Je bent aangekomen in het kippenhok van het Flora & Fauna subforum op FOK!. Hier kom je alle vaste bezoekers tegen van F&F die hier naast onzinnige en grappige gesprekken ook serieuze discussies voeren over van alles en nog wat.
Onze opperbevelhebbers
Onze stamgasten
10.
Denk eens na mopje... Beeb gaat als laatste, en is als eerste beneden. Dat betekent dus dat ik ergens ondertussen overschaatst wordquote:Op woensdag 2 januari 2013 23:36 schreef Maes het volgende:
En daar ga jij dan zeker weer een filmpje van maken
Weer iemand die vol vertrouwen is; ik hou ervanquote:Op woensdag 2 januari 2013 23:35 schreef Ingetje79 het volgende:
Meneer I. vroeg net al waar de fruitmand heen moet als jullie dat serieus gaan doen
Helemaal niet iemand gaat voor zijn beurt,quote:
Die dikke boef!quote:Op woensdag 2 januari 2013 23:40 schreef Maes het volgende:
[..]
Helemaal niet iemand gaat voor zijn beurt,Elisa
Ben je al klaar voor onze huppeltocht van 5 km a.s. zondag?quote:Op woensdag 2 januari 2013 23:40 schreef Maes het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij al weer aan de rose zat of zoquote:Op woensdag 2 januari 2013 23:40 schreef Maes het volgende:
[..]
oooooooh! Jij noemde Elisa DIK!quote:
Boewhahahahaquote:
Elies gaat met mij schaatsen.quote:Op woensdag 2 januari 2013 23:41 schreef Greys het volgende:
[..]
Ben je al klaar voor onze huppeltocht van 5 km a.s. zondag?
We moeten er om 10.30 uur zijn.
ELIESSSS doe jij ook mee?
Jaaaaaa, tis wel vroeg voor een zondagquote:Op woensdag 2 januari 2013 23:41 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik zal aan jullie denken, al verse croissantjes etend en sinaasappelsap drinkendquote:Op woensdag 2 januari 2013 23:41 schreef Greys het volgende:
[..]
Wel toevallig dat Elies net nu de beeb in bed mot drukken he?quote:Op woensdag 2 januari 2013 23:42 schreef Maes het volgende:
[..]
Jaaaaaa, tis wel vroeg voor een zondag
Nou, bestel dan direct maar 2 kisten, wie weet krijg je dan nog korting ookquote:Op woensdag 2 januari 2013 23:41 schreef miss_dynastie het volgende:
En Q gaat mee om te oefenen voor haar EHBO-examen?
Rosé? Moet morgen werkenquote:Op woensdag 2 januari 2013 23:41 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij al weer aan de rose zat of zo
Kom, we posten 'm gauw vol, dan kan je voor het slapengaan nog een nieuwe openen
quote:Op woensdag 2 januari 2013 23:43 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Nou, bestel dan direct maar 2 kisten, wie weet krijg je dan nog korting ook
Nouquote:Op woensdag 2 januari 2013 23:43 schreef Greys het volgende:
[..]
Wel toevallig dat Elies net nu de beeb in bed mot drukken he?![]()
Nou enquote:Op woensdag 2 januari 2013 23:44 schreef Maes het volgende:
[..]
Rosé? Moet morgen werken![]()
Komt goed skatje
En wanneer ging jij ook alweer examen doen?quote:Op woensdag 2 januari 2013 23:43 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Nou, bestel dan direct maar 2 kisten, wie weet krijg je dan nog korting ook
Heb je het wel es gezien?quote:Op woensdag 2 januari 2013 23:44 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]Zo gevaarlijk zal het toch niet zijn?
Nee, maar jouw eh.... oplossing is wel heel definitiefquote:Op woensdag 2 januari 2013 23:46 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Heb je het wel es gezien?
Vorig jaar was het geloof ik in Valkenburg, heb echt met de ogen dicht gezeten soms
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |