Wilde gewoon graag mijn gedachte uiten.quote:Op donderdag 3 januari 2013 15:22 schreef Germano het volgende:
[..]
Nog één keer zo'n grote mond en ik stuur je naar de eeuwige rijstvelden.
Waarom zou je 'saaie' gesprekken gaan lezen?quote:Op donderdag 3 januari 2013 15:19 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Zo gebeurt er tenminste nog wat op de foks, nu moet ik naar saaie gesprekken kijken.
Als het er niet bij zou staan had jij het waarschijnlijk anders geïnterpreteerd.quote:Op donderdag 3 januari 2013 15:22 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ah, bedankt voor die 2e zin, mijn nieuwe 2013 fokvriendje.
Ik heb niks anders in mijn leven dan FOK!quote:Op donderdag 3 januari 2013 15:22 schreef 2NutZ het volgende:
Waarom zou je 'saaie' gesprekken gaan lezen?
ga dan wat anders doen even en kijk straks weer ofso... van jou niet verwacht zo auti te zijn
Bakkes man, echt waar.quote:Op donderdag 3 januari 2013 15:22 schreef Zosk het volgende:
[..]
Wilde gewoon graag mijn gedachte uiten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lutser.quote:Op donderdag 3 januari 2013 15:23 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Ik heb niks anders in mijn leven dan FOK!
owja, wel dope nummer maar houd niet zo van david guettaquote:Op donderdag 3 januari 2013 15:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja toch? Met David Guetta.
Of ben ik nou gek?
Tuurlijk, dan had ik aan onze nieuwe, verse internetvriendschap getwijfeld.quote:Op donderdag 3 januari 2013 15:22 schreef Germano het volgende:
[..]
Als het er niet bij zou staan had jij het waarschijnlijk anders geïnterpreteerd.
quote:Op donderdag 3 januari 2013 15:23 schreef Germano het volgende:
[..]
Bakkes man, echt waar.Vies gewoon.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Welkom op FOK!
Liever saaie gesprekken dan die verstand-op-0-shitquote:Op donderdag 3 januari 2013 15:19 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Zo gebeurt er tenminste nog wat op de foks, nu moet ik naar saaie gesprekken kijken.
Sexy bitchquote:Op donderdag 3 januari 2013 15:23 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
owja, wel dope nummer maar houd niet zo van david guetta
Veranderd vast wel een keerquote:Op donderdag 3 januari 2013 15:23 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Ik heb niks anders in mijn leven dan FOK!
Wat vind jij van mijn ass?quote:Op donderdag 3 januari 2013 15:21 schreef Modus het volgende:
[..]
Nou is het niet leuk meer hoor, die 2Nutz-plaatjes.
Kunnen we niet gebruiken in deze prille rquote:Op donderdag 3 januari 2013 15:23 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Tuurlijk, dan had ik aan onze nieuwe, verse internetvriendschap getwijfeld.
Capuchon, bivakmuts, zonnebril, koptelefoon.quote:Op donderdag 3 januari 2013 15:24 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Veranderd vast wel een keerprobeer gewoon eens naar buiten te wandelen... eerst met koptelefoon op en zonnebril en steeds vaker geleidelijk zonder
He bedankt voor de informatie, ik schrijf het op in mijn notitieboekje.quote:Op donderdag 3 januari 2013 15:25 schreef Nestalgie het volgende:
Have you ever been to heaven.at nite? heaven at nite heaven at nite.
gister was ik zo kenser happy space door scotty
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |