abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator donderdag 3 januari 2013 @ 16:45:40 #276
184769 crew  Deisyy
pi_121116828
quote:
0s.gif Op donderdag 3 januari 2013 16:42 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

Eens.

Wat er allemaal ook niet echt aan haar is, ze blijft een hele mooie vrouw.
Dat is ze zeker, alleen jammer dat ze altijd een gemaakte glimlach op haar gezicht heeft.
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
pi_121116884
quote:
0s.gif Op donderdag 3 januari 2013 16:41 schreef nummer_zoveel het volgende:
Heeft Sylvie echt een borstvergroting? Jaaaaren geleden, toen ze voller was, had ze toch ook al een behoorlijke boezem. Een stuk groter dan nu.
Ja, borsten zijn voor een groot deel vet. Dus als je 44 kilo weegt zit er niet veel borst meer aan van jezelf waarschijnlijk.

Ikzelf vind sylvie wel mooi, maar omdat ze altijd zo fake is op foto's etc. vind ik haar een stuk minder mooi zeg maar. Soms wordt iemand mooier van de algehele indruk 9emma stone bijvoorbeeld) en soms niet :)
Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
  donderdag 3 januari 2013 @ 16:50:57 #278
125420 Starlie
a dirty mind is a joy forever
pi_121117032
Vind de oude Sylvie wel erg lijken op Inge Schrama (Sjors uit GTST)

pi_121117082
quote:
10s.gif Op donderdag 3 januari 2013 16:38 schreef Copycat het volgende:
Bij dit soort topics is de onverhulde vrouwennijd altijd nog het meest bizar.
Ach nijd is een groot woord. Ik hou persoonlijk ook niet zo van neppe mensen. Tis een prachtig vrouwtje hoor, maar dr voorkomen is hoogst irritant.

Nikkie Plessen is gewoon vreselijk. De afstandbediending kan niet dichtbij genoeg zijn als zij op tv verschijnt.
Whatever you're about to discover we off that.
pi_121117115
Sylvie is best mooi maar ze heeft zo'n nare ijskoningin uitstraling en hoe alles zo perfect bij haar is , wat ze al voor dat ze met hem trouwde had.

Zoiemand die te gemaakt is dat je weet dat het gewoon geen prettige persoon is. Ik denk dat ze heel moeilijk is om mee samen te leven
pi_121117353
quote:
10s.gif Op donderdag 3 januari 2013 16:38 schreef Copycat het volgende:
Bij dit soort topics is de onverhulde vrouwennijd altijd nog het meest bizar.
Geen probleem met bovengemiddeld knappe vrouwen. Mag ik juist graag naar kijken, op een bewonderende manier.

Wel jammer: vrouwen waar alles nep aan lijkt te zijn. :{

Anyway, eens met de poster hiervoor. :)

[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 03-01-2013 16:59:02 ]
  donderdag 3 januari 2013 @ 16:59:02 #282
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_121117379
Ik vind haar oppervlakkig.
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
pi_121117389
quote:
0s.gif Op donderdag 3 januari 2013 16:58 schreef female81 het volgende:

[..]

Geen probleem met bovengemiddeld knappe vrouwen. Mag ik juist graag naar kijken, op een bewonderende manier.

Wel jammer: vrouwen waar alles nep aan lijkt te zijn. :{
Sylvie heeft best veel laten doen aan haar lichaam ze is ook ziek geweest een periode.
pi_121117398
quote:
4s.gif Op donderdag 3 januari 2013 16:59 schreef SEMTEX het volgende:
Ken je haar persoonlijk dan? Of alleen de glamourvrouw van Boulevard.
  donderdag 3 januari 2013 @ 17:00:09 #285
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_121117416
quote:
0s.gif Op donderdag 3 januari 2013 16:59 schreef Aldo-MC het volgende:

[..]

Ken je haar persoonlijk dan? Of alleen de glamourvrouw van Boulevard.
Twitter, columns, interviews geven best een aardig beeld.
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
pi_121117420
quote:
4s.gif Op donderdag 3 januari 2013 16:59 schreef SEMTEX het volgende:
De meeste voetbalvrouwen zijn wel van die typetjes, niet?

Nee, denk niet dat je met haar eens een avondje kan kletsen over de filosofie, haar kijk op het leven en politiek.
pi_121117456
quote:
Wat een gezeiks weer, de hele lijst met punten is op iedere bn-er of celeb wel van toepassing...
Iedere celeb heeft wel iets aan zich laten corrigeren,tanden laten bleken en een fake tan....ze willen allemaal goed voor de dag komen...

Get a life!
pi_121117465
quote:
4s.gif Op donderdag 3 januari 2013 17:00 schreef SEMTEX het volgende:

[..]

Twitter, columns, interviews geven best een aardig beeld.
In Duitsland is ze anders wel een grootheid op mediagebied. Yolanthe lijkt me een stuk oppervlakkiger/dommer dan Sylvie die heeft wel degelijk een bewezen presentatie-talent.

Daarbij kun je je afvragen of ze alles deelt wat ze denkt op Twitter of alleen liflafjes.
pi_121117489
quote:
0s.gif Op donderdag 3 januari 2013 17:01 schreef Aldo-MC het volgende:

[..]

In Duitsland is ze anders wel een grootheid op mediagebied. Yolanthe lijkt me een stuk oppervlakkiger/dommer dan Sylvie die heeft wel degelijk presentatie-talent.
Dat wel ja. Denk dat ze slimmer is.
  donderdag 3 januari 2013 @ 17:02:07 #290
125420 Starlie
pi_121117491
quote:
0s.gif Op donderdag 3 januari 2013 17:01 schreef sherezade het volgende:

[..]

Wat een gezeiks weer, de hele lijst met punten is op iedere bn-er of celeb wel van toepassing...
Iedere celeb heeft wel iets aan zich laten corrigeren,tanden laten bleken en een fake tan....ze willen allemaal goed voor de dag komen...

Get a life!
quote:
0s.gif Op donderdag 3 januari 2013 17:01 schreef sherezade het volgende:

[..]

Get a life!
Ja maar dit topic gaat nu niet over andere BN-ers of Celebs maar over Sylvie en een beetje over Raf :6
  donderdag 3 januari 2013 @ 17:05:02 #291
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_121117616
quote:

[..]

In Duitsland is ze anders wel een grootheid op mediagebied.
Dan kan ik haar nog steeds oppervlakkig vinden.
pi_121117677
quote:
7s.gif Op donderdag 3 januari 2013 17:05 schreef SEMTEX het volgende:

[..]

Dan kan ik haar nog steeds oppervlakkig vinden.
Op basis van wat vage berichtjes op Twitter en in de media mag jij dat best vinden maar je kent haar verder als persoon natuurlijk niet of nauwelijks.
pi_121117687
quote:

[..]

In Duitsland is ze anders wel een grootheid op mediagebied. Yolanthe lijkt me een stuk oppervlakkiger/dommer dan Sylvie die heeft wel degelijk een bewezen presentatie-talent.

Daarbij kun je je afvragen of ze alles deelt wat ze denkt op Twitter of alleen liflafjes.
Nou ja, een grootheid is wat overdreven hoor :) ze is jurylid geweest en heeft 1 show gepresenteerd daar.

Ik vind haar interviews en dergelijke ook altijd wel heel erg de normaalheid kwijt, met als toppunt de beau monde waar ze hoofdredacteur was. Daarnaast hoor je vanachter de schermen ook wel regelmatig mindere dingen over haar. Ik weet even niet welke collega, maar een mannelijke collega vertelde in de nieuwe revu ooit hoe naar ze was en dat ze letterlijk vertelde op zoek te zijn naar een rijke voetballer (samen mket haar vriendinnetje Touriya Haoud).
Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
  donderdag 3 januari 2013 @ 17:07:40 #294
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_121117702
quote:
0s.gif Op donderdag 3 januari 2013 17:06 schreef Aldo-MC het volgende:

[..]

Op basis van wat vage berichtjes op Twitter en in de media mag jij dat best vinden maar je kent haar verder als persoon natuurlijk niet of nauwelijks.
Dat beweer ik ook nergens :)
pi_121117717
quote:
0s.gif Op donderdag 3 januari 2013 17:02 schreef Starlie het volgende:

[..]

[..]

Ja maar dit topic gaat nu niet over andere BN-ers of Celebs maar over Sylvie en een beetje over Raf :6
Maakt niet uit, ik vind het gewoon muggenzifterrij om nu ineens haar af te schilderen als Fake en dat alles nep aan haar is...geen enkele celeb is niet 100% puur natuur......
lekker boeiend of iemand een fake tan heeft, dat heeft bijna de hele wereldbevolking zoiets
  donderdag 3 januari 2013 @ 17:09:01 #296
125420 Starlie
pi_121117751
quote:
0s.gif Op donderdag 3 januari 2013 17:08 schreef sherezade het volgende:

[..]

Maakt niet uit, ik vind het gewoon muggenzifterrij om nu ineens haar af te schilderen als Fake en dat alles nep aan haar is...geen enkele celeb is niet 100% puur natuur......
lekker boeiend of iemand een fake tan heeft, dat heeft bijna de hele wereldbevolking zoiets
Mij en anderen hoor je toch ook niet zeggen dat anderen wel echt zijn. Ze moet het allemaal ook lekker zelf weten.

Er werd in dit topic meerdere keren gevraagd waarom het "Fakegate" heet, vandaar een lijstje met opsommingen die in de loop der topics besproken zijn.
pi_121117768
quote:
0s.gif Op donderdag 3 januari 2013 17:07 schreef Ripley het volgende:

[..]

Nou ja, een grootheid is wat overdreven hoor :) ze is jurylid geweest en heeft 1 show gepresenteerd daar.

Ik vind haar interviews en dergelijke ook altijd wel heel erg de normaalheid kwijt, met als toppunt de beau monde waar ze hoofdredacteur was. Daarnaast hoor je vanachter de schermen ook wel regelmatig mindere dingen over haar. Ik weet even niet welke collega, maar een mannelijke collega vertelde in de nieuwe revu ooit hoe naar ze was en dat ze letterlijk vertelde op zoek te zijn naar een rijke voetballer (samen mket haar vriendinnetje Touriya Haoud).
Volgens mij was dat Ruud De Wild, al wordt elders weer Jeroen Post beweerd. Maar ik heb dat stuk wel ooit gelezen.
pi_121117784
quote:
0s.gif Op donderdag 3 januari 2013 17:08 schreef sherezade het volgende:

[..]

En altijd komt er weer een jankerd in een duidelijk afzeiktopic huilen over allemaal irrelevante randzaken :')
Whatever you're about to discover we off that.
pi_121117791
quote:
0s.gif Op donderdag 3 januari 2013 17:07 schreef SEMTEX het volgende:

[..]

Dat beweer ik ook nergens :)
Fijn. Dan is je oordeel dat ze oppervlakkig is dus ook niets waard als je zelf toegeeft dat je haar niet kent.
  donderdag 3 januari 2013 @ 17:11:05 #300
204320 Montelly
-|||-------|||-
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')