Samen met Jortquote:Op vrijdag 4 januari 2013 23:56 schreef Specularium het volgende:
Vaste tafelheer bij DWDD lijkt me wel iets voor hem.
Daar zitten al genoeg wrakken.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 23:56 schreef Specularium het volgende:
Hij praat te langzaam voor Matthijs, gaat hem niet worden.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 23:56 schreef Specularium het volgende:
Maar past de deken ook in zijn tas?quote:Op vrijdag 4 januari 2013 23:57 schreef Specularium het volgende:
Mijn jas past in mijn tas dus ik pas in mijn tas,.
Dat is wel een mooie, inderdaad.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 23:57 schreef Specularium het volgende:
Mijn jas past in mijn tas dus ik pas in mijn tas,.
Daar moet je idd in 10 seconde je punt makenquote:Op vrijdag 4 januari 2013 23:57 schreef Karina het volgende:
[..]
Hij praat te langzaam voor Matthijs, gaat hem niet worden.
Gelukkig hebben we de Sylvana's nog.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 23:57 schreef Karina het volgende:
[..]
Hij praat te langzaam voor Matthijs, gaat hem niet worden.
quote:Op vrijdag 4 januari 2013 23:59 schreef Specularium het volgende:
[..]
Gelukkig hebben we de Sylvana's nog.
http://www.sjaal-breien.n(...)ien-averecht-breien/quote:Op zaterdag 5 januari 2013 00:00 schreef Karina het volgende:
Wat voor cursussen moet hij eigenlijk doen? EMG
quote:Op zaterdag 5 januari 2013 00:01 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
http://www.sjaal-breien.n(...)ien-averecht-breien/
Dat is helemaal niet toegelicht, ik dacht bij het begin al, cursussen?quote:Op zaterdag 5 januari 2013 00:00 schreef Karina het volgende:
Wat voor cursussen moet hij eigenlijk doen? EMG
Zijn juridische kennis was niet op peil.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 00:02 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Dat is helemaal niet toegelicht, ik dacht bij het begin al, cursussen?
Ik vond zijn woordkeuze juist geniaal.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 23:34 schreef Karina het volgende:
Hij wilde niet liegen maar draait wel lekker.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |