch
werkende GPS
budget ~170USD
minstens 512mb ram, liefst 1GB

Telefoons die ik op t ook heb:
Jiayu G2 (goedkoop), 140 usd bij pandawill)
ZTE V970 (4,3inch qHD scherm, 170 usd)
Newman N1 (4.3 inch qHD, 178 usd)

mijn punt met de newman is dat ik twijfel over de bouwkwaliteit. Het is redelijk belangrijk dat de tel. niet na 2 maanden uit elkaar dondert, dan moet mn pa weer wat zoeken. Daarom dacht ik aan ZTE, omdat ik al twee jaar een ZTE blade heb die prima werkt.

lettende op mijn eisen/budget, wie kan iets zeggen over bouwkwaliteit/overige specs van deze phones?

(PS:tips over welke shops te gebruiken zijn ook welkom)
  zaterdag 12 januari 2013 @ 19:54:10 #247
165047 eleganza
ik hou van koekjes.
pi_121479976
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 januari 2013 19:03 schreef fr33z het volgende:
mensen,

Ben voor mijn vader op zoek naar een leuke eerste android-phone. Nu lijkt het hem wel gaaf iets ongewoons te hebben, dus china-phones zijn interessant.

Eisen:
minimaal dual-core
werkende GPS
budget ~170USD

mijn punt met de newman is dat ik twijfel over de bouwkwaliteit. Het is redelijk belangrijk dat de tel. niet na 2 maanden uit elkaar dondert, dan moet mn pa weer wat zoeken. Daarom dacht ik aan ZTE, omdat ik al twee jaar een ZTE blade heb die prima werkt.

lettende op mijn eisen/budget, wie kan iets zeggen over bouwkwaliteit/overige specs van deze phones?

Lees even de ervaringen over de NEO N002i, mijn zusje loopt hem al minstens twee maanden volledig te misbruiken, dus die doet het ook gewoon goed. 4,5 inch, maar heeft standaard geen Nederlands! (is op te lossen door zelf wat te tweaken dmv de rom van Xenorium)

Wat mij trouwens opviel voor de NEO, Lightake heeft dus ook de N002i (dezelfde telefoon maar met beter (IPS) scherm maar ze hebben dus niet meer die 'gift packages' bij een telefoon maar een (bijkleurend) hoesje. De losse hoesjes zijn van 3 naar 10!!! dollar gegaan. Gekkenwerk, die idiote chinezen :') Op hun aliexpress zijn ze nog gewoon los voor 4 dollar incl shipping te bestellen though :P
Koekje d'r bij?
pi_121482007
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 januari 2013 18:02 schreef elinx het volgende:

[..]

TT1.0 kan dat niet. Maar ik zag een workaround door alles te kopieren naar SD/tomtom/
Vervolgens TomTom te deinstalleren en dan vanaf SD weer te installeren.
TT1.1 zou wel de kaarten op sd kunnen opslaan, mits je niet eerder kaarten hebt staan op de interne opslag.

bron
Ik download de meest recente versie van tomtom, dus dat zou 1.1.1 moeten zijn.
Is er iemand die tomtom wel op zijn NEO heeft? Ben benieuwd hoe je dat gelukt is.

Hier lees ik dat de HTC one V dit probleem ook heeft. Dus ben benieuwd of iemand tomtom al succesvol op zijn NEO heeft geïnstalleerd.
pi_121482244
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 januari 2013 19:03 schreef fr33z het volgende:
mensen,

Eisen:
minimaal dual-core
werkende GPS
budget ~170USD

Zou voor de Neo N002-m gaan, Persoonlijk vind ik hem kei leuk en heb er ook een voor mijn moeder besteld! top telefoon!

:Edit:
Ook best stevige telefoon
pi_121483053
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 januari 2013 12:23 schreef SNiPESH0TZ het volgende:
Krijg net een telefoontje van mijn broertje dat z'n Neo blijft hangen op IP-adres ophalen op ons WIFI thuis.
Mijn moeders telefoon doet het wel gewoon.

Heeft iemand enig idee wat het kan zijn? Hij heeft al gereboot en batterij eruit gehad etc.
Niet toevallig mac adres beveiliging aangezet op de router ?
De neo krijgt elke keer een ander mac adres als je wifi uit en aan zet.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')