Leuke vrouw ja, maar de kans zit erin dat haar Oelewapper ook het een en ander in Nikkie heeft gehangen.quote:Op donderdag 3 januari 2013 15:24 schreef marcodej het volgende:
[..]
Dat lachje ARGH
Dat smerige wijf op 0:12 ARGH
Het accent van dat wijf van Gullit ARGH
Het permanentje van dat wijf van Borsato ARGH
Danielle Overgaag
Kom maar op, ik zet het er wel in!quote:Op donderdag 3 januari 2013 15:28 schreef Montelly het volgende:
OP moet aangepast worden met allerlaatste feitjes
Ik zou het er niet op kunnen..brr...quote:Op donderdag 3 januari 2013 15:29 schreef Montelly het volgende:
Zlatan etc moeten er ook in.
FB van Nikkie wordt ondertussen ook gebombardeerd...
Gewoon licht uit en gaan, niet zo zeuren vrouwenmens..quote:Op donderdag 3 januari 2013 15:30 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Ik zou het er niet op kunnen..brr...
[ afbeelding ]
Nee, Zlatan in een Ajaxtenue.quote:Op donderdag 3 januari 2013 15:32 schreef Montelly het volgende:
[..]
Gewoon licht uit en gaan, niet zo zeuren vrouwenmens..
Meesterlijke foto van zlatan trouwens, moet in OP![]()
Dat wist ik heul niet maar wow.quote:In 2012 ziet NIKKIE het levenslicht. Duizendpoot Nikkie Plessen, geprezen voor haar aangeboren gevoel voor stijl, richt in dat jaar het label NIKKIE op. Het merk, geheel ontworpen door Nikkie Plessen zelf, weerspiegelt haar persoonlijke stijl en om die reden draagt het haar eigen naam. NIKKIE laat zien wie Nikkie Plessen is en wat ze leuk vindt. Geïnspireerd door vrouwen als VICTORIA BECKHAM, KATE MOSS en BLAKE LIVELY biedt het merk een juiste balans tussen trendy, zakelijk sexy, rock chic en boho-chic.
Nikkie is Nikkie zelf. Dus tjaquote:Op donderdag 3 januari 2013 15:35 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Dat wist ik heul niet maar wow.
Stiekem best wel hoerenmode. Maar oke.
An die Nase eines Mannes erkennt man seine Johannesquote:Op donderdag 3 januari 2013 15:41 schreef Ripley het volgende:
IK vind de foto niet zo, maar zlatan vind ik toch wel aantrekkelijk. Ik heb wel iets met grote neuzen
Zlatan is heerlijkquote:Op donderdag 3 januari 2013 15:41 schreef Ripley het volgende:
IK vind de foto niet zo, maar zlatan vind ik toch wel aantrekkelijk. Ik heb wel iets met grote neuzen
Sylvie spreekt heel goed Duits hoor, veel beter dan bijv. Linda de Molquote:Op donderdag 3 januari 2013 15:43 schreef TheVulture het volgende:
[..]
An die Nase eines Mannes erkennt man seine Johannes
Het is net zo krakkemig Duits als Sylvie praat
Ze heeft bij de nonnen gezeten om dat te leren ja. Leek me wel een opmerkelijk beeld, zo' n hittepetitje op Prada-hakjes tussen de nonnen en dan misschien nog even met de hoofdzuster op de foto met een luchtkusje erbij.quote:Op donderdag 3 januari 2013 15:45 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
Sylvie spreekt heel goed Duits hoor, veel beter dan bijv. Linda de Mol
Ben ik ook geweest, zijn amper nog nonnen daar en die er zijn geven geen lesquote:Op donderdag 3 januari 2013 15:52 schreef MightyMightyM het volgende:
[..]
Ze heeft bij de nonnen gezeten om dat te leren ja. Leek me wel een opmerkelijk beeld, zo' n hittepetitje op Prada-hakjes tussen de nonnen en dan misschien nog even met de hoofdzuster op de foto met een luchtkusje erbij.
Wederom eens met je!quote:Op donderdag 3 januari 2013 14:06 schreef Montelly het volgende:
Mijn visie:
Sylvie en Raf zijn tijdje bezig geweest met het organiseren van feestje. Dit heeft tot nodige frustratie geleid , voornamelijk vanuit Sylvies kant, voor Raf hoeft het allemaal niet zo.
In de loop van de avond beleven die twee telkens awkward momenten in bijzijn van de gasten. Sylvie haalt telkens uit naar Raf en Raf vind zich publiekelijk vernederd worden.
Na de zoveelste opmerking van Sylvie schiet Raf uit z'n slof en bijt Sylvie toe. Deze accepteert het niet en zet Raf op zn plek, gasten kijken gespannen toe. Vervolgens ontstaat er weer discussie waar gasten zich ook in gaan mengen. Het wordt Raf allemaal teveel en bij de eerste beste kreng-opmerking van Sylvie haalt hij uit *BAM of Pats*
Vrienden van Raf grijpen in zeggen dat hij zich moet beheersen. Sylvie rent in tranen naar boven, gesteund door haar mede-huppelkutjes.
Einde
Politiek correct gezever van al die twitteraars.quote:Op donderdag 3 januari 2013 12:50 schreef kvd het volgende:
De mensen van NRC zijn ook not amused
[..]
De voorpagina:
[ afbeelding ]
En dan meteen even het gevalletje Mariakaars goedpraten.quote:Op donderdag 3 januari 2013 15:52 schreef MightyMightyM het volgende:
[..]
Ze heeft bij de nonnen gezeten om dat te leren ja. Leek me wel een opmerkelijk beeld, zo' n hittepetitje op Prada-hakjes tussen de nonnen en dan misschien nog even met de hoofdzuster op de foto met een luchtkusje erbij.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
We hadden het ook de Ave Mariagate kunnen noemen, als we dit gister hadden gewetenquote:Op donderdag 3 januari 2013 16:27 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
Bijgeloof is echt voor domme mensen ook he
Het is allemaal Maria dr schuld
quote:
Geen spoortje van emotie terwijl Ajax een doelpunt maaktquote:Op donderdag 3 januari 2013 16:32 schreef YazooW het volgende:
Ik weet niet of deze al hier voorbij is gekomen, maar check die hoofden @ 0:37.
Staat in de bannerquote:Op donderdag 3 januari 2013 16:37 schreef Deisyy het volgende:
[..]![]()
Ik denk dat het rijtje dagelijks aangevuld kan worden, de fakefoto van Sylvia en Nikki ontbreekt ook nog
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |