http://bit.ly/12ZaHEuquote:Op woensdag 2 januari 2013 23:33 schreef hardcore-gabberr het volgende:
mooi plaatje vw logo met vleugels of mooie vw caddy mk1
nog 16 voor mijquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar ze kunnen er natuurlijk wel naar vragen, dat gebeurde iig bij mijn vorige baan en dat was gewoon vakkenvullen bij de makro.quote:Op donderdag 3 januari 2013 09:28 schreef Mgolovic het volgende:
Als niemand hem kan zien kunnen ze hem ook nooit niet-accepteren, toch?
Los daarvan is het bij veel beroepen redelijk geaccepteerd. In de zomer loop ik op kantoor gewoon met korte mouwen rond, op de binnenkant van beide bovenarmen heb ik iets staan.
Serieus? Ik heb die vraag echt nog nooit gehad.quote:Op donderdag 3 januari 2013 09:43 schreef hugsy33 het volgende:
[..]
Maar ze kunnen er natuurlijk wel naar vragen, dat gebeurde iig bij mijn vorige baan en dat was gewoon vakkenvullen bij de makro.
Ik weet ook niet of alle tattoeages daar verboden waren hoor maar het werd wel gevraagd.quote:Op donderdag 3 januari 2013 09:43 schreef Mgolovic het volgende:
[..]
Serieus? Ik heb die vraag echt nog nooit gehad.
en dan is je tegenvraag of dat relevant is voor het werk wat je doet.quote:Op donderdag 3 januari 2013 09:45 schreef hugsy33 het volgende:
[..]
Ik weet ook niet of alle tattoeages daar verboden waren hoor maar het werd wel gevraagd.
Dit dus!quote:Op donderdag 3 januari 2013 09:55 schreef Tokus het volgende:
[..]
en dan is je tegenvraag of dat relevant is voor het werk wat je doet.
Je zou het heel flauw misschien zelfs op discriminatie kunnen gooien. Ik geloof niet dat er één Makro bezoeker zal zijn die minder producten koopt omdat iemand met een tatoo de vakken staat te vullen.quote:Op donderdag 3 januari 2013 09:45 schreef hugsy33 het volgende:
[..]
Ik weet ook niet of alle tattoeages daar verboden waren hoor maar het werd wel gevraagd.
quote:Op donderdag 3 januari 2013 09:21 schreef hugsy33 het volgende:
In hoeverre is een tattoeage geaccepteerd als je deze kunt verbergen? Is het dan nog steeds not done bij sommige beroepen?Ik heb 1 tattoeage die zichtbaar is, maar daar zit mijn horloge overheen. Je ziet hem alleen maar als je weet dat hij er zit. Maar op mijn stageschool vonden de leerlingen het wel tof, zo'n lerares met tunnels enzo.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |