We hadden het ook de Ave Mariagate kunnen noemen, als we dit gister hadden gewetenquote:Op donderdag 3 januari 2013 16:27 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
Bijgeloof is echt voor domme mensen ook he
Het is allemaal Maria dr schuld
quote:
Geen spoortje van emotie terwijl Ajax een doelpunt maaktquote:Op donderdag 3 januari 2013 16:32 schreef YazooW het volgende:
Ik weet niet of deze al hier voorbij is gekomen, maar check die hoofden @ 0:37.
Staat in de bannerquote:Op donderdag 3 januari 2013 16:37 schreef Deisyy het volgende:
[..]![]()
Ik denk dat het rijtje dagelijks aangevuld kan worden, de fakefoto van Sylvia en Nikki ontbreekt ook nog
quote:
Eens.quote:Op donderdag 3 januari 2013 16:40 schreef simmu het volgende:
ik vind het gezever over de neptieten persoonlijk nogal ver gaan wanneer de persoon in kwestie borstkanker heeft gehad. hoe zuur ben je dan
Sowiesoquote:Op donderdag 3 januari 2013 16:41 schreef nummer_zoveel het volgende:
Heeft Sylvie echt een borstvergroting? Jaaaaren geleden, toen ze voller was, had ze toch ook al een behoorlijke boezem. Een stuk groter dan nu.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit inderdaad, al knap ik wel gigantisch af op haar persoonlijkheid.quote:Op donderdag 3 januari 2013 16:42 schreef nummer_zoveel het volgende:
Wat er allemaal ook niet echt aan haar is, ze blijft een hele mooie vrouw.
Dat is ze zeker, alleen jammer dat ze altijd een gemaakte glimlach op haar gezicht heeft.quote:Op donderdag 3 januari 2013 16:42 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Eens.
Wat er allemaal ook niet echt aan haar is, ze blijft een hele mooie vrouw.
Ja, borsten zijn voor een groot deel vet. Dus als je 44 kilo weegt zit er niet veel borst meer aan van jezelf waarschijnlijk.quote:Op donderdag 3 januari 2013 16:41 schreef nummer_zoveel het volgende:
Heeft Sylvie echt een borstvergroting? Jaaaaren geleden, toen ze voller was, had ze toch ook al een behoorlijke boezem. Een stuk groter dan nu.
Ach nijd is een groot woord. Ik hou persoonlijk ook niet zo van neppe mensen. Tis een prachtig vrouwtje hoor, maar dr voorkomen is hoogst irritant.quote:Op donderdag 3 januari 2013 16:38 schreef Copycat het volgende:
Bij dit soort topics is de onverhulde vrouwennijd altijd nog het meest bizar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |