Die zit ook gewoon een imago op te houden, net zoals haar cliëntéle.quote:Op donderdag 3 januari 2013 17:25 schreef Montelly het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
vast wel een schat ja....ze moet wel, van dr uiterlijk moet ze het niet hebben.
dezelfde gedachte enzo..we moeten trouwen.quote:Op donderdag 3 januari 2013 17:28 schreef Starlie het volgende:
[..]
He wat toevallig ik zat net deze foto te bekijken en dacht zal ik hem posten... besloot het niet te doen omdat ik dan wel weer jaloers zou zijn...
Ik doe niet aan trouwen maar voor jou maak ik een uitzonderingquote:Op donderdag 3 januari 2013 17:30 schreef Montelly het volgende:
[..]
dezelfde gedachte enzo..we moeten trouwen.
Die was vroeger volgens mij een stuk aantrekkelijker maar daarvan heb ik de laatste jaren echt het idee dat ze ziek is ofzoquote:Op donderdag 3 januari 2013 17:25 schreef Montelly het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
* Montelly schrikt een geeft klapquote:Op donderdag 3 januari 2013 17:31 schreef Starlie het volgende:
[..]
Ik doe niet aan trouwen maar voor jou maak ik een uitzondering
Yup, die moeten niet zo mauwen en een ander sub-forum uitzoeken.quote:Op donderdag 3 januari 2013 17:32 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
Zo jammer dat wanneer je een keer ongegeneerd kan bitchen op die hinderlijke plastic poppetjes en andere irritante kutjes, er altijd onzekere krassertjes het gaan opnemen voor de "arme" dames.
Maybe I'm wrong maarre, dat hele S,S&S is toch om te bitchen op celebs?
Vind ik ook, vooral dat lekker ongegeneerd, heeeeerlijk!quote:Op donderdag 3 januari 2013 17:32 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
Zo jammer dat wanneer je een keer ongegeneerd kan bitchen op die hinderlijke plastic poppetjes en andere irritante kutjes, er altijd onzekere krassertjes het gaan opnemen voor de "arme" dames.
Maybe I'm wrong maarre, dat hele S,S&S is toch om te bitchen op celebs?
* Starlie weegt geen 44 kilo dus blijft overeind en slaat terugquote:Op donderdag 3 januari 2013 17:33 schreef Montelly het volgende:
[..]
* Montelly schrikt een geeft klap
nu je trouwens met mij gaat trouwen wil ik toch wel weten hoe je er uit zietquote:Op donderdag 3 januari 2013 17:31 schreef Starlie het volgende:
[..]
Ik doe niet aan trouwen maar voor jou maak ik een uitzondering
Niet zoals Sylvie iig! Alleen de kleur ogen komt overeen... Genoeg info?!quote:Op donderdag 3 januari 2013 17:36 schreef Montelly het volgende:
[..]
nu je trouwens met mij gaat trouwen wil ik toch wel weten hoe je er uit ziet
quote:Op donderdag 3 januari 2013 17:38 schreef Starlie het volgende:
[..]
Niet zoals Sylvie iig! Alleen de kleur ogen komt overeen... Genoeg info?!
Godver. Alleen de bezemsteel ontbreekt nog.quote:Op donderdag 3 januari 2013 17:25 schreef Montelly het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zegt degene die gisteren zei dat Nikki Plessen een stinkend kind isquote:Op donderdag 3 januari 2013 16:38 schreef Copycat het volgende:
Bij dit soort topics is de onverhulde vrouwennijd altijd nog het meest bizar.
Zoveel in dit topic zitten en toch niet oplettenquote:Op donderdag 3 januari 2013 18:11 schreef Montelly het volgende:
Die Sabia was erbij en heeft alles gezien.
[ afbeelding ]
Wat ik niet snap is hoe het nieuws naar buiten is gekomen? Hebben Sylvie en Rafael zelf het naar buiten gebracht of heeft iemand uit die "gasten/vrienden"clubje gelekt? Dan ben ik heel erg benieuwd naar wie er gelekt heeft, waar rook is is vuur
trouwens:
Maar de absolute highlight was Rafs transfer van de Spurs naar Hamburger SV, waardoor we ik weer in onzemijn geliefde stad kwamen te wonen."![]()
Bewijst weer dat ze absoluut niet met hem bezig was maar zo snel mogelijk naar Hamburg wilde.
Het zou me toch niets verbazen als Bild ze heeft gesproken nav een tip van één van de gasten.quote:Op donderdag 3 januari 2013 18:23 schreef alors het volgende:
Zoveel in dit topic en toch niet oplettenBild heeft ze allebei gesproken. Ze hebben het dus zélf naar buiten gebracht.
De laatste keer dat dit is gebeurd eisten ze een schadevergoeding.quote:Op donderdag 3 januari 2013 18:25 schreef Copycat het volgende:
[..]
Het zou me toch niets verbazen als Bild ze heeft gesproken nav een tip van één van de gasten.
Zo van: met of zonder jullie medewerking, we publiceren het sowieso.
En nu zien ze misschien dat de bom te ver gebarsten is om deze al maandenlange farce vol te houden? Ik weet het natuurlijk ook niet, maar het zou me niet verbazen.quote:Op donderdag 3 januari 2013 18:26 schreef nummer_zoveel het volgende:
De laatste keer dat dit is gebeurd eisten ze een schadevergoeding.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |