Daarmee kun je makkelijk een scheve schaats rijden tegenwoordig... en ze heeft al voetbalpiemels geproefdquote:Op donderdag 3 januari 2013 14:58 schreef WammesWaggel het volgende:
Laura Ponticorvo lijkt mij wel een goede nieuwe goud zoekende slet voor onze Raf
of The Mighty Evert Santegoeds.quote:Op donderdag 3 januari 2013 14:54 schreef Montelly het volgende:
Wat een kolder, spindoctors zijn alweer bezig om de boel te downplayen...
Ik wordt altijd als een badr hari wakker..quote:Op donderdag 3 januari 2013 14:55 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
Vind je? Als ik schrik deel ik ook meteen klappen uit. Zit er gewoon in, krijg je er niet uit.
Als Sylvie mij had wakker gemaakt was ze nu dood
Ik heb een keer mijn lief wakker gemaakt in de nacht toen ik thuis kwam, toen gaf ie me ook een lel in een schrikreactiequote:Op donderdag 3 januari 2013 14:55 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
Vind je? Als ik schrik deel ik ook meteen klappen uit. Zit er gewoon in, krijg je er niet uit.
Als Sylvie mij had wakker gemaakt was ze nu dood
Man man, die heeft het druk nu!quote:
Jouw lief is gewoon speciaal.quote:Op donderdag 3 januari 2013 15:00 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik heb een keer mijn lief wakker gemaakt in de nacht toen ik thuis kwam, toen gaf ie me ook een lel in een schrikreactieWant hij werd wakker en zag een donkere figuur over zich heen gebogen staan
Ik vind het heerlijk juist. Lekker lak aan het ideale plaatjequote:Op donderdag 3 januari 2013 14:54 schreef Ripley het volgende:
Ik vind dat kind nu al een vervelende uitstraling hebben op die kerstfoto
Ook al herken ik je meteen; WHO DISTURBS MY SLUMBERRRRRRR (Alladinquote:Op donderdag 3 januari 2013 15:00 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik heb een keer mijn lief wakker gemaakt in de nacht toen ik thuis kwam, toen gaf ie me ook een lel in een schrikreactieWant hij werd wakker en zag een donkere figuur over zich heen gebogen staan
Ja? Van wie dan? Dat wist ik nie eensquote:Op donderdag 3 januari 2013 14:59 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Daarmee kun je makkelijk een scheve schaats rijden tegenwoordig... en ze heeft al voetbalpiemels geproefd
Dat zeggen alle vrouwen die te maken hebben met huiselijk geweld, maar blind zijn van verliefdheid.quote:Op donderdag 3 januari 2013 15:00 schreef Ripley het volgende:
[..]
Calvin Jong-A-Pin... van Heerenveenquote:Op donderdag 3 januari 2013 15:02 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
Ja? Van wie dan? Dat wist ik nie eens
een paar hoofdklassersplassersquote:Op donderdag 3 januari 2013 15:02 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
Ja? Van wie dan? Dat wist ik nie eens
Badr kom er maar in.......quote:Op donderdag 3 januari 2013 14:52 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
Die Evert is wel het meest walgelijke gedrocht wat de media vervuilt met zijn klikoverhalen....
http://www.telegraaf.nl/p(...)r_voor_Damian__.html
Iemand moet die gast een keer live op tv aftuigen... totdat zijn moeder hem niet meer herkent als ze bij zijn ziekenhuis bed staat om te beslissen of de stekker eruit mag
Of ga ik nu te ver en heb ik straks politie op kantoor staan?Ben niet meer zo bekend met de Interwebs regels
die ook ja! Maar boukhari ging ook een hardnekkig gerucht over.quote:
Jezus die speelt al 100 jaar niet meer daarquote:Op donderdag 3 januari 2013 15:03 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Calvin Jong-A-Pin... van Heerenveen
Ja ik wist dat ie inmiddels ergens anders speelde maar niet meer waarquote:Op donderdag 3 januari 2013 15:07 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
Jezus die speelt al 100 jaar niet meer daarBut ok. Die dus. Niet zo spannend eigenlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |