An die Nase eines Mannes erkennt man seine Johannesquote:Op donderdag 3 januari 2013 15:41 schreef Ripley het volgende:
IK vind de foto niet zo, maar zlatan vind ik toch wel aantrekkelijk. Ik heb wel iets met grote neuzen
Zlatan is heerlijkquote:Op donderdag 3 januari 2013 15:41 schreef Ripley het volgende:
IK vind de foto niet zo, maar zlatan vind ik toch wel aantrekkelijk. Ik heb wel iets met grote neuzen
Sylvie spreekt heel goed Duits hoor, veel beter dan bijv. Linda de Molquote:Op donderdag 3 januari 2013 15:43 schreef TheVulture het volgende:
[..]
An die Nase eines Mannes erkennt man seine Johannes
Het is net zo krakkemig Duits als Sylvie praat
Ze heeft bij de nonnen gezeten om dat te leren ja. Leek me wel een opmerkelijk beeld, zo' n hittepetitje op Prada-hakjes tussen de nonnen en dan misschien nog even met de hoofdzuster op de foto met een luchtkusje erbij.quote:Op donderdag 3 januari 2013 15:45 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
Sylvie spreekt heel goed Duits hoor, veel beter dan bijv. Linda de Mol
Ben ik ook geweest, zijn amper nog nonnen daar en die er zijn geven geen lesquote:Op donderdag 3 januari 2013 15:52 schreef MightyMightyM het volgende:
[..]
Ze heeft bij de nonnen gezeten om dat te leren ja. Leek me wel een opmerkelijk beeld, zo' n hittepetitje op Prada-hakjes tussen de nonnen en dan misschien nog even met de hoofdzuster op de foto met een luchtkusje erbij.
Wederom eens met je!quote:Op donderdag 3 januari 2013 14:06 schreef Montelly het volgende:
Mijn visie:
Sylvie en Raf zijn tijdje bezig geweest met het organiseren van feestje. Dit heeft tot nodige frustratie geleid , voornamelijk vanuit Sylvies kant, voor Raf hoeft het allemaal niet zo.
In de loop van de avond beleven die twee telkens awkward momenten in bijzijn van de gasten. Sylvie haalt telkens uit naar Raf en Raf vind zich publiekelijk vernederd worden.
Na de zoveelste opmerking van Sylvie schiet Raf uit z'n slof en bijt Sylvie toe. Deze accepteert het niet en zet Raf op zn plek, gasten kijken gespannen toe. Vervolgens ontstaat er weer discussie waar gasten zich ook in gaan mengen. Het wordt Raf allemaal teveel en bij de eerste beste kreng-opmerking van Sylvie haalt hij uit *BAM of Pats*
Vrienden van Raf grijpen in zeggen dat hij zich moet beheersen. Sylvie rent in tranen naar boven, gesteund door haar mede-huppelkutjes.
Einde
Politiek correct gezever van al die twitteraars.quote:Op donderdag 3 januari 2013 12:50 schreef kvd het volgende:
De mensen van NRC zijn ook not amused
[..]
De voorpagina:
[ afbeelding ]
En dan meteen even het gevalletje Mariakaars goedpraten.quote:Op donderdag 3 januari 2013 15:52 schreef MightyMightyM het volgende:
[..]
Ze heeft bij de nonnen gezeten om dat te leren ja. Leek me wel een opmerkelijk beeld, zo' n hittepetitje op Prada-hakjes tussen de nonnen en dan misschien nog even met de hoofdzuster op de foto met een luchtkusje erbij.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
We hadden het ook de Ave Mariagate kunnen noemen, als we dit gister hadden gewetenquote:Op donderdag 3 januari 2013 16:27 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
Bijgeloof is echt voor domme mensen ook he
Het is allemaal Maria dr schuld
quote:
Geen spoortje van emotie terwijl Ajax een doelpunt maaktquote:Op donderdag 3 januari 2013 16:32 schreef YazooW het volgende:
Ik weet niet of deze al hier voorbij is gekomen, maar check die hoofden @ 0:37.
Staat in de bannerquote:Op donderdag 3 januari 2013 16:37 schreef Deisyy het volgende:
[..]![]()
Ik denk dat het rijtje dagelijks aangevuld kan worden, de fakefoto van Sylvia en Nikki ontbreekt ook nog
quote:
Eens.quote:Op donderdag 3 januari 2013 16:40 schreef simmu het volgende:
ik vind het gezever over de neptieten persoonlijk nogal ver gaan wanneer de persoon in kwestie borstkanker heeft gehad. hoe zuur ben je dan
Sowiesoquote:Op donderdag 3 januari 2013 16:41 schreef nummer_zoveel het volgende:
Heeft Sylvie echt een borstvergroting? Jaaaaren geleden, toen ze voller was, had ze toch ook al een behoorlijke boezem. Een stuk groter dan nu.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit inderdaad, al knap ik wel gigantisch af op haar persoonlijkheid.quote:Op donderdag 3 januari 2013 16:42 schreef nummer_zoveel het volgende:
Wat er allemaal ook niet echt aan haar is, ze blijft een hele mooie vrouw.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |