abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_121102601

Wat?

Deze reeks is niet zozeer puur gericht op de daadwerkelijke methodiek van het versieren, maar op de mentale problematiek van de mensen die maken dat ze dus sowieso al een achterstand lopen als het gaat om het benaderen van vrouwen (of mannen).

Moeilijkheden die je zoal zou kunnen hebben:

- Te weinig mensen kennen.
- Onzeker overkomen

Hoe ontmoet ik nieuwe mensen?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoe kom ik zelfverzekerd over?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tips voor online versieren:
SPOILER
NOTE: Dit topic is niet gemaakt voor alleen één persoon. Geef ook anderen de ruimte om hun problemen te bespreken.

------------------------------------------------------------------------------------
geen slowchat hier!

Filosofeer hier verder over de methodiek van de menselijke balts.
pi_121102617
quote:
14s.gif Op donderdag 3 januari 2013 09:58 schreef Myraela het volgende:
Faxie, poosje terug zei je dat je wat meer los zou komen. Ga daar eens mee door, hier niet te lang bij stilstaan.
Tja dat was voordat die gevoelens opeens de kop op staken...
pi_121102635
quote:
0s.gif Op donderdag 3 januari 2013 10:03 schreef Faxie het volgende:

[..]

Tja dat was voordat die gevoelens opeens de kop op staken...
En de beste manier om weer van gevoelens af te komen.
  donderdag 3 januari 2013 @ 10:04:08 #4
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_121102636
quote:
0s.gif Op donderdag 3 januari 2013 10:00 schreef Faxie het volgende:

Ik word zo moe van dat eeuwige relativeren na -alweer- een afwijzing.
Heeft ook vaak weinig nut :)
  donderdag 3 januari 2013 @ 10:04:34 #5
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_121102650
quote:
0s.gif Op donderdag 3 januari 2013 09:59 schreef Joanne35 het volgende:
Ik weet niet, maar ik heb zelf het gevoel dat out of the blue gevoelens uitspreken maar zelden echt werkt, en dat je beter d.m.v. daden kunt laten zien dat je gevoelens voor iemand hebt.
Wat voor daden? Hij ging al leuk met haar om als ik me goed herinner :)

quote:
Vooral als ze je langer kent heeft ze je tot nu toe misschien nooit als relatiemateriaal beschouwd, ze had immers al een vriend. En als je dan opeens gevoelens gaat lopen opbiechten kan je iemand daar ook mee overvallen.
Of je nou in een relatie zitnof niet, je hebt echt wel in de gaten of je iemand leuk vind of niet.

Iedereen denkt wel eens van, daar kan ik het wel op. Of als ik vrijgezel was geweest had ik het wel geweten.

Ze vind faxie een leuk ventje maar er is nul aantrekkings kracht.

En ja dat is kut als dat van uit faxie zijn kant er wel is. Maar je kan niks dwingen. Even balen en weer door. En trots zijn op de gezette stappen!

Faxie ik ben trots op je dat je duidelijk over je gevoelens bent geweest! Een mega stap voor uit en een mega drempel over gegaan!
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_121102671
Ze begon zelf over die gevoelens eigenlijk. 'Wilde me niet kwetsen enzo' Dus het zal al wel duidelijk geweest zijn.
  donderdag 3 januari 2013 @ 10:19:24 #7
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_121103017
Nadenken over wat je anders had kunnen doen (of waar je wat pech had) is goed en nuttig. Piekeren en teveel relativeren niet. Maar ja is niet zo gemakkelijk te stoppen omdat het gedreven is door gevoel. Is allemaal klote maar is mooi dat je vooruitgang boekt. Ook aardig vlot zo te zien. Dat is het belangrijkste. Gewoon in gedachten houden dat die meid dus blijkbaar niet het genoeg waardeert als je haar de tijd geeft e.d. en in een aangeschoten/dronken bui snel anderen zoent.. Je hoeft haar ook niet in je gedachtes de grond in te boren, maar ze zal vast wel wat minder leuk zijn geweest dan dat je je voorstelde. En gewoon op deze voet verder gaan, je hebt actie, bios zelfs e.d. dat gaat toch mooi. Ondanks dat het nog niet helemaal tot het eindpunt gaat.
we dan
pi_121103063
quote:
0s.gif Op donderdag 3 januari 2013 10:05 schreef Faxie het volgende:
Ze begon zelf over die gevoelens eigenlijk. 'Wilde me niet kwetsen enzo' Dus het zal al wel duidelijk geweest zijn.
Heel duidelijk, als ze dat zo al kon bepalen ;)
  donderdag 3 januari 2013 @ 10:23:38 #9
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_121103115
quote:
0s.gif Op donderdag 3 januari 2013 10:19 schreef Hiergaanwedan het volgende:
Nadenken over wat je anders had kunnen doen (of waar je wat pech had) is goed en nuttig. Piekeren en teveel relativeren niet.
Als er grote fouten zou zijn gemaakt misschien wel. Maar heel veel kan je gewoon afschuiven dat de ander je gewoon niet interessant genoeg vindt. En daar valt dan weinig aan te doen.
quote:
gedachten houden dat die meid dus blijkbaar niet het genoeg waardeert als je haar de tijd geeft
:? wat waardeert ze precies niet?
quote:
e.d. en in een aangeschoten/dronken bui snel anderen zoent..
Dat ze zich vermaakt met oud/nieuw is negatief omdat??
  donderdag 3 januari 2013 @ 10:26:52 #10
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_121103194
Kan ja, maar in dit geval misschien bijvoorbeeld eerder actie ondernemen aangezien ze blijkbaar wel klaar was voor zoenen. Ook al dacht faxie van niet of gaf haar de tijd/ruimte..

En de rest is toch om hem wat te helpen? Is negatief voor faxie lijkt me of niet dan. En hij gaf haar ruimte en tijd en je kan dan denken dat ze het niet genoeg waardeerde (verlichten van de wonden e.d.). Beter om wat zo te denken dan dat alles aan hem ligt.
we dan
  donderdag 3 januari 2013 @ 10:29:16 #11
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_121103253
quote:
0s.gif Op donderdag 3 januari 2013 10:26 schreef Hiergaanwedan het volgende:
Kan ja, maar in dit geval misschien bijvoorbeeld eerder actie ondernemen aangezien ze blijkbaar wel klaar was voor zoenen. Ook al dacht faxie van niet of gaf haar de tijd/ruimte..

En de rest is toch om hem wat te helpen? Is negatief voor faxie lijkt me of niet dan. En hij gaf haar ruimte en tijd en je kan dan denken dat ze het niet genoeg waardeerde (verlichten van de wonden e.d.).
Ik snap dergelijke analyses echt niet :N
Via deze redenaties zeg je eigenlijk.. je kan elke vrouw krijgen zolang je maar op het juiste moment de juiste acties onderneemt.

Maar dat is toch grote onzin? Jij wil toch ook niet iedere vrouw, of ze nu wel of niet de 'juiste' acties onderneemt? Soms is het het gewoon niet. Simple as that.
  donderdag 3 januari 2013 @ 10:32:14 #12
225600 Joanne35
learn to fly butterfly
pi_121103333
quote:
0s.gif Op donderdag 3 januari 2013 10:29 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Via deze redenaties zeg je eigenlijk.. je kan elke vrouw krijgen zolang je maar op het juiste moment de juiste acties onderneemt.
Acties vormen wel deel van de aantrekkingskracht. Ik vind zelf mannen pas interessant worden op het moment dat ze me ook het gevoel geven dat ze voor me willen gaan, dat ik bijzonder ben, dat ze me begeren.

Dat wil niet zeggen dat acties alleen genoeg zijn, het is deel van het totaalpakket dat moet kloppen wil er iets ontstaan.
"All mankind is divided into three classes: those that are immovable, those that are movable, and those that move." - Benjamin Franklin
  donderdag 3 januari 2013 @ 10:33:06 #13
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_121103359
Zeg ik helemaal niet. Hangt ook af van karakter, uiterlijk, gedrag en alles. Ik zeg gewoon dat hij netjes is geweest en sommige meiden dat zullen waarderen en eerder niet zullen zoenen met een ander bijvoorbeeld... en zij dat dus wel doet. Dus wat minder netjes dan dat kan zodat hij wat minder positief over haar denkt en hij er wat minder mee zit.

En nee ik wil ook niet elke vrouw als ze maar de juiste acties onderneemt, maar dat stel ik ook helemaal niet. En ja soms is het gewoon niet.. maar als zij klaar is voor zoenen en hij houdt de boot af met opzet om zich niet op te dringen dan kan dat een foutje zijn geweest. Dat is toch gewoon wat ik meld.
we dan
  donderdag 3 januari 2013 @ 10:33:28 #14
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_121103368
quote:
0s.gif Op donderdag 3 januari 2013 10:32 schreef Joanne35 het volgende:
Acties vormen wel deel van de aantrekkingskracht. Ik vind zelf mannen pas interessant worden op het moment dat ze me ook het gevoel geven dat ze voor me willen gaan, dat ik bijzonder ben, dat ze me begeren.

Dat wil niet zeggen dat acties alleen genoeg zijn, het is deel van het totaalpakket dat moet kloppen wil er iets ontstaan.
Dat bedoel ik. Als het bv een enorme lelijkerd is waar je het gewoon niet op kan. Dan kan ie het nog zo goed doen, maar dan zit er geen relatie in. Hoogstens vriendschap.
  donderdag 3 januari 2013 @ 10:34:04 #15
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_121103382
quote:
0s.gif Op donderdag 3 januari 2013 10:33 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Dat bedoel ik. Als het bv een enorme lelijkerd is waar je het gewoon niet op kan. Dan kan ie het nog zo goed doen, maar dan zit er geen relatie in. Hoogstens vriendschap.
Dat lijkt me vrij duidelijk ja.. mijn tekst was gewoon wat bedoelt om hem het wat naar het positieve te relativeren als hij daar toch nog mee bezig is... niet om te doen alsof die meid helemaal ongelijk heeft ofzo ;) of dat acties alles bepalen e.d.
we dan
  donderdag 3 januari 2013 @ 10:37:05 #16
225600 Joanne35
learn to fly butterfly
pi_121103443
quote:
0s.gif Op donderdag 3 januari 2013 10:33 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Klopt, maar het werkt dus ook andersom. Iemand kan nog zo super knap zijn, maar als de acties uitblijven zit er niet meer dan vriendschap in.

Daarom geloof ik zelf dus wel een beetje in die 'friendzone' theorie. En met simpelweg je gevoelens uitspreken kom je daar dan ook niet uit, hoe knap je ook bent als man. Je zal de juiste acties moeten gaan vertonen, haar laten merken dat je achter haar aan zit en niet alleen maar een schouder bent om op uit te huilen.
"All mankind is divided into three classes: those that are immovable, those that are movable, and those that move." - Benjamin Franklin
pi_121103846
Joh soms is iemand je type en soms iemand niet , daar kun je heel moeilijk over doen en over gaan malen of je kan denken ok jammer schijnbaar ben ik niet je type.

Overigens vind ik het na een afwijzing dat je juist het nadenken even lekker moet laten gewoon even denken aan andere dingen en voor jezelf dingen doen.

En nadenken of je als je wat anders had moeten doen om het wel wat te laten worden , heeft niet echt zin met de heb je wel een klik en met de ander niet en geen klik hebben wil niet altijd zeggen dat je wat mankeert of dat je iets fout gedaan hebt.

Ik denk dat hier soms te veel mensen iets te veel denken en het daardoor juist zichzelf moeilijker maken, sommige dingen zijn even vervelend maar je moet het ook niet kapotdenken.
pi_121103858
Nou ik heb me nog nooit opgesteld als een 'schouder om te huilen' oid bij haar.
pi_121103885
quote:
0s.gif Op donderdag 3 januari 2013 10:52 schreef Faxie het volgende:
Wat kut man, om te horen dat het niet gelukt is! :(

SPOILER
  donderdag 3 januari 2013 @ 10:54:28 #20
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_121103909
quote:
0s.gif Op donderdag 3 januari 2013 10:33 schreef Hiergaanwedan het volgende:
Zeg ik helemaal niet. Hangt ook af van karakter, uiterlijk, gedrag en alles. Ik zeg gewoon dat hij netjes is geweest en sommige meiden dat zullen waarderen en eerder niet zullen zoenen met een ander bijvoorbeeld... en zij dat dus wel doet. Dus wat minder netjes dan dat kan zodat hij wat minder positief over haar denkt en hij er wat minder mee zit. [/qoute]
Hoezo is het niet netjes van haar om te gaan zoenen?
Positiviteit moet je ergens anders uit halen dan te denken dat iemand minder netjes gedrag heeft uitgehaald ofoz
[quote]

maar als zij klaar is voor zoenen en hij houdt de boot af met opzet om zich niet op te dringen dan kan dat een foutje zijn geweest. Dat is toch gewoon wat ik meld.
En dan 'leer' je ervan dat je de volgende keer het sneller doet. en dan tref je weer net een meisje die daar niet op zit te wachten. Dus doe je het weer 'fout'.
Dus dat schiet allemaal niet op.

dus wat Jelly eig zegt :)
  donderdag 3 januari 2013 @ 10:55:23 #21
225600 Joanne35
learn to fly butterfly
pi_121103930
quote:
0s.gif Op donderdag 3 januari 2013 10:52 schreef Faxie het volgende:
Ik sprak ook meer in het algemeen hoor :)

Het punt dat ik een beetje probeer te maken is dat aantrekkingskracht niet alleen een kwestie van geluk hebben is, maar dat er wel degelijk een beïnvloedbare component bij zit. Ik vind het dan ook iets te gemakkelijk om te zeggen dat een jongen gewoon haar type niet was als een meisje hem in de friendzone drukt. Dat weet je niet, voor hetzelfde geld had hij wel haar type kunnen zijn als hij de juiste daden had laten zien.
  donderdag 3 januari 2013 @ 10:56:15 #22
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_121103950
quote:
0s.gif Op donderdag 3 januari 2013 10:54 schreef Cue_ het volgende:

[..]

En dan 'leer' je ervan dat je de volgende keer het sneller doet. en dan tref je weer net een meisje die daar niet op zit te wachten. Dus doe je het weer 'fout'.
Dus dat schiet allemaal niet op.

dus wat Jelly eig zegt :)
Ja nou ja bedoel je kan dat toch wat aanvoelen. Hij nam afstand terwijl ze misschien geen signalen gaf dat ze afstand nodig had.. als een meid niet te snel wil dan geeft die ook wel signalen.. Hij moet nu niet telkens dat bij alle meiden gaan doen nee. Maar je kan er wel wat van leren... gevoel voor krijgen e.d.
we dan
  donderdag 3 januari 2013 @ 10:56:18 #23
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_121103951
quote:
0s.gif Op donderdag 3 januari 2013 10:26 schreef Hiergaanwedan het volgende:
Welk deel van ze mot faxie niet snap jij niet dan? Ze heeft dat duidelijk aangegeven. Dan kan hij hemel en aarde bewegen, maar de kans is extreem klein tot nul dat zij Faxie zal zoenen of meer. De aantrekkings kracht is er niet. Er is verder geen enkel excuus.

Plat gezegd, ze word niet nat van Faxie

Einde verhaal.

quote:
En de rest is toch om hem wat te helpen? Is negatief voor faxie lijkt me of niet dan. En hij gaf haar ruimte en tijd en je kan dan denken dat ze het niet genoeg waardeerde (verlichten van de wonden e.d.). Beter om wat zo te denken dan dat alles aan hem ligt.
Ruimte, geen ruimte het maakt niks uit. Aantrekkings kracht is er niet. Sim-pel. Houd je zelf of een ander niet voor de gek. Ze ziet niks in Faxie.

En kennelijk wel in een andere gozer waar ze haar tong in stopte en miss heeft ze zich ook volledig uit elkaar laten trekken die zelfde nacht. Wie zal het zeggen.

En Faxie kan daar niks aan doen. Moet hij ook niet willen of proberen, gaat hem niet lukken. Als het gevoel of en daar komt die weer, aantrekkings kracht is er niet houd het op.
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_121103959
quote:
0s.gif Op donderdag 3 januari 2013 10:53 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Wat kut man, om te horen dat het niet gelukt is! :(

SPOILER
Ja echt he :')

En d'r is echt een klik hoor. Kunnen lachen met elkaar, doen samen kitesurfen, gedeelte interesses, kunnen elkaars muziek waarderen, spreken buiten het kiten om ook af, koken samen na het kiten enz.
  donderdag 3 januari 2013 @ 10:57:55 #25
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_121103989
quote:
1s.gif Op donderdag 3 januari 2013 10:56 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Welk deel van ze mot faxie niet snap jij niet dan? Ze heeft dat duidelijk aangegeven. Dan kan hij hemel en aarde bewegen, maar de kans is extreem klein tot nul dat zij Faxie zal zoenen of meer. De aantrekkings kracht is er niet. Er is verder geen enkel excuus.

Plat gezegd, ze word niet nat van Faxie

Einde verhaal.

[..]

Ruimte, geen ruimte het maakt niks uit. Aantrekkings kracht is er niet. Sim-pel. Houd je zelf of een ander niet voor de gek. Ze ziet niks in Faxie.

En kennelijk wel in een andere gozer waar ze haar tong in stopte en miss heeft ze zich ook volledig uit elkaar laten trekken die zelfde nacht. Wie zal het zeggen.

En Faxie kan daar niks aan doen. Moet hij ook niet willen of proberen, gaat hem niet lukken. Als het gevoel of en daar komt die weer, aantrekkings kracht is er niet houd het op.
Ik probeerde faxie gewoon een hart onder de riem te steken door hem duidelijk te maken dat het niet zo erg is/hoeft te zijn en iedereen doet hun best om maar het tegendeel te bewijzen ;(
we dan
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')